Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чужденка за летни гуми - Continental premium contact 6 или 7


Recommended Posts

От тези които не съм особено доволен са  Hankook kinergy 4s2 всесезонни 

Нещото което не ми допада е ,че пързалят в завой сега погледнах ревюта и на летните модели и при тях това било най-големият кусур май Hankook го има това може би да зависи от колата дали е предно, задно, четворно дали са загрели, моите бяха загрели защото слизах от 300 км магистрала 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Izolini написа:

Март го дават доста студен и със снеговалежи. Наигравал съм се така с чисто нов Дънлоп - паднаха 5 сантиметра сняг, после стегна -4 и дори не можах да се изкатеря до вкъщи.

Няма проблем за мен, карам я на средиземноморски климат и съм 4х4. 
 

 

Преди 12 часа, ghost_rider написа:

Ханкук ВП4 взех преди 1 година за единичката от Примекс, но 16" и е Унгарски. За 17" не мога да кажа от къде идват. Въртеше ми се идея на тройката да мина на 17" отново с Ханкук, ако си намеря джанти, които да ми харесват и да сложа нови гуми и то като при @b3lq7a 225/50, но разликата в цената с препоръчания размер 225/45 е сериозна. А и колата дойде с нови 225/40R18 Бриджстон (отново Унгарски) и още с първите километри ме впечатлиха, та сега мисля да си ги търкалям, пък по-нататък ще го мисля.

Доколкото ви разбирам и на двамата си ви тежат обувките, та може би Евото или Спорт контакта са подходящи за вас, но трябва да имате предвид нещо друго. Такъв тип гуми са устойчиви след като се загреят и при високи скорости, съответно при градско шофиране няма да влизат в работен режим и представянето им може да бъде разочароващо, но предполагам че го знаете и просто трябва да си прецените при какви условия търсите оптимално представяне.


точно затова останах очарован от ПК6 със скоростен индекс У. Единствено на студени гуми и под 15градуса външна температура се пускат блокажите. Вече ако изгася ЕСП и АСР се пързалям приятно (4х4) е моята. Но на загряти гуми и в нормална външна темепература за летни гуми колата се държи страхотно в завои и на спиране. Според мен спортните модели са за магистрала за с висока средна скорост. ПК6 бяха добри и в такова каране… много много се размислих и вече не знам как да се ориентирам в правилен избор!!! 

 

Преди 11 часа, sando2 написа:

Карал съм Дънлоп - летни и зимни, не стават. Никога повече дънлоп не съм взимал

Тая марка не съм карал, но имам същия опит с фулда и никога няма да сложа такава гума доброволно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, b3lq7a написа:

 

 

Тая марка не съм карал, но имам същия опит с фулда и никога няма да сложа такава гума доброволно! 

От Fulda ECOCONTROL HP - летни, бях много доволен, добра возия, сцепление. За др. тяхни модели, не мога да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, sando2 написа:

От Fulda ECOCONTROL HP - летни, бях много доволен, добра возия, сцепление. За др. тяхни модели, не мога да кажа.

 

Имам много лош опит с марката. Закупени 15-ки нови от Диана. Трети сезон не доживяха изобщо. Карани са от пенсионер не вдигащ повече от 110 км/ч, не-повече от 15хил км само на гладък път и бяха нацепени и се ронеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.02.2025 г. at 22:27, ghost_rider написа:

Ханкук ВП4 взех преди 1 година за единичката от Примекс, но 16" и е Унгарски. За 17" не мога да кажа от къде идват. 

Доколкото ви разбирам и на двамата си ви тежат обувките, та може би Евото или Спорт контакта са подходящи за вас, но трябва да имате предвид нещо друго. Такъв тип гуми са устойчиви след като се загреят и при високи скорости, съответно при градско шофиране няма да влизат в работен режим и представянето им може да бъде разочароващо, но предполагам че го знаете и просто трябва да си прецените при какви условия търсите оптимално представяне.

 

В началото на миналото лято ВП4 в 225/45/17 също беше унгарски. От това, което разбрах от Иво, има силна вероятност и да е с производство Китай вече :(

 

 

Преди 19 часа, b3lq7a написа:

точно затова останах очарован от ПК6 със скоростен индекс У. Единствено на студени гуми и под 15градуса външна температура се пускат блокажите. Според мен спортните модели са за магистрала за с висока средна скорост. ПК6 бяха добри и в такова каране… много много се размислих и вече не знам как да се ориентирам в правилен избор!!! 

 

 

Тука и двамата по-скоро си внушавате. За по-бързите гуми е мит, че бачкат добре само загряти. Скоростният им индекс идва от физическата конструкция, която държи на определени огъвания и центробежни сили, не от температурната характеристика на смеската. Аз за ПК6 съм с обратните впечатления. Може би най-държащата на по-хладно лятна гума, която съм крала.

 

Преди 17 часа, sando2 написа:

От Fulda ECOCONTROL HP - летни, бях много доволен, добра возия, сцепление. За др. тяхни модели, не мога да кажа.

 

Фулда съм тествал Спорт Контрола (ако помня правилно модела). Беше още на Октавията, демек 195/65/15.

Държаха се много добре първият сезон. В началото на вторият имаха бая осезаеми микропукнати в каналите за охлаждане. Което е абсурдно... На не повече от 7-8000 км. да са били...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че го писах и в друга тема, но модели от типа "еко", "енерджи" и тем подобни ги избягвам. То и като им видиш показателите за разход на гориво клас А, значи тая гума няма никакво сцепление с пътя и просто се търкаля.

За високоскоростните индекси логиката е, че материала е по твърд за да издържа на големите натоварвания и да не се разпада при високи скорости, и омеква като се загреят гумите. А за да се загреят им трябва натоварване, каквото не могат да получат при градско шофиране на къси разстояния. Затова и аз мисля, че високоскоростните индекси не са за мен. Не че не съм вдигал и поддържал 200+км/ч с единичката, ама това са единични случаи и не е особено приятно усещането. Все пак тази кола в стоков вариант не е за такива скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако може да се вярва на теста според 

Goodyear са топа на топа докато Hankook по скоро средна работа склонен съм да вярвам за воденето- управлението на Hankook не е на ниво поне при мен 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ghost_rider написа:

Мисля че го писах и в друга тема, но модели от типа "еко", "енерджи" и тем подобни ги избягвам. То и като им видиш показателите за разход на гориво клас А, значи тая гума няма никакво сцепление с пътя и просто се търкаля.

 

Покарай с Ефишънт грип на Гудиър и ще си промениш мнението. Ползвах точно такът А B 68dB с Октавия 2. Лошото е, че грайферът свършва по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, Penata написа:

Покарай с Ефишънт грип на Гудиър и ще си промениш мнението. Ползвах точно такът А B 68dB с Октавия 2. Лошото е, че грайферът свършва по-бързо.

2021 година сложих на Октавията Goodyear EfficientGrip Performance 2. Вече са на 46 000 км, тоест колкото изкараха общо двата комплекта Dunlop Sport MAXX RT, но още имат грайфер, сцепление, въобще всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Penata написа:

Покарай с Ефишънт грип на Гудиър и ще си промениш мнението. Ползвах точно такът А B 68dB с Октавия 2. Лошото е, че грайферът свършва по-бързо.

Явно аз съм карък с тия гуми. Точно от такъв Гудиър в размер 195/65R15, бях супер разочарован. Минавам от зимни гуми към летните и започвам да чувам виене, все едно съм в стат тролей.

Сцеплението също не беше добро. Завивам си, колата продължава да върви направо и то на сухо! За износване не мога да коментирам, но по-скоро усещането ми беше, че никога нямаше да се износят (мечтата на таксиджиите). На следващия сезон си намерих джантите, които исках и минах на 16", та се разделих бързо с тези гуми.

Много добри впечатления имам от друг модел на Гудиър Дурагрип, но в 14". Взех някакви нови с дот на 2-3 години, демонтирани от резервни гуми. Ами това бяха ГУМИ. Колата не можеше да превърти, на спиране също беше идеална. На мокро също нямах притеснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, skodafen написа:

ако може да се вярва на теста според 

 

 

Не, не може. И не само на тест за гуми :D Което не означава, че грешат. Просто не може да им се вярва :)

 

 

Преди 4 часа, ghost_rider написа:

 

За високоскоростните индекси логиката е, че материала е по твърд за да издържа на големите натоварвания и да не се разпада при високи скорости, и омеква като се загреят гумите. 

 

Не. Тоест да, но не говорим за материала на смеската. Говорим за материала на карказа и страниците. Това, което е вложено в самият протектор (смеската), няма абсолютно никакво отношение към скоростния индекс.  Ако ти се чете:

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен моделите ventus prime и efencity grip са по-обикновени гуми , нищо особено сравними с barum, debica,kleber, uniroyal 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, skodafen написа:

ако може да се вярва на теста според 

Goodyear са топа на топа докато Hankook по скоро средна работа склонен съм да вярвам за воденето- управлението на Hankook не е на ниво поне при мен 

 

Два пъти казваш, че Ханкук не стават на база всесезонни, което ми се струва малко странно. Все пак смеската на всесезонните не е като на летните освен това са и с голям грайфер и са с по-лигаво поведение. Аз заради това не ги карам лятото, а само като зимни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес си получих новите гуми Hankook Ventus S1 Evo3 K127 SUV последният да затвори вратата 235 50 18. Произведени в Корея. 

Интересното е, че точно преди да ги поръчам от автогуми.бг, разглеждах сайта на Hankook където имаше търсачка по модел и размери. Там пишеше кой размер на кой модел в кой завод е произведен. Тогава моите излезнаха от Корея, което се потвърди на живо. Имаше разлика при един и същи размер, различен теглови индекс в различен завод. 

Тъпото е, че вече не мога вече да намеря въпросната търсачка. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На официалният сайт на Ханкук избираш модел на гумата и долу на "Spec" ти отваря всички възможни размери и като им селектираш спецификациите пише произхода им. Давам пример на моят размер 225/50 R17 го дава Корея VentusPrime3 К125, но ако е с XL го има Китайски и Унгарски като вторият е с повишен товарен индекс.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Penata написа:

На официалният сайт на Ханкук избираш модел на гумата и долу на "Spec" ти отваря всички възможни размери и като им селектираш спецификациите пише произхода им. Давам пример на моят размер 225/50 R17 го дава Корея VentusPrime3 К125, но ако е с XL го има Китайски и Унгарски като вторият е с повишен товарен индекс.

Може ли линк? И аз съм се ориентирал към същия размер и модел… 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.hankooktire.com/mea/en/tire/ventus/prime4-k135.html , но няма как линкът да те изкара на "Spec"

 

1. Избираш горе от лентата tires > summer

2.Излиза списък с резултати, но отстрани на филтър може да се селектира това, което ни интересува ( Passenger car / Product family Ventus )

3. Селектираме моделът който ни интересува ( примерно Ventus prime 4)

4. Като зареди страницата има лента (най-долу на екрана) в която пише: Overview / Features / Gallery / Test Results / Spec

5. Избираме Spec и там задаваме размера който търсим ( 16" до 20" )

6. Като го изберем излиза цялостната информация и на втората колонка най-отдолу пише Origin

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.