Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чужденка за летни гуми - Continental premium contact 6 или 7


Recommended Posts

преди 7 минути, sauber написа:

 

Да ти кажа нямах проблеми. Вчера тръгнах към 10:30 от Велинград към София. Горе беше 8C. На Тракия вече пердашеше сняг и беше 0C до към 1C. Поне колата така показваше. Но нямаше задръжка по пътя. Езеро и толкоз. Гледах да не намалям много, че да ги държа топли. До колкото е възможно де, че имаше бая филмари, които караха на аварийки с 40 кмч. Все едно идваха от Сенегал и виждаха сняг за първи път. Естествено целия цирк съпроводен и с пуснати задни габарити за мъгла, при видимост от минимум километър :D А както казах, то сняг по пътя нямаше.

Един път настъпих един кишак малко преди тунела, бях с около 100, драма не усетих :D

Инак на отиване при външа температура около 6-7C се държаха много топ по завоите нагоре. Това, което на прима виста ми прави впечатление е, че бордовете са нетипично твърди за Континентал. Въобще няма такова гънене каквото съм усещал в миналото. Да, тия са XL, а нямам спомен дали PC6 и разните TS, които съм карал са били, но все пак...

Караш друга кола, вероятно друг размер гуми и то XL и разбира се нов модел, така че е нормално да усещаш разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, b3lq7a написа:

Как са на сняг 😂😂😂 ПК7ците? 

Утре по обяд има вероятност да ми се наложи да прецапам двукратно през Шипка.

Ако се осъществи пътуването ще дам информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Караш друга кола, вероятно друг размер гуми и то XL и разбира се нов модел, така че е нормално да усещаш разликата.

 

Така е, но тук само XL-а има значение :) Иначе се усеща кога натиска окачването и кога "кляка" борда на гумата. Има едно характерно чувство на "потъване" след като колата вече е прехвърлила тежестта си. 

Но наистина нямам спомен дали 6цата и зимните на Конти, които съм карал са били XL. Но май по-скоро не са били...

 

p.s. - Не знам как е при Супърб 3, но при Спорт режима на DCC-то на Пасата, колата става екстремно некомфортна. Имам чувството, че амортисьорите губят всякакъв ход и колата се превръща в пълен картинг. Усещането е меко казано неприятно, дори и когато ти се кара на ура. Това е режим, който е удачен само за абсолютно перфектни пътища. Хубавото е, че и на нормалната настройка Пасата си седи повече от прилично на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.04.2025 г. at 22:44, Miri написа:

205/55/16 

Премиум и Ултра моделите имат най добрия показател А при поведение на мокра настилка.

Ако не можеш да решиш и искаш отзиви, чети в тази тема лични коментари от форумците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.04.2025 г. at 21:45, Miri написа:

Гоня добро поведение при агресивно шофиране :) та със сигурност няма да е еко


Да усетиш разликата мвжду сухо и мокро в индекс за разход… трудно и минимално като стойност! Отделно колкото по-добра е една гума на мокро толкова по-нестабилна е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

 

Да ти кажа нямах проблеми. Вчера тръгнах към 10:30 от Велинград към София. Горе беше 8C. На Тракия вече пердашеше сняг и беше 0C до към 1C....

Да, ама преди това поне седмица беше 15+ ;) Т.е. асфалта си беше топъл и нито замръзваше, нито задъжаше сняг. Т.е. идеални условия за лятна гума. Ама днес сутринта беше друга бира :( Имаше си места с лед, места със задържал сняг и локвички с корички. Все екстри за чисто зимна гума. Лошото е, че тия дни го дават температурите твърдо да минат под нулата и летните гуми ще са проблем. Всесезонките също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

ПК7 след около 3000 км. - Отлично представяне. Лепят яко, вода изхвърлят бая добре. Бордовете определено са по-здрави от предишните години. Установих, че се охлаждат изключително добре карайки с...достатъчно висока скорост продължително време. Налягането шава съвсем леко. При външна температура 24C, слънце и...достатъчно висока скорост в продължение на 20тина км, налягането мръдна с 0.2. Което за мен е ок.

Колата е сравнително нова за мен, с допълнителна шумоизолация е и акустични стъкла. Не мога да се изкажа по параграф шум съответно.

Пробвайки тази гума, не виждам за себе си да има причина да сложа Спорт Контакт вместо нея. Остава да я видя в големите жеги и по параграф износоустойчивост. Защото съм карал и ПК5, които бяха отлични. И за 18-20К километра просто свършиха... :)

 

 

Другото, което ми направи впечатление е, че гумата е с една идея по-дълбок протектор от ПК6. При ПК7 е 7.05мм. При ПК6 беше по-скоро 6.5мм. Явно като вдигат цифрата на модела, вдигат и дълбочината на протектора :D

Горното разбира се е меродавно ако може да се вярва на дигитален дълбокомер от Тему.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах доста км на мокро и дъжд последните 2-3 седмици и на температури под 10градуса. Приятно съм изненадан от поведението на тия ПК7-ци. Колата седи на пътя все едно е на сухо, но разхода се качва с 1-2л на 100км. На 3 пъти карам по 300км извънградско на мокро и спрямо същия маршрут, темпо и трафик (средно), усетих тази разлика. Доволен съм от поведението им повече от леко повишения разход на гориво. И на мен ми е интересно @sauber да разбера разликата на тия със спортконтак-та. За мен пк7, а и 6, са супер за силно каране, не намирам забележка за момента, 4к км минах (90% извънградско) и последните 500км сякаш колата стана още по-стабилна в завои, а спирането е просто невероятно! Не го мисля колко ще изкарат, с това си поведение на пътя, ще съм доволен на 2 сезона или 30-40к км. 

 

@sauber интересно ми е да дадеш съпоставка с Ханкук, доколкото може да се сравнят гуми на различни коли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърляйки боба малко и сравнявайки ПК7 с Ханкук:

Спрямо Вентус Прайм 4 - По-добра на мокро, ниска температура и една идея повече сцепление

Спрямо Вентус С1 ево 3 - По-добра на по-ниска температура, инак сходно поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, sauber написа:

Хвърляйки боба малко и сравнявайки ПК7 с Ханкук:

Спрямо Вентус Прайм 4 - По-добра на мокро, ниска температура и една идея повече сцепление

Спрямо Вентус С1 ево 3 - По-добра на по-ниска температура, инак сходно поведение.

Никога не съм карал ханкук, от дръпнатите само кумхо ново (екта тип спорт или нещо подобно беше, сгреших да го сложа на 2те шкоди тогава. 

Мислех го тоя ханкук спортния или пк7. 
 

пс, подарявам 4бр пк6 на 5г с около или над 50% грайфер. 225/50/17. Само лично предаване и демонтаж от джантите за сметка на получателя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.