Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не отключва от дистанционното


vladkant

Recommended Posts

Привет, па съм я 😁

Проблема е следният- отключване и заключване изчезна като функция на дистанционното и от двата ключа. С ключ от вратата отключва само шофьорската врата, въртя втори път на отключване и отключва всички останали врати, плюс багажника. 

Вагком отчита ключовете, там някъде из програмата, когато натисна отключване/заключване, се показва 1, иначе са 3 нули. 

Трупа грешки които не мога да изтрия, тези от снимките

Дали комфорт модула е И аларма?

Алармата си работи- отключвам с ключ и ако се забавя и не завъртя на контакт, почва да свири. При заключване и отключване мигачите светват и сирената писука.

Първоначално мислех че е от клемореда, поради това че когато изкарам ключа от контакта, плафоните не светват. Преди светваха....

20250125_145739.jpg

20250125_145305.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А волана заключва ли ти се? Има един лост в ключалката, който пада долу с отчетливо "щрак" когато извадиш ключа. А ако нe каже "щрак" не отчита, че си извадил ключа и дистанционното ти вика "ядец, тъпaко, има ключ в запалването"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих по вашия край , защо не каза по-рано да ти докарам течност за размразяване да налееш в ключалката на волана.

Може да пробваш да го налееш и с тефлонов шпрей да видиш дали ще започне да щрака.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щрака когато вадя ключа, ама само толкоз

А и чаках цяла седмица уж да ми прегледат колята на ваг, човек който го разбира, не като мен аматьор. Нещата се отложиха и реших да го играя на тука има- тука няма. Е, окяза се че не е клеморед...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, vladkant написа:

Щрака когато вадя ключа, ама само толкоз

А и чаках цяла седмица уж да ми прегледат колята на ваг, човек който го разбира, не като мен аматьор. Нещата се отложиха и реших да го играя на тука има- тука няма. Е, окяза се че не е клеморед...

А пробва ли дали се заключва волана или само чуваш  щракването?

И светват ли плафоните като извадиш ключа и чуеш щракването преди да отвориш врата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана се заключва, плафоните не светкат щом извадя ключа. На отворена врата светят.

Онзи модул за който беше казвал- Ц, и от него не е. Изключвах, включвах- същата работа е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, vladkant написа:

плафоните не светкат щом извадя ключа.

А трябва

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да едитвам, ще дописвам:

Около патрона са едни СКАПАНИ кабелни обувки, от които кабелите се вадят с поглед. 

(Интерлюдия: докато ми префасонираха моя патрон заради счупен блок за заключване на волана (префасонираха го, защото нов е 800 левчета, айде няма нужда) се извадиха 4 от 6 кабела от обувката. И то след като всичко беше вързано и работеше, при сглобяването)

Та - дали някое кабелче не се е изскубало от обувката и вече не казва "ключа е изваден"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице , клемореда няма общо (там са силовите плюсове) .. нейде по периферията на патронника има тънки жички - едните са за имобилайзера (бобинката около предната част на патронника) и някъде другаде трябва да има други два , които вероятно през микроключе казват на централната електеоника кога има и кога няма ключ в патрона. При старата ми Фабия нещо вътре беше клеясало и след порядъчно количетво течност се раздвижи и повече не правила проблеми.

По спомен (не знам при Октавия какви букси има в модула) сивата букса като я изключех , започваше да работи централното от ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзер, микроключе "има/няма ключ в патронника", заключване на лоста на автомата (поне при мен) и още други глупотевини. Всички са на въпросните тънки жички. Които, както открих по гадния начин, могат да се изскубнат само ако ги погледнеш лошо. И това е при кола на 12 години и 210к километра. А колата на @vladkant трябва да е по 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа честно, бях се вглъбил в идеята че клемореда е виновен, че въобще не помислих че някъде може да има още жички които да отчитат махането на ключа. Да, изключих имобилайзера и после го включих.....всъщност включвах и изключвах много неща, бушоните ги свалях два пъти, и нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих че не направих проба на клемореда без да е пъхнат вътре в корубата. Преди малко разгледах стария, има "бутонче" вътре. Следобяд ще разглобя отново и ще пробвам без да е набутан при ключа дали ще сработи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си работи коректно....

И както казват Сърбите- идемо дале, демек продължавам с издирването на проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох че диода на вратата бил показател че алармата се била скапала. Ц, диода работи коректно, демек мига непрекъснато след заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да питам, дали е възможно да е от модула в шофьорската врата.

Понеже като го изключа и тотално отказва да заключва от ключа. Трябва всяка врата да я отключвам/заключвам от палчето

20250205_180423.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, vladkant написа:

Да питам, дали е възможно да е от модула в шофьорската врата.

Понеже като го изключа и тотално отказва да заключва от ключа. Трябва всяка врата да я отключвам/заключвам от палчето

20250205_180423.jpg

По-скоро не .. сигнала от дистанционното постъпва в централната електроника и по кан казва на бравите да се отключват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@The Best Forman демек оназ ху...ня дето е под волана 🤔

Щот аз друго не знам.

На 25.01.2025 г. at 19:11, vladkant написа:

Комфорт модула визуално няма никакви поражения по платката.

 

20250125_144627.jpg

20250125_140015.jpg

А колата продължава да записва тази грешка-912 window....

и 

27-10  импосибъл....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vladkant написа:

 Ако сменя тоз комфорт модул, трябва ли новия да бъде обучаван

20250125_140015.jpg

Не мога да съм категоричен, но предвид, че колата върви и без него, по-скоро не, ако "новия" е със същия номер и буква и колата от която го вземаш има същите екстри, като твоята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.