Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не отключва от дистанционното


vladkant

Recommended Posts

При теоритиците нищо не работи , но знаят защо.

При практиците всичко работи , но никой не знае защо.

Ако съчетаем теорията с практиката - нищо не работи и никой не знае защо.

Ако палчето , което е в патрона работи коректно , защо не светва плафона .. докато не разбереш , няма да тръгне дистанционното.

Ако имаш достъп до схемите на ел. инсталацията , проследи жицата или симулирай сигнала.

Ето един джокер

IMG_20250209_202748.thumb.jpg.4219bb1ae17c3452fdf4452ad802c7af.jpg

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и аз за това питам и се разхождам по майстори, толкоз разбирам и аз 🙂

Имаше предположение че има жички в патронника, няма....самият патроник е само механика без нищо електрическо. Токът започва от клемореда....

А даже бях махнал клемореда от патроника и ръчках бутончето вътре, пак нищо.

преди 4 минути, joro-120L написа:

С това мога да ти помогна

Благодарско за което 🙂

Всяко мнение и предположение е полезно, както за момента, така и за в бъдеще ако някой се сблъска със същият проблем.

Надявам се скоро да реша проблема....

Одеве отново проверих бушоните- здрави са всичките да ги еб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, The Best Forman написа:

При теоритиците нищо не работи , но знаят защо.

При практиците всичко работи , но никой не знае защо.

Ако съчетаем теорията с практиката - нищо не работи и никой не знае защо.

Ако палчето , което е в патрона работи коректно , защо не светва плафона .. докато не разбереш , няма да тръгне дистанционното.

Ако имаш достъп до схемите на ел. инсталацията , проследи жицата или симулирай сигнала.

Мииии.....ще пробвам някак да симулирам изваждането на ключа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, vladkant написа:

Одеве отново проверих бушоните- здрави са всичките да ги еб...

Плафоните не би трябвало да ги бърка бушона, след като при отворена врата светят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не разкачиш радиото? Нали от него е започнало всичко, доколкото разбирам? Иначе патронника можеш да го провериш и с пуснати фарове. Проблема ти е в грешката за обучението. В нета пише , че докато я има, ключ няма да обучиш. Иначе в VCDS винаги пише че ключа е един. Аз лично с VCDS Lite, ключ не можах да обуча.

 

В новите шкоди , всичко се командва от модула на централната електроника. :)

преди 1 минута, joro-120L написа:

Плафоните не би трябвало да ги бърка бушона, след като при отворена врата светя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vladkant написа:

Е и аз за това питам и се разхождам по майстори, толкоз разбирам и аз 🙂

Имаше предположение че има жички в патронника, няма....самият патроник е само механика без нищо електрическо. Токът започва от клемореда....

А даже бях махнал клемореда от патроника и ръчках бутончето вътре, пак нищо.

Благодарско за което 🙂

Всяко мнение и предположение е полезно, както за момента, така и за в бъдеще ако някой се сблъска със същият проблем.

Надявам се скоро да реша проблема....

Одеве отново проверих бушоните- здрави са всичките да ги еб...

Има ключе , което подава минус или къса връзката с минуса за да тръгне сензора на дистанционното.

По спомен на Фабията трябваше да изключа една букса за да тръгне и вероятно съм изключвал въпросната букса А , но не съм 100% сигурен .. трябва да се провери как работи механизма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, maxrpm написа:

В новите шкоди , всичко се командва от модула на централната електроника. :)

Да, Саше. Но този модул не работи от въздуха. Трябва му сигнал от някъде, за да знае какво да прави.

А тази ти реплика не мисля, че е в контекста на моето мнение с предпазителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladkant явно се забавляваш 😁  Е, ако решиш че ти трябва авто жичкаджия в Надежда свиркай 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

А защо не разкачиш радиото?

Разкачих го- пак не иска....

Утре ще разглобявам средната конзола за да имам по добър достъп и до онзи шоков датчик за който Асен беше споменал по рано. Ще го изключа отново и него и ще пробвам отново.

Отделно ще пробвам и без онзи бушон за който питах по горе

@Logrus не знам вече какво ми трябва....освен за голям флекс и 4-5 диска за метал, за друго не се сещам....

има два бушона които не съм свалял, само провелих с пробна лампа, намират се при релетата, одеве не ми се залягаше толкова че ми замръзна.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускай тока от балкона, нося флекса 😆 Само дето имам известни съмнения, че така ще ти се оправи централното, но пък ако я барнем кабрио нема и да ти трябва 😂

И сериозно - имам читав жичкаджия в Надежда 4, ако решиш че ти трябват координати ми драсни.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

Иначе патронника можеш да го провериш и с пуснати фарове.

Фаровете ми гаснат в момента в който загася колата, когато дам на контакт светят. Тоест при мен не ги касае дали ключът е вкаран или изкаран. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И зумера изчезна....но пък отчита че вратата е отворена

Май трябва да наблегна на кабелите на патроника 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да обобщя какво измерване трябва да се направи за да си сигурен какво става ..

На букса А на 10 -то краче измерваш при вкаран и изваден ключ какво става .. вероятно при вкаран и завъртян патронник има връзка към минус (-) , а при изваден няма .. ако има постоянна връзка към минус - запушен модул от ключето и при извадена букса А радио модула трябва да работи. Лесното решение - ЦК ключе , което да прекъсваш ръчно проводника до краче 10 на букса А , докато не намериш перманентно решение за контактния ключ.

Ако няма минус , съответно подаваш минус с ЦК ключето.

При тестовете на радиомодула трябва да е затворена бравата на лявата врата.

Входа на радиомодула на 10 и 7 краче на букса С.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, разгледах кабеляците на радиото докато чакам жена ми да излезне от зъболекар. 

Вързал съм го така, че като извадя ключа от патроника, да продължава да работи.

Разкачих жицата и когато извадя ключа- радиото гасне.

Тоест, клемореда работи коректно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп, или ъп 😁 радиото е проблема.....върна се и зумера при запалени фарове и отворена врата. Понеже вторият ключ не е в мен, като се прибера ще се пробвам да ги обучавам.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, vladkant написа:

Оп, или ъп 😁 радиото е проблема.....върна се и зумера при запалени фарове и отворена врата. Понеже вторият ключ не е в мен, като се прибера ще се пробвам да ги обучавам.....

Кой знае какво си омазал .. връзвах си две радиа на старата Фабия да работят до махане на панела и дерт не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, The Best Forman написа:

Кой знае какво си омазал .. връзвах си две радиа на старата Фабия да работят до махане на панела и дерт не съм имал.

Това радио беше в шкодата, после го прехвърлих в жипката, там нещо не ме изкефи и го върнах в шкодата. Обаче окабеляването на джипа е различно от това на шкодата. И правих разместване на жиците за да може и в джипа да работи при изваден ключ. Обаче съм го направил по най тъпия и прост начин, защо- това нямам обяснение.....сега буксата ще бъде преработена тотално, както трябва. Кабелни обувки, термо шлаух, запояване.

Благодаря на всички които се включиха.

Признавам си- срам ме е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, vladkant написа:

Това радио беше в шкодата, после го прехвърлих в жипката, там нещо не ме изкефи и го върнах в шкодата. Обаче окабеляването на джипа е различно от това на шкодата. И правих разместване на жиците за да може и в джипа да работи при изваден ключ. Обаче съм го направил по най тъпия и прост начин, защо- това нямам обяснение.....сега буксата ще бъде преработена тотално, както трябва. Кабелни обувки, термо шлаух, запояване.

Благодаря на всички които се включиха.

Признавам си- срам ме е!

Ама темата си е полезна - разчепкахме схемата на прословутото ключе и разбрахме , че и от касетофона може да се блокира дистанционното :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип да, оказа се че като окъсиш нещо което минава през ключа за запалване и става дълга и широка

Като таз жичка от снимката....

20250210_142901.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, The Best Forman написа:

Що така бе Миме 🤣 .. туй са прави не към инсталацията , а към плейера.

Е а де? Такава простотия отдавна не бях правил.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади , гледай схемата в интернет поне . Сега , ако ти кажа че VW нарочно са обърнали плюсовете , за да може , като сложиш афтърмаркет радио , да ти изгори модула , сигурно целия форум ще ме наплюе.
ето ти изводите на оригиналната гама и на оригиналния ISO конектор . Обърни внимание на А4 и А7. :) Кабела от клема а7 на Шкодата го ползваш за всичко, а ако слагаш VW радио на нормална кола , тогава ползваш клема А4 за всичко , иначе ще си прецакаш контактния ключ или модула на централната електроника. Или ако искаш да се гаси през ключа на Шкодата с нормално радио, трябва да ги размениш. :)
 

image.png

image.png

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Причината А5 и А7 да са постоянен плюс е за захранване на навигацията, ако я има. При радиата, сд или касетка май нямаше дори пин на А5. VAG не използва извод за антена, затова са използвали А5.

Буксата се пренарежда за секунди с правилния инструмент.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.