Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не отключва от дистанционното


vladkant

Recommended Posts

преди 4 минути, ID A написа:

Не. Причината А5 и А7 да са постоянен плюс е за захранване на навигацията, ако я има. При радиата, сд или касетка май нямаше дори пин на А5. VAG не използва извод за антена, затова са използвали А5.

Буксата се пренарежда за секунди с правилния инструмент.

А А4 и А7 защо са нарочно разменени , я се замисли ? Колко е час при приемчика за смяна на модул в ЕТ ? :) Единия кабел е 1мм2 другия е 0.25мм2 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото тръгват от един и същи предпазител. Даже са с един и същи цвят - синьо-бял ако правилно помня. Затова са искали да са един до друг. Разменяли са +12 V на контакт и постоянен плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 'е , ама тънкия минава през клемореда , дето струва 300лв нов , а дебелия е директен. :) И за VW Gamma , са си ги наредили както трябва с неговия нестандартен pinout.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, ID A написа:

Буксата се пренарежда за секунди с правилния инструмент

Точно това ще направя днес, ще пранаредя буксата за да няма такива изпълнения....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има.едно, като квадрат на тясната странична стена. Като се издърпа, е като клечка за зъби. Това блокира отделните проводници, да не мърдат. А самите проводници се освобождават от челната страна, като им се натискат зъбчета отляво  и дясно.

Саше, 12 през контакт са оперативни и не трябва да се използват за захраняване на радиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си една връзка с инструменти точно за вадене на пинове. Ако пропуснеш днес, мога да ти ги дам да ги тестваш, че на мен още не ми се е налагало да ги ползвам, но има всякакви разновидности.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ghost_rider благодарско 🙂

Стана и с по дебел кламер 😁 за женската букса, иначе мъжката е по лесна. Става и с тъничка отверка и при мъжката, контрата е една, докато при женската са две.

намерих си постояният плюс- черво/бяло.

И ако разчитам правилно схемата която качи @maxrpm при мен се оказа че не е на означеното място. Разменени са постоянен и този който минава през контакта(клемореда)

На снимката

Червено/жълт- минава през клемореда и дава ток, само когато колата е запалена и ключът е в патронника

Синия май беше или за антена или за нещо друго, те не ми бяха важни. В момента единият го ползвам за усилвателя- работи и не пипам 😄

Кафяв е минус/маса

Чевен/бяло е постоянен плюс.

И другият който се вижда горе в ляво, мисля че е за димирането на дисплея.

Сега вече плюсовете и минуса са с термо шлаух, щот бяха пооголени от към буксата. Бяха омотани с изолирбант, което пак не мога да си обясна защо съм допуснал....явно не съм имал под ръка термо шлаух и съм барзал да стане нещо на момента.....

20250211_092930.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.02.2025 г. at 19:03, joro-120L написа:

 ключът е в патронника.

 

Преди 1 час, vladkant написа:

ключът е в патронника

 

Винаги се старая да бъда точен, когато употребявам терминология. Прибързано, необмислено изписване от моя страна. Като се усетих бе късно за редакция. Виждам, че от мен тръгна цялата работа. Правилното е "патрон", било то и на брава. Патронник е на бормашина, където се стяга свредлото.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си 🙂 сега се усетих, че и аз го ползвам неправилно.

Опитвам се и аз да говоря и пиша правилно, ама като знам къде изкарах часовете по Български и литература.....но, в хореографското беше така, наблягаше се на други часове 😂

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се употребява терминология, часовете по Български и литература нямат значение. Имат за правописа.

Други предмети ги изучават. По специалността. Напр. Шлосерство, в случая.

 

преди 57 минути, vladkant написа:

хореографското беше така, наблягаше се на други часове 😂

също, както и в музикалното :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа за един страничен ефект, който се получи. Не знам дали е от многото бърникане през вагкома, или сам е решил че така трябва.

Преди при едно натискане на копчето за отключване, отключваше всички врати плюс багажника. Сега при едно натискане отключва само шофьорската врата, при второ натискане отключва всички врати и багажника.

Когато се ровех в нета за да видя къде може да ми е проблема дето го реших, го срещах някъде че се прави от вагкома. 

Ще го изтърпя като "екстра" известно време и ще й върна старите настройки- с едно натискане да отваря всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vladkant написа:

Сега при едно натискане отключва само шофьорската врата, при второ натискане отключва всички врати и багажника.

Ще го изтърпя като "екстра" известно време и ще й върна старите настройки- с едно натискане да отваря всичко

Фнимавай с настройките, да не направиш багажника да се отваря на петото натискане.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, вече много фнимавам с тез настройки 🤣

Особено когато търся някое радио да слушам 😂

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порови се в

Go into "46-Central Conv."
Click "Coding - 07"

 

ставаше лесно , мисля че си играх да прецъквам каналите един по един и някъде в началото беше тази глупост за selective locking и онази другата за заключването след 15км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази екстра да се заключва при 15 км/ч я бях активирал, днес може да се поровя щом даваш жокер 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заключвайте по време на движение. Няма кой да ви открадне.

Да пази Господ, при инцидент, не могат да ви изкарат от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, joro-120L написа:

Не се заключвайте по време на движение. Няма кой да ви открадне.

Да пази Господ, при инцидент, не могат да ви изкарат от колата.

Спокойно , това е едностепенното заключване (при дърпане на вътрешната дръжка се отваря) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, говоря за отваряне отвън. Ти не си в състояние. Спира някой, или идва бърза помощ и не могат да отворят колата.

Не бях ли ясен, та да изпадам в подробности.;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, joro-120L написа:

Гена, говоря за отваряне отвън. Ти не си в състояние. Спира някой, или идва бърза помощ и не могат да отворят колата.

Не бях ли ясен, та да изпадам в подробности.;)

Така или инак ако се наложи най-малко ще има строшен прозорец .. ако няма , последната грижа ще ти е за прозореца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, The Best Forman написа:

Така или инак ако се наложи най-малко ще има строшен прозорец ..

Не е сигурно.

Щом искаш да работиш по трудния начин, ОК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заключванено в движение е задължително да мен, поне за София.
Освен ако в колата на задните седалки няма абсолютно ненужни вещи, които така или иначе смятате да дарите на "нуждаещите се".

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, joro-120L написа:

Не се заключвайте по време на движение. Няма кой да ви открадне.

Да пази Господ, при инцидент, не могат да ви изкарат от колата.

Жоре, и на Мица и на Мицьо ги активирах. Пътувам с лаптоп на седалката в града и съм виждал как такива вещи си тръгват в задръстванията ... без желанието на собственика. 

Що се касае до инцидент - задействат ли се възглавниците всички врати и задния капак се отключват автоматично. Да не говорим, че при по-сериозен инцидент вратите така или иначе не могат да се отворят и хората се вадят през прозорците.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, и аз съм съгласен за градски условия да се заключвам. Едната причина е точно тази, да не си тръгне чантичката ми с документи без да го искам. Другата причина е, че ще взема да засека без да искам някой нацепен батка който ще изкочи от колата.....

А относно катастрофа, то е до реакцията на този който тръгне да вади пострадалия. 

Но всичко си е до преценка на шофьора 🙂

За сега аз лично не мисля отново да я активирам, ако решя да се заключвам ще си ползвам копчета на вратата. Бях я активирал от интерес, мина ми 😁

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.