Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Паразитен ток


недев

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От скоро съм собственик на шкода суперб1.Беше пътник към моргата ,но аз се заинатих и стъпка по стъпка вече е с ново окачване ,спирачки и проверен мотор,и вече законно движи по пътищата.Сега стигнах и до Ел инсталацията.От постове по форума на други колеги на,които съм много благодарен за споделената информация ревизирах целия кабелаж по пода на автомобила.Върнаха се осветление на плафони врати ,огледала .С една дума всичко светна и работи.Но се появи паразитен ток 140 mA .След куп проверки намерих откъде идва.Паразитния ток идва от Пин 20 на комфорт модула.При прекъсването му паразитния ток изчезва.Установих че Пин20 отговаря за осветлението на огледалата и това под вратите.При заключване иначе всичко гасне но по този Пин остава 6.4v напрежение.Та питането ми е дали комфорт модула трябва да го  прекъсне изцяло при заключване и заспиване.Защото от направените от мен до сега замервания водят към проблемен модул.Забравих да споделя ,че мотора е 1.8Т, а комфорт модула е 1CO 959 799 B

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези по-стари модели Ф1, О1 и С1 модула заспива след 15 минути. Тогава има ли я още тази консумация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Izolini написа:

На тези по-стари модели Ф1, О1 и С1 модула заспива след 15 минути. Тогава има ли я още тази консумация?

Да има я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не стигнеш по друг начин до проблема, започни с вадене на бушоните един по един и гледай кога ще изчезне тази консумация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При вадене на бушон 14 паразитния ток изчезва,а бушона отговаря за централно заключване и комфорт модул

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя модул на О1, е с 3 букси, ако и твоя е с повече от 1, опитай да стесниш кръга на възможните проблеми, като извадиш една по една буксите му. След това може да пробваш с друг модул, ако намериш същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, недев написа:

При вадене на бушон 14 паразитния ток изчезва,а бушона отговаря за централно заключване и комфорт модул

 

Ако си стигнал че след откачване на комфорт модула паразита изчезва, провери замасяването на модула и прегледай дали има оксидация в буксите на модула и вътре в него, по вътрешни букси и предавки, провери и за студени спойки, разхлабени спойки. Ако на око всичко е наред, потърси друг модул за проба.

Или пък може да влияе нещо по крайните консуматори, т.е. огледалата и осветлението под вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко преди това съм проверил.пробвал съм откачане на модулите по вратите един по един огледала и т.н. Тока на пин20 на комфорт модула след  заключване изчакване около поне 15 Мин. остава 6.4в.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.