Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Моля за мнения, плюсове и минуси на кутията DSG и комбинацията и с 1.5 мотор на КАМИК!Предстои ми покупка!

Публикувано

Нямахте ли възможност за пробно каране, да добиете впечатления?

За мен няма минуси. И моторът е добър.

Публикувано

Тепърва ще карам,но питам предварително, защото знам много негативни коментари за тази кутия и реших да се допитам.А и от едно каране едва ли ще добият голяма представа...

Публикувано
преди 5 минути, КНиколов написа:

А и от едно каране едва ли ще добият голяма представа...

Добива се. Напр. дали е адекватна, кога и как превключва, плавен и неусетен ли е прехода между предавките ...

 

преди 8 минути, КНиколов написа:

знам много негативни коментари за тази кутия и реших да се допитам.

И те са? Какво Ви притеснява?

Публикувано

Жоро, ДСГ е до адаптиране според стила на каране, сега зимата на -5 градуса не очаквай на студено да е съвсем плавна и тн. Екстра си е ДСГ стига да не е суха 7ст. Всички останали са добре. 1.5 с ДСГ си е топ комбинация (предполагам 7ст мокра е кутията). Взимай смело, колега!

Публикувано
преди 11 минути, b3lq7a написа:

Екстра си е ДСГ стига да не е суха 7ст.

Точно такава е. Суха.

  • Одобрявам 1
Публикувано
преди 10 минути, joro-120L написа:

Точно такава е. Суха.

Значи не, не става въпросната модификация 1.5 с ДСГ. Вече хората са информирани и на 2ра ръка не се търсят такива. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Какво са информирани хората? Какво й е на кутията?

Иво, на всичко що е Шкода с този мотор е тази кутия. Освен, ако 4х4 не прави изключение, не мога да кажа.

За втора ръка не знам. Впечатленията ми са от Скала 1.5

Публикувано

Като цяло, доколкото съм информиран, а и масата хора, след едни километри сдава багажа мехатроника на сухите 7ст и не подлежи на ремонт, само нов и е доста скъп. Отделно за разлика от на мокрите съединителите и маховика са им значително с по-кратък живот. Говоря след 150-200к км и нагоре стават тия неща! 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Първо, всичките тези описания касаят DQ200, която се влагаше до края на 2012 г. Още от Октавия 3 кутията е доста променена и с отстранени слабости.

Пък и за старата нещата са силно преувеличени, освен изброените от Иво

Преди 6 часа, b3lq7a написа:

, след едни километри сдава багажа мехатроника на сухите 7ст и не подлежи на ремонт, само нов и е доста скъп. Отделно за разлика от на мокрите съединителите и маховика са им значително с по-кратък живот. Говоря след 150-200к км и нагоре стават тия неща

се говори и как съединителите изкарват по 60-70 хиляди километра и сменяш.

Не сдава багажа мехатроника, а плочата се пука и губи налягане в него. В новите плочата е преработена и вече не се пука. На моята кутия е сложена такава и вече 130 000 няма проблеми, а се спука на 80, а не след 200.

Съединителите изкараха до 210 000. Маховика е чук.

И това говорим за старата, новата е с излекувани болести!

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Публикувано
Преди 8 часа, b3lq7a написа:

Като цяло, доколкото съм информиран, а и масата хора, след едни километри сдава багажа мехатроника на сухите 7ст и не подлежи на ремонт, само нов и е доста скъп. Отделно за разлика от на мокрите съединителите и маховика са им значително с по-кратък живот. Говоря след 150-200к км и нагоре стават тия неща! 

Мисля, че я бъркаш със сухата DQ200, както уточни Ицо. Неговата Октавия е с такава. При новото 7ДСГ проблемите са отстранени.

Що се отнася до феродовият диск, той е консуматив и при всеки автомобил се износва. А да изкара над 200к си е съвсем приличен пробег и не говори за недостатък.

  • Одобрявам 2
Публикувано

Няма грешка тази комбинация ако ти допада като вървеж вземай 

  • Одобрявам 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.