Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Не успях да гледам началото, но след средата нещата бяха ... скучни. Очевидно лимонадите са намерили решение на проблемите си на бързи писти и нашокаха канчето, образно казано, на оранжевите. Те пък го играят "честни" и в крайна сметка има опасност да го играят губещи.

Магари, като ги гледам, си държат средното ниво и толкова. А мерцовете ... и те там. 

Интересно ми е, дали направените промени за Монца, ще позволят на лимонадите да се борят за подиум и в следващите състезания. Че, ако е така, оранжевите може и да хапнат по една ... папая ;) 

  • Отговори 131
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    55

  • Izolini

    27

  • C2H5OH

    27

  • The Best Forman

    7

Публикувано

Почти 20 секунди разлика между Макс и Ландо на Монца - изглежда добре са поработили момчетата от Red Bull. :)

Публикувано

Сега изгледах "highlights" и ... леке е. Тежко леке. Както в атаката към Норис, така и след това с Пиастри. Просто разчита, че другите имат, какво повече да губят и ще отстъпят. И, да, имат. И, да, отстъпват. Но си е леке. Противно леке. Може и да кара, но е леке. И, понеже Ландо явно няма топки, ще си остане опашкар. В такава ситуация или показваш зъби или оставаш в сянката на наглеца. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Аз откакто преместиха Ф1 по Диема Спорт не бях гледал състезания. Тази година дъщеря ми прояви интерес и започнахме да гледаме заедно - вече 6-7 състезания. По тази причина хич не съм в час с пилотите и колите. Вчера видях, че показваха заряда на батериите на болидите на Ландо и Пиастри, което ме изненада - болидите с хибридни двигатели ли са. В бокса едно време им зареждаха и гориво - сега такова нещо не се случва. Едно време си издимяваха нормално по няколко двигателя на състезание - сега това го видях само в миналото състезание. Защо на Макс му викат "лекето" също не съм наясно. С дъщеря ми симпатизираме на Юки и Кими. :) 

Публикувано

От доста години са "хибриди" и от тогава лимонадите (Red Bull) шляпаха здраво всички останали. Тази година Макларън са доминантите, а лимонадите имат(ха) сериозни проблеми.

"Лекето" е заради безобразното си поведение на пистата. В не малко от случаите влиза в завоите/изпреварва по системата "Аллах акбар", т.е. ако не ми отстъпиш и двамата сме извън състезанието. Точно както направи и в последното състезание ... два пъти. В допълнение и "отборната" му игра е нулева. Реално е пълен егоист и го интересува само дали той ще спечели, не и отбора. Но, за да е напълно ясно, това си е моето виждане. Не малко от пишещите тук, а и не само тук, не споделят вижданията ми.

Относно двигателите - сега имат лимит на година и реално един двигател трябва да издържи минимум 4-5 уикенда. Има лимити и за скоростните кутии, за хибриндните модули и т.н. За всяка смяна на компонент, който е над позволената граница следва наказания с Х места назад, в зависимост от компонента. Та в днешно време един изпушил двигател в състезание е почти сигурно наказание и за следващото състезание, т.е. надеждността е от много по-голямо значение в сравнение с ерата, когато сменяха двигателите между квалификация и състезание.

 

Публикувано

Мерси за информацията. За сега ми е интересно и продължавам да следя състезанията. Май и при смяната на гумите нещата седят различно спрямо X години назад.

Публикувано

Мда, няма зареждане на гориво, но за сметка на това са задължени да ползват поне два типа гуми, освен при дъжд, т.е. мокри гуми. 

В допълнение, от тази година, в Монако се изискват поне два стопа, докато в останалите състезания само по един е задължителния.

Всичко това с цел по-интересни/оспорвани състезания. Ама ... 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.