Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Не успях да гледам началото, но след средата нещата бяха ... скучни. Очевидно лимонадите са намерили решение на проблемите си на бързи писти и нашокаха канчето, образно казано, на оранжевите. Те пък го играят "честни" и в крайна сметка има опасност да го играят губещи.

Магари, като ги гледам, си държат средното ниво и толкова. А мерцовете ... и те там. 

Интересно ми е, дали направените промени за Монца, ще позволят на лимонадите да се борят за подиум и в следващите състезания. Че, ако е така, оранжевите може и да хапнат по една ... папая ;) 

  • Отговори 142
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    61

  • Izolini

    29

  • C2H5OH

    29

  • The Best Forman

    7

Публикувано

Почти 20 секунди разлика между Макс и Ландо на Монца - изглежда добре са поработили момчетата от Red Bull. :)

Публикувано

Сега изгледах "highlights" и ... леке е. Тежко леке. Както в атаката към Норис, така и след това с Пиастри. Просто разчита, че другите имат, какво повече да губят и ще отстъпят. И, да, имат. И, да, отстъпват. Но си е леке. Противно леке. Може и да кара, но е леке. И, понеже Ландо явно няма топки, ще си остане опашкар. В такава ситуация или показваш зъби или оставаш в сянката на наглеца. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Аз откакто преместиха Ф1 по Диема Спорт не бях гледал състезания. Тази година дъщеря ми прояви интерес и започнахме да гледаме заедно - вече 6-7 състезания. По тази причина хич не съм в час с пилотите и колите. Вчера видях, че показваха заряда на батериите на болидите на Ландо и Пиастри, което ме изненада - болидите с хибридни двигатели ли са. В бокса едно време им зареждаха и гориво - сега такова нещо не се случва. Едно време си издимяваха нормално по няколко двигателя на състезание - сега това го видях само в миналото състезание. Защо на Макс му викат "лекето" също не съм наясно. С дъщеря ми симпатизираме на Юки и Кими. :) 

Публикувано

От доста години са "хибриди" и от тогава лимонадите (Red Bull) шляпаха здраво всички останали. Тази година Макларън са доминантите, а лимонадите имат(ха) сериозни проблеми.

"Лекето" е заради безобразното си поведение на пистата. В не малко от случаите влиза в завоите/изпреварва по системата "Аллах акбар", т.е. ако не ми отстъпиш и двамата сме извън състезанието. Точно както направи и в последното състезание ... два пъти. В допълнение и "отборната" му игра е нулева. Реално е пълен егоист и го интересува само дали той ще спечели, не и отбора. Но, за да е напълно ясно, това си е моето виждане. Не малко от пишещите тук, а и не само тук, не споделят вижданията ми.

Относно двигателите - сега имат лимит на година и реално един двигател трябва да издържи минимум 4-5 уикенда. Има лимити и за скоростните кутии, за хибриндните модули и т.н. За всяка смяна на компонент, който е над позволената граница следва наказания с Х места назад, в зависимост от компонента. Та в днешно време един изпушил двигател в състезание е почти сигурно наказание и за следващото състезание, т.е. надеждността е от много по-голямо значение в сравнение с ерата, когато сменяха двигателите между квалификация и състезание.

 

Публикувано

Мерси за информацията. За сега ми е интересно и продължавам да следя състезанията. Май и при смяната на гумите нещата седят различно спрямо X години назад.

Публикувано

Мда, няма зареждане на гориво, но за сметка на това са задължени да ползват поне два типа гуми, освен при дъжд, т.е. мокри гуми. 

В допълнение, от тази година, в Монако се изискват поне два стопа, докато в останалите състезания само по един е задължителния.

Всичко това с цел по-интересни/оспорвани състезания. Ама ... 

Публикувано
Преди 21 часа, PRR написа:

От доста години са "хибриди" и от тогава лимонадите (Red Bull) шляпаха здраво всички останали….

 

Забрави доминацията на Мерцедес, която беше доста по-дълга от тази на лимонадите. 

  • Одобрявам 1
Публикувано
Преди 4 часа, axel написа:

Забрави доминацията на Мерцедес, която беше доста по-дълга от тази на лимонадите. 

100% прав!

  • Одобрявам 1
Публикувано

Аз имам едно друго питане към @PRR Споделете ако обича ТЕ мнение за слуха, че Хаджар ще замести Тсуньо от 2026. Как вижда ТЕ бъдещия отбор на лимонадите. 

Питам те Пепи, щото Хаджар е също порядъчно агресивен. А у физиката два плюса не се обичат. Моят приятел все още е на мнение, че това са слухове, но ми е интересна другата гледна точка на ветеран във фенството на Ф1.

Естествено предварително благодаря 😉

Публикувано

Хаджар кара впечатляващо и определено ми е интересно, как би се представил в по-добрата кола.

Относно характерите - имам сериозни основания да вярвам, че поне в началото, тима ще го завре в ъгъла. Лекето диктува правилата в момента и, най-вероятно, спекулирам, си има клалуза за първи и втори пилот в договора. Но, в по-дългосрочен план, историята много добре познава резултата от това, а именно, че изпускат шанса да спечелят 100% от състезанията в рамките на една година ;) Между другото - точко както и оранжевите в момента - нека се борят и ... лимонадите печелят. 

  • Одобрявам 1
  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Такива "писти" просто не трябва да са част от календара. Абсолютна руска рулетка и абсолютна пародия. Утре състезанието ще е за оцеляване, не за печелене. И "екстрата" е случайно избран да заеме първата позиция ;) Пародия.

Публикувано

Хехе ... Роди ме мамо с късмет и ме хвърли на смет! Че кара - кара, че го поубтваХА, побуптваха го, но и късмета е с него.

 

В цялата кочина, единственото хубаво е, че все пак не спечели баш опашкаря ;) 

Публикувано

Добре, че писа, та да се сетя, че има състезание този уикенд.

Преди 15 часа, PRR написа:

Че кара - кара, че го поубтваХА, побуптваха го, но и късмета е с него.

Викаш - побутвали са Макс в квалификацията? С флаговете, може би? Както в първата сесия задържаха червения, за да може Пиастри да си завърши бързата обиколка? Или в третата вдигнаха червения 2 секунди преди Макс да пресече финалната линия с което щеше да прескочи Сайнц?

 

ПС: Съдейки по квалификацията мисля да гледам състезанието на повторение, защото ако в него има десетина червени флага...

Публикувано

😂😂😂

 

Screenshot_2025-09-21-08-31-50-115_com.facebook.katana-edit.thumb.jpg.ed27400865f8c38a7d879e11c7c509de.jpg

Публикувано
Преди 1 час, C2H5OH написа:

😂😂😂

 

Screenshot_2025-09-21-08-31-50-115_com.facebook.katana-edit.thumb.jpg.ed27400865f8c38a7d879e11c7c509de.jpg

Това съм го забравил! А аз обвиних колата и гумите

Публикувано
Преди 5 часа, Izolini написа:

Викаш - побутвали са Макс в квалификацията?

Първо, понеже не четеш, използвах МИНАЛО време! В конкретната квалификация не го побутваха, просто имаше късмет, а и останалите се на..ха ;) 

А относно побутването се сещам за една световна титла ... Опс, то това не е побутване, това си е избутване! 

 

Иначе Льоклер си има силна афера с тая оградка :D 

Публикувано

Честито на лекето. Кара чисто, без грешки - заслужи си победата.

Браво на Ръсел. Кретените на Диема обясняват, как разликата била 15сек, но факт е, че Ръсел загуби всичко в началото и реалната разлика беше далеч по-малка. Но, точно както и папаите, в Мерцедес си позволиха борба, която, може би, им коства победата. 

Сайнц ... браво. Късмета от вчера му помогна, но и кара без грешка.

Магари ... трагедия.

Папая - 🤡 Единия се самоиздъни, другия така и не намери ритъм. За всеки случай и тима се издъни. Т.е. всичко възможно да не вземат максимума.

Лоусън и Цунода си спретнаха едно влакче за да се запазят. Цунода не атакува и се възползваше от DRS влака, който пък да спре папаята. И успяха. Класика за лимонадите.

Кими също заслужава поздравления за карането.

И нататък си беше скука.

 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.