Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дали да си взема VRS ka?


Recommended Posts

преди 5 минути, axel написа:

Е не можа ли да си купиш един блутут от алиекспрес, или фм трансмитер дори, та трябваше да сътвориш тая грозотия? Само гумения волан й липсва.

Блутута от алиекспрес не може да си говори директно с телефона ми и да го управлява, всички други подобни трансмитери не си говорят с радиото и то не изписва нищо . Mисля че по - важно ми е маслото , гражданската , вноската на банката и някакви гуми , отколкото външния вид на радиото, което може да се върне в заводски вид за 1 мин и е времянка за 2 години. Гумения волан няма да стане за тази кола. Волана и е много по - тежък от този на Фабията и ще се разпарчетоса. Ако се сменя , трябва да е от VRS Facelift, защото е кожен.

 

преди 21 минути, Mirrko написа:

Картон и армирана лента на 3М върху него, наподобява карбон ако не се вгледаш 

Ще изрежа картон за формата и после ще измисля нещо от пластмаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, deas написа:

баш си е това. Другото го взех , защото беше комплект с преходници, само този за антената с усилвателя на него по магазините е по 20лв, другия и той там някъде. Засега повече пари за съжаление за радиото не ми се дават. Ще го измислим, споко. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, axel написа:

....Само гумения волан й липсва.

Спокойно , и неговия ред ще дойде .. планиран е 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Блутута от алиекспрес не може да си говори директно с телефона ми и да го управлява, всички други подобни трансмитери не си говорят с радиото и то не изписва нищо . Mисля че по - важно ми е маслото , гражданската , вноската на банката и някакви гуми , отколкото външния вид на радиото, което може да се върне в заводски вид за 1 мин и е времянка за 2 години. Гумения волан няма да стане за тази кола. Волана и е много по - тежък от този на Фабията и ще се разпарчетоса. Ако се сменя , трябва да е от VRS Facelift, защото е кожен.

Това радио ти върши точно същата работа, каквато и някое устройство за 20 лв от али-ти, само че е грозно. Има и такива, които могат да ти управляват телефона. И времянка бих казал на нещо, което ще седи две седмици, не две години. 
 

пс: Сериозно ли ми обясни толкова подробно за гумения волан? :) 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, axel написа:

Това радио ти върши точно същата работа, каквато и някое устройство за 20 лв от али-ти, само че е грозно. Има и такива, които могат да ти управляват телефона. И времянка бих казал на нещо, което ще седи две седмици, не две години. 
 

пс: Сериозно ли ми обясни толкова подробно за гумения волан? :) 
 

Всичко , написано до тук , го твърдя на 100% Не можеш да управляваш телефон през блутут с тази или която и да е медия , която няма собствен модул. И да , волана на Фабията е по - красив и удобен, за съжаление обаче е непригоден за тази тежка рейка.

 

Ако ти харесва Skoda Stream MP3 , ела , ще ти я подаря, лично мога и да ти я монтирам. Кода и мисля че е 0628, но не съм сигурен на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм споменал нищо за медия. Явно не ме разбираш, какво се опитвам да ти кажа. Имах предвид, че се продават блутут устройства, които могат да ти управляват телефона точно толкова, колкото и настоящата грозотия, която си лепнал на таблото. Можеше да си го сложиш на достъпно, но не толкова видимо място и пак да си сменяш песните от него, а таблото да си остане в оригинален вид. Да не говорим, колко по-лесно щеше да е да си управляваш телефона от телефона, закачен на една стойка. Варианти да не слушаш реклами, колкото щеш, и всичките до 20-30лв, но няма значение де, колата си е твоя, прави си с нея, каквото искаш. Поне е уникална така, надали някой друг, ще си сложи на Октавиа РС централна конзола от базова Фабиа. 😊

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, axel написа:

Не съм споменал нищо за медия. Явно не ме разбираш, какво се опитвам да ти кажа. Имах предвид, че се продават блутут устройства, които могат да ти управляват телефона точно толкова, колкото и настоящата грозотия, която си лепнал на таблото. Можеше да си го сложиш на достъпно, но не толкова видимо място и пак да си сменяш песните от него, а таблото да си остане в оригинален вид. Да не говорим, колко по-лесно щеше да е да си управляваш телефона от телефона, закачен на една стойка. Варианти да не слушаш реклами, колкото щеш, и всичките до 20-30лв, но няма значение де, колата си е твоя, прави си с нея, каквото искаш. Поне е уникална така, надали някой друг, ще си сложи на Октавиа РС централна конзола от базова Фабиа. 😊

Moля те , направи ми видео , в което се вижда как шофирайки , сменяш песните една след друга , докато намериш тази , която искаш , от достъпно, но не толкова видимо място и също ако може едно видео как си управляваш телефона от телефона, закачен на една стойка, отново докато шофираш. :) Ето . примерно от тук как сменяш видовете радио, шофирайки. https://www.rockantenne.de/rockhoeren/streams/heavy-metal

или хайде от пингвина , че е на Английски https://pinguinradio.com/player/pinguingroove

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, axel написа:

 ...надали някой друг, ще си сложи на Октавиа РС централна конзола от базова Фабиа. 😊

Ако имах още 20 лв за правилната рамка, даже нямаше и да ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Години наред съм си сменял така парчетата от телефона, който беше свързан към блутут в подлакътника, докато шофирам. Спирам да си губя времето, камо ли пък да ти снимам клипчета. 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, РусенскоВарено написа:

Screenshot_20250513_181243_Technopolis.thumb.jpg.5d828e1673855e6a42ca83c45e910e49.jpg

Това , за детето на задната седалка ли си си го свалил , да си сменя песните ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това иде да покаже, че решения има, но ти настойчиво ги отбягваш.

 

Детето ми от две години е управител на банков клон и банката, в която работи, предлага точно това, което ти търсеше преди време.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, РусенскоВарено написа:

Това иде да покаже, че решения има, но ти настойчиво ги отбягваш.

 

Детето ми от две години е управител на банков клон и банката, в която работи, предлага точно това, което ти търсеше преди време.

 

 

Горното не е решение, но пари обичам , ако друг ще ги връща, дай насам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неам 20 кинта за рамка, неам 8 ле'а за гарнитура на помпата та ша дам 3, неам пара за радио - ша тура ВЕФ-а, ни ма кефи геврека, ша метна некъв гумен.....остава да сложиш и джантите от Фобията, че барем гумите й по-читави, па даже си я запази целата за донор,а?

А всъщност.....тая кола върви ли изобщо, кара ли я, един резервоар поне изпразни ли? Или и за тунджа кинти нема?

 

Не че нещо Сашо, ама последният път като се видяхме ти казах нещо - нямаш възможност да подържаш такава кола. И май излезнах прав.

Но за сметка на това намираш начини да я съсипеш. 

Как да е - радвай й се, па дано види и по-добри дни.
 

 

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, важното е че с нея може да влиза в центъра…..  Нали това беше основната причина да се купува по-нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Vladi_a написа:

Абе, важното е че с нея може да влиза в центъра…..  Нали това беше основната причина да се купува по-нова кола.

Така е в живота. С новото трудно се свиква. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е ново, двайсетина годишно, навършило пълнолетие. Но лафът с волана и тежката рейка ме позасмя добре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих обяснил с кодинг , защо рейката на VRS e най - тежката възможна от целия списък , но в тема пълна с подигравки , няма смисъл. Погледни таблицата за Фабия 1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, maxrpm написа:

Бих обяснил с кодинг , защо рейката на VRS e най - тежката възможна от целия списък , но в тема пълна с подигравки , няма смисъл. Погледни таблицата за Фабия 1.

И как по точно ще усетиш раликата, като диаметъра на геврвка ти е един и същ?

П.п Надявам се това да НЕ те амбицира да поразиш колата с тоя грозен волан от Фабията!

Това са коли с хидравлични рейки и то с електрически помпи. Това не е Волга с волан, голям колкото гумата, и да сложиш малък спортен волан, за да обясняваш, че с него няма да може да завива.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами замисли се защо се е стигнало до това положение с подигравките. 

Аз съм сменял много волани на 3-4 различни коли (голф 3, октавия 1, фабия 1 и волвото) и никога не съм забелязал да имат разлика в захващането или някой да е усилен при захващането, особено пък волани за ВАГ. Примерно Октавия 1 тур в последните години и слагат волан от Октавия 2 фейс, въпреки че двойката е с ел. рейка, а единицата с нормална и едната се върти осезаемо по-трудно от другата. Воланите на октавия 1 и фабия 1 са взаимозаменяеми въпреки разликите в рейката. Така че това което говориш е несъстоятелно. 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички съвременни коли са със "серво" на волана и няма никаква грижа да се смени волана. И, още за нивата си бях купил "спортен" волан, който още си седи в склада. Така и не го сложих, а на нивата волана си беше като обръч за художествена гимнастика! И малкия волан няма да подобри нищо в управлението, ако така или иначе го ползваш грешно. Както и обратното - големия също не пречи, ако го ползваш правилно.

Та не виждам никакъв смисъл от смяната, освен личното удоволствие на собственика на МПС-то. И са едни пари и време хвърлени на вятъра. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, niki написа:

...Аз съм сменял много волани на 3-4 различни коли (голф 3, октавия 1, фабия 1 и волвото) и никога не съм забелязал да имат разлика в захващането или някой да е усилен при захващането, особено пък волани за ВАГ. Примерно Октавия 1 тур в последните години и слагат волан от Октавия 2 фейс, въпреки че двойката е с ел. рейка, а единицата с нормална и едната се върти осезаемо по-трудно от другата. Воланите на октавия 1 и фабия 1 са взаимозаменяеми въпреки разликите в рейката. Така че това което говориш е несъстоятелно. 

Рейката на фабия 1/2 е механична, с електрическа помпа, но там имаш Coding за бензин дизел и VRS , а при двойката нямаш тая опция или поне аз не я намирам. 1 и 3 е за дизел , 4 и 5 е за бензин, 2 е за VRS. Tова е най - тежкия волан идеята е волана да е такъв, за да вземаш по - добре завоите с висока скорост. Съответно обаче тежкия волан се държи по - здраво и гумата ще се разпадне. Той, затова е и кожен. Те че стават , стават , просто материала гума е за coding 3 или 5 , a не за 2. Кодинг 6 съм го пробвал само тестово, при него волана е лек все едно гумите са във въздуха, но ми стана жал за помпата, чуваше се чак в купето

image.png.9fe469033cb9f32f62f22a46a814256e.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.