Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дали да си взема VRS ka?


Recommended Posts

преди 12 минути, maxrpm написа:

Сам казваш че при Шкода важи планираното остаряване.

А, маслото на твоята скоростна кутия, кога се сменя?

п.п. Допълнил си предният си пост и въпросът ми е безпредметен:

преди 12 минути, maxrpm написа:

Мен така ме гледат , като им кажа че съм сменил масло скорости... :) За 99% от хората , то е вечно и не се сменя никога.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, joro-120L написа:

А, маслото на твоята скоростна кутия, кога се сменя?

Специално на моята , се сменя на заплата и когато разбера дали е 75W90 или 80W90 , иначе на 80 000 km или 5 години , което е настъпило първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, maxrpm написа:

на 80 000 km или 5 години , което е настъпило първо.

Това по инструкция, или според теб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

Това по инструкция, или според теб?

Според мен , и според всички останали в нета,  иначе сменяш цялата кутия. Аз на всяко посещение в сервиз , казвам на човека да го провери за ниво, защото ми се е случвало на макса да тече от семерингите на полуоските.

 

Сега ще си сменям и двете сам , че нямам пари за сервиз, ще ти снимам това на скоростите какво е черно, ако искаш.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, maxrpm написа:

Според мен ,

Интересуваше ме инструкцията. Другото го знаем.

 

преди 14 минути, maxrpm написа:

ще ти снимам това на скоростите какво е черно, ако искаш.

Не, благодаря.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, joro-120L написа:

 

Е, и? Знаеш ли левият крак за какво е.;)

Той Сашко от къде може да знае, че с него някои хора спират?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава вече ще излезе през предното стъкло.  Когато нямаш тренинг, левият крак работи, като за съединител. Рязко и до долу.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лошото е, че докато той излиза през предното стъкло, някой може да влиза през задното :D 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, PRR написа:

По-лошото е, че докато той излиза през предното стъкло, някой може да влиза през задното :D 

Хахахахахахаха 🙂 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, joro-120L написа:

Е тогава вече ще излезе през предното стъкло.  Когато нямаш тренинг, левият крак работи, като за съединител. Рязко и до долу.

 

Преди 2 часа, PRR написа:

По-лошото е, че докато той излиза през предното стъкло, някой може да влиза през задното :D 

Никой не се е родил научен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Izolini написа:

 

Никой не се е родил научен.

Защо ме караш сега да ти се подигравам и аз , не разбирам. Нека си замълча, мълчанието е злато , а една погрешна дума , сребърен куршум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, maxrpm написа:

Защо ме караш сега да ти се подигравам и аз , не разбирам. Нека си замълча, мълчанието е злато , а една погрешна дума , сребърен куршум.

Много ми е интересно (ама страшно много) с какво би могъл да ми се подиграеш точно ти на тема шофиране?

 

-1.thumb.png.9d08de975cab876f604138785ab16c5e.png

 

След това ще трябва сам да се банна за заяждане с потребител, но не мога да се сдържа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека загърбим негативното и се похваля с нещо позитивно. Сложих го много внимателно без да нараня реотаните.

image.thumb.png.84ef8ed6cf740cab2990714589f38095.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Никой не се е родил научен.

Да. Казвам какво да се очаква при първото натискане с левия.

 

преди 59 минути, Izolini написа:

 

-1.thumb.png.9d08de975cab876f604138785ab16c5e.png

 

 

Точно това имах предвид за левия, но въпросът тръгна в друга посока.

п.п. Мани го тоя Шумахер.;) Гледа ли Сена как работи с десния крак газ спирачка едновременно. Левия му е само на съединителя, щото сменя предавки в това време. Даже и с двойно амбриране чат-пат. Клипът е в друг раздел.

Ако искаш, да ти го пусна? ⛹️‍♂️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, joro-120L написа:

п.п. Мани го тоя Шумахер

Само той сочеше достатъчно подигравателно за да направя достойно меме за Сашко.

 

Аз съм се учил да спирам с левия крак на пътно строителни машини. Там газта е от дясно, а спирачката от ляво на кормилната колона. Ще спираш с десния крак на кукуво лято. Съединител няма. Вече и колите с ръчни скорости ги карам така - съединител само при потегляне, от там нататък си влизат сами, освен ако не съм решил да карам на "ура!".

Веднъж седнах да карам един влекач Ивеко. Тръгнах да го паля, ама нъц. Въртя ключа, а на таблото пише "натиснете педала на спирачката за да запалите". Седя и тъпея, нямам спирачка, в ляво от колоната няма нищо?!? Той се оказа автомат и спирачката беше до газта отдясно на кормилната колона. Ама го разбрах чак след 5 минути дзверене и припомняне къде са педалите на камион с ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваме трима съфорумци до Сърбия, за вечеря в Капица. Та с един по-бърз сув, тъкмо го бях взел и карат, единия, другия. И по едно време, решава да свали предавка и съответно натисна съединителя....само дето колата е автомат. Отпред и двамата увиснахме на коланите, този от задната седалка, някак си прелетя почти до предното стъкло. И както е между двете седалки някак си по корем в хоризонтално положение, изпраща глава и пита:

- С кой крак?

- С десния.

- Докъде?

- До долу! 

А аз се мъча са видя нещо в дясното огледало, и викам тръгвай, тръгвай, докато някой не ни е нацелил. Голям късмет, че нямаше никой зад нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Аз съм се учил да спирам с левия крак на пътно строителни машини. Там газта е от дясно, а спирачката от ляво на кормилната колона. Ще спираш с десния крак на кукуво лято.

Аз пък се научих да спирам с левия, когато 120ката на газ не държеше стабилен празен ход и гаснеше. Отдавна беше. Десния ми беше постоянно на газта да поддържам. Особено в града. Изкл. по-рано от скорост да ми е свободен левия и така. Иначе не ми се налага. Спирам си с десния.

 

Преди 1 час, Izolini написа:

Вече и колите с ръчни скорости ги карам така - съединител само при потегляне, от там нататък си влизат сами, освен ако не съм решил да карам на "ура!".

Ами той Сена я държеше в обороти на границата на червеното. Няма как без съединител. Освен това, става и по-бързо превкл. на предавките. С Honda NSX-R беше. Не Ф1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.