Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дали да си взема VRS ka?


Recommended Posts

Пичове , по инсталацията на колата няма да се пипа. Мога да използвам макс кабелите на халогените за да захранят някакъв DRL , ако той се защипва на заводско място. Другото е , моя човек с мегана , за 20 год , и 100 000км е сменил един чифт крушки , фаровете са му здрави. Не се притеснявайте толкова , тея лупи не са чак толкова чупливи. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не се бара нищо по инсталацията модула се захранва от акумулатора единствено присъединяване е с онези скоби дето прищипват кабела без да се реже от нея се подава плюс от габарит който го управлява тоест изключва дневните 

п.п мой познат си взе рено 2008 лупи на халогени реши да сложи лед но въпреки това фаровете не светнаха лупите са за рециклиране 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намеря нещо такова културно да седи , бих си взел, но и лупите не са драма, не е като да караш еднорог. Крушки има в olx втора ръка по 20лв ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

 

Най - лесно е просто да си ползвам късите , като нормален човек. Всичко друго не е законно. Мигачите се пускат за красота, не за дневни. А за пръскалките виждам , че и ти си от хората които обичат да гледат парите си на асфалта :D

Шофирам в пъти повече от теб и на двете коли ми стигат общо 5 литра течност на сезон. Това са около 20 лева, а през това време съм заредил гориво за над 6000. Страшна икономия ще направя, ако си спра пръскалките...

Ако исках да пестя щях да карам като Евгени, а не да спирам през 10 километра за да си чистя фаровете зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ти бе брат , на месец ми отиват по 2-3 литра течност , ей ся примерно както вали , утре цялата ще е в прах. Фарове съм чистил само от сняг два три пъти на макса , аз си виждам и фарове не ми трябват като цяло. През нощта на магистрала е малко кофти , ако са пожълтяли с H7 ци , ама никога не е било въпрос дали са чисти или не. Мегана докато беше чисто нов , бяха много добри , ама той си е с ксенони. Не е било никога значение чисти ли са или не, отделно че нямат чистачки като на мерцедес.. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ако някога ти се случи да караш зимата по време на снеговалеж в тъмното ще разбереш за какво са ти пръскалките. Ксенона не може да ти разтопи лепящия се по фара сняг, защото не грее като халогенна крушка и много често оставаш на тъмно. Трябва да спираш и да чистиш фаровете. От друга страна като не вярваш ела да ти покажа рефлекторите на старите ми фарове, на лупите, да разбереш, че и нови крушки да сложиш пак няма да светнат. А за инсталацията, нищо няма да се преправя. @skodafen, ти го обясни най добре. Ето с тези връзки се разклоняват кабелите и не режеш нищо:

ShowPicture.gif.b7046a7caeb902d08a5e0e38b9d50692.gif

Друдо предимство на модула е, че запалва светлините щом алтернатора започне да зарежда. Когато си на контакт не светват. Има и още една полезна функция. Ако след запалване не светнат, това е признак, че алтернатора не зарежда. А както предполагам знаеш, понякога в зависимост от повредата не ти светва лампата за зареждане и не разбираш, че скоро ще останеш без ток.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю , няма да си сложа в колата китайска електроника , различна от тази направена от завода - пройзводител. Знам ги тея бързи връзки , нали това бачкам... Много ги подценявате тея ксенони , нито са толкова чупливи , нито някой е умрял с тях , ако нямат пръскалки. Мегана няма пръскалки заводски. По същество това е нещо подобно на метал халогенна лампа и то не е толкова студено, колкото си мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, maxrpm написа:

Приятелю , няма да си сложа в колата китайска електроника , различна от тази направена от завода - пройзводител. Знам ги тея бързи връзки , нали това бачкам...

Къде видя да казвам китайски?

Това че се продават на Илиянци не значи че са китайски. Модулите са Български. Ако те притеснява Илиянци, има ги и по други магазини, пак същите. Дори и цената е по-ниска. Ето пример. https://elimex.bg/product/65276-ustroystvo-za-avtomatichni-dnevni-svetlini-za-avtomobil-drl

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю , това е модул за дневни светлини , най - вероятно нещо с NE555 + силов транзистор, той не ми е нужен . Аз през VCDS мога да пусна за дневни късите или халогените със заводската електроника. Просто колата физически не разполага с дневни светлини. Няма да пипам дългите , защото така се срещат плюсове през два различни предпазителя, отделно че това също е незаконно и свети в очите. Виждал съм решението на IDA от едно време, модерно беше с един резистор с охлаждане, грее на котлон и пак заслепява. Не съм за 20лв за една крушка. Закона ти казва - Не , неможеш да ползваш дългите си за дневни , нито халогените си, пък ся ти вече ако си по - тарикат от Господ - go ahead do it!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, maxrpm написа:

Приятелю , това е модул за дневни светлини , най - вероятно нещо с NE555 + силов транзистор, той не ми е нужен . Аз през VCDS мога да пусна за дневни късите или халогените със заводската електроника. Просто колата физически не разполага с дневни светлини. Няма да пипам дългите , защото така се срещат плюсове през два различни предпазителя, отделно че това също е незаконно и свети в очите. Виждал съм решението на IDA от едно време, модерно беше с един резистор с охлаждане, грее на котлон и пак заслепява. Не съм за 20лв за една крушка. Закона ти казва - Не , неможеш да ползваш дългите си за дневни , нито халогените си, пък ся ти вече ако си по - тарикат от Господ - go ahead do it!

Всъщност не си прав .. на Иво Фабията е с модул на 30-35% и нищо не се засреща .. модула се изключва при включване на габарита .. вързал съм дузина модули , включително и на моите коли без дневни светлини и никога проблем не е имало .. ако държиш на български модул , има си сайт кардрл (пловдивчани са) , една девойка ще ти приеме поръчката и на другия ден за 50 пари имаш модулче с една камара функции ;)

П.П. Един кабел не съм прекъснал - плюса и минуса се вземат директно от кутията с плюса и купето , плюса през контакт се взема директно от бушонното табло чрез забелване на 1 см. от изолацията , останалите се прикрепват по същия начин .. ако решиш да го махнеш , две врътки изолирбанд и забравяш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, The Best Forman написа:

Всъщност не си прав .. на Иво Фабията е с модул на 30-35% и нищо не се засреща .. модула се изключва при включване на габарита .. вързал съм дузина модули , включително и на моите коли без дневни светлини и никога проблем не е имало .. ако държиш на български модул , има си сайт кардрл (пловдивчани са) , една девойка ще ти приеме поръчката и на другия ден за 50 пари имаш модулче с една камара функции ;)

Добре , да речем че ще взема този модул . Ще го завържа за същата линия 12v.  И той какво ще управлява ? Дългите светлини, който аз нямам право да пусна в градски условия ли ? :) Не е ли по - логично за 50лв да си взема 1 крушка за фара , когато той изгори евентуално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, maxrpm написа:

Добре , да речем че ще взема този модул . Ще го завържа за същата линия 12v.  И той какво ще управлява ? Дългите светлини, който аз нямам право да пусна в градски условия ли ? :) Не е ли по - логично за 50лв да си взема 1 крушка за фара , когато той изгори евентуално?

Саше , ти и твоята параноя .. никой няма да ти дърпа ушите ако ти светят дългите на 30%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, The Best Forman написа:

Саше , ти и твоята параноя .. никой няма да ти дърпа ушите ако ти светят дългите на 30%

То на никому не пречи и габарита в мигача на 20-30% , но в закона е записано , че това не е позволено. Просто , закона е от на баба ми абитуриентския бал , през 1954та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, хем сърби, хем боли. 

Ако искаш свястна крушка, тя не струва 20 лева. И както по-горе ти написах, крушката ти е най-малкия проблем, ако щеш 2 крушки забоди, като ти изгорят рефлекторите, все тая, пак няма да свети. Ето дори има съвсем прясна тема на колега, който си рециклира фаровете и вече е прогледнал, а те не са се скапали от друго, ами от много светене и греене на крушките. Запазваш си ключа за светлините, защото и той грее, както знаеш, а и онзи ден ми обясняваше, че ще ми се износи пластмасата на лостчето за чистачките, та и на теб ще ти се изтърка ключа от въртене, но с твоя пробег, това ще стане след има-няма 20 години.

И за незаконното също не си прав. Вече ти обясних, а мога и нагледно да ти покажа на нов автомобил, как светят дългите на % за дневни. Не заслепяват, защото се използват в светлата част на деня, като стане тъмно включваш къси  дългите автоматично се изключват. Единствената разлика е, че това е направено в завода, а при теб, трябва да си го направиш сам.

Старата Октавия я карам от 7 години с такъв модул и един път не са ми правили проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mи , че то и при мен е направено от завода халогена да свети на процент за дневен , това не означава че е законно в бг , това е опция за Америка / Канада. Ключа нищо му няма , всички силови вериги се управляват през модула за централна електроника. Онзи ден ти подметнах за лостчето шеговито, защото ти ми каза че предпочиташ да го натиснеш 5-6 пъти и да не ти пръсне на фаровете , отколкото да спреш тази уникална функция на автомобила. :) 

 

Крушката на ксенона е 20 лв втора ръка, нова е 40лв и пак казвам, не е толкова кекав , колкото си мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.