Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.8 тси 4х4 О3


Recommended Posts

Повечето знаете от нова историята на моята Октавиа, за другите - втори собственик съм й. Взех я от член на клуба, беше на малко над 100к км. Сега е на 170к км, напълно обслужена, преди 5к км - дсг, халдекс и тн. Сменил съм водна помпа с оригинална, всички дискове и накладки, обслужен климатик и всичко възможно по нея. Чисто нови 18ки гуми континентал с перфектни РС джанти, втори 17ки пак оригинални, но от скаут. Каско, данък, гражданска до 15.01.26та. Без забележки по външен вид и вътре в купето! Всичко по колата работи нормално, няма никакви проблеми и побългарявания. Колата няма удари! Мотор, скорости и окачване - обслужени скоро и без никакви проблеми! Януари я обслужих и платих всичко за 1г - над 3к лв. Преди 2 седмици сложих нови джанти гуми за над 2.5к лв. Водната помпа беше около 1.5к лв и я смених миналата година! Относно всички въпроси за техническо състояние - Пепи (Pepino) най-добре може да отговори! Никога не съм правил компромиси с моя кола, винаги предварително и често излишно съм сменял и обслужвал каквото има или би имало нужда! Не е икономичен автомобил (и при Павката, и при мен е карана основно извънградско, и под 8 не е давала, над 12 -13 също, винаги със 100 октана), върви доста приятно (моя среден за 60-70к км е около 10/100 основно извънградско със силно каране) и е комфортно, вози меко, даже няколко пъти ме питат дали не съм я направил на въздух :д! Понеже е 4х4 е по-висока от нормална октавиа, освен това е поръчана заводско с повдигане, а с гуми размер на скаут е още по-висока, но това не й пречи да е добре на пътя с високи скорости! Ремап от Пепи на 220-30кс, масло на мотор на 10к км от нова е сменяно (фактури има от нова), дсг и халдекс - винаги обслужвани преди препоръчителния пробег (всичко, което е сменено по нея е купувано от ЕТ, демек в оригинал)! Дисковете и накладките смених с Циберман - на 30-40к км са сега. Накладките са на над половината дебелина, дисковете като нови (карам 95% извънградско и извън БГ, затова са така). И Павката, и аз сме слагали доста неща по нея като екстри, има ги в темата ми тук за нея. Заводските екстри са доста, но не е с всичко! Липсва дистроник, лайн асист, ел седалки, обдухване и други вече дребни екстри! Има голяма панорама, полу кожен салон, ел багажник, афс би ксенон, кейлес, подгрев на пръскалки, подгрев челното стъкло, най-голямата мултимедия - Андроид, задна камера за паркиране (има си парктроник и на екрана показва линията на завиване), видео регистратор с 2 камери - отпред и отзад пак най-новите, не помня марката, но с голяма карта памет, прибиращи се огледала, и трите се димират против заслепяване отзад, педали и футрест метални, като на РС, мултиволан, пълен лед отвън с бягащи мигачи в огледалата и доста други, просто не знам вече кое е екстра и кое не на тая кола (често карам и се возя на по-нови и по-висок клас коли). Цена - 25к лв! 
не е зор да я продам и цената е крайна, няма смисъл да си губим времето с пазарлъци! Ако взема друга кола и се случи седан, тази остава! Снимки и повече инфо за нея има във форума в темата ми за нея

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.