Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги .Имам проблем със стоп машинката ,купих нова по рама но майстора каза че е много малко по къса и стоповете светят постоянно .Това възможно ли е или нещо ме мота ,не съм залягал да гледам и не знам как дейсва машинката,и възможно ли е проблема да е от женската букса .При угасена кола и изваде ключ продължават да светят стоповете ,като разритам педала угасват Благодаря ви .Колата е Шкода Октавия 1 1.8 20v 1999г.

Публикувано
Преди 3 часа, rosen1919 написа:

не съм залягал да гледам и не знам как действа машинката

Ще трябва

Публикувано
преди 1 минута, joro-120L написа:

Ще трябва

Ще трябва но имам болки в кръста, иначе мислите ли че за една стоп машинка ще ида на майстор, но все пак Благодаря за препоръката 

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 43 минути, rosen1919 написа:

Ще трябва но имам болки в кръста ...

Съжалявам. Точно защото предполагам, че е елементарна работа, казах да погледнеш.

Ако знаех, щях да ти помогна. Може да иска реглаж на позицията ако позволява или някаква импровизация на място, за да се приспособи. Не мога да взема отношение и за думите на майстора.

 

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 1 минута, joro-120L написа:

Съжалявам. Точно защото предполагам, че е елементарна работа, казах да погледнеш.

Ако знаех, щях да ти помогна. Може да иска реглаж на позицията ако позволява или някаква импровизация на място, за да се приспособи. Не мога да взема отношение и за думите на майстора.

 

Няма проблем, много уважавам Форума защото не е като Фейса, много помага без да спами, но и вие сте прав няма как да знаете за моите болежки 🙂, Лека вечер и много безаварийни километри 🙂

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 4 часа, rosen1919 написа:

Имам проблем със стоп машинката ,купих нова по рама но майстора каза че е много малко по къса и стоповете светят постоянно Това възможно ли е или нещо ме мота .... и възможно ли е проблема да е от женската букса .

Какво наложи смяната на машинката. Ако старата е налична, може да се сравни за разлики.

Съмнявам се да е от буксата, защото веригата се затваря в машинката.

 

Преди 4 часа, rosen1919 написа:

При угасена кола и изваден ключ продължават да светят стоповете ...

При мен, изгасена кола и изваден ключ, стоповете не светят. При Октавия може да е различно.

 

Преди 5 часа, rosen1919 написа:

като разритам педала угасват

Малко й трябва на машинката да мръдне на някъде. :)

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 2 минути, joro-120L написа:

Какво наложи смяната на машинката. Ако старата е налична, може да се сравни за разлики.

Съмнявам се да е от буксата, защото веригата се затваря в машинката.

 

При мен, изгасена кола и изваден ключ, стоповете не светят. При Октавия може да е различно.

 

Малко й трябва на машинката да мръдне на някъде. :)

 Старта почти се отчупиха пъпчиците който я държат заключена и си играе където си иска даже при по силно натиснат педал хрупаше предполагам остаряла пластмаса, а и светенето на стоповете при угасена кола предположих че е от нея след като се размества. Майстора взе новата която е малко по къса и каза че ще вземе каквато трябва. И една полезна информация от майстора, на самата машинка ако няма никакви надписи за информация, по добре не купувай 

Публикувано
преди 21 минути, joro-120L написа:

Какво наложи смяната на машинката. Ако старата е налична, може да се сравни за разлики.

Съмнявам се да е от буксата, защото веригата се затваря в машинката.

 

При мен, изгасена кола и изваден ключ, стоповете не светят. При Октавия може да е различно.

 

Малко й трябва на машинката да мръдне на някъде. :)

И при мен гаснат, но предполагам че машинката окъсява някъде и това е едната от причината да я сменя 

Публикувано
Преди 5 часа, rosen1919 написа:

При угасена кола и изваде ключ продължават да светят стоповете

Всъщност, това ли е проблема с новата машинка? През другото време нормално ли работи?

Доколкото разбрах и старата е сменена по тази причина.

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 6 минути, joro-120L написа:

Всъщност, това ли е проблема с новата машинка? През другото време нормално ли работи?

Доколкото разбрах и старата е сменена по тази причина.

Да с новата е същото, даже и при разместване пак не гаснат стоповете, от тук дойде майстора да ги сравни и видя че е малко по къса иначе новата се заключава много добре, другия вариант е и новата да е скапана, нищо че не е от най ефтините 

Публикувано
Just now, rosen1919 написа:

Да с новата е същото, даже и при разместване пак не гаснат стоповете, от тук дойде майстора да ги сравни и видя че е малко по къса иначе новата се заключава много добре, другия вариант е и новата да е скапана, нищо че не е от най ефтините 

Иначе всичко тръгна от това че нямах никакви стопове, и тогава видяхме че старата е хлабава 

Публикувано

Значи новата машинка си работи коректно. Само при изкл. контакт и изваден ключ стоповете светят постоянно. Сложна стана работата. Не мисля, че този проблем е от машинката. По-скоро си мисля за ел. инсталацията. Странно е откъде ще вземе захранване та да светят стоповете при изкл. контакт, а при работещ двигател не ги прави тези номера. Кажи му на майстора, когато светят стоповете постоянно без контакт, да разкачи само буксата от стоп машинката, дали ще продължат да светят.

Успех и пиши за решаването на проблема.

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 1 минута, joro-120L написа:

Значи новата машинка си работи коректно. Само при изкл. контакт и изваден ключ стоповете светят постоянно. Сложна стана работата. Не мисля, че този проблем е от машинката. По-скоро си мисля за ел. инсталацията. Странно е откъде ще вземе захранване та да светят стоповете при изкл. контакт, а при работещ двигател не ги прави тези номера.

Успех и пиши за решаването на проблема.

Ще пиша разбира се 🙂че и аз се умотах в обясненията 😂Лека вечер 

Публикувано
преди 2 минути, rosen1919 написа:

Ще пиша разбира се 🙂че и аз се умотах в обясненията 😂Лека вечер 

Да. Омотаването е сериозно. :)  Лека вечер.

  • Благодаря 1
Публикувано

При Октавия 1 стоповете си светят и без ключ (контакт или запалена кола), така че захранване си има постоянно.

Според мен и в движение светят постоянно, щом пи*ката е къса и педала не може да я натисне. Ако не са фрапиращо различни, може да се опитате от старата да вземете буталцето и да го сложите на новата, за да го достига педала или да се монтира/залепи нещо на него в зоната, която трябва да натиска и да прекъсне веригата.

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 1 минута, ghost_rider написа:

При Октавия 1 стоповете си светят и без ключ (контакт или запалена кола), така че захранване си има постоянно.

Според мен и в движение светят постоянно, щом пи*ката е къса и педала не може да я натисне. Ако не са фрапиращо различни, може да се опитате от старата да вземете буталцето и да го сложите на новата, за да го достига педала или да се монтира/залепи нещо на него в зоната, която трябва да натиска и да прекъсне веригата.

Благодаря ти много, майстора взима късата и ще търси вярната така че прав си и ние стигнахме до този извод. Благодаря ти още веднъж 🙂

Публикувано

Върни машинката. Страшни боклуци продават по тия магазини. И стоповете светят винаги на Октавиа 1. Със/без контакт.

  • Благодаря 1
Публикувано

Взех я онлайн и не ми се занимава, за 22лева триста разправий. Не беше най ефтината по средата е като цена 

Публикувано
Преди 4 часа, ghost_rider написа:

Според мен и в движение светят постоянно, щом пи*ката е къса и педала не може да я натисне.

Нали с натискане на педала машинката затваря веригата. Ако идва къс привода, би трябвало да не стига хода за да светнат. Случая е, че не може да се прекъсне веригата.

Нормално е без контакт да има захранване за стопове при някои автомобили. И при 120ката е така.

 

п.п.Това е машинка за О1. Долу в ляво се вижда детайл с резба. Да не би дължината на буталцето да се регулира?

330440.jpg.f0ade7f80c583ff2ab6a802f67c09cb3.jpg

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 36 минути, joro-120L написа:

Нали с натискане на педала машинката затваря веригата. Ако идва къс привода, би трябвало да не стига хода за да светнат. Случая е, че не може да се прекъсне веригата.

Нормално е без контакт да има захранване за стопове при някои автомобили. И при 120ката е така.

 

330440.jpg.f0ade7f80c583ff2ab6a802f67c09cb3.jpg

 

Публикувано
преди 1 минута, rosen1919 написа:

 Разликата между старата и новата е едвам забележима а старата си работеше така че нещо малко и не стига, но се обърках вече в плюс ли в минус ли, ще я мъчим с майстора и после ще пиша разултата че то стана едно чудо във Форума 😂😂

Публикувано

Ако е по-дълго стеблото , отрежи 0.5 см. или там колкото е необходимо и си готов. По спомен имаше някакво регулиране , ама дали на всички или на точно определени ВАГ , нямам спомен.

  • Благодаря 1
Публикувано
Цитат

 rosen1919 написа:

 Разликата между старата и новата е едвам забележима а старата си работеше така че нещо малко и не стига, но се обърках вече в плюс ли в минус ли, ще я мъчим с майстора и после ще пиша разултата че то стана едно чудо във Форума 😂😂

Няма проблем. Всичко си е в реда на нещата. Водим си разговор. :)

Публикувано
преди 26 минути, The Best Forman написа:

Ако е по-дълго стеблото , отрежи 0.5 см. или там колкото е необходимо и си готов.

Преди да реже, да пробва да навие или развие буталото. Дали се поддава на регулировка.

Публикувано
преди 2 минути, joro-120L написа:

Преди да реже да пробва да навие или развие буталото. Дали се поддава на регулировка.

Ще пробваме, Благодаря ти 

  • Благодаря 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.