Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги,става въпрос са силни вибрации в купето на ниски обороти и нещо като стържене в педала на газта. Колата е Skoda Octavia 2.0 tdi rs 184кс. 2014г. Тампоните на двигателя са сменени с чисто нови но нямя никаква промяна. Ако някой има идея от къде може да идва проблема,ще се радвам да сподели 🙂

Публикувано

Ръчни скорости ли е ? Маховик 

Публикувано

Предвид, че газта е потенциометър, усещането при натискане вероятно е придадена вибрация от купето.

А причините може да са разбит демпферен маховик и/или вътрешни карета на полуоските.

Ако се усеща по същия начин и на място, значи каретата отпадат като вариант.

Публикувано
Преди 1 час, ghost_rider написа:

А причините може да са разбит демпферен маховик и/или вътрешни карета на полуоските.

Вътрешните карета щракат при товар, в ниски обороти не би трябвало да се усетят. 

Публикувано

Ако става на 5-та и 6-та  на 1200-1500  оборота си е маховик. На празен ход се чува едно леко причукване като звънтене.

Публикувано
преди 21 минути, Izolini написа:

Вътрешните карета щракат при товар, в ниски обороти не би трябвало да се усетят. 

Външните карета щракат при завиване, защото се пречупват много. При вътрешните просто се усеща дисбаланса без паразитни шумове. Още не е пояснил човека дали само в движение се усеща или и на място. 

Публикувано
преди 35 минути, ghost_rider написа:

При вътрешните просто се усеща дисбаланса без паразитни шумове.

Моите вътрешни бяха на салата. Имаше осезаемо щракане при ускорение под товар в права. Имаше и вибрации в колата, но не стържене, а сякаш минава през напречни фуги на асфалта.

При мен такова стържене в ниски обороти правеше от износените съединители, но аз съм автомат, колегата още не е казал неговата каква е. Но имам някакъв спомен, че на този двигател на vRS нямаше ръчни скорости.

Публикувано
Преди 3 часа, skodafen написа:

Ръчни скорости ли е ? Маховик 

Автомат 6 степенна DSG

Публикувано
Преди 1 час, ghost_rider написа:

Външните карета щракат при завиване, защото се пречупват много. При вътрешните просто се усеща дисбаланса без паразитни шумове. Още не е пояснил човека дали само в движение се усеща или и на място. 

На ниски обороти най-много се усеща на празен ход

Публикувано
Преди 1 час, Penata написа:

Ако става на 5-та и 6-та  на 1200-1500  оборота си е маховик. На празен ход се чува едно леко причукване като звънтене.

5-та 6та има вибрация все едно минаваш по кърпен път на ниските обороти, в педала се усеща като леко виене

Публикувано

Също така мотора на място вибрира адски много

Публикувано

За мен каретата отпадат на този етап. Май трябва да се обърне внимание на кутията и съединителите. Особено ако не е обслужвана скоро или пък изобщо не е ясно дали и кога за последно е обслужвана.

Публикувано
преди 13 минути, ghost_rider написа:

За мен каретата отпадат на този етап. Май трябва да се обърне внимание на кутията и съединителите. Особено ако не е обслужвана скоро или пък изобщо не е ясно дали и кога за последно е обслужвана.

Обслужена е преди 6к км,също така правиха адаптация преди 2 седмици.. 

Публикувано

Едно много важно нещо не е споменато колата на какъв пробег е реално😅.

Публикувано

Какви са показателите на дюзите?

Публикувано
Преди 2 часа, Hristowb написа:

Обслужена е преди 6к км,също така правиха адаптация преди 2 седмици.. 

А вибрациите след това ли се появиха? Изведнъж или още преди обслужването и постепенно ли се усилиха? При преминаване на неутрална нещо променя ли се?

Публикувано
Преди 1 час, Penata написа:

Едно много важно нещо не е споменато колата на какъв пробег е реално😅.

280k

Публикувано
преди 35 минути, ghost_rider написа:

А вибрациите след това ли се появиха? Изведнъж или още преди обслужването и постепенно ли се усилиха? При преминаване на неутрална нещо променя ли се?

Винаги си е имала някакви вибраций,но постепенно станаха повече,и да на неутрална се поуспокоява

Публикувано
преди 36 минути, Izolini написа:

Какви са показателите на дюзите?

Не съм ги тествал

Публикувано
Преди 1 час, Hristowb написа:

Не съм ги тествал

Не е лошо да се проверят. На този пробег няма да е изненада ако има някоя извън нормите и затова двигателя работи грубо, неравномерно и се тресе. Аз обаче си мисля, че ако беше от дюзи щяха да се забелязват и други симптоми, като миризма на нафта, може би пушеци, завишен раход на гориво и чести регенерации или дори проблеми с DPF. 

За да се изключи тази вероятност проверете стойностите на дюзите. Аз все пак клоня към съединители или проблеми със скоротната кутия и/или мехатроника. Ако не греша би трябвало да е с DQ250.

Публикувано

Днес пак обиколих няколко сервиза,на всякъде различни неща ми казват… Има един тампон който е набит в магарето,него не съм го сменял а видимо е позахабен,дали ако го сменя ше си реша проблема

Публикувано
Преди 1 час, Hristowb написа:

Днес пак обиколих няколко сервиза,на всякъде различни неща ми казват… Има един тампон който е набит в магарето,него не съм го сменял а видимо е позахабен,дали ако го сменя ше си реша проблема

Може да се реши , може и да не се реши .. аз залагам на маховик.

Публикувано

Също така един от майсторите ми каза че най-вероятно е блокирал маховика защото не се чува изобщо при палене гасене

Публикувано

Този тампон го сменях аз и цената му е весела, а смяната още повече. Беше се напукал и го смених. Не е от него. На празен ход допри ухо до лявата гума и би трябвало да чуеш едно леко причукване от маховика чува се отчеливо спрямо бученото на двигателя. На тези километри е много вероятно да се е предал. Съидинителите държат повече, но файда.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.