Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вибрация в купето


Hristowb

Recommended Posts

Здравейте колеги,става въпрос са силни вибрации в купето на ниски обороти и нещо като стържене в педала на газта. Колата е Skoda Octavia 2.0 tdi rs 184кс. 2014г. Тампоните на двигателя са сменени с чисто нови но нямя никаква промяна. Ако някой има идея от къде може да идва проблема,ще се радвам да сподели 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид, че газта е потенциометър, усещането при натискане вероятно е придадена вибрация от купето.

А причините може да са разбит демпферен маховик и/или вътрешни карета на полуоските.

Ако се усеща по същия начин и на място, значи каретата отпадат като вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

А причините може да са разбит демпферен маховик и/или вътрешни карета на полуоските.

Вътрешните карета щракат при товар, в ниски обороти не би трябвало да се усетят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става на 5-та и 6-та  на 1200-1500  оборота си е маховик. На празен ход се чува едно леко причукване като звънтене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Izolini написа:

Вътрешните карета щракат при товар, в ниски обороти не би трябвало да се усетят. 

Външните карета щракат при завиване, защото се пречупват много. При вътрешните просто се усеща дисбаланса без паразитни шумове. Още не е пояснил човека дали само в движение се усеща или и на място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, ghost_rider написа:

При вътрешните просто се усеща дисбаланса без паразитни шумове.

Моите вътрешни бяха на салата. Имаше осезаемо щракане при ускорение под товар в права. Имаше и вибрации в колата, но не стържене, а сякаш минава през напречни фуги на асфалта.

При мен такова стържене в ниски обороти правеше от износените съединители, но аз съм автомат, колегата още не е казал неговата каква е. Но имам някакъв спомен, че на този двигател на vRS нямаше ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Външните карета щракат при завиване, защото се пречупват много. При вътрешните просто се усеща дисбаланса без паразитни шумове. Още не е пояснил човека дали само в движение се усеща или и на място. 

На ниски обороти най-много се усеща на празен ход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Penata написа:

Ако става на 5-та и 6-та  на 1200-1500  оборота си е маховик. На празен ход се чува едно леко причукване като звънтене.

5-та 6та има вибрация все едно минаваш по кърпен път на ниските обороти, в педала се усеща като леко виене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен каретата отпадат на този етап. Май трябва да се обърне внимание на кутията и съединителите. Особено ако не е обслужвана скоро или пък изобщо не е ясно дали и кога за последно е обслужвана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, ghost_rider написа:

За мен каретата отпадат на този етап. Май трябва да се обърне внимание на кутията и съединителите. Особено ако не е обслужвана скоро или пък изобщо не е ясно дали и кога за последно е обслужвана.

Обслужена е преди 6к км,също така правиха адаптация преди 2 седмици.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Hristowb написа:

Обслужена е преди 6к км,също така правиха адаптация преди 2 седмици.. 

А вибрациите след това ли се появиха? Изведнъж или още преди обслужването и постепенно ли се усилиха? При преминаване на неутрална нещо променя ли се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Penata написа:

Едно много важно нещо не е споменато колата на какъв пробег е реално😅.

280k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, ghost_rider написа:

А вибрациите след това ли се появиха? Изведнъж или още преди обслужването и постепенно ли се усилиха? При преминаване на неутрална нещо променя ли се?

Винаги си е имала някакви вибраций,но постепенно станаха повече,и да на неутрална се поуспокоява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Hristowb написа:

Не съм ги тествал

Не е лошо да се проверят. На този пробег няма да е изненада ако има някоя извън нормите и затова двигателя работи грубо, неравномерно и се тресе. Аз обаче си мисля, че ако беше от дюзи щяха да се забелязват и други симптоми, като миризма на нафта, може би пушеци, завишен раход на гориво и чести регенерации или дори проблеми с DPF. 

За да се изключи тази вероятност проверете стойностите на дюзите. Аз все пак клоня към съединители или проблеми със скоротната кутия и/или мехатроника. Ако не греша би трябвало да е с DQ250.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак обиколих няколко сервиза,на всякъде различни неща ми казват… Има един тампон който е набит в магарето,него не съм го сменял а видимо е позахабен,дали ако го сменя ше си реша проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Hristowb написа:

Днес пак обиколих няколко сервиза,на всякъде различни неща ми казват… Има един тампон който е набит в магарето,него не съм го сменял а видимо е позахабен,дали ако го сменя ше си реша проблема

Може да се реши , може и да не се реши .. аз залагам на маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така един от майсторите ми каза че най-вероятно е блокирал маховика защото не се чува изобщо при палене гасене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тампон го сменях аз и цената му е весела, а смяната още повече. Беше се напукал и го смених. Не е от него. На празен ход допри ухо до лявата гума и би трябвало да чуеш едно леко причукване от маховика чува се отчеливо спрямо бученото на двигателя. На тези километри е много вероятно да се е предал. Съидинителите държат повече, но файда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.