Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавка за гориво (дизел) на VW - G001790M3


Recommended Posts

Форумци привет.

Някой да има случайно практика с този консуматив?

Преди да ходя да проверят дюзите мисля да го ползвам че двигателя има много вибрации и по време на палене мотора доста друса.

 

G001790M3

 

 

 

yakıt_katkı_vw.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази добавка, май по-скоро е подобрител на горивото. За чистене на дюзи съм ползвал на  Бардал тази: Diesel injection restorer 11.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали има нещо специфично за VAG двигателите.

Различна ли е тази добавка от другите на пазара - Bardahl, Liki moli, motul, würth и другите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Levcho написа:

двигателя има много вибрации и по време на палене мотора доста друса.

А маховика как е?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо специфично няма.

VW не произвеждат добавки, масла, АдБлу, някой производител ги произвежда за тях.

Не мисля, че с нещо е по-различна от другите добавки със същото предназначение.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Izolini написа:

А маховика как е?

Чакай батка че не ми се иска да стигам до маховик. Колата е още на 70к км, не е невъзможно да е от маховика, но искам да изчистя другите по еФтини неща преди да помисля за маховик. Миналата седмица смених ушите на двигателя, не е от тях.

 

Щом си попитал, и аз да те питам. По време на старт и спиране на двигателя доста друса, ако има нещо с маховика, това може ли да са симптоми? Понеже на мене както всички човеци не ми се дават пари за гОлеми ремонти, не ми се иска да излезе от маховик. Предстои ми проверка на дюзи и маф и кислороден датчик. Пък накрая ще му мисля за маховик.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, Levcho написа:

По време на старт и спиране на двигателя доста друса

Някой цилиндър може да пали по-късно и затова да притриса. Няма баланс мотора. На слух се усеща промяна в работата.

А що тресе и при гасене, не знам. Чувал съм за някаква клапа за "меко гасене".:) Даже и не й знам функцията.

Маховикът може тресе, но преди това започва да трака. Би трябвало да го чуеш. Освен това, ще тресе постоянно. При теб се получава само при палене.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 2 часа, joro-120L написа:

Маховикът може тресе, но преди това започва да трака.

На 7 степенното DSG хич не трака. Просто се усеща тресене на празен ход, все едно са ниски оборотите. Ако загасиш и запалиш, и зацепи на друго място ВибрациЙ изчезва за малко. После пак се разбалансира и се появява.

Преди 2 часа, Levcho написа:

Колата е още на 70к км

Ми не е невъзможно. Моя се тресе така поне от 80-90 хиляди, а аз си мислех че са дюзи (сега съм на 210 000). Обаче @Pepino и @The Best Forman ми обясниха заблудата в която съм попаднал. Но хубавото, което ми казаха после е да карам и да си свиркам.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Привет,

 

Преди 2 часа, Levcho написа:

...но искам да изчистя другите по еФтини неща преди да помисля за маховик.

 

Напълно логично е да се почне от по-лесните и евтини за проверка части и възли.

 

В какво състояние е акумулаторът и как върти стартера? Питам, защото съм имал претрисане при стартиране на двигателя и след смяната на акумулатора с нов, двигателят сякаш беше започнал да стартира "по-гладко". Дали има зависимост между тресенето и бавното въртене на стартера с износения акумулатор, не мога да бъда напълно сигурен, разбира се, но все пак имах такова наблюдение.

Ако претрисането се усеща и след заработване на двигателя на празен ход или при загасянето му, може да се проверят също и ЕГР и клапата за меко гасене за натрупани сажди (особено от некачествено гориво), които биха влошили работата им. Тези неща поне не изискват разходи на първа стъпка.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, Peter_CLX написа:

Привет,

Напълно логично е да се почне от по-лесните и евтини за проверка части и възли.

В какво състояние е акумулаторът и как върти стартера? Питам, защото съм имал претрисане при стартиране на двигателя и след смяната на акумулатора с нов, двигателят сякаш беше започнал да стартира "по-гладко". Дали има зависимост между тресенето и бавното въртене на стартера с износения акумулатор, не мога да бъда напълно сигурен, разбира се, но все пак имах такова наблюдение.

Ако претрисането се усеща и след заработване на двигателя на празен ход или при загасянето му, може да се проверят също и ЕГР и клапата за меко гасене за натрупани сажди (особено от некачествено гориво), които биха влошили работата им. Тези неща поне не изискват разходи на първа стъпка.

Ще запиша акумулатора в списъка точно преди маховика.

Акумулатора кара 6-та година. Но АГМ акумулаторите ужким са по дълготрайни. На бордовия дисплей за акумулатора показва 80%.

Колата не се кара много но акумулатора го зареждам когато няма да имам пробег.

 

Преди 1 час, Izolini написа:

 

На 7 степенното DSG хич не трака. Просто се усеща тресене на празен ход, все едно са ниски оборотите. Ако загасиш и запалиш, и зацепи на друго място ВибрациЙ изчезва за малко. После пак се разбалансира и се появява.

Ми не е невъзможно. Моя се тресе така поне от 80-90 хиляди, а аз си мислех че са дюзи (сега съм на 210 000). Обаче @Pepino и @The Best Forman ми обясниха заблудата в която съм попаднал. Но хубавото, което ми казаха после е да карам и да си свиркам.

 

Това хубавото дето е най накрая със свиркането ще го упражня и аз. Благодаря, мнението ти ме успокои. Щом няма да има последтсвия /ако е маховик де/ ще си свиркам. :)

 

Утре ще измервам с ОБД дюзите, маф и кислороден датчик, налягане гориво и т.н..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Peter_CLX написа:

Ако претрисането се усеща и след заработване на двигателя на празен ход

Точно и аз това си мисля и мнението ми беше за това. И притрисането е кратко и бързо се нормализират нещата.

Не по време на въртенето на стартер. Дизела пали от четвърт. Даже и оборот не прави. Ако върти повече преди да запали е друг въпроса. Също не е ясно при студен и топъл старт ли го прави.

Правилно ли съм се насочил, Левчо? Или не е така. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Детайли симптоми.

* Доста силно тресене и при палене и при спиране и на студен и на топъл двигател. Треперещ студен двигател. /не се клатушка, само трепери/

* Обороти на студен двигател около 800 rpm, без трептене на стрелката/оборотомер.

* Минимални вибрации и леко тропане /като сърдена аритмия/ на студен двигател при ниски обороти на свободна, на скорост или парк позиция-например чакане на светофар.

* Понякога на студен двигател пали със закъснение 2-3 секунди. Сякаш че в някоя от дюзите има въздух.

* Колата е на 69К км. Смяна масло и всички филтри /+ горивен филтър/ беше на 60к.

* Акумулатор Варта АГМ 68ah - 5 годишен. Не мисля да е от акумулатор, преди 5 дена имах пробег към 800км, но вчера запали с 2-3 секунди закъснение. Би трябвало акумулатора да се е заредил за 800км пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.