Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги този шум го чува жената при първо палене днес. Прати ми го на клип и аз направо изстинах. Казах и да я изгаси и повече да не прави опити да я пали. А ето и хронологията. Предо 400 км или миналия петък направих пълна инспекция в ЕТ със смяна на масло. Дадоха ми я със похвала, че колата е идеална. Е все пак е и на 59 600 км. Веднага осигурих репатрак (колата домува в Ихтиман) и я закарах при същия приемчик, който я прие за обслужване. Сега е в Шкода Дружба и чакам. Но треска ме тресе каква може да е диагнозата.

Публикувано

Дано да е нищо фрапиращо, имал съм такъв двигател, такова чукане не е имало.  Евентуално, избило уплътнение на колектор, в добрият случай.

Публикувано

Микрофонът е много близо и допълнително усилва и изкривява шума. Не е като на живо да се чуе. Също и от коя страна на мотора се чува. Според мен е на метал чукането, което не е добре. Като на коляно-мотовилков механизъм.

 

Преди 12 часа, Деян написа:

Колеги този шум го чува жената при първо палене днес. Прати ми го на клип и аз направо изстинах. Казах и да я изгаси и повече да не прави опити да я пали.

Нямам представа Фабия с какви кутии са. Ако в случая е ръчка, първата работа е да се натисне съединителя да се локализира двигател, съединител, кутия.

Публикувано

Мен точно това ме тревожи. Подозрително скоро става след смяна на масло. Да не се объркали нещо и да са предизвикали проблем с мазането. Лампи по колата не светеха. ЛАмпата за маслото загасва нормално след палене. Не повече от секунда след запалване. Сетих се да изключа климатика преди да я сваля от репатрака, но не съм усетил промяна при натиснат отпуснат съединител. 

Публикувано
преди 25 минути, Деян написа:

но не съм усетил промяна при натиснат отпуснат съединител. 

Е, това все пак е нещо. Значи е от мотора. Защото, ако е съединител, пак си е проблем, но не толкова страшен. Пак е за сервиз, но можеш да си я закараш на ход.

При проблем с колянов вал, биели, бутала, бутални болтове, не е задължително да светне лампа за налягане. Единствено, ако има луфт в лагерите на коляновия вал. Може и да няма връзка със смяната на маслото, а просто да му е дошло времето.

Може и клапан да тропа, но там звукът е с по-висока честота. По-"тънък".

Ама може и да излезе друг дефекта, знам ли.

Публикувано
преди 21 минути, joro-120L написа:

 

Дано да не му е дошло времето на 60 000 км. :) Поне не и на колянов вал. А да е маховик? Тази кола е с демпферен.

 

 

  • Одобрявам 1
Публикувано
Преди 1 час, Деян написа:

Дано да не му е дошло времето на 60 000 км. :)

Понякога има производствени дефекти, които се проявяват и на малък пробег. Рядко се случва.

 

Преди 1 час, Деян написа:

Поне не и на колянов вал. А да е маховик? Тази кола е с демпферен.

И маховик не е нормално да замине на 60к :)

Маховикът щеше да се влияе при натиснат съединител. Искрено желая да е нещо дребно. Мисля, че не е колянов вал.

Публикувано

Обадиха се от Skoda. Разхлабени облове на обтегач а ангренажен ремък. Препоръката е за смяна на целия ангренажен възел. Последствия по двигателя няма. Ремъка не е прескачал.

  • Благодаря 1
Публикувано

Бурзо го написах с доста грешки. Болтове на обтяжна ролка.

Публикувано

 

преди 11 минути, Деян написа:

Бурзо го написах с доста грешки. Болтове на обтяжна ролка.

Стана ясно от първия път, няма страшно. Само как разбраха, преди да сменят ангренажния комплект, че не е пречукал някой клапан?

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.