Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
преди 18 минути, Нончо написа:

В Карлово май не могат да се справят. 

Има два варианта.

1 Докарваш я в Пловдив. Сервиз "Люси", специализиран за Шкода. Може и Еуратек. По избор.

2 Отиваш в сервиз в Карлово само да ти сменят маслото и слагаш конска доза 5w50 за по-сигурно. После ще видим.

Публикувано

Утре ще сменя пак маслото и ще видя. Няма да им давам пари за смяна на масло, мога и сам. Бати измамници те. 

Публикувано
Преди 11 часа, Нончо написа:

Утре ще сменя пак маслото и ще видя. Няма да им давам пари за смяна на масло, мога и сам. Бати измамници те. 

Колега , имай предвид , че на пазара има много части "менте" , може майсторите да нямат вина , а може с това спазване на заводските предписания предишния собственик да е батисал двигателя.

Публикувано
преди 56 минути, The Best Forman написа:

Колега , имай предвид , че на пазара има много части "менте" , може майсторите да нямат вина

Вината им е дотолкова, че ненужно са му сменили помпа и датчик. Но, това повлича след себе си въпроси за тяхната компетентност по конкретния проблем и сериозното отношение към него. Даже започвам да се съмнявам дали изобщо са проверявали налягането с манометър. За помпата и датчика е написано още в първия пост, не му обърнах внимание и го приех за свършен факт. И друго - Нищо не са казали на Нончо от какво може да е. Никакво предположение. Или как да действа по-нататък. Предполагам, това го е накарало да създаде тема във форума. За помощ. Той адаша с право се усъмни.

На 2.09.2025 г. at 15:58, baijoro написа:

Има ли доверие на сервиза, в който е правен ремонта?

Публикувано

Жоро никой от тези"майстори" не каза какво може да е. Хвърлят боб и гадаят, на принципа проба грешка. 

Публикувано

Да, нещата се изясниха. Като смениш маслото, кажи какво е положението.

Публикувано
Преди 4 часа, Нончо написа:

Жоро никой от тези"майстори" не каза какво може да е. Хвърлят боб и гадаят, на принципа проба грешка. 

Аз не видях отговор на въпроса има ли DPF?

Публикувано
Преди 1 час, Izolini написа:

Аз не видях отговор на въпроса има ли DPF?

Ице, ако го пишеш във връзка с маслото... Идеята е само за проба. Да загрее двигателя и това е. Да видим какво ще стане с налягането. После хората, които са в час с маслата да посъветват колегата какво да прави.

п.п.Ако изгасне лампата, има още една кратка процедура. Трябва да се измери налягането с манометър. Задължително. Защото лампата гасне на не повече от 1 бар. А в обхвата до 4 бара/което е норма "в обороти"/ не е ясно какво става.

Публикувано
преди 15 минути, joro-120L написа:

Ице, ако го пишеш във връзка с маслото... Идеята е само за проба. Да загрее двигателя и това е. Да видим какво ще стане с налягането. После хората, които са в час с маслата да посъветват колегата какво да прави.

В този връзка питам.

@Нончо не вярва на километрите на колата, следователно е втора употреба, нов внос. В чужбина не ги махат. Джамбазите също, защото на този двг няма да вземат достатъчно пари от продажбата му. Следователно, по пътя на дедукцията, колата още е с DPF.

Ако с 5-40 спре да губи налягане при повишаване на температурата трябва да се махне филтъра за твърди частици, защото НЯМА 5-40 за VAG Group с DPF!

Не искам да съм лош пророк, но в първото изказване пише "пълно обслужване". Ако е равно на "първо пълно обслужване след покупка от автокъщата" ми мирише на добавка в маслото, с което е продадена. Или просто някой я е напълнил с 10w60 преди да я продаде.

Публикувано
Преди 1 час, Izolini написа:

Ако с 5-40 спре да губи налягане при повишаване на температурата трябва да се махне филтъра за твърди частици, защото НЯМА 5-40 за VAG Group с DPF!

ОК.

 

Преди 1 час, Izolini написа:

Не искам да съм лош пророк, но в първото изказване пише "пълно обслужване". Ако е равно на "първо пълно обслужване след покупка от автокъщата" ми мирише на добавка в маслото, с което е продадена. Или просто някой я е напълнил с 10w60 преди да я продаде.

+1

 

На 1.09.2025 г. at 22:00, joro-120L написа:

Значи, това е първа смяна на масло, откакто си я купил.

В този случай, има една версия, която според мен е най-достоверна, във връзка - смяна на масло - липса на налягане.

Колата си е имала проблем с налягането. Закърпили са я с по-гъсто масло. След като е сменено с масло по предписание, проблемът цъфна. Добавка за лагери на колянов вал не помага. То май и няма такава.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.