Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте! Вече трети път ми се случва да ми протече спирачна течност от разпределителя на спирачното усилие на задния мост. Протича от местата където са завити тръбичките. охлабвам, затягам отново и теча спира. Дали е някакъв фабричен дефект, или алуминиевия блок корозира, или някой ми развива тръбичките? Някой да е имал подобни проблеми?

 

Благодаря, хубава вечер!

Публикувано

Сигурен ли се ,че от там да не са текнали самите тръбички близо до кантара според мен няма как да се развият или текнат по спомен са конуси 

Публикувано

Сигурен съм, вижда се добре. След като установя теча, развивам тръбичката един оборот, и я затягам отново и теча спира. Педала спира да пропада.Случва се на различни тръбички.  Случва ми се трети път, през няколко години. Първия път реших, че не е добре затегната. Втория, че се окислява алуминиевия блок в който са завити тръбичките. След третия път реших да питам, да не би някой да си играе със спирачките ми. Макар, че се съмнявам. Протичат не веднага след като се кача да карам, а след известно време... Все пак ако е само при мен работата е съмнителна...

Публикувано
Преди 10 часа, nesor написа:

Протичат не веднага след като се кача да карам, а след известно време...Все пак ако е само при мен работата е съмнителна...

Не ми се е случвало да се саморазвиват или да има теч от холендрите на спирачните тръби и маркучи. Минал съм през много автомобили. И с хидравлични и с пневматични спирачни системи. Веднъж стегнати, няма мърдане.

 

Преди 10 часа, nesor написа:

Случва ми се трети път, през няколко години. Първия път реших, че не е добре затегната. Втория, че се окислява алуминиевия блок в който са завити тръбичките.

Така и не разбрах, при установен теч, тръбите хлабави ли ги намираш.

 

Преди 10 часа, nesor написа:

Педала спира да пропада.

Щом пропада педала, губи налягане и течност, заради лошите връзки. Доливаш ли?

 

Публикувано
Преди 10 часа, nesor написа:

Сигурен съм, вижда се добре. След като установя теча, развивам тръбичката един оборот, и я затягам отново и теча спира. Педала спира да пропада.Случва се на различни тръбички.  Случва ми се трети път, през няколко години. Първия път реших, че не е добре затегната. Втория, че се окислява алуминиевия блок в който са завити тръбичките. След третия път реших да питам, да не би някой да си играе със спирачките ми. Макар, че се съмнявам. Протичат не веднага след като се кача да карам, а след известно време... Все пак ако е само при мен работата е съмнителна...

А личи ли си нещо да е правено преди теб, да е сменяно, да е неоригинално? Не знам от колко време притежаваш колата и ако не е от нова, може да е имало някаква външна намеса, от която да има последствия. За 17 години, в които имахме Фабия 1 (два отделни автомобила) в семейството не сме имали такъв случай, така че и аз бих казал, че твоя случай е единичен. Вярно нямаме и много натрупани километри, но все пак годините са си доста. Преди 2-3 години баща ми смени един заден спирачен апарат, но за тях е известно, че се скапват.

Публикувано
преди 36 минути, ghost_rider написа:

А личи ли си нещо да е правено преди теб, да е сменяно, да е неоригинално? Не знам от колко време притежаваш колата и ако не е от нова, може да е имало някаква външна намеса, от която да има последствия.

Асене, ако има нещо нередно там, лошо уплътнение в конуса, то протича веднага. Или тече или не.

 

Преди 11 часа, nesor написа:

Случва ми се трети път, през няколко години .... Протичат не веднага след като се кача да карам, а след известно време...

 

Публикувано

Имам една теория , дали е правилна или не няма гаранция .. щом тялото е алуминий , а щуцера и тръбата метални , между тях се натрупва електролитен окис , който предизвиква теча и с разхлабване и затягане се разрушава .. не знам ако сменяш на три години (както е по предписание) спирачна течност дали ще се случва пак.

Жоре , на старите баби тялото на регулатора е чугун.

Публикувано
Преди 1 час, The Best Forman написа:

щом тялото е алуминий , а щуцера и тръбата метални , между тях се натрупва електролитен окис

Тялото трябва да е ЦАМ.

На дизела горивната система е пълна с тръби, резбови съединения с преходи черен-цветен метал, и какво.

 

Преди 1 час, The Best Forman написа:

не знам ако сменяш на три години (както е по предписание) спирачна течност дали ще се случва пак.

То не е много за хвалене, но на 120ката нямам целенасочено смяна на спирачна течност.

Сменил съм само задните цилиндри и каквото се е подновило при обезвъздушаването, това е за 35г. И два пъти гумчки на спирачна помпа. Но, обезвъздушавам от помпата, не от колелата.

Даже се притеснявам, че ако се наложи нещо, ще видя зор с развиването на тръбите. И с оригиналните спирачни маркучи съм.

Публикувано
Преди 1 час, joro-120L написа:

Тялото трябва да е ЦАМ.

На дизела горивната система е пълна с тръби, резбови съединения с преходи черен-цветен метал, и какво.

 

То не е много за хвалене, но на 120ката нямам целенасочено смяна на спирачна течност.

Сменил съм само задните цилиндри и каквото се е подновило при обезвъздушаването, това е за 35г. И два пъти гумчки на спирачна помпа. Но, обезвъздушавам от помпата, не от колелата.

Даже се притеснявам, че ако се наложи нещо, ще видя зор с развиването на тръбите. И с оригиналните спирачни маркучи съм.

На дизела водата седи в резервоара над нафтата , а спирачната течност е хигроскопична и водата си се разтваря , та за това си мисля , че може това да е възможна причина.

Публикувано

Гена, колко Фабии и изобщо автомобили са протекли там? За да окисли в резбата, или където уплътнява, трябва да стигне течност до там. А то е толкова плътно, че няма как да стане. Иначе ще има теч.

За хигроскопичността написах това. Шкодата трябваше да е протекла отвсякъде.

Преди 2 часа, joro-120L написа:

То не е много за хвалене, но на 120ката нямам целенасочено смяна на спирачна течност.

Сменил съм само задните цилиндри и каквото се е подновило при обезвъздушаването, това е за 35г. И два пъти гумички на спирачна помпа. Но, обезвъздушавам от помпата, не от колелата.

Даже се притеснявам, че ако се наложи нещо, ще видя зор с развиването на тръбите. И с оригиналните спирачни маркучи съм.

 

Въпросът е, че с нищо не помагаме на колегата. Нямам идея. Освен да смени разпределителя.

Публикувано
Преди 3 часа, The Best Forman написа:

На дизела водата седи в резервоара над нафтата

Водата стои под нафтата. И в шише да я сипеш. На дъното на съда. Но няма значение в случая.

Публикувано

Благодаря на отзовалите се!

 

Тръбите не ги намирам хлабави, при опит да затегна директно не мърдат, но и аз не смея да напъвам. разхлабвам да протече повече с идеята да излезе въздух ако е дръпнала, и притягам, като при притягането отивам по далеч отколкото е била. 

 

Като започне да ми потъва педала губя течност и доливам докато не притегна тъбичката която е протекла. след това нямам проблеми, няма теч, не потъва педала и не доливам съответно.

 

Не виждам следи от интервенция, но то трудно биха се видели. колата съм я карал, събрала е прах, протекла е и всичко е омазано...

 

Колата я имам от 15 години, предимно аз си я поддържам, не е ходила по сервизи, взета е върната от лизинг от еуратек на 32000 км, или поне това пишеше на таблото. Наскоро я гледах с ваг ком и излезе с 10 000 км по голям пробег от този на таблото, но не намирам смисъл в това еуратек да се върнали 10 000 км...

 

И аз нарочих някаква корозия, или разлика в обемното разширение на металите която с времето да смачква единия метал и така да пропуска. 

Блокчето не регулатора го виждам като алуминий някакъв, не като цам - и като цвят, и технологично - фрезован външно детайл, но може и да бъркам. 

 

Не ми е болка за умиране, има симптоматика така че да не стане беля, но пък почна да ме съмнява да не пипа някой, въпреки че нямам подозрения и душмани... но пък защо само при мен се появява?

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 1 час, nesor написа:

притягам, като при притягането отивам по далеч отколкото е била. 

Щом отиваш по-далече, нещо мачкаш. Гледам, че си технически грамотен. Не знам какъв тип е връзката там. Огледай за деформации леглото, конуса на разпределителя и тръбата, където уплътнява. Трябва да разкачиш тръбите нацяло. Направо сваляй разпределителя и го виж на светло. Ако ти се занимава, де. :)

 

Преди 1 час, nesor написа:

Блокчето не регулатора го виждам като алуминий някакъв, не като цам - и като цвят, и технологично - фрезован външно детайл, но може и да бъркам. 

Надявах се да е цам. По-твърд е от алуминия и държи на стягане.

 

Публикувано

Веднъж го развивах и гледах, но нищо конкретно не видях, а и беше първия път и не се заглеждах много. по спомени краят на тръбичката е подвит и образува плоско чело, а не е на конус. Но не съм убеден, беше отдавна. Не ми се занимава, но на следващия път ще търся вариант да сложа само някаква връзка без да има регулатор...

 

Благодаря за коментарите!

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.