Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Точно този е жълтия на 2138. Даже и тема си отворил. Мерси, Ице.👍 Аз търсих жълтото на 408И.

Имали сме в семейството Москвич. 21412 S. Бежов. От 90та г. ... и 93та беше продаден! S се различаваше от предишните, в това че има и дясно огледало и 4 бр. калобрани, и 3 бона отгоре.

Затваряха Мототехника и баща ми нямаше какво да вземе. Шкодите свършиха и останаха само Москвичи, сглобявани в Ловеч.

 

image.png.277d7dd6b5db5f55ef9ec377e67a24c3.png

  • Одобрявам 1
Публикувано

Първите партиди сглобени 2141 в Ловеч бяха потресаващо некачествени - излизат от Мототехника и спират след няколко метра, няма тръгване след това, при първия дъжд колата става гьол вътре, всякакви подобни благини.

 

Да е било края на 1988г. или началото на 1989г., имам спомен, че във вестника писаха какви трагични недомислици са излизали от завода и колко разочаровани и ядосани са били купувачите. Пък и няма с какво да я смениш.😀

 

Бил съм на 12г. тогава, спомням си като се появиха 2141.

  • Одобрявам 1
Публикувано

2141 "Алеко" е с двигател на ВАЗ 2106. 1600 кубика. Имаше ги, но по-рядко.

21412 е с двигател на Москвич 412, 1.5. Не е дефорсиран, като 2140Д, нито е чист дванайстак. Нещо по средата.

Колата я взехме август. Баща ми си идва от Мототехника с нея, аз го посрещам пред блока. Гледам го потен и отворил всички стъкла на колата....?! ....Ми не мога да спра парното! Ръчкам лоста, нищо не става.

Кога погледнах, те не закачили жилото за кранчето и реално не може да се управлява. На втория ден започна да му задържа задното колело. Кара я в сервиз, гаранционно. Разни гумени уплътнения се напукаха на втората година. Като включиш задна излизаше маншона на лоста с цялата основа. Хвана го с видии. Трудно вкл. втора на студено и т.н. Не можа да го изтърпи. Продаде го и си купи Шкода.

Публикувано

Най хубавото в Алекото 2141 е отстранения тумор - москвичовия двигател. На мой приятел, баща му имаше  21412 и до ден днешен стои (вече и със сменено купе, че първото се продъни отвсякъде), та след като взе книжка имаше "удоволствието" да го кара няк9ко години, но след като, на около 100к км беше изтропал мотора, баща му направи животоспасяваща операция с Ладов мотор. Ей тогава тая кола не се удържаше. Спомням си не толкова далечната 2012г., пътуваме за София, Мохера стриже с ~ 150 км/ч по Хемус и някакви хора ни бият палци гори, друг път не видели Москвич да изпреварва съвременни западни автомобили.

Публикувано
Преди 3 часа, РусенскоВарено написа:

На 408и€ това ли му е жълтото?

Не, Ице. Това се води тютюнев цвят. Или така му казват. Тъст ми е имал такъв, чисто нов го е купил. След известно време го е продал и си е купил на старо Шкода Октавия. Какво съвпадение. Бяла. Даже я заварих. Карах я от време на време. Беше запазена и в изправност. Чудесна база за връщане в заводски вид. Тогава нямах интерес и я продаде. Беше началото на 90те г.

 

За този цвят говоря.

Преди 19 часа, joro-120L написа:

Рових в Гугъл, така и не намерих някой рекламен, заводски образец. Много дефицитен цвят.

Това е жълтото на осмака в моите спомени. Колата е с оригинална боя.

15098915909721396806261e70cd_md.jpg.ab7e3577d8074495c1e0362d12889e0c.jpg

Наш съсед имаше точно такъв. Един от първите с долни скорости и кръгли уреди на таблото. До тогава 408И е с горни, при волана. Другия комшия много приятен резедав цвят. Светлозелен. Калеко ми имаше също 408И светлосин, с горни скорости и старото табло. Наш семеен приятел имаше 412, тъмносин. Общо взето, бях заобиколен от Москвичи. :)

 

Преди 3 часа, РусенскоВарено написа:

Имало е милиционерски 408 в подобен цвят:

Това е чист 408, без букви. Има и с 4 фара от тях. Четирифарките били експортен вариант. Това купе има и 412.

 

Преди 10 часа, ghost_rider написа:

Мохера стриже с ~ 150 км/ч по Хемус

Баща ми му викаше Копач. Много го беше намразил.

Изцяло пластмасов интериор. Некачествени материали, лоша сглобка ... Петстепенна кутия, но на пета можеше да се кара и да поддържа скорост, когато е над 100км/ч. И бях приятно изненадан, когато взех 120ката, че на пета си поддържа 80 спокойно. Всичко е до смятане и предавателни числа. На Москвича е някаква директна петата. На вилата има едно не много стръмно пътче. Когато е студен мотора не можеше да го качи. Беше голям майтап. Баща ми тръгва, стига до половината и се връща назад, на равния участък да може да го засили по-добре. Иначе си имаше тяга, но като загрее. 120ката, палиш и фърка на втора нагоре.:)

Публикувано

Доколкото знам, но не съм 100% сигурен, още една малка разлика освен калобраните и огледалото между 2141 и 2141S е, че малкият мигач на калника при 2141 е отпред близо до основния мигач, а при S е зад предната гума позициониран и по-долу.

Приятел си купи на времето преоценен бежов 2141 ловешка сглобка, като причината за дискаунта беше, че двете десни врати бяха в по-тъмен бежов нюанс от основния цвят на колата

  • Одобрявам 1
Публикувано
преди 40 минути, pepi написа:

Доколкото знам, но не съм 100% сигурен, още една малка разлика освен калобраните и огледалото между 2141 и 2141S е, че малкият мигач на калника при 2141 е отпред близо до основния мигач, а при S е зад предната гума позициониран и по-долу.

Прав си! Не съм обърнал внимание на това. На горната снимка бежовия Москвич не е S и се вижда къде стои мигача. Няма и дясно огледало. Беше примерна снимка за цвета.

image.png.067ac755b38f0982f362155f5d627523.png

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.