Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, шкода камик 1.5, 2024г., 14000 км. Втори път ми се случва и реших да помоля за съвет.  След продължително шофиране, или изкачване с ниска скорост, слизайки от колата се усеща остра миризма на изгоряло, отваряйки предния капак, първо не се пипа лоста за повдигане от топлина и миризмата се усеща над радиатора. Температурата показва   90 градуса, без отклонения.

Публикувано

Гледам колата е нова, да не би да регенерира филтъра да твърди частици и от високата t да е ? Нали вече и бензиновите имат.

Всъщност не съм запознат при бензинките как точно става.

Моята е дизел и като нова така миришеше, ама вече не. Сигурно "обгоря".

Публикувано

А случайно вентилаторите да обдухват на пълна мощност радиатора?

Публикувано

Благодаря ви , вентилатори при тази висока температура въобще не включват и второ сега забелязах след 2 часа престой дигна 90 градуса за 50-60 секунди

Публикувано

с какъв антифриз се долива камика

Публикувано
Преди 3 часа, angelov0406 написа:

Втори път ми се случва и реших да помоля за съвет.  След продължително шофиране, или изкачване с ниска скорост, слизайки от колата се усеща остра миризма на изгоряло

Може ли да разпознаете миризмата? Да не би да е на феродо?

Публикувано

не е феродо, по скоро като изорял контакт

Публикувано

Ако контакта е бакелитов, миризмата е като на феродо. Ако е пластмасов е на изгорял найлон.

Публикувано
преди 14 минути, joro-120L написа:

Ако контакта е бакелитов, миризмата е като на феродо. Ако е пластмасов е на изгорял найлон.

Аз ти разбирам мисълта, но не вярвам на 14к да е метнала съединителя. И бакелитови букси няма.

 

Дали някоя пластмаса не опира в корпуса на радиатора и когато скоростта е ниска и не се обдухва да се топи и да мирише?

Публикувано

възможно е, благодаря ви

Публикувано
преди 11 минути, Izolini написа:

Аз ти разбирам мисълта, но не вярвам на 14к да е метнала съединителя. И бакелитови букси няма.

Знам, че няма бакелитови букси в колата.:) Но по къщите има. Добре е някаква насока за типа миризма и колегата дава пример. Нормално е да няма никаква миризма, особено пък остра. Затова допускам всичко. Може колело да задържа. С ясното съзнание съм, че е чисто нова кола. Кой досега е казал, че колата му смърди на изгоряло?

 

Публикувано
преди 24 минути, joro-120L написа:

Кой досега е казал, че колата му смърди на изгоряло?

Аз! Беше чисто нова, влачих се като народна песен от Момчиловци до другия край на Смолян и обратно до Соколовци, след което по баира я настъпих колкото може, че и малко отгоре. Като стигнах на върха зад нея смърдеше на изгорели пилешки пера и не можеше да доближиш предния капак и ауспуха. DPF беше регенерирал.

Но Бай Жоро вече попита в тази насока.

Публикувано
преди 38 минути, Izolini написа:

Аз!

Ти си с дизел. Щом усещаш миризмата на Камика през монитора на компа, добре. ;)

Нали се сещаш, че имам tdi и нищо ново не ми казваш.

Публикувано
преди 7 минути, joro-120L написа:

Ти си с дизел. Щом усещаш миризмата на Камика през монитора на компа, добре. ;)

Нали се сещаш, че имам tdi и нищо ново не ми казваш.

Не само се сещам, а се съгласих, че не е регенерация в този случай.

Публикувано
преди 4 минути, Izolini написа:

а се съгласих, че не е регенерация в този случай.

Не мога да твърдя това. Нищо не мога да твърдя. Както каза адаша и бензините имат нещо такова, но защо ще го усети след 14к км. Така зададен въпроса е за хора с ясновидски способности.

Публикувано

Вентилаторите не обдухват постоянно. Не е регенерация 

Публикувано
Преди 1 час, Izolini написа:

Вентилаторите не обдухват постоянно. Не е регенерация 

Щом си запознат как протича регенерацията при бензина, ок.

 

Преди 2 часа, Izolini написа:

Дали някоя пластмаса не опира в корпуса на радиатора и когато скоростта е ниска и не се обдухва да се топи и да мирише?

Освен да говорим от какво може да не е. Загряването на радиатора не може да стопи пластмаса. Ниски са градусите. Ако е опряна на изпускателния колектор, да.

 

Публикувано

Проверете дали не се е намотал някой найлон или нещо друго на изпускателната система. 

Публикувано
Преди 22 часа, Izolini написа:

Аз ти разбирам мисълта, но не вярвам на 14к да е метнала съединителя. И бакелитови букси няма.

 

Дали някоя пластмаса не опира в корпуса на радиатора и когато скоростта е ниска и не се обдухва да се топи и да мирише?

Само да споделя - на Фабия 3 на 900 км. усетих миризмата на феродо от два нищо и никакви старта на светофар .. усещал съм я и след потегляне на рампа или голям наклон , а вече 80 000 км. още е жив съединителя.

Публикувано
Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Само да споделя - на Фабия 3 на 900 км. усетих миризмата на феродо

Разбира се, Гена. И на 0 км. да е. Може да го запали задкормилното у-во. Много си държал на полусъединител, в комбинация с по-високи обороти.

 

Публикувано

Съединителите са издържливи и еднократно издевателство няма да ги строши.

Бях свидетел как едно задкормилно устойство тръгва с много газ на трета. Освен миризма имаше и пушек, но съединителят оцеля.

А, и всичко това стана на моята кола.😆

 

А по темата - възможно ли е някаква предпазна пластмаса под купето да е провиснала върху изпускателните тръби?

Публикувано
преди 31 минути, baijoro написа:

Съединителите са издържливи и еднократно издевателство няма да ги строши.

+1

Въпросът е кое кара да замирише нов съединител. Горе долу е като спирачките.:)

При системна такава употреба няма да се строши, но му се скъсява живота. На феродовия диск. Затова едни сменят на 100, други на 200к. км. Даже в повечето случаи се раздрънква демпфера, а феродовия държи.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.