Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги може ли помощ.

Имам супърб 3, 2017г, със заводски ксенон, но просто на къси Свети ниско и искам да ги вдигна .

Бихте ли, описали стъпка по стъпка като за начинаещ как става това през vcds, ако нещо пропускам ще се радвам да помогнете

Публикувано

Не, не се прави през VCDS, чисто механично се регулират. 

Като отвориш капака на всеки фар има по два бели пластмасови "болта", които се въртят със шестограм. Единия е за хоризонтален (ляво/дясно) реглаж, другия за вертикален (горе/долу). Това е схемата:

image.png.a57a0014eacbeb900ff20f353a8a6e19.png

Въртиш врътката 3-4, не 2-4!

Имай предвид, че един оборот е доста, т.е. почни с 1/2 оборот и тествай. Добре е да го правиш и на двата фара, т.е. ако завъртиш 1/2 оборот на левия, въртиш и 1/2 оборот на десния. Добре е да паркираш срещу (бяла) стена и да гледаш след реглажа долните линии на двата фара да са равни. Ако следваш горното правило за еднакво въртене би трябвало да нямаш грижи с това.

 

Ако имаш други въпроси - на линия съм.

 

PS: И, от опит, след като ги регулираш забрани на ЕТ да ги пипат, че пак ги правят да "бият" на 5м пред колата :(

 

Публикувано

Фаровете се управляват динамично според скоростта. При ниска скорост слизат надолу, при висока се вдигат. Затова трябва "нулева" точка при настройката.

Линкът го изпратих на колегата, но е хубаво и тук да го има.

 https://www.briskoda.net/forums/topic/508594-how-can-i-adjust-full-beam-height-on-bi-xenons-with-adaptive-headlights/

Човека със същата схема от мануела, казва че фаровете трябва да са в "learning mode" и след това положение на се запамети.

Публикувано

Това, че се управляват динамично (бабини диветини - от опит ;)) няма нищо общо с тъпата първоначална настройка с която излизат от завода и която прилагат в ЕТ. И, като са ги направили да "бият" на 5м пред колата и с 200 да караш пак там си бият. Не ме питай от къде знам ;) 

Публикувано

Грешен ти е опита. Ако настройваш фарове с ръчно регулиране по височина, поставяш ключа в нулева позиция и това въртиш двата винта на фаровете. Ако са с автоматично регулиране, минаваш първо през компютъра, за да минат фаровете в нулева точка и тогава въртиш винтовете.

Публикувано

Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар".

 

PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Потвърждавам - Октавията с фабричен ксенон при всяко палене си ги разхожда фаровете, адаптивни са, преди да ги закове в една позиция, най-добре се забелязва на тъмно.

 

И си личи, че се движат, особено на спортен режим, пак на тъмно, пипнеш ли волана, светлинният сноп ясно се вижда как се мести.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.