Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
преди 17 минути, joro-120L написа:

Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо.

 

Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.

Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!

Публикувано

Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя.:) Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва.

На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.

Публикувано
Преди 4 часа, joro-120L написа:

Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.

Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. 

 

Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?

Публикувано
Преди 12 часа, PRR написа:

Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. 

👍. Само на планинско може да е дразнещо, ако караш като изоглавен. А и завоите са един след друг. При други условия е незабележимо местенето на фаровете.

 

Преди 12 часа, PRR написа:

Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки.

И С2 го има. На снимките от ръководството, които съм дал. Режим "Туристическа светлина".

 

Сега му обърнах повече внимание. Като се включи режим "Туристическа светлина" се деактивират всички режими на Адаптивни и Динамични/въртящи се/ фарове. Описано е и как става.

@Izolini, виж на Варела дали е така.

 

Преди 12 часа, PRR написа:

Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?

И аз мисля нещо подобно.

Има и специално каре "Внимание" на втората снимка, където пише точно това.

 

Преди 22 часа, joro-120L написа:

Възможно ли е да има проблем в управлението и да са останали в долно положение. Тогава светят много близо.

Добре е да се разбере, дали е първи собственик, така ли са светели късите откакто има колата, или в последствие са започнали да светят така.

Публикувано

Завиващите фарове се движат заедно с волана, така че няма как да изостават. На мен лично много ми харесва тази екстра. Завиват от около 20-30 км/ч до към 70-80 км/ч. Фаровете за мъгла се включват за допълнително осветяване на завоя до около 40 км/ч (това може да се променя с VCDS). При включване на режима за ляво движение се изключва завиването на фаровете, за да не заслепява насрещните коли. Също така отмества десния фар леко наляво. Иначе и аз не съм много доволен от фаровете на С3. На Октавията светеха повече, особено дългите. На Супърба дългите не са толкова фокусирани напред и светлината се разсейва.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.