Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
преди 17 минути, joro-120L написа:

Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо.

 

Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.

Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!

Публикувано

Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя.:) Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва.

На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.

Публикувано
Преди 4 часа, joro-120L написа:

Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.

Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. 

 

Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?

Публикувано
Преди 12 часа, PRR написа:

Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. 

👍. Само на планинско може да е дразнещо, ако караш като изоглавен. А и завоите са един след друг. При други условия е незабележимо местенето на фаровете.

 

Преди 12 часа, PRR написа:

Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки.

И С2 го има. На снимките от ръководството, които съм дал. Режим "Туристическа светлина".

 

Сега му обърнах повече внимание. Като се включи режим "Туристическа светлина" се деактивират всички режими на Адаптивни и Динамични/въртящи се/ фарове. Описано е и как става.

@Izolini, виж на Варела дали е така.

 

Преди 12 часа, PRR написа:

Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?

И аз мисля нещо подобно.

Има и специално каре "Внимание" на втората снимка, където пише точно това.

 

Преди 22 часа, joro-120L написа:

Възможно ли е да има проблем в управлението и да са останали в долно положение. Тогава светят много близо.

Добре е да се разбере, дали е първи собственик, така ли са светели късите откакто има колата, или в последствие са започнали да светят така.

Публикувано

Завиващите фарове се движат заедно с волана, така че няма как да изостават. На мен лично много ми харесва тази екстра. Завиват от около 20-30 км/ч до към 70-80 км/ч. Фаровете за мъгла се включват за допълнително осветяване на завоя до около 40 км/ч (това може да се променя с VCDS). При включване на режима за ляво движение се изключва завиването на фаровете, за да не заслепява насрещните коли. Също така отмества десния фар леко наляво. Иначе и аз не съм много доволен от фаровете на С3. На Октавията светеха повече, особено дългите. На Супърба дългите не са толкова фокусирани напред и светлината се разсейва.

Публикувано
На 16.10.2025 г. at 23:16, PRR написа:

Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. 

 

Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?

 

Не разбирам от какво им става лошо. Пасератито ми е с "матрични". Командва си височина, посока и замъглява настигнати/насрещни. Фаровете работят безупречно и забележки нямам. Достатъчно са бързи, не се е случвало да ми премигат. Единствено веднъж бах мааамата на една Тойотка, на която отзад светеше само единият кабарит и то колкото да не е без хич. Просто Пасата не позна, че пред него има кола. Което естествено не е негов проблем, щом си решил да нямаш светлини отзад...

 

Колкото до опцията за смяна на движението, не съм я пробвал, но... При положение, че фаровете са изцяло подвижни във всички координати, не би трябвало просто да ги забива надолу. Просто обръща логиката ляв и десен фар според мен.

Публикувано
преди 31 минути, sauber написа:

 

Не разбирам от какво им става лошо....

 

Колкото до опцията за смяна на движението, не съм я пробвал, но... При положение, че фаровете са изцяло подвижни във всички координати, не би трябвало просто да ги забива надолу. Просто обръща логиката ляв и десен фар според мен.

За първото - свят широк, хора всякакви. И, понеже имах мотор на който фара се въртеше задно с кормилото, мога да споделя, че и аз съм от "всякаквите" хора. 

 

За второто - ако са матрични е различно. Там направо си "рисува" петното и просто ще смени от ляво към дясно (и обратно). Тук говорим за ксенонови фарове с/без AFS. При тях има мърдане, но не сменя петното.

Публикувано

Преди 2г и аз си играх да ги регулирам, че сгреших да дам на ГТП със стенд да ги пипат (че в вднин момент през мултимедията ги бях дал на режим за Англия, без да искам и на прегледа стана проблем уж). Свалиха ги много и беше зле положението. С фабричен ксенон и с АФС са. Имат следене на посоката на завиване и ми харесва, халогените също са Ок в ниски скорости да се включват, но при мен те се пускат и като дам мигач, без да съм навил волана до към 40-45 (Жоро ги бутна до максимална скорост). Забелязал съм, че след 100-120 късите се вдигат леко на моята. Друго ми е интересно при колеги с о3 преФЛ с фабричен ксенон… на стенд и 2та ли фара светят с еднаква сила? При мен десния(тоя пред пасажера) е една идея по слаб, но като карам ми е ОК, чудя се дали понеже е по-високо насочен на място не е направен да намаля силата си. И като правите реглаж - на контакт да е колата, че аз го ядох с това левия да се насочва наляво при запален мотор и после светеше много надясно в движение (по спомен режим за градско каране, казваше се осветяване на насрещния тротоар и при мен си остава и като спра на место, но това пак работи до някакви ниски кмч като мина 40-50 се връща напред и левия фар…). Иначе на спорт са по-бързо насочващи се в завои фаровете, на мъгла се вижда супер ясно насочването. Вдигнал съм ги малко сам и съм ги дал и 2та малко към банкета (на дясно), но не преча на насрещните, само с висока скорост се случва да ми присветват! За сравнение на чисто нов Карок с лед фарове - светят по-бяло и силно, но са ми ниски на мен неговите, а и ако се вдигнат мисля, че ще пречат на насрещните, светят прекалено силно и ненужно според мен. Мислех да слагам лед крушки, но се отказах, ще купя скоро нови оригинални ксенонови, че тия мисля са избледнели. Жоро ми предложи лед крушки, но отказах, ще сложи само огледало за автоматични къси/дълги.

Публикувано
На 16.10.2025 г. at 16:29, Izolini написа:

Хайде сега да взема да оспамя темата! Вярно, че ще отида все някога при @JORDITO да преслуша компютъра на Варела и да отключи каквото може, обаче като говорите за фарове аз да питам:
При палене фаровете се мятат във всички посоки - надолу-нагоре-наляво-нядясно, само дето осморки не правят. Няколко човека ми казаха, че това било признак за динамични фарове. Аз обаче не намирам настройка в медията?

Ти днеска звънна ли му 🤔 double spam power 😁

Публикувано
преди 4 минути, Mirrko написа:

Ти днеска звънна ли му 🤔 double spam power 😁

Ми не. Но пък си направих снимка на менюто за контрол на фаровете. И има AFS:

IMG_20251023_154738.thumb.jpg.da30f9b58ce4c01bc7bc0ccf811ed5aa.jpg

Но не съм видял да завиват на тъмно. То и други изцепки имам в тоз компютър, та верно трябва да скоча до @JORDITO да види защо му липсват функции.

  • Одобрявам 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.