Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте на всички, регистрирах се защото гледам такива шкоди дизел, бензин и ми излезе въпросната шкода от заглавието, но искам да питам какво да гледам че не съм много запознат ? Колата е купена чисто нова от Еуратек 2020г, била е служебен автомобил и се продава на 220 000км. Поздрави на всички! 🙂

Публикувано
Преди 2 часа, Pi6ligara написа:

Здравейте на всички, регистрирах се защото гледам такива шкоди дизел, бензин и ми излезе въпросната шкода от заглавието, но искам да питам какво да гледам че не съм много запознат ? Колата е купена чисто нова от Еуратек 2020г, била е служебен автомобил и се продава на 220 000км. Поздрави на всички! 🙂

Най-пагубното за двигателя е, че най-вероярно е обслужван на 30к км, както е по предписание от производителя, особено като се има предвид, че е служебна. От друга страна за да е на 220к за 5 години, тя е изминавала по над 40к км годишно, което е благоприятно. Поне е била карана доста на дълги разстояния и големия интервал за смяна на масло е донякъде оправдан. Аз забелявзам, че има голям интерес към този двигател, особено от хора, които не искат дизел, но все пак искат прилична мощност за голямото купе. Лично аз не знам за някакви проблеми с него. Имам 1,8tsi 180к.с, в Октавия 3 и ако може да бъде база за сравнение, мога да кажа само добри неща за него. 2.0 tsi е от Gen3 на ЕА888 двигателите, който е подобрен спрямо двигателите с прословутия харч на масло от Gen2.

Публикувано

Благодаря за отговора, значи на първо място да гледам интервала на обслужване. Аз не съм претенциозен от към марка, мотор но в днешно време трябва да си едва ли не майстор преди да си вземеш кола. Аз карам Хонда црв 2006 дизел 140 кс, но сме 4 членно семейство и с багажа отиваме още по на горе. Хондата няма никакви проблеми и никаква динамика, моето каране е 30км на ден смесено 10 градско на 20 извънградско и като цяло не повече от 15 000 на година. За това се насочих към този двг, новите дизели идват с регенерация и още други проблеми, които мисля че ще избегна с този двигател, но за това исксм да се допитам до знаещите! 

Публикувано

На тези години се обаждат Dsg-та. Съдинителите са на цената на Хондата, а мехатроникът е половин Хонда. Разходите за гориво също ще се удвоят х2. По-новите са с Gpf по някое време ще регенерира също. 

Публикувано
преди 39 минути, Penata написа:

На тези години се обаждат Dsg-та. Съдинителите са на цената на Хондата, а мехатроникът е половин Хонда. Разходите за гориво също ще се удвоят х2. По-новите са с Gpf по някое време ще регенерира също. 

Ами нормално да е по-скъпо всичко, все пак е кола на 5 години. Аз като вземах хондата ми казваха Не я взимай, знаеш ли че съединителя е 2000лв и е само оригинален. Но уви 8 години още не се е счупил. Надявам се като има сервизна история да е отбелязано в нея какво е сменяно. Четох уж пише, че този двигател е 4-та генерация и се водел за читав, не че искам да е точно бензин просто такава ми излезе. 

Публикувано

А какъв е бюджетът за закупуване ?при твоето каране и дизела е добра опция щом имаш извънградско няма да имаш проблеми с дпф ,190 кс има прилична динамика и нисък разход предвид ,че и в момента караш дизел 

Моята препоръка е да търсиш бензин или дизел да е около 100-120 к км максимум 

Публикувано

Бюджета е 30000лв, за съжаление в момента за тези пари почти нищо не може да се купи. 

Публикувано

Трябва да търсиш нещо от Германия ще на малко повечко километри но тази ми хвана окото с докарването ще ти стъпи около 30 к https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=436807507&utm_campaign=socialbuttons&utm_source=other&utm_medium=social&utm_content=app_android_vip

Публикувано

Много зависи как е карана и поддържана едва ли ще ти кажат че гори масло тези които я продават, но най-големият проблем, ако е започнала се оправя само със скъп ремонт мой познат си вкара ауди  от Америка с този мотор на 260 к км и се оказа гори много масло не знам какво я е направил ,но му спрягаха около 8-10 к за ремонт 

Публикувано

Осланям се на това, че има пълна сервизна история, а може би се продава точно заради такова нещо. 

Публикувано

Колата е минала 150К и е излязла от гаранция. Карали да я още една година, защото е, бих казал, почти безпроблемна. И я продават. 4 години, макс 5 се държат служебните автомобили. Нямам познат с такава кола да се е оплакал от нещо. Да, километрите не са малко, но мотора е читав. Естествено, в града под 11-12/100 е трудно, но не е болка за умиране. Най-високото ниво на обслужване - зареден с, така като гледам, всичко екстри без панорама. Лично аз, ако търсех сега кола - бих я взел със сигурност. Можеш да я закараш за един оглед в сервиз преди покупката, за да ти кажат за състоянието в момента и какво предстои. Бих препоръчал или @Pepino от форума или сервиз Трансексперт. 100-150 лева мисля че беше, но си струва със сигурност! Успех! И да се похвалиш скоро!

  • Благодаря 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.