Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте на всички, регистрирах се защото гледам такива шкоди дизел, бензин и ми излезе въпросната шкода от заглавието, но искам да питам какво да гледам че не съм много запознат ? Колата е купена чисто нова от Еуратек 2020г, била е служебен автомобил и се продава на 220 000км. Поздрави на всички! 🙂

Публикувано
Преди 2 часа, Pi6ligara написа:

Здравейте на всички, регистрирах се защото гледам такива шкоди дизел, бензин и ми излезе въпросната шкода от заглавието, но искам да питам какво да гледам че не съм много запознат ? Колата е купена чисто нова от Еуратек 2020г, била е служебен автомобил и се продава на 220 000км. Поздрави на всички! 🙂

Най-пагубното за двигателя е, че най-вероярно е обслужван на 30к км, както е по предписание от производителя, особено като се има предвид, че е служебна. От друга страна за да е на 220к за 5 години, тя е изминавала по над 40к км годишно, което е благоприятно. Поне е била карана доста на дълги разстояния и големия интервал за смяна на масло е донякъде оправдан. Аз забелявзам, че има голям интерес към този двигател, особено от хора, които не искат дизел, но все пак искат прилична мощност за голямото купе. Лично аз не знам за някакви проблеми с него. Имам 1,8tsi 180к.с, в Октавия 3 и ако може да бъде база за сравнение, мога да кажа само добри неща за него. 2.0 tsi е от Gen3 на ЕА888 двигателите, който е подобрен спрямо двигателите с прословутия харч на масло от Gen2.

Публикувано

Благодаря за отговора, значи на първо място да гледам интервала на обслужване. Аз не съм претенциозен от към марка, мотор но в днешно време трябва да си едва ли не майстор преди да си вземеш кола. Аз карам Хонда црв 2006 дизел 140 кс, но сме 4 членно семейство и с багажа отиваме още по на горе. Хондата няма никакви проблеми и никаква динамика, моето каране е 30км на ден смесено 10 градско на 20 извънградско и като цяло не повече от 15 000 на година. За това се насочих към този двг, новите дизели идват с регенерация и още други проблеми, които мисля че ще избегна с този двигател, но за това исксм да се допитам до знаещите! 

Публикувано

На тези години се обаждат Dsg-та. Съдинителите са на цената на Хондата, а мехатроникът е половин Хонда. Разходите за гориво също ще се удвоят х2. По-новите са с Gpf по някое време ще регенерира също. 

Публикувано
преди 39 минути, Penata написа:

На тези години се обаждат Dsg-та. Съдинителите са на цената на Хондата, а мехатроникът е половин Хонда. Разходите за гориво също ще се удвоят х2. По-новите са с Gpf по някое време ще регенерира също. 

Ами нормално да е по-скъпо всичко, все пак е кола на 5 години. Аз като вземах хондата ми казваха Не я взимай, знаеш ли че съединителя е 2000лв и е само оригинален. Но уви 8 години още не се е счупил. Надявам се като има сервизна история да е отбелязано в нея какво е сменяно. Четох уж пише, че този двигател е 4-та генерация и се водел за читав, не че искам да е точно бензин просто такава ми излезе. 

Публикувано

А какъв е бюджетът за закупуване ?при твоето каране и дизела е добра опция щом имаш извънградско няма да имаш проблеми с дпф ,190 кс има прилична динамика и нисък разход предвид ,че и в момента караш дизел 

Моята препоръка е да търсиш бензин или дизел да е около 100-120 к км максимум 

Публикувано

Бюджета е 30000лв, за съжаление в момента за тези пари почти нищо не може да се купи. 

Публикувано

Трябва да търсиш нещо от Германия ще на малко повечко километри но тази ми хвана окото с докарването ще ти стъпи около 30 к https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=436807507&utm_campaign=socialbuttons&utm_source=other&utm_medium=social&utm_content=app_android_vip

Публикувано

Много зависи как е карана и поддържана едва ли ще ти кажат че гори масло тези които я продават, но най-големият проблем, ако е започнала се оправя само със скъп ремонт мой познат си вкара ауди  от Америка с този мотор на 260 к км и се оказа гори много масло не знам какво я е направил ,но му спрягаха около 8-10 к за ремонт 

Публикувано

Осланям се на това, че има пълна сервизна история, а може би се продава точно заради такова нещо. 

Публикувано

Колата е минала 150К и е излязла от гаранция. Карали да я още една година, защото е, бих казал, почти безпроблемна. И я продават. 4 години, макс 5 се държат служебните автомобили. Нямам познат с такава кола да се е оплакал от нещо. Да, километрите не са малко, но мотора е читав. Естествено, в града под 11-12/100 е трудно, но не е болка за умиране. Най-високото ниво на обслужване - зареден с, така като гледам, всичко екстри без панорама. Лично аз, ако търсех сега кола - бих я взел със сигурност. Можеш да я закараш за един оглед в сервиз преди покупката, за да ти кажат за състоянието в момента и какво предстои. Бих препоръчал или @Pepino от форума или сервиз Трансексперт. 100-150 лева мисля че беше, но си струва със сигурност! Успех! И да се похвалиш скоро!

  • Благодаря 1
Публикувано

Проверка на сервизната история с разпечатки в Еуратек беше 50 лева преди една година. Отиваш само с номера на рамата. Има и вариант да минеш без пари ако собственика ти направи тази услуга да си изиска разпечатките вместо теб, като представи талона при приемчик в сервиза. И при двата варианта, няма как да скрие кога, какво е и какво не е правено, поне в Еуратек, а тя едва ли е ходила на друго място досега.

  • Благодаря 1
Публикувано

Съжалявам, че ви изгубих времето колеги. Човека е продал колата току що, аз съм бил първия обадил се, но щях да я гледам утре. Всеки си гледа интереса, явно е била читава щом се е продала от първия оглед. Жалко, но такъв е живота. Темата е за закриване. Благодаря на всички, които ми обърнаха внимание. Поздрави и лек ден! 

  • Одобрявам 1
Публикувано
На 30.10.2025 г. at 16:03, Pi6ligara написа:

Съжалявам, че ви изгубих времето колеги. Човека е продал колата току що, аз съм бил първия обадил се, но щях да я гледам утре. Всеки си гледа интереса, явно е била читава щом се е продала от първия оглед. Жалко, но такъв е живота. Темата е за закриване. Благодаря на всички, които ми обърнаха внимание. Поздрави и лек ден! 

Нищо де, не е била твоята просто. Ако видиш други подходящи обяви - пускай ги тук. Може някой да е гледал колата преди теб и да има инфо. 

Публикувано

Да, благодаря. Точно така и ще направя. Ето две межу които се колебая, защото честно казано все още не знам дали съм за бензин или за дизел. 

https://www.mobile.bg/obiava-11761465283614221-skoda-superb-2-0tsi-4h4-sport-line-full

 

https://www.mobile.bg/obiava-11759756174956673-skoda-superb-2-0-tdi-led-keyless-pamet-podgrev

Публикувано

Здрасти!

Чисто като жокер, следи и за Пасат с този мотор. Цените са идентични с тези на Супърб спрямо година/пробег/оборудване. Излишно е да казвам, че Пасат-а до някъде е малко повече автомобил. Минуса е, че няма такова пространство на задните седалки. Плюса е, че е с доста по-качествен интериор и като цяло по-добре обезшумен. Ако е попаднеш на екземпляр с акустични стъкла, вътре е направо плашещо тихо :)

 

Колкото до мотора, които търсих близо година (и накрая просто ми изпадна на Пасат, инак гледах Супърб като цяло), давам късо резюме:

 

Плюсове:
- Върви зловещо и във фабричната си конфигурация. При мен е почерпен със софтуер (около 1200 лв), който води до около 330 к.с. и близо до 500nm. Пиша "около" и "близо", защото колата не е мерена. Става много прилична бегачка и смело пердаши BMWта 340, 540 и т.н. :) С летните гуми на 25C външна температура даде 4.4 сек от 0-100 :) Всичко това ти го пиша за да си наясно, че мотора макар 2 литра е много стабилна бегачка, особено ако решиш да го натопорчиш.

- Като цяло е здрав и безпроблемен, трета генерация TSI е EA888. Няма нищо общо с ненадежността на предишните две генерации.

- Обслужването му дори с ОЕМ части е на много справедливи цени.

- Тук е малко so so дали е в плюсовете, въпрос на разбиране е, но разхода му в София е 14.5-15/100. Извънграда с нормално каране - 7.5-8/100. С ненормално като моето, не съм видял повече от 12/100 извън. Но този разход е при изключително сериозни скорости.

 

Минуси:

- Както 99% от модерните двигатели, гори масло. Около 300гр. на 1000 км., поне при мен (колата е на 185 000). За мен това не е драма. За самите VW също. Всеизвестно е, че за тях всичко до 1L на 1000 км. е в норма и не следва да буди притеснения

- Водните помпа на тази генерация е изначало скапана. Много често протичат от корпуса си. Процедурата е:
     - Смяна на водна помпа (и някои от периферните й чарколяци) - около 1500 лв. с OEM части

     - Нов антифриз - G12 EVO (заради долната точка) - около 150 лв.

     - Подмяна на разширителен съд. Казанчетата са с едни силикатни торбички, които имат потенциал да се късат и правят мизерии - около 80 лв. с OEM части

 

 

При Пасат е окомплектован с шест степенно DSG, Което е DQ250. Може би най-здравото и безпроблемно DSG.

Мотора е с верига и генерално подмяната й не е точно евтина, но "по книга" интервал за смяната й няма. Указанията са на 210 000 км. да започне да й се прави мониторинг. Което означава да се проверява разтварянето на обтегача през специфичната за това ревизионна дупка. Веригата ако е карана с читаво масло и е обслужвана на адекватни интервали, според мен и до 350К няма да има проблем.

 

Ако има нещо конкретно, ще се радвам да ти отговоря, стига да мога!

 

Поздрави и успех с избора! :)

  • Благодаря 1
Публикувано

 Увеличих малко бюджета, вече е 35000лв но за момента излизат само коли, в които трябва да се вкарват още пари за да ги подкараш, а аз по скоро търся нещо от човек, да е поддържано. Но пък от друга страна не бързам, за сега си карам црв-то, все ще излезе нещо по нататък. 

Публикувано
преди 43 минути, Pi6ligara написа:

 Увеличих малко бюджета, вече е 35000лв но за момента излизат само коли, в които трябва да се вкарват още пари за да ги подкараш, а аз по скоро търся нещо от човек, да е поддържано. Но пък от друга страна не бързам, за сега си карам црв-то, все ще излезе нещо по нататък. 

 

Подкрепям те във вижданията ти. По-горе видях, че си пускал коли от търговци, които не са регистрирани. Аз лично не бих взел такава. Оптималният вариант си е от човек. В рамките на 2-3 минути като видиш колата, веднага можеш да прецениш дали човека е марда или нормално експлоатиращ. После един бърз оглед преди покупка съчетан с диагностика и си на 99% "застрахован" :)

Аз моята я взех без преглед и диагностика, просто защото видях, че човека си е читав. Направил съм й вече към 12 000 км., както и бая обслужвания. Не съм видял да е изтекло нещо неприятно от кутия, дифове, Халдекс, мотор. :)

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Публикувано
На 28.10.2025 г. at 20:10, Pi6ligara написа:

Здравейте на всички,

Здравей,

Бюджета върви към 40к.:) Няма лошо, щом колата си заслужава. За мен, цената е критерий. Хубавите Супърби не са евтини. Последната обява е най-доброто до момента. Добре е да си изясниш дизел или бензин, комби, седан и дали имаш нужда от 4х4. Иначе мъкнеш едни допълнителни железа, вероятност за повече дефекти и допълнително обслужване. Така можеш да се свиеш до по-конкретно търсене.

Аз не карам много и дизел реално не ми трябва. Взех дизел, защото бензиновите мотори от поколението на Супърб 2 са проблемни.

 

Публикувано

4х4 ми трябва задължително, принципно нямам претенции дали ще е дизел или бензин, минавам около 10000км годишно, но ежедневното ми пътуване е на кратки разтояния, 15км извън градско и 5,6 градско. Нямам желание да се занимавам с регенерации, да ми казва колата Не ме гаси, правя регенерация и т.н. Бюджета си е 35000лв писах на човека във вайбър и каза, че е склонен да намали. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Мярна ми се обява, където колата не беше 4х4, затова питам. Иначе последната обява е Топ на топа. И като мотор, и като оборудване. С този режим на каране, по-добре бензинов двг. Успех!

  • Благодаря 1
Публикувано

На снимки изглежда много добре! И наистина е "заредена" с почти всички глезотии... Общо взето - топ избор. Като порасна - бих си купил такава със сигурност! Чакам да се похвалиш!

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 2 часа, Pi6ligara написа:

Ето една, която изглежда доста добре. Някой ако я знае или я е гледал да каже. 

https://www.mobile.bg/obiava-11759163232257899-skoda-superb-2-0-tsi-280-l-k-4x4-6dsg

 

Преди 2 часа, Pi6ligara написа:

4х4 ми трябва задължително, принципно нямам претенции дали ще е дизел или бензин, минавам около 10000км годишно, но ежедневното ми пътуване е на кратки разтояния, 15км извън градско и 5,6 градско. Нямам желание да се занимавам с регенерации, да ми казва колата Не ме гаси, правя регенерация и т.н. Бюджета си е 35000лв писах на човека във вайбър и каза, че е склонен да намали. 

 

Колата с тия екстри, на тоя пробег, за тия пари е топ. Единствено дигитално табло няма. Нещо, което можеш да натупаш и в последствие. Има кой да го направи :) Ако ти е важно де.

 

Претенции не знам дали имаш, но с това каране не си за дизел. Ще му пръснеш задника, а леката икономия в разхода ще отиде за драми по периферните му системи (ДПФ, Ад блу, дюзи и прочие). Та и горница...

 

На тази от обявата, ако всичко е както пише, имаш обслужване:

Масло с филтри - 240 лв. - Аз карам с Мотул 5W30, нямам оплаквания. Гони се спецификация на VAG 504/507
Спирачна течност - 30 лв. - ДО4, препоръчвам ти Мотул ако ще караш нормално. Ако ще даваш газ и ще спираш здраво - ATE high performance. Със значително по-висока точка на кипене е. Спирачната течност се сменя на 2г.

Обслужване на заден диф и предна раздатка - 220 лв. - задължително с ОЕМ масло

Обслужване на Халдекс (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛЯНЕ НА ПОМПА И МИЕНЕ НА ЦЕДКА) - 130 лв. - задължително ОЕМ масло. Желателно е да се обслужва на 30 000 км. Ако замине помпата, оригинална е към 1100 лв. Обслужването е 15 мин. работа.

Обслужване на кутия - 650 лв. - Задължително ОЕМ масло и подмяна по сервизна процедура. Никакви машини за точене, никакво принудително пълнене. DSG се обслжва само гравитачно. Филтъра при DQ250 е сравнително лесно достъпен, смяната му е към 15 мин. работа (намира се под стойката на акумулатора).

 

Горе са груби цени, за ОЕМ консумативи. Труда отделно. Но реално няма какво друга да й правиш на тия км.

  • Благодаря 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.