Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Слабото място на октавиата


miro98

Recommended Posts

Здравейте,от година и половина карам октавиа и вече за трети път пукам картер,проблема е че са много ниски тия октавии,добре че и трите пъти бях в село и не се наложи да доливам масло през няколко километра,за да се прибера...Та въпроса ми е имали нещо като потдвигателна кора,но метална,за да предпази нещо поне или някаква друга предпазна мярка.....и къде мога да намеря такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ТУК плюс "защита от лоши пътища" и картера нема помирише повече асфалта ако не я ползваш за офроуд де .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много утре ще се свържа с този човек да се разберем.Не я ползвам за офроуд,то по пътищата има такива трасета,по-зле са и от ако я ползвам за офроуд....... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си вдигнах предницата. В ЕТ ми излезе към 240лв с монтажа (по спомен).

Това не се ли отрази на стабилността ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ също предлагат оригинални метални кори. Аз съм с такава, проблем е малко при свалянето, защото задните болтове клеясват много лесно и превъртат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой възползвал ли се е от тези защити, за да сподели отзиви.
:smt017

Аз от близо месец съм с такава. Като се има в предвид, че си пазя колата засега не ми се е налагало да се възползвам от защитнити качества на кората. Но определено по - бързо загрява колата, и другото нещо е, че човек се чувства по - спокоен (поне лично аз)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nasko1978.snimka.bg/automobiles/ ... 8.29208774

 

Това са снимки от защитата на картера на колегата 4e4o! smile035

Монтирал съм такива защити на 4-5 Октавии ,включително и на 4Х4 и мога да твърдя ,че става много здраво и качествено!С много лесен и бърз демонтаж при обслужване,с гаранция за вложените крепежни елементи! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих метален щит/кора, покрива целия двигател отдолу в ем-комплект. И сега съм много по-спокоен, както казва колегата, след като и аз пуках картер на Октавията...много неприятна работа. Гледам че вече не ги предлагат, поне в сайта не излизат, има пластмасови. Съвместими са с Голф 4.

Аз също обмислях вариант с повдигане на предницата - Октавията ми я докараха от Германия и е по-ниска и от тези тук. Действително ли е толкова голям ефекта от повдигането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си вдигнах предницата. В ЕТ ми излезе към 240лв с монтажа (по спомен).

Това не се ли отрази на стабилността ?

 

Е зависи какво очакваш... Аз съм с може би най-навирената О1 във форума и нямам проблем със стабилността. Но не атакувам завоите като на състезание, все пак това си е фамилен автомобил, не Ево 9-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не се ли отрази на стабилността ?

 

Преди повдигането задницата беше "шугава" и при влизане в завой се опитваше да "бяга". Сега ако се прекали тръгва с 4те гуми, което е много по-предвидимо и по-лесно за овладяване.

 

Като минус е редно да се отбележи по-високия разход с 300-400гр/100км на магистралата smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната кола, която карах, беше Октавия 1 TDI 110 к.с. Предницата (в частност двигателят и картера) на старата Октавия е разположен доста ниско (така е и при Голф 4, на базата на който е старата Октавия). След като шефът ми (който я караше преди мен) имаше проблем с разкъсване на пластмасовата кора от лед в коловози, купиха от Еуратек оригинален метален щит, който се монтира стандартно на Октавия 1 4x4. Щитът е от 2 мм здрава ламарина, тежи 10-15 кг, и може да удържи теглото на цялата кола, ако колата удари отдолу. Многократно ми се е случвало след това да се влача по корем по изпъкналите трамвайни релси на бул.Джеймс Баучър без да има абсолютно никакви проблеми. (По принцип този щит е на известно разстояние от картера и с него предницата става още по-ниска - може би с 1.5-2 см по-ниска, но щитът е много здрав и няма никакви проблеми при забиране на нещо под картера).

 

Стандартната Октавия 1 (т.е. тази, която не е 4x4) има необходимите дупки за болтове, съответстващи на тези от щита, т.е. щитът просто се монтира. (При Октавия 2 няма такава опция за съжаление - това беше първото нещо, за което питах в Еуратек, когато поръчвах новата си Октавия). Разбира се, при смяна на масло е малко неудобно, тъй като щитът тежи доста и масларите доста се озорват, докато го свалят и качат, даже на едно място ми бяха казали повече да не ходя при тях :)

 

Оригиналният щит не беше евтин, доколкото си спомням беше нещо от порядъка на 500 лв в Еуратек. Препоръчвам Ви да потърсите такъв оригинален щит на старо, вместо някой да Ви прави нещо от някаква ламарина, която не е оребрена там, където си трябва. Фабричното си е фабрично :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно и точно мнение е изразил колегата mitko0511 ! :smt017

 

Ползата от такъв защитен щит е огромна във всяко отношение.Мнението на разни маслари и други мисля,че няма никакво значение,защото всеки сам си преценява как да си пази джоба и нервите,респективно колата!

 

От близо две години разработвам предлаганите от мен защити за картер.Пробвал съм десетки варианти за закрепване,отстояние от картера и основни възли по мотора,видове и дебелина на материалите,уплътнения ,боя и много други.Унищожил съм десетки квадратни метри материал само и единствено за да станат моите продукти здрави,леки ,с добър вид,лесни за монтаж и демонтаж!Случвало се е да отказавм изработка и монтаж на даден автомобил,само защото няма шанс да направя защита на картера по моите изисквания.

Всеки нов продукт,който предлагам е разработван достатъчно дълго време преди да го предложа за продан.Задължително е новите защити да ми харесат първо на мен!Постоянно се подобряват продуктите ми,след всеки монтаж се отбелязват положителни промени.

Принципът на ,който залагам е ЗДРАВИНАТА НА ЗАКРЕПВАНЕ към фабрични отвори по рамата на автомобила с оптимален брой крепежи,което е и основната разлика с масово предлаганите "фабрични" защити!!!

Никога на режа,заварявам или преработвам детайли по Вашият автомобил ,за да монтирам защитата.

Масово такива защити се закрепват за пластмасови детайли ,по стоиката на радиатора и други слаби места,което според мен няма как да е здраво или при евентуален удар по защитата се повреждат важни възли от автомобила.

 

Убеден съм,че разликата между "фабричните" "кори" и предлаганите от мен ЗАЩИТИ за картер нямат нищо общо!!!

 

Винаги съм отворен за предложения и критики,само за да остана с впечатлението за добре свършена работа,което за мен е важно! :smt017

Поздрави,Наско.

http://nasko1978.snimka.bg/automobiles/ ... 4.29151028

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм метална кора от 2 години. Закупена е от Турция. Монтажа е елеметарен. Има отвор за смяна на маслото, кората може да не се демонтира. Същите се внасят от Ем-Комплект. Вижте снимките.

 

029445600.jpg?r=0

029445604.jpg?r=0

029445886.jpg?r=0

029445603.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм метална кора от 2 години. Закупена е от Турция. Монтажа е елеметарен. Има отвор за смяна на маслото, кората може да не се демонтира. Същите се внасят от Ем-Комплект. Вижте снимките.

 

029445600.jpg?r=0

029445604.jpg?r=0

029445886.jpg?r=0

029445603.jpg?r=0

 

Действително, металният щит от Ем-Комплект си имаше отвори за смяна на маслото, цената беше към 220-240 лева с монтажа. Сега си спомням, че когато ми докараха колата от Германия изрично поисках такъв от Еуратек и ми казаха, че нямали метални щитове, слагали се на дизели само и че колата си имала - малкия пластмасов, който в последствие се оказа, че не върши никаква работа и пробих картера много глупаво ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже предницата е ниска, затова се получават и неприятните удари по картера. Аз си направих и сложих пакет лоши пътища, алуминиева кора /защото когато купих колата, кората е беше хванала липсата/ и вече две години никакви проблеми със закачане на предна броня и картер. Преди това предната броня яко я удрях и надирах. Помня, че преди да си направя кората от алуминиева ламарина гледах в руския форум за Фолксваген как се прави носеща рамка и слага метална кора под мотора. На мен ми се стори, че ще е много тежка и затова се отках, иначе беше много лесна зз изпълнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.