Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia VRS 3 - 2.0 TSI


smirn0ff

Recommended Posts

точно това е разликата в педалите, че висящия педал повече уморява крака при продължително шофиране, но пък има темпомат.

 

Друг минус според мен е малкия обем на резервоара - 50л за 2.0Т бензин. В момента съм със 70л резервоар и е супер удобно, зареждаш до горе и забравяш, минавам по 800-900км с едно зареждане. С 50 литровия, от София до Бургас, ще трябва да спирам да зареждам някъде, ако настъпвам повече.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно пък за ръчната,най якото е че не е с копче.

Ще дърпаш ръчни с DSG-то?

Личното ми мнение е, че е непрактично ръчна спирачка с лост на автоматик.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички липсващи мнения от темата, които са извън нея и се отнасят за N1 са тук.

Моля придържайте се към естеството на темата и спазвайте добрия тон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.