Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скоба за изваждане на педала за газта


mill888

Recommended Posts

Привет.

Моля, ако някой колега знае откъде може да се закупи гореописаната скоба да сподели.

В процес съм на подмяна на гумените педали с алуминиеви, но стигайки до педала за газта се оказа, че не мога да го сваля. Колеги от руски форум препоръчват да се използват за целта две тънки отверки / вместо въпросната  скоба/, но не се получава.

 

п.п. педалите са за  Octavia, Yeti.

 

http://picbg.net/img.php?file=00678f13673b248b.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимки, колега. Целия педал ли смени, барабар с "потенциометъра", или само гумата на лоста - това дето десният крак го натиска? Аз ще сменям само гумата и се чудя дали не мога да мина тънко,  без демонтаж на целия педал :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно махането на педала не е чак велика философия, намерих ето този клип за монтаж на алуминиеви педали. Там сменят целия педал и е показано как се сваля, като не използват никакви скоби, а само отвертки. Надявам се да ти свърши работа.

Моите планки ги чакам от жълтурите и ако има по-лесен начин да се нахлузи на педала за газта без да го махам целия ще съм благодарен за насоки как става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинения към колегата  mill888 че му ползвам темата, но заглавието е много подходящо, защото при поставянето на 4те педала, точно с газта е най-голямата чуденка. 

Шукарийката директно се поставя върху газта, без демонтаж на педала. Много важно е гумата от комплекта предварително да се залепи за ламаринката, защото иначе поставянето е почти невъзможно.

На педала шукарийката първо се нахлузва от дясно - на ламаринката има 4 предварително закривени под 90 градуса ушенца. След това се фиксира, като се изкривяват ушенцата от ляво.

С рестфуута е по-сложно, защото трябва да се сваля кората, а за да се свали кората трябва преди това да се измъкне лоста за предния капак. Последното хич не ми е ясно как ше стане, а и пластмасите в студа са яко удървени.

 

П.П. Най-важен е помощника - бъдещия шкодаджия на име Стефан ;)

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С рестфуута е по-сложно, защото трябва да се сваля кората, а за да се свали кората трябва преди това да се измъкне лоста за предния капак. Последното хич не ми е ясно как ше стане, а и пластмасите в студа са яко удървени.

 

Колегата rsof беше обяснил как се маха лоста за предния капак в темата за неговата красавица, предполагам за двойката не е много по-различно

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47578-octavia-vrs-tsi-220-dsg-%D1%81%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%8A%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0/page-2

 

Да си призная, обаче, аз нямах никакъв успех да повторя неговото упражнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.