Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

The Октавия 1.2 Едишън


Recommended Posts

  • 3 седмици по-късно...

Сега да ъпдейтна малко информацията.

 

Направих 3000 км. Интересното е ония ден в София навъртях 130 км градско, макара че имаше и доста околовръсни, но ми даде разход 5.9л хахах е баси кефа.

После запалих до Ямбол и рахода ми със средна скорост по магистралата 140, На темпомата сложих 150, но нали има забавяне тук там, разход 7.1л

Средно за целия резервоар 6.9 л. 70/30 в полза на извънградското.

Оказа, се че проблема с клатенето е от вятъра, а не от бързото каране. На страничен вятър дава малко фира наляво надясно, но иначе заспива на пътя. Абе доволна работа, но исината е че със по - големия мотор щеше да е по - добре. Тоя е за баща ми, но не съжалявам, ония ден си пуснах подгрева на седалката и забравих за ускорението :)

 

Айде безаварийно каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Честита ти машина, колега! Може ли да напишеш каква е била предишната ти кола, или колата спрямо която сравняваш сегашната. За мен е много любопитно как се управлява кола с такова тегло и такъв мотор. Чета, че тези които не очаква колата да е достатъчно пъргава, всъщност остават приятно изненадани впоследствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Колеги, за много години живи и здрави, ще направя едно ревю на звяра / 1,2ТСИ 110кк/:

 

Тоя месец направихме 8 месеца с черната перла, и юбилейни 25к километра. Толкова пътуване не съм правил за толкова време никога. Обикновенно првя по 12к за година  :running:

 

Да кажа първо за разхода, варира между  6 и 7 л/100. Сега през зимата малко падна, защото няма климатик и е около 6,3л/100./ИГ/ Ако се пъна много по магистралата и карам над 140 км/ч е към           7 л/100 Ако държа около 130-140 пада под 6,5л/100. Градско се върти около 6,7л/100. Като цяло смесеното е около 6,5 л/100.

Направих си експеримент по едно време от Банско до София, карах най - икономичният вариант, който може да се случи евър и ми даде разход за 167 км до вкъщи в София - 4,7 л/100км.

Естествено, аз няма да карам така никога, но явно разхода може да падне, само някой трябва да има нерви :D

 

Виждам, че има някаква дискусия за СС системата, искам да кажа, че аз я изключвам само ако съм в няккакво много тегаво задръстване. Най - малкото щадим природата!!

Според мен въши супер работа.

 

За возията, много съм доволен. Това с клатенето го има само на някои участъци от магистралата където духа супер много. На Хемус между София и отбивката за Яна и на ТРакия след СЗ до НЗ. Така ги виждам нещата хахах. иначе си е сабилна. Ходих до Сърбия по НГ като имаше много лед и сняг по балкански път с много завои, нямах никакви проблеми.

 

За двигателя, също съм доволен. Имаше някакви дилеми и като я купувах, някои хора казаха за тоя момент, когато ще ти липсват тези коне в точния момент.... е не са ми липсвали до сега.

Според мен мотора е идеален за семейна кола. Пътувахме доста 4 човека с пълен багажник, през планинини и долини, и магистрали, в пек и сняг е не ми е липсвало нищо.

Като се замисля единствената причина, да искам по- голям двигател, ще е като съм сам да се изфирясвам като хлапак по светофарите и да късам гуми тук там. 

Освен това при мен дилемата беше заради по доброто оборудване, така че не съжалявам ....ама хич.

 

Проблемите които забелязах за това време са:

1./ На 22к километра ми светна лампата за маслото, добавих около 0,5л и се допълни на мах. Имаше тука дискусия, колко гори и кога да се сменя маслото. Е аз ще го сменя на 30к и очевидно на мен с карането което съм посочил по горе / градско-извън градско е 35/65 / ми изгори 250 мл на 10к километра. Като това е първото фабрично масло.

 

2/ Абе имам някакви бели петна тук там по таблото и се чудя от какво е. Като я закарам на мивка, се оправя за  малко и след 3-4 дни пак белее едно такова. Незнам от какво е и дали да правя рекламация и дали ще ми я признаят ?!! 

 

3./ Кожата на средната облегалка на задната седалка, като я сваля ми се струва че е набръчкана. Не стои таза изпъната като на предната облегалака. аз не стоя отзад и не ми се набива, но си мисля че може да е просто защото като се изправи има някакав ход. Деда знам. Като е вдигната си е ок.

 

4,/ Най големия проблем засега ... олющи ми се кожата на скоростният лост в горната част около хромираната лайсна. Аз там си държа ръката по принцип и явно съм претъркал кожата. Това със сигурност ще ходя да му правя рекламация, но ше видим кога ще ми остане време.

 

Да напиша и още нещо което ми прави огромно впечатление... Абе много маневрена тая Скода ... в моя гараж е тясно и вкарвах скоро едно чисто ноео рено клио еее по трудно го вкарах. Бащата има Мерцедес 124, знаете те паркират супер лесно е мисля че Скодата е много добре в тази посока. Даже на място като въртя и се мести.

Това в София е супер доволно и много ме радва. 

 

Друга екстра дето не мога да и се нарадвам е за огледалата за обратно виждане, поемат светлината на колите зад вас, сега зимата го оцених, няма такъв кеф.

Гаровете са супер, направо ми е като ден, незнам с какво сравняват някои колеги и как ги болят очите, аз не съм сменял крушки или нещо друго, обаче съм супеер доволен.Пак нещо което оцених зимата.

 

Мога да кажа за екстри, които ми липсват.  Първо подгрев на волана, това е супер одобно нещо през зимата, пак сега го оцених.

Другото е за индикатор за кола в мървата зона, мисля че ще е много полезен, но на следващата кола.

 

 

Така, баси романа написах, но исках да се похваля оплача и да кажа като цяло едно много добро вложение ....

 

Айде безаварийно и безалкохолно   :D

Редактирано от Grand0man
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Много красива О3! Щом ръката ти е постоянно на топката, нормално е да се обели. Брой го консуматив :) Виж петната по таблото не звучат лицеприятно. Ако беше стара, да я бе прогорило слънцето, ама не е. Това, което си усетил при по-високи скорости - т.нар. поклащане е поради причините, които колегите са написали като отговори. Решението на проблема (освен, ако вече не си свикнал, разбира се) също са го написали. А имах същия проблем и ме дразнеше страшно много. Минах на 18" и мога да кажа, че клатушкане почти няма. При по-силен вятър на магистрала с балонните 16" чак съм имал чуството, че ме ме измества от правата линия. Няколко колеги приеха с насмешка написаното от мен преди време, но аз седнах в неспортна Шкода, като преди това съм карал спортни версии на съответните марки, които са стояли залепени за асфалта и това лакатушене много ми бъркаше в пъпа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Колега, честито със закъснение. Много добри отзиви, как са нещата към днешна дата?Двигателят още поотпусна ли се? Аз съм впечатлен от ревюто, и на други места в нета за тези двигатели. Евала.

 

Относно петната на таблото може ли да споделиш малко инфо? Евентуално снимки и какво се оказа, как го разреши?

 

Със здраве да си карате! Явно от кеф я караш повече както си написал по-напред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Да напиша малко инфо. 

 

До сега съм пребоядисвал цялата почти на 3-4 пъти, различни детайли заради дребни удари. Сменял съм подкалниците отпред на гумите и под предния калник. Предно стъкло веднъж зарад счупено от камък.   Всичко е минало по каско и в ЕТ Пловдив те са ремонтирали. Не съм имал проблеми и всичко е ОК

 

Смяна на масла и филтри на 30к / 250лв труд + части/

Дръжката на скоростния лост се лющи вече 2 съм сменил / по гаранция/.

 

Имам само проблем със скърцане от ляво под шофьорската седалка. Няколко пъти наместваха нещо в ЕТ, стана по - добре, но още се чува от време на време. Казаха че имат предписание за това и правят някаква настройка на някаква кора под седалката. Не е голям проблем.

 

Другото лошо е пластмасата, на шофьорската врата я наваля накакъв дъжд преди време и сега стои на петна, така е и с вратичката на жабката. Ако нямакой има идея с какво да го почистя моля да сподели.

 

Среден разход градско / извтнградско за 10 000 км - 6,5 л. по компютър., карано е 50/50 в Пловдив градското

 

Най добро постижение за 200 км - 3,7 л, най лошо за същото разстояние 8,5 л. - извънградско. Всичко зависи от скоростта и товара. В първия случй сме 2ма човека без багаж 80км средна скорост,във втория 4ма и пълен багажник 130 км. средна скорост

Градско средно 7,5 л. Гори 0,5 л масло за 25000 км.

 

Още го има лакатушенето при много силен вятър, но това да й е :)

 

Това са засечките. Не съм имал проблеми с изпреварвания. 

Ами това е като цяло голем кеф. Вече винаги нова кола!! Много съм доволен.

 

Хайде лека и безаварийна!

Редактирано от Grand0man
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравей,

 

Консултирал ли си се с ЕТ относно харча на масло?

Питам, защото и аз след 6500 км се наложи да долея 150-200 мл. .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Консултирал ли си се с ЕТ относно харча на масло?

Питам, защото и аз след 6500 км се наложи да долея 150-200 мл. .

Като мине литър на 1000км ще ти обърнат внимание. В твоя случай нямаш причина за тревоги, всички ДВГ харчат по-малко масло (а тези с турбо и по-повече).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.