Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За и против газовите системи.


b3lq7a

Recommended Posts

Грешно. Газта гори по-бавно от бензина. Доста подробна информация имат ТУК

Да, грешно съм запомнил, хубаво, че ме поправи да не се "излагам" другаде! Много добре обяснено в линка е - Защо не е ОК на всяка бензинова кола АГУ.

 

Не знам какво се плашите от по-честата смяна на консумативи ... при цена от 8 лв. за въздушен филтър и 10 лв. за горивен (на ГИ) какво толкова скъпо има , а ако въздуха беше по-чист нямаше да се налага да се сменя на 5000 км. :sorry:

 

П.П. Цените са за Фабия 1

Явно аз като съм ги сменял са ме товарили в цената... Филтрите може да са толкова, но труда за смяна не го казваш. 45лв ти е литър масло за клапаните отделно за около 10х км.

 

Това е лошото. Човек веднъж попаднал на кофти майстори,трудно се решава отново да сложи или вземе газифицирана кола.

Баща ми има една Нисан Максима 2.0и 150кс 99та год газифицирана при тях още в стария им сервиз преди 13год със Секвенциал и 200х км вече навъртени. Тая кола още няма проблеми, всичко и е наред. За това ги избрах тия БРЦ, освен че слагат и на Шкода нови коли - не съм се замислял да търся други или да се занимавам да проучвам пазара. Отидох в Дружба и си платих за това "удоволствие". Когато искат могат да работят качествено, когато не - не, в това съм сигурен. Аз въпроса си го реших, като си сметнах колко мога да си позволя като пари за гориво и си взех такава кола за следваща(настояща) - но газ никога повече! Иска ми се нещо наистина бързо над 300кс и под 1500кг, но на тях разхода им е поне 15/100, по-скоро отива към 20/100. Последните 12х км или една година на старата ми бяха само на бензин и средния разход беше 16.5/100 със 100окт на Шел. Затормозяваше ме финансово. Редовно бензинджии ме питаха, защо не я карам на газ като има газова... Смях

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах си вектрата на газ. Смяна на консумативи на 10к км, както си ги сменях и на бензин. Единствения проблем който имах беше заради клапата за избор на засмукван въздух - топъл или студен. След "изкъртването му" колата навъртя над 150к км преди да премине в неизвестни ръце ...

Нивата ми също е на газ. Консумативите се сменят на 10к км, независимо дали е на газ или на бензин. Газовата е Ловато инжекцион и досега (20к км и 4 години) не съм имал проблем. 

 

Рейсърите с 300+ коня не ги коментирам. Те най-добре да карат на керосин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам против газовите а по скоро някой псевдо майстор който първо дупчи и реже а после мисли,знаете ли колко много дупки се правят за захващане на бутилката после на тръбите който вървят отдолу за изпарителя и дюзите,режат се маркучи на охладителната система,прекъсват се кабели на ел инсталацията и все по-неподходящ начин много рядко някъде да го направят,както трябва прилежно иначе безспорно на газ е доста евтино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За! :), но не и на ТСИ, ФСИ, ТФСИ, ТДИ :)

Редактирано от t5onko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко опит и от моя страна.

5 години с Кадет 1.2 на газ - проблеми доста, идваха от запалване и докато не си го оправих бял ден не видях.

2 години с 2.0 20V Браво с обикновена газ - абсолютно никакъв дерт - Янко от Септември я слага в далечната 2007 година - перфектно

3 години с 1.6 16V Ecotek Астра - вече лично творчество.Колата беше пълен експеримент на газовите инжекциони.Карах я с какви ли не компютри и инжектори и изпарители само и само да ги тествам.

6 месеца експериментално имах 1.9JTD двигател който също се караше на нафта+пропан бутан.Експеримента беше колкото успешен толкова и неуспешен.

6 месеца вече карам Октавия, като тук вече съм сложил една конфигурация която не е пипана вече около 12000 км.

За 12000 км. съм засякал разход на бензин от 10 лв. на всеки 1000 км., работата ми на газ е 96% срещу 4% на бензин.

През годините съм се нагледал на какви ли не излагации на елементарни за правене коли.Аз също изключвам директните инжекциони.Всеки нормален предкамерен инжекцион може да работи перфектно на газ стига човека който го прави да знае какво прави.Подбора на компоненти за ГИ и много по важен от избора на марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Малко опит и от моя страна.

5 години с Кадет 1.2 на газ - проблеми доста, идваха от запалване и докато не си го оправих бял ден не видях.

2 години с 2.0 20V Браво с обикновена газ - абсолютно никакъв дерт - Янко от Септември я слага в далечната 2007 година - перфектно

3 години с 1.6 16V Ecotek Астра - вече лично творчество.Колата беше пълен експеримент на газовите инжекциони.Карах я с какви ли не компютри и инжектори и изпарители само и само да ги тествам.

6 месеца експериментално имах 1.9JTD двигател който също се караше на нафта+пропан бутан.Експеримента беше колкото успешен толкова и неуспешен.

6 месеца вече карам Октавия, като тук вече съм сложил една конфигурация която не е пипана вече около 12000 км.

За 12000 км. съм засякал разход на бензин от 10 лв. на всеки 1000 км., работата ми на газ е 96% срещу 4% на бензин.

През годините съм се нагледал на какви ли не излагации на елементарни за правене коли.Аз също изключвам директните инжекциони.Всеки нормален предкамерен инжекцион може да работи перфектно на газ стига човека който го прави да знае какво прави.Подбора на компоненти за ГИ и много по важен от избора на марка.

С всичко написано съм съгласен, само не разбрах този 1лв за 100км бензин. Колата сигурно се пали и след това се минават по 300-400км без да се гаси? Или прехвърля на 20градуса на водата на газ? 

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснявам веднага:

Изпарителя е свързан на кръга на който е масления охладител и то последователно (не използвам тетки).Колата загрява изключително бързо.Превключването е по температура (35 градуса).Никога не чакам на място да прехвърли на газ и тогава да тръгна.Днес заредих 20 лв. бензин (8,291 литра 100 октана) което е за 1500 км.Колата се кара предимно градско, дълги преходи имам рядко.Дневно изминавам между 30 и 50 км.Карам всеки ден.

В допълнение споделям и още нещо: Когато на изпарителя има 35 градуса, на таблото температурата е 50-55 градуса.Все пак газовото ЕКУ изчаква още 20 секунди преди да превключи на газ.Сега колата достига 90 градуса по табло за под 1 км.Много е важно къде е изпарителя и как е свързан към водата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бъда още по точен:

Днес сутринта в Пловдив температура 16 градуса.Вадя колата от гаража и тръгвам, на 350 м. прехвърли на газ.На 1.3 км. вече беше на 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.