Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пропаднал прозорец! Моля за съвет.


sashom

Recommended Posts

Здравейте,

 

Направих голямата грешка да тествам замръзнал ли е прозореца.

За съжаление при затварянето си изтропа силно и пропадна целия. 

Не успя да се счупи стъклото. 

 

Направих няколко снимки. Моля по-запознатите да ми дадът насока счупената пластмасова част която се вижда в долната част на снимката ли е проблема (дали е част от машинката на стъклото). Самата машинка също работи но не успява да повдигне стъклото предполагам защото няма какво да придържа от долу.

 

Моля и за съвет как можеда се оправи и дали бих могъл да се справя сам. 

Наясно съм ,че трябва да разпробия нитовете на металната част зад която е стъклото ... 

 

IMG_20160123_130156.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно е замръзнало стъклото и се е счупил водача,ако нямаш гараж в този студ е доста неприятна и пипкава работа мен ме затрудни навиването на жилата наложи се да прибегна до майстор,може да го разглобиш и временно да го подпреш стабилно с дървена летвичка за да е затворено

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Направих голямата грешка да тествам замръзнал ли е прозореца.

За съжаление при затварянето си изтропа силно и пропадна целия. 

Не успя да се счупи стъклото. 

 

Направих няколко снимки. Моля по-запознатите да ми дадът насока счупената пластмасова част която се вижда в долната част на снимката ли е проблема (дали е част от машинката на стъклото). Самата машинка също работи но не успява да повдигне стъклото предполагам защото няма какво да придържа от долу.

 

Моля и за съвет как можеда се оправи и дали бих могъл да се справя сам. 

Наясно съм ,че трябва да разпробия нитовете на металната част зад която е стъклото ... 

 

IMG_20160123_130156.jpg

Здравеи колега наи вероятно си счупил водача не знам на твоита но на Октавия1 са много слаби .Но разгледаи форума има много добре описан начин как се сменя но аз си ходих на маистор че не е чак толкова просто .Моито падна лятото за това зимата стъкла не пипам .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен есента ми падна прозореца във вратата и намерих едни майстори на цар борис, почти на кръговото на трамвай 5. В тия студове няма смисъл да се занимаваш.

Ако искаш ще поровя за контактите им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите. Направих това с летвичката като временно решение. Бихте ли споделили ориентировъчно какво Ви е струвала смяната на водача? За сервиза в княжево няколко познати ми казаха та вероятно там ще отида ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сточна гара водача е по 5 лв. бройката , инак има един ремонтен комплект с един ключ за обтягане на жилата за 22 лв. , но щом ще ходиш на сервиз приготви се за между 60 - 80 лв.

В ebay има ремонтни комплекти жила и водачи 13-15$ , но жилата не пасват на дължина (по-дълги са).

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ходих при майстор в Люлин,оказа се много приятен и отзивчив човек много съм доволен за напред ще използвам неговите услуги ако искаш да ти дам координатите му

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сточна гара водача е по 5 лв. бройката , инак има един ремонтен комплект с един ключ за обтягане на жилата за 22 лв. , но щом ще ходиш на сервиз приготви се за между 60 - 80 лв.

В ebay има ремонтни комплекти жила и водачи 13-15$ , но жилата не пасват на дължина (по-дълги са).

Успех!

В магазина на Ст. гара  , има жила и ролки за ел. мотора ,  като рез. част . 

Редактирано от rgc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет,

 

Стопли се малко времето и веднага реших да се захвана с вратата ,че ми е интересна :).

 

Това ли е въпросният водач който струва по 5 лв. бройката :) и има ли разлика в този (десния) и левия? Левия не съм го откачил да го разгледам, че да ми случи като ориентир. 

 

Това е счупената част:

IMG_20160203_145738.jpg

 

IMG_20160203_145750.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам бутон да едитна...

 

Моля за съвет при монтирането обратно как да захвана металния капак така ,че да не използвам нитове а болтчета за да е по лезно ако се наложи отново. Как да захвана гайките? ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водачите са два - ляв и десен като единия ако е преден на едната врата става заден на другата ... лично моя съвет е смени двата.

Захващането става с т.н. нит гайки ( в оригиналните отвори се набиват гайки и се занитват със специални клещи) , дтугия по- лесен вариант е със самонарезни рапиди около оригиналните отвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, 

 

Оказа се ,че ми е счупена и ето тази пластмасова част:

IMG_20160203_171846.jpg

 

Някой може ли да ми каже как се казва за да си я потърся :)

 

И още нещо, като опитам да я сменя ще трябва да махна стопера на жилото. Ако го скъся после няма да пасва. Това как се прави правилно ? 

Или да взема да потърся нов комплект някакъв който е само с жила или... Дайде идеи как да се оправя най-лесно без да ходя на сервиз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не намеря поне има готов кит:

 

http://www.ebay.com/itm/SKODA-FABIA-ELECTRIC-WINDOW-REGULATOR-REPAIR-KIT-FRONT-LEFT-PASSENGER-SIDE-NSF-/121382138258излиза около 30 лв.

Звъннах в магазина на Булдим там имат за 79 цял комплект с тава и то сглобен. По- хубаво от това няма. Чудя се. 30лв все пак са си повече от двойно по малко пари... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Справих се! :)

 

Ремонтът приключи успешно. 

 

Намерих нужната част в http://www.bulauto.net/shops.php 

Дори не си я вех нея а направо един ремонтен комплект. Излезе ми 25 лв. - Жилата, два водача и ролка. 

WP_20160206_13_53_00_Pro.jpg

 

малко по - късно всичко е монтирано :

 

IMG_20160206_151736.jpg

 

Остана само да измисля как да захващам тавата. Ще пробвам с самонарезните винтчета ...

 

"The Best Forman"  имаш предвид да пробия нови бупки с самонарезни винтчета нали, или нещо не съм разбрал?

Някъде около старите дупки...

Редактирано от sashom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ventico.bg/eshop/index.php/products/accessories/abrc-detail

 

Да, колега. До оригиналните дупки със самонарезни рапиди. Ето този модел с квадратна глава е много добър и няма опасност да се повреди и да не може да се развие. Завиването му е песен. Завивал съм го във винкел 2 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за съвет.

 

Водачите на стъклото мажат ли се със смазка? Оригиналните нямаха никаква или просто се е измила, но ми се струва, че ще е по-добре ако се плъзгат по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта.

 

Ремонтът приключи успешно.

 

Като обобщение:

Ремонтен комплект - 25 лв. от http://www.bulauto.net/. Цени по отделно - 20лв. само жилата, 5 лв ролка и 5 лв. водач.

Ако не ми се беше счупил водача на жилото (под едната пружинка) реално ми трябваше един водач. 

Послушах съвета на The Best Forman  и вместо само счупения водач смених и двата. Понеже нямаше как да сменя водача на жилото без да го скъся поне със сантиметър, което щеше да направи сглобяването почти невъзможно, взех цял ремонтен комплек който включва 3-те жила, ролка и два водача. Ако потърсите се намират и комплекти на подобна цена включващи и кутийката в която стои ролката. 

След разглобяването, нареждането на частите и връщането обратно захванах металната кора с рапидни винтчета (стана супер) които всех за 60ст. 20 броя. 

Намазах добре с литиева грез жилата както и релсите на водажите, като в момента всичко работи прекрасно. 

 

Общо цена 25.60 + около 3/4 часа (общо) разглобяване и сглобяване защото го правех бавно и внимателно като за първи път. 

Наложи ми се да се боря и с микроключето на бравата и покрай него свалих още няколко пъти металната кора. Казвам го защото като се направи веднъж да е удобно би отнело около 30 мин. най- много подобен ремонт и много пъти по-евтино от сервиз. 

 

Държа да вметна,че в Микрон Доцев (в кв. Княжево) ми поискаха за водача на жилото 15 лв. докато в bulauto.net - 80ст. !!!

Ремонтът не е труден и ако имате условия и време да работите бавно за да не стане по-сложно всеки може да се справи. 

Инструменти - единственото което трябва и е по специфично е камък за гайка 10-тка мисля, с който да могат да се освободят металните пластини на водачите държащи стъклото през не много големите дупки на двете гумени тапи на металната кора.

 

Поздрави,

 

А

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.