Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 2.0 бензин не пали


velizarsv

Recommended Posts

Здравейте,

 

Колата 3-4 седмици не се караше (това беше тъкмо седмиците с поройните дъждове), тъй като бях контузен. През това време успя да изхаби почти нов акумулатор до степен да не завърти стартера (явно има утечка), но лампите по таблото си светеха. Както и да е, заредих акумулатора, покарах 50км из софия миналите 2-3 дни нямаше никакви проблеми.

 

И така до вчера след работа влизам в колата и гледам часовника рестартиран показва 0:00, завъртам контакт не светва нито една от лампите на таблото освен червената за акумулатор, завъртам ключа върти стартера, за секунда запалва и угасва. така два пъти, на втория път стрелките на таблото забиха, показваха 2к оборота, 80км в час и 90 градуса на угасен автомобил.. реших да я оставя за 5мин, излязох от колата заключих я след 3-4мин връщам се гледам стрелките са паднали на 0. Сядам давам контакт, лампите по таблото светнаха, чу се и пиукането за колана и колата запали от рас. Покарах до ринг мола че имах среща с приятелката и там оставих колата отвън.

 

След киното и обиколката в Ринг мола разбира се връщам се при колата гледам часовника пак показва 0:00, въпреки че го бях сверил преди да вляза в мола. Сядам, давам контакт, отново не свети нито 1 лампа по таблото освен червената за акумулатора, въртя ключа да запаля и пак същия филм - върти стартера припалва за секунда след което угасва. Извадих 3-те бушона в кутията над акумулатора, понеже нямах ключе да махна акумулатора в себе си и ги върнах обратно, с цел да рестартирам нещо по компютър, ток и др. Нищо не се промени, мъчих я 5-6 пъти през известно време, така и не светнаха лампите на таблото при даване на контакт повече. Съответно не се чува и пиукането за колана, не се чува и цъкането на бензиновата помпа и всички признаци когато се даде на контакт. Зарязах си колата зад Ринг мол, днес след работа се чудя какво да я правя...?

 

Мисля си няколко неща:

1. не би следвало да е акумулатор тъй като стартера върти.

2. възможно ли е да е имобилайзер или нещо такова защото колата сякаш запалва за секунда и гасне, въпреки че лампите по таблото не светкат на контакт с изключение на тази за акумулатор

3. възможно ли е от стоенето на колата на големите дъждове 3 седмици без да се кара да е влязло вода някъде и да е прецакало нещо (но какво може да гледам и къде)?

3. ако е бензинова помпа може ли да има такива странични ефекти като да не свети нищо по таблото и т.н когато е на контакт.

4. възможно ли е да е заради гаден бензин, тъй като налях от алекс 333 преди повече от месец до горе след което не карах колата повече от месец, в момента има все още от този бензин отпреди месец и е до над половината резервуар.

 

 

Планът ми засега е след работа да извадя клеймите на акумулатора за да прекъсна целия ток да ги вържа пак и ако не тръгне от самосебе си да викам пътна помощ или някой да ме тегли от ринг мола.. Обаче накъде да ме тегли? Аз имам познат при който си правя колата но той не е жичкаджия и няма ВАГ кабел, той си е механик. Може да ми викне жичкаджия ако закарам колата при него и да я огледа, но не знам дали не е по добре да я водя при някой форумен жичкаджия ако спред вас проблемът е в компютър, имобилайзер, кабели, спойки..

 

Моля за спешни идеи и помощ накъде да водя колата. Към 5-6ч. отивам да я махам от Ринг мол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Кое точно е това? Паразитната жица на плюса на акумулатора?

Редактирано от velizarsv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора може да го измериш с уред ако имаш. Масите се събираха майче точно под черната пластмаса, която е под акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера стигнах до колата и часовника показваше 0:32, врътнах на контакт всичко светна и си запали от раз. Явно се беше само оправила преди 32мин. Закарах я при моя майстор, докато е в движение паркирах при него отворихме капака той гледа вика на пръв поглед нищо няма.

 

След това седна вътре и часовника пред нас се рестартира на 0:00, завъртя веднага ключа и запали, след което нов феномен всички лампи светят на таблото все едно е на контакт, стрелките стоят на нула, а колата е запалена и двигателя работи, постоянно така двайсетина секунди след което загаснаха лампите и километража се оправи и стрелките показаха нормалните стойности.

 

Все повече ми мяза на този проблем със студена спойка на таблото. http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/32722-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%8F/

 

Майстора ми също каза като го видя че или е табло или клеморед или имобилайзер.

 

Някой имал ли е подобни проблеми с таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

Взех си колата вчера, моя човек ми каза че е замервал акумулатора, алтернатора, консумация, масите, не е намерил никакви проблеми.

Закачили са я на компютър и е натрупала грешки като: no connection with engine computer и други подобни за липса на комуникация с аърбег, колан разни други неща. Изчистил ми е всички грешки покарал я е, палил я е гасил я е десетина пъти не е натрупала нищо повторно.

Неговото предположение е че когато е паднал акумулатора докато не съм карал колата е била забравена някаква консумация в колата за да падне и може би компютъра на мотора и другите неща са бъгнали от липсата на ток и тогава е натрупала и грешките. В интерес на истината аърбег лампата ми светна също сама след като заредих акумулатора, сега и тя вече не свети (поне за сега).

Каза ми че е възможно да има и някакви неща по таблото, или някой от компютрите да здава багажа, но да я покарам така 2 седмици, ако не се появи проблема отново да го смятам че е било от падането на акумулатора.

Смятате ли че може колата да не пали, просто от натрупани грешки след това да се оправи от самосебе си? От вчера насам я карам и за сега да чукам на дърво няма помен от тези проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е невъзможно да е било нещо свързано с овлажняване...някъде...

Здрава ли е кората под чистачките? ЕКУ-то е точно там, под тази кора ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Май избързах с поста. След работа отивам при колата и същия филм. Забиват стрелки, ту светят ту не светят избирателни лампи като е на контакт. Пак не палеше по същия начин въпреки че върти стартира.

 

Този път имах клмче извадих минуса на акумулатора изчаках сложих го от втория път тръгна таблото на контакт изпиука си за колана чу се помпа и запали.

 

Закарах я директно при моя човек да я вържем в движение колата нямаше никакви забележки. Стигнах там връзваме я с кабела и делфи-то дава няма връзка с компютъра. Опитахме със всички двигатели цъка релето и накрая дава не може да прочете компютъра. Иначе прочита основните параметри и всичко но не може да прочете грешките на компютъра. А вчера е четена без проблем от тях. Иначе при него като стигнах палеше колата вече без проблеми. Майстора ми сега е на мнение че компютър или табло правят проблема. Той вика не съм виждал такъв проблем...

 

Ще прегледам кората но са си здрави всички кори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери буксата на таблото /уредите/.Имал съм случай при лош контакт в нея да се появяват много странни аномалии!Щом се случва и да пали и да гасне на имобилайзер още повече ме кара да се съмнявам в самото табло или най-вече във връзката му с инсталацията или самата инсталация някъде по трасето !Извадете го и го огледайте хубаво и прозвънете всеки един кабел за верига и за късо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега я оставих на един друг приятел дето има инструменти кабели и се занимава с електроника. Утре ще я огледа обстойно, казах му вашите съвети и дано намери какъв е проблема. Но и той каза ако е табло би следвало и в движение да прави проблеми, ако е компютър би трябвало напълно да откаже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментар от момчето на което я дадох:

 

Ми... Не пали, часовникът не беше на 0000,а просто стоеше забил на някъф час, светеше акумулатора и чек мотора, не пали. Откачих таблото, за качих го, часовникът напълно угасна, светнаха повече лампи, пак не пали. Разглобих го, видимо нищо няма, закачих го пак, отново много лампи и не пали. Имам връзка само с abs компютъра, с друго нищо,без значение дали е откачено или е таблото. По късно ще я видя пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда дали сте проверявали? Симптомите там май бяха по-други ама все пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още инфо:

ECU-то е сухо, напръскано е с контактен спрей и то и таблото, няма разлика. Таблото не пуска часовника още. Издава странни звуци като се пуснат фаровете. Акумулатора е е тестван и е ОК.

На какво може да се дължи загубата на връска с всички компютри без АБС? Нито с Аърбег, нито ECU няма комуникация? Изглежда цялата комуникация между компютрите минава през таблото, но то изглежда ок, моя приятел ще пробва да размени таблата на на Октавията и на неговия Голф за да тества дали ще тръгне нещо, върпеки че заради имобилайзера няма да запали.

 

Клемореда ще го погледнем и него, ако можем по късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Табло е човек, закачихме от Голфа, тръгна часовника, показва половин резервоара гориво, не издава странни звуци, ама няма как да запали заради имобилайзера. Знае ли някой каква е процедурата по кодиране ако купя от морга?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля, Владко от maximumkeyservice в Люлин спаси положението. Донесох му таблото, каза че не си струва ремонт и че е лошо повредено, затова се разрових по моргите и намерих табло от Октавия 1.6i 2004г, което беше със близък парт номер до моя и го спазарих за 60 кинта. В последствие Владко препрограмира таблото, дори ме изчака вчера до 7:30-8 вечерта за да му занеса новото табло и го препрограмира и сглоби на място, като цялата процедура ми струваше 50лв. Изключително съм доволен от услугите му! Благодаря за съветите! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, браво за добрата развръзка! Айде и де те слуша повече тази кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.