Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Къси светлини на Superb (без ксенон)


Superb_Master

Recommended Posts

Колега, не искам да споря или да оспорвам избора ти на ксенон, но точно за UK нещата седят доста по различно, поне според писанията в briskoda. Там хората ги е страх да сложат по силни крушки, защото не са сигурни дали ще минат техническия прегледат, а афтърмаркет ксенона изобщо не се коментира. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Superb_Master

    19

  • b3lq7a

    15

  • shaft

    11

  • Izolini

    6

Най-много писали в темата

Колега, не искам да споря или да оспорвам избора ти на ксенон, но точно за UK нещата седят доста по различно, поне според писанията в briskoda. Там хората ги е страх да сложат по силни крушки, защото не са сигурни дали ще минат техническия прегледат, а афтърмаркет ксенона изобщо не се коментира. 

Точно пък в briskoda, във всички теми за Фабия 2 преди фейс-а, съветват на H7 фаровете (с лупа) да слагат афтърмаркет ксенон, понеже с обикновенна крушка не им харесва осветеноста. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, съгласен съм, че има 10х по-лоши неща от един ксенон, които можеш да причиниш на една кола и тя да причини 10х по-лоши вреди и проблеми - В БЪЛГАРИЯ СМЕ ВСЕ ПАК, да не забравяме! :) Мен лично не ми дреме на малкия нокът на малкото пръстче на левия крак, какви са законите в Англия или в Америка - там аз колата няма да си я карам, а ако ми се наложи да ходя да работя/живея там - няма да ми дреме в България какви са законите, а ще се науча на законите в страната в която съм в момента! В България сме и на мен лично ми дреме за страните в които ходя наоколо и за нашата мила страна да съм изряден - гледам да спазвам законите, колкото и трудно да е това. Тук можеш да си направиш всичко, без да ти кажат "защо е така" - защото нивото на мозъчна дейност е толкова "високо", та дълго време не знаеха ДОРИ, че ФАБРИЧНИТЕ ми дневни са във фаровете за мъгла на Шкодата!

 

Пак казвам - аз съм съгласен да се направи каквото и да е, стига това нещо да не литне в движение и да ми строши на мен прозореца, като карам по него, да не се пребия от него/други да не пребия или да не ми пречи да си карам, като ме заслепява или друго - може да се свалят надолу фаровете, а щом е и с лупа - няма проблем за мен никакъв. Стига човек да не пречи на другите - няма проблеми. Опитът ми показва, че досега над 90% при нощното каране са ме заслепявали хора с вдигнати до горе рефлекторни фарове с обикновена крушка и разни мерцедеси джипки с фабричен ксенон, докато системата се усети какво да направи и да им измести фаровете - е верно, изобщо не е приятно. Кола с афтърмаркет ксенон, на рефлекторни фарове виждам изключително МНОГО рядко, вече.

 

Едно време слагахме неони под колата с приятелче и правехме какви ли не глупости - сигурно и те са опасни, щом не ги слагат под колите да светят :) Стига вече... Ауспусите се пробиват, за да бучи повече колата, други слагат права тръба от край до край, защото е по-яко така и други такива истории. :) Всичко това пречи 10х повече от ксенонче на фар с лупи :)

 

И за протокола: аз не споря, не виждам смисъл да си говорим глупости, просто :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно пък в briskoda, във всички теми за Фабия 2 преди фейс-а, съветват на H7 фаровете (с лупа) да слагат афтърмаркет ксенон, понеже с обикновенна крушка не им харесва осветеноста. :)

 

Да, но в раздела за Фабия 3 всички обясняват, че фаровете за нищо не стават, което си е факт, обаче никой не е сложил ксенон. Само на един сърбин всички му завиждат, че е сложил и при него минава номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тези афтърмаркет ксенони не са ги измислили за България специално.. или се бъркам !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено за мен по-опасно е рефлекторен фар, който не е настроен ИЗОБЩО, не добре, ИЗОБЩО... и вика батман, или е вдигнат така, че да ми докара усещане като че виждам "светлината" и ходя към нея...

 

И да му премигваш с дълги на такъв - няма смисъл... изобщо не им хрумва. А веднъж комшия с Пежак - към 16-17ч на смрачаване зимата караше срещу мен - на къси - свети, да си е'е мамата... светнах му да превключи, да не е на дълги, де'йш... и той ми спира и ме пита "кво?" - казах му, фаровете ти са в небето, човек, ако това са ти късите - свали ги до долу, баси ужаса е! Точно с рефлекторен фар /много ги мразя тия фарове/ - лупа не ме е заслепявала така... :) И той ми каза "точно днес ходих да ми ги регулират" - "да ходят да пасат козите, ебати... светят ти в небето - оправи ги!"....

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тези афтърмаркет ксенони не са ги измислили за България специално.. или се бъркам !?

 

Колега, не споря с теб и не оспорвам това, че си сложил ксенон, просто споделих, какво пишат хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, просто реших по някакъв начин да създам дискусия в отношение на реален проблем засягащ повечето супърб 1, а те започнаха да ми се нахвърлят все едно карам с 2 калашника насочени към насрещното движение.. lol

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробва някой да узакони и в БГ този ксенон с вдин техно тест, нали ви ли дават сертификати при монтажа и всичко е законно. Няма да е далече времето, когато ще ги свалите всички накуп!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, Иво... никога не са ми присветвали да "сваля на къси" с Октавията... Три години така карах - цяла Европа съм минал, никой-никога не светна, не е била празна колата - всичко е до акъл и съобразителност - трябва да ги нагласиш така, че да не бият високо, когато има хора и багаж отзад... Всички са щастливи. Сега на джипа тук-там някой присветне и ги сваля надолу с една позиция и всички спират да мигат. Значи не им пречат.... Когато е високо си е високо - вижда се, усеща се, хората мрънкат, и т.н.

 

За узаконяване - какво има да узаконявам - светя си пред носа, виждам по-добре, вместо да ми жълтее и да свети криво и да не виждам нощем дупката къде е....... затова се принуждава човек да го прави това нещо - не защото видиш ли ще се изфукам във форума, че имам ксенонче и свети синьо-лилаво или не знам си какво си и знаците ги виждам като огледала - от практична гледна точка е всичко. И диодни ще сложа, ако измислят хубави, които да светят достатъчно добре, като ксенонЯ и не пречат на хорицата :)

 

А силни диоди на мигачите може ли да слагаме, защото така бях направил на октавията, и като пуснех мигача тоя отзад слагаше ръка пред очите... :D Също друг пример - новите аЛдита и т.н. - диодните им стопове, мога да чета книга, да бродирам, като ги натисне някой и спра зад него... също ми се струват крива история, защото заслепяват и не мога да видя през какво минавам, за да стигна до него и да спра.

 

И така :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже.. Техно-тест? За какво по-точно? Ходи ти на техно-тест.. Да ти погледнат емисиите..  :fiu:

 

Не знам какъв ти е проблема? Бойкот на xenon.bg ли пробваш да направиш? 

Те ако бяха толкова незаконни нямаше да съществуват.

 

И не, няма да ги свалим, защото живеем в България. Както ти караш без катализатор и "чип", така аз ще си карам с афтърмаркет ксенон!

И пак ти казвам, дано този път го разбереш. Хората гледат на къде ти сочи светлинния поток и колко лумена е осветеността на фаровете. Дали са афтър маркет или не тях не ги касае.

 

А защо тогава големи производители произвеждат афтърмаркет ксенони? Правят го незаконно, нали? Conspiracy kicks in.. the eye of illuminati!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна дискусия се е заформила.

Има и един друг момент,със зрението как сте?

Скоро на контролен преглед,някой ходил ли е?

Да не се окаже проблема на друго място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна дискусия се е заформила.

Има и един друг момент,със зрението как сте?

Скоро на контролен преглед,някой ходил ли е?

Да не се окаже проблема на друго място.

Ще победя всеки, който поискаш. Това ми е най-здравата част. Виждам на километри, и на милиметри. Отгоре на всичко съм на компютър нон стоп. “Феномен, баце“, както казва един колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще победя всеки, който поискаш.

Единственото,което искам е повече толерантност на пътя.

Без излишна агресия,нерви,бухалки и други простотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един ксенон достигнахме до офталмологични прегледи и бухалки.

Не виждам нетолерантността в темата?

Показах една снимка, която предизвика всякакви коментари безпричинно. (да, това, че осветяват номера на автомобили на по-ниско равнище от моето не е причина за хейт. И плюс това обясних, че след реглаж на стенд ми свалиха нивото и на 2-та фара)

 
jeez...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото,което искам е повече толерантност на пътя.

Без излишна агресия,нерви,бухалки и други простотии.

 

Какво какво - какви бухалки какви пет лева и 20 стотинки в касичката? :D

Ти, човек, говориш за очни прегледи, кой виждал и т.н. - казвам ти, че ще победя всеки един, когото поискаш - идеята ми е, че виждам толкова добре и толкова надалеч, че смятам, че зрението ми е на 100% много яко :) Последният преглед беше преди 3-4 месеца и всичко заковах на 0, всички апарати и налягания и глупости, които можеше да се измерят, лекарката ми се чудеше как може да работя на компютър и да го гледам по 18 часа на ден и да нямам проблем с очите - слава Богу, нали... :)

 

Ти за какви бухалки говориш - не мерси... само да се моря :D има по-добри методи... бухалки и побоища - това е за слаби хора със слаби нерви :D (в кръга на шегата, нали - да е забавно)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса на Иво за технотест и прочие други изхвърляния - знаете ли колко модели чисто нови автомобили, които хората си поръчваха при вносителя с ксенонови светлини идваха с нормални крушки и тук нашенците дилъри им слагаха комплекти от ксенон.бг или хид.бг? Няма автоматично задаване на нивото, няма пръскалки, на всичкото от горе бяха и без лупи. Два примера - Тойота Корола до 2007 и Нисан Примера (онази със странния дизайн). Не виждам никакъв проблем да се сложи ксенон на фар с лупа. Ако си идЕот и си навириш фаровете да свалят самолети и с Жигули да си с неговите скапани крушки пак ще заслепяваш насрещните коли и ще светиш в огледалата на тези пред теб.

Аз с си признавам, че не виждам добре на тъмно. Не ми е комфортно, особено когато има друга светлина, освен моите фарове. И съм решил за подарък за края на гаранцията да подаря на Вишната един ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че е така. А отделно Хуй-дай-те не идвали с навигации от завода /преди/ :) Не можеш да го поръчаш това нещо!!! Обаче в Българията хорицата искат да има тАлавизор отпреде над "скоростите" и нашите джамбази в шоуруумове решават, че ще поръчат навигацийки и ще си ги слагат тук - ЧИСТО НОВА КОЛА за 100 бона, разколачват всичко и слагат навигацията те :) Пригодена и т.н., точно за хуй-дай. Та... не знам до коя година са го правили това нещо, обаче ми го казват няколко човека и съм склонен да вярвам на тези факти. Така, че - нищо чудно и за ксеноня :) НАЛИ плащат хората, какво друго има като пречка?

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже.. Техно-тест? За какво по-точно? Ходи ти на техно-тест.. Да ти погледнат емисиите.. :fiu:

 

Не знам какъв ти е проблема? Бойкот на xenon.bg ли пробваш да направиш?

Те ако бяха толкова незаконни нямаше да съществуват.

 

И не, няма да ги свалим, защото живеем в България. Както ти караш без катализатор и "чип", така аз ще си карам с афтърмаркет ксенон!

И пак ти казвам, дано този път го разбереш. Хората гледат на къде ти сочи светлинния поток и колко лумена е осветеността на фаровете. Дали са афтър маркет или не тях не ги касае.

 

А защо тогава големи производители произвеждат афтърмаркет ксенони? Правят го незаконно, нали? Conspiracy kicks in.. the eye of illuminati!

Да чукна на дърво не са ми свалeни катализаторите(нещо ме бъркаш, аз не си падам по побългаряването, няма да си ги махна сам, имам в предвид, че не са ги изрязали аидуци), а чипа с катализатор не е голям проблем за емисиите. Просто плащам по-малък данък, и някак тезата не ти се получава... Не ме слагай в твоята група! Имам 2коли и двете са с рефлекторен фар, ако ми е трябвало ксенон, да съм си купил кола с фабричен! Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо обърнахте нещата на не ме гледай мене гледай ги другите каквпо правят. Вие уж сте рвзумни хора(или поне тези които познавам)... Кога нещо ще се промени в БГ, ако всеки оправдава простотията си с подобната на някой друг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо обърнахте нещата на не ме гледай мене гледай ги другите какво правят. Вие уж сте разумни хора(или поне тези които познавам)... Кога нещо ще се промени в БГ, ако всеки оправдава простотията си с подобната на някой друг?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, много просто - защото ти както обикновено заби знамето, обяви сивото за черно и край. Сега с упоритостта на Интернет питбул ще си стоиш на своето, независимо дали е правилно или грешно. Точно за това ти казвам - по принцип има черно и бяло, но повечето неща в тоя живот са в сивата гама, това е нещото което ти никога не признаваш.

Пишеш как на кола с ксенон без лупи му пускаш дълги плюс фарове за мъгла, за да го заслепиш и ти него. А на тези, с нормалните фарове с халогенни крушки, насочени право в очите ти явно им се разминава. Ами бунаците, които и през деня карат на къси+дълги+предни и задни фарове за мъгла? Явно и с тях няма проблем.

Айде сега се замисли по следния въпрос - колко от колите с ксенон, с които си се разминал без да те заслепят, са били с фабричен ксенон и колко с правилно регулирани фарове с лупи и афтърмаркет ксенон като на Шреки примерно? Ще ти подскажа - не знаеш.

 

Отплеснах се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, не четеш... Дори и Венци писа, че се случва да се отплесне и да заслепява... По пак не ми отговори на въпроса, които беше към теб... Смяташ ли че простотията на другите оправдава твоята?

 

Не мисля че темата е за технически неизправни коли, но на всеки може да му се случи да му натиснат фара на паркинг или при дребно ПТП и да мине някой ден докато го оправи... И знаеш ли каква е разликата в заслепяването с един обикновем фар и един с лупа с китайски ксенон 55w? Ако не я знаеш вгледай се! Опита се да защитиш едно умишлено злодеяние към всички на пътя. Видя този човек със суперба, как се похвали с калпавия си ксенон, който свети на пилотите на ниско летящите самолети в очите и после се опита да замаже, ама аз това аз онова! Никой не си регулира фаровете всеки път като натовари колата и се съмнявам да предупреждава някой близък, който я взима макар и за малко... Гледай ако седне някой отзад да свалиш фаровете, да не заслепяваш и тн! Мислех те за разумен човек! Твоята позиция е малко като на тъща... Хем искаш да кажеш нещо, хем не знаеш какво точно! Драскай си клавиатурата и се обяснявай на някой друг, моето мнение нямаш как да промениш с меките си доводи!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което не схващам е каква е разликата за насрещно движещия се, ако не си сваля фаровете при натораварена кола с ксенон и с халогенни крушки? Ей това не ми е ясно.

И много добре знам какво искам да кажа, но ти така си яхнал метлата на тая тема и разбираш/четеш само това което ти изнася, че просто не е за вярване.

 

ПС: Продължавам да не разбирам как на живо си толкова диалогичен, а пред компютъра си като кон с капаци.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.