Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за конкретна обява за Octavia Scout


marto

Recommended Posts

Здравейте,

във форума съм отскоро, но фен на марката вече повече от 3 години. Предварително се извинявам, ако съм объркал раздела. 

В търсене на нова кола съм и съм се ориентирал към Octavia Scout. В момента съм с Octavia 1.9 4x4 TDI, но ми идва малко слабичка и бедно оборудвана. 

Оказа се, че намирането на читав Скаут е много трудна задача. Може би ще е най-лесно от Германия, но засега следя обявите тук и се надявам да излезе нещо.

 

Ще се радвам, ако някой от вас може да ми помогне с мнение по една конкретна обява. От София съм и Шумен ми е малко далеч, та ако има някой колега от района или случайно е гледал този екземпляр и може да сподели впечатления ще съм благодарен.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11475089162296785&slink=fxmdnh

 

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 129
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zar

    22

  • marto

    21

  • _v_

    20

  • b3lq7a

    8

Най-много писали в темата

Здрасти, колега, аз съм със същия Скаут. Този от обявата само е с по-високо ниво на мултимедията, но това са дребни разлики. Вземеш ли такова возило, имай предвид, че трябва да ти останат пари и за сериозно обслужване. Тези коли излизат в ограничени количества на пазара и на 100% са с превъртени километражи. Моя също беше и от там камара проблеми и пари. Като начало счупих раздатка и после беше трудно намирането. Съединител  смених, маслена помпа, DPF се задръства от многото километри, трябва задължително да се смени маслото по цялата трансмисия освен ролки ремъци и масло на двигател и  на скоростна кутия. Доста нерви строших може би и лош късмет донякъде, но не се отказах и сега с кеф си го карам и не съжалявам все пак, защото и аз като тебе си гоних мечтата. Много добра кола е, но за съжаление идват тука много уморени и от нас зависи да ги съживим. Това е накратко от мене. Пожелавам ти успех в избора и повече късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изглежда много добре. Километрите му най-вероятно са тези. Защо не му вземеш Вин номера и го провериш в София в Шкода, Ауди, VW..., ако историята му е нормална и си пасва на написаното. Ще е оправдано разкарването до Шумен. На мен много хареса! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната броня не се разбира с калника и фара.Ако ходиш да  гледаш,обърни внимание за удари отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се обзаложил, че колата е с превъртян километраж ако идва отвън. Разберете, че в България няма кола, която да влезне и да е на реални километри, още повече дизел. Реалноста за съжаление е такава и не се заблуждавайте. Единствено стоят въпросите "С колко?" и "Как е поддържана?", от там вече всичко е късмет. Моя Скаут се оказа, че е правил по 100000 км на година и е също 2011 до началото на 2015  е продаден, километражът иначе беше на 220 като взех, ама като проверих, ми стана лошо. Добре поне,че са обслужвали редовно двигателя, за другите работи няма да говоря. Този в обявата видях сега, че е автоматик, еле па това съвсем не бих взел, но това е мое мнение и не ангажирам никой с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да този "изкочи" тези дни на пазара и ми напълни окото,обаче като го погледнах ,че е автоматик и леко се разочаровах(не си падам по автоматиците ,особено DSG-тата).Иначе колата изглежда много добре и като оборудване също!Двигателя й е "чук" стига да не е каран със лонг лайф масло дето е сменяно на 20-30к км..Раздатката вземеш ли го веднага в сервиза за смяна на масло,че и аз ,като колегата по-горе я строших още в първите дни като взех колата.Съветвам те да си търсиш такава ,но със механички скорости ,за да имаш по-малко евентуални ядове.Намериш ли подходяща веднага й смени ,маслото на раздатката,задния диф.,на халдекса и скоростната кутия,също така и филтъра на халдекса.Ако не е комън рейл ,а помпа дюза,двигателя им също е много сполучлив и здрав,защото не от тези дето пукат глави,а ДПФ-а му бил почти безпроблемен(това е мнение на един професор по шкодите дето си разбира от работата).Дано откриеш добър екземпляр и скоро да се похвалиш с него!

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и благодаря на всички за отговорите. Колата действитeлно хваща окото. Аз също забелязах това разминаване на предната броня. Най-вероятно ще звънна в Шкода, надявам се да са отзивчиви и да споделят, ако им излиза някаква история извън БГ.
Иначе за обслужването е ясно. Щом взех мойта октавия миналата година я обслужих тотално - всички масла (скорости, раздатка, филтри) ремъци, както си му е реда. Но е време за нещо по-ново и добре оборудвано.

А какво ви е мнението за  ДСГ-тo. Известно време съм карал Тигуан с такава кутия и бях очарован от поведението й. Голям кеф си, особено в града. А от разбирачи съм чувал, че ремонта й, ако се скапе, излиза около 2000-2500, което не е малко, но не е нещо толкова страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал ДСГ,но съм на 100% сигурен ,че е много по-добре в сравнение с механичната и е много приятна скоростна кутия.Според мен обаче подръжката му е по-сложна ако вземе да реши да се поврежда.Тук вече могат да се намесят хората с опит на такива коли и в края на крайщата всичко е на късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДСГто втора ръка е таралеж в гащите... Имат сериозна инвестиция на около 200х км. Няколко познати направиха пътеки до сервизите. Има и голяма доза късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам за читави скаути от доста време - чат пат изпадат. Без да съм погледнал колата обаче мога да кажа 2 неша - малко "провиснала" задница, "уморена". Другото, което ми прави впечатление е малко ниската цена. ДСГ-то оскъпява поне 3-4 000 отгоре, на тези цени излизат читави екземпляри, но ръчка. Човекът е снимал ВИН-а, можеш да го провериш в Шкода. Моля те пиши ако направиш тази проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е ниска действително. Сравнявайки цените в немското мобиле, разликата е голяма - за такива пари излизат коли на доста повече километри. За съжаление в Еуратек не винаги са отзивчиви. Няколко пъти са ми давали информация за коли само с обаждане по телефон, но към момента отказват. Ако остане време тези дни може и да отскоча да видим дали на живо ще са по-отзивчиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да организираме групово заминаване за там, аз все повече се отчайвам от това, което се предлага тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искат да им платиш

 

Втзможно е, но често са ми правили тази услуга по телефона. Даже последния път ми върнаха обаждане, защото човека не можеше да провери в момента. Явно е въпрос на късмет да се уцели сговорчив служител. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информация за кола дават в Еуратек, но трябва да се отиде лично и няма проблем. По телефон не става нищо, защото и аз съм пробвал. За съжаление от това са прецакани най-много хората от провинцията, ама такава им е политиката и нищо не може да се направи. На сговорчиви не съм попадал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш ходи до Германия и си купи от там ако искаш да не те боли после главата.

А то щото като си купиш оттам не те боли :nea: Особено и като сложиш пътя непредвидени разходи време и риска да си ходил напразно често е и по скъпо.

Същите са.Няма как с малко пари да вземеш свястна кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова има коли, на които им се търсят високи пари. Вероятно скоро ще пусна 1 от 2те ми за продажба, после и другата. Очаквам коментари като на колегата Ники за колите - суперба и о2 фл... Скъпи били, луд ли съм бил и тн. Ама като си го набиеш с неясна кола - гледай какво излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да не се наричам, но следващия път мисля да я вземам от Германия. От магазини за коли втора употреба, с история, с ясно обслужване, от 3 до 5 години. Да, по-скъпи са, но има защо! Ще я капарирам по-снимка и данни. И ще отида да я взема или ще ми я докарат. Има защо вече съм напълно убеден. Също вярвам, че производството за Германия е по-добро качество в сравнение за България. Да сме живи и здрави след няколко години, но това мисля да направя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А то щото като си купиш оттам не те боли :nea: Особено и като сложиш пътя непредвидени разходи време и риска да си ходил напразно често е и по скъпо.

Същите са.Няма как с малко пари да вземеш свястна кола

Разходите са хилядатина лева и вариант да не си намериш кола няма.Никой не казва,че ги дават без пари.Тук като отидеш да гледаш 5-6 дарака по Дупница,Труд и Враца пак толкова ще излезе разхода.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова има коли, на които им се търсят високи пари. Вероятно скоро ще пусна 1 от 2те ми за продажба, после и другата. Очаквам коментари като на колегата Ники за колите - суперба и о2 фл... Скъпи били, луд ли съм бил и тн. Ама като си го набиеш с неясна кола - гледай какво излиза.

 

От 5 коли досега които съм сменил, все втора ръка, само една купих от приятел - с ясна история, реални километри и т.н. Така човек наистина има спокойствието, че не го лъжат и всичко е ясно и прозрачно.

Проблема е, че това като не може да се случи най-близкия вариант е някое официално представителство - с история, на реални километри. Но и за там съм чувал не малко страшни истории - замаскирани проблеми, върнати километри, спестени някои неща от историята и т.н.

За съжаление в БГ човек май никога не може да е на 100% сигурен и все пак всичко си е доза късмет. 

В пристъп на отчаяние, че не излиза нито една читава Октавия Скаут, в сряда ще оглеждам една друга кола - друга марка, продаваща се в официално представителство пък да видим.

 

Ако пък някой колега му е доскучал Скаут-а да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз търсих скаут - не намерих и взех Йети. Трудна работа, или с известна доза риск. Коментара ми беше с лека ирония към високите цени на определени коли. Има хора, които не правят компромиси с подръжката. Рядно, но ги има. Има и такива, които гледайки за 2ра ръка си правят извод от ниските цени, а не се запитват за причината да има такава амплитуда в ценовия диапазон. Съгласен съм, че за различните пазари производстовеното ниво варира. Лично съм го видял на нови о2ки(Белгия и България) тук в ЕТ. Дори и подкалниците бяха различни, както и тампоните на носачите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова има коли, на които им се търсят високи пари. Вероятно скоро ще пусна 1 от 2те ми за продажба, после и другата. Очаквам коментари като на колегата Ники за колите - суперба и о2 фл... Скъпи били, луд ли съм бил и тн. Ама като си го набиеш с неясна кола - гледай какво излиза.

За О2-ката ти лошо не мога да кажа,а които я купи,няма да съжалява!Скаутите изкачат рядко в Бг.Повечето са преди ФЛ.,но пък хубавото е че са BMM двигатели,а те са много здрави и надеждни!Ако не купувате "Скаут"само заради визията му с няколко пластмаси и вежди на арките,то О2 4х4 със "CFHC"двигателя и пакет "лоши пътища",върши същата работа и разликите не са много! Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.