Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сполучливи бензинови двигатели


nov potrebitel

Recommended Posts

Ами тя и моята sdi признавам си последния път сигурно 15000 изкара докато намеря време да сменя маслото и не го пипна. Обаче си трая защото едно е да е купена от нова а друго е да е внос от италия най вече. Виждал съм такива уникати, че не ми се е вярвало. Sdi за да гори масло трябва да е пред умиране, тоест някъде към 700-800 хиляди.

Другото лошо е, че хората тука още си вярват че 15 годишните коли нов внос са на 150-160000км. А те реално са на поне 500000 минимум. И после взимат и казват тая е боклук, трака, чупи се, гори масло. Ами тя е пред умиране, как да не гори масло.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 96
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nov potrebitel

    34

  • igyumishev

    12

  • cuca7

    11

  • skodafen

    9

Най-много писали в темата

Здрасти, до разбирача който казва без 1.2 ( не е лошо като се дават мнения да са взаимствани от лични наблюдения ) , значи 1,2 54 к.с. 202000 км. никакъв сериозен проблем, никакъв разход на масло (100 мл. на 10000 км.), какво значи заложено е на модела да харчи масло ?! това не е Варбург. Това са мой лични наблюдения за други модификации нищо не мога да кажа. Здраве и успехи на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колеги здравейте , мисля да се  "хвърля"  на  въпросният  модел на Фабиа 2.0 115к.с.,  та  по прочетеното по темата единствено разбрах , че този двигател е без турбина и харчи около 3 до 4 литра масло за 10.000км  двигателя до колкото виждам е по рядък в повечето случаи се избира дизеловият 1.9 

Въпроса ми е тези 115-коня градско усещат ли се.....???  преди няколко дни направих тест драйв на 115-те коня като окачването на Фабията беше от Октавия много стабилна по завои с по висока скорост  , но като цяло малко мудничка ми се стори от 140км. до 160км. заспах... в момента карам Поло 1,4i 16v 101к.с. имам чувството , че нямат нищо общо Полото с 101к.с. бие Фабията с 115к.с. без да се обиждат колегите.

Та все още се чудя дали да си сменя Полото и да скоча на Фабия 2.0 115к.с. 2003г.

Ще ви бъда благодарен за отзиви освен за маслото и свещите те са ми ясни вече :)

Мерси и поздрави на колегите от Форума !

Редактирано от JoBass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... разбрах , че този двигател е без турбина и харчи около 3 до 4 литра масло за 10.000км....

 

Предимствата на този двигател са, че масло няма да сменяш. С доливане правиш една смяна.

Само маслен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cuca7  ясно ми е , че за извънградско е доста по ок ...  маслото ми е най малкият проблем просто чисто човешки питам колегите от форума да споделят отзиви особенно ако някой е със същият двигател... Обслужването колко излиза за този мотор като цена смяна на ремъци ролки водна помпа и филтрите?

На 80% съм за Фабията не мога да се сетя за друго всяка кола си има болежки затова така поразпитвам мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа няколко добри думи за въпросния 2.0 115 к.с. мотор, тъйкато карах  година и половина, почти 40 000 км на газ този двигател в Октавиа комби 4х4. Въпреки харча на масло (аз го смятах около 1л на месец т.е. 15 лв/месец), мотора си беше чук. Зимата, никакви проблеми, загрява бързо, ускорява равномерно до 5000 оборота - след това няма сила, поне моя беше така. Евтин за поддръжка двигател. Най скъпото, което смених беше ламбда сондата. Ангренажа мисля беше само с 1 обтяжна ролка, около 100 лв беше комплекта. Водната помпа беше 70 лв мисля (качествена някаква).  Смяна на масло под 100 лв. ми взимаше майстора със всички филтри, слагах евтини някакви (филтрон или нещо такова) Последно и слагах repsol 10w40 .Сменял съм свещи, кабели, гумички на клапаните без да се отваря главата и май това е :)

Колата я продадох на загуба, но ми трябваха спешно финанси за други глупости...

 

П.П. и да кажа нещо леко в страни от темата, че се промених. 5 г. бях газаджия, сега карам малолитражка на бензин, малко е по-скъпо но 1 грижа по-малко.

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте , мисля да се  "хвърля"  на  въпросният  модел на Фабиа 2.0 115к.с.,  та  по прочетеното по темата единствено разбрах , че този двигател е без турбина и харчи около 3 до 4 литра масло за 10.000км  двигателя до колкото виждам е по рядък в повечето случаи се избира дизеловият 1.9 

Въпроса ми е тези 115-коня градско усещат ли се.....???  преди няколко дни направих тест драйв на 115-те коня като окачването на Фабията беше от Октавия много стабилна по завои с по висока скорост  , но като цяло малко мудничка ми се стори от 140км. до 160км. заспах... в момента карам Поло 1,4i 16v 101к.с. имам чувството , че нямат нищо общо Полото с 101к.с. бие Фабията с 115к.с. без да се обиждат колегите.

Та все още се чудя дали да си сменя Полото и да скоча на Фабия 2.0 115к.с. 2003г.

Ще ви бъда благодарен за отзиви освен за маслото и свещите те са ми ясни вече :)

Мерси и поздрави на колегите от Форума !

Здравей колега, признавам си, не съм карал Polo с такъв двигател, но ако кутията е като при Golf IV 1.6, тоест дължината на скоростите, не се учудвам градско да ти се струва мудна и по-нагоре мисля, че съм писал, но в Час Пик понякога си късам нервите и не мога да реша дали съм за 2-ра или 3-та. Но мисля си усетил разликата във високите скорости, защото както са споменали колеги, не е най-резкият мотор и градско не може да ти предостави "нафотва" тяга, но във високите обороти и скорости би трябвало да има разлика с Polo-то. И както по-горе съм написал(сигурно започнах да ставам досаден като бабичка) много е важно на какво ще попаднеш. От скоро във фирмата имаме 2 еднакви коли, еднакви до кода на мотора, разликата в производството е 3 месеца и нямат нищо общо(като вървеж). Едната лично аз я избирах и ми я докараха от Швейцария, другата е купувана от България внос от Италия(уж хубавата част, каквото и да означава). И двете са обслужени по абсолютно еднакъв начин, и двете нямат грам ряз в себе си, но едната с 7 човека на 5-та в байр с 80/км в час не се налага да и даваш повече газ, а другата трябва да я ръчкаш докато не започне да плюе нафта през въздухопроводите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте колеги,

от скоро съм с октавия 2.0 115 к.с. до сега наблюденията ми са че като цяло нещата са ОК, сравнително евтино е за обслужване. При мен обаче се появи / в последствие разбрах че харчи доста гориво - вместо по технически данни 6,2 на 100 бензин на дълго , то ми харчи около 11-12 литра на 100 км на дълъг път и на магистрала (уточнявам че основно карам на 5-та, чат пат свалям на 4-та с скорост не повече от 100-110км/ч). Стува ми се нереален тоя разход. Водиях я на диагностика и ми казаха че не изписвало никакви грешки, единсвено казаха че е "богата сместа". 

Моля помагайте и дайте акъл как да си оправя разода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз давам само идеи някакви:

 

1. Ламбда сонда - (ама щом не дава грешка н.з.)

 

2. Почистване на дросел (предполагам си със електронния такъв)

 

3. Свещи, кабели (аз като ги смених, имаше промяна във вървежа, ама мойте кабели си бяха за смяна)

 

4. Провери дали някой апарат не задържа, при мен задържаха задните. Като цяло, дали колата има инерция?

 

П.П моята на бензини даваше около 8-9/ 100 магистрално каране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите колега. А това 8-9 /100 магистрално каране с каква скорост си се движил по магистралата 100, 120, 140 км/ч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6.2 ама друг път.

Но 12 е много,страшно много.

Но при богата смес....

С каква диагностика я гледахте?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите колега. А това 8-9 /100 магистрално каране с каква скорост си се движил по магистралата 100, 120, 140 км/ч?

Този разход беше при нормалко каране 120-140. То на безин беше засечена само веднъж, точно преди монтажа на газовата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи водих я на 3 компютърни диагностики, двете от газаджии и казаха че е богата сместта на газ, а единия дори каза че изписвало и ламбда сонда. После я водих на друга цялостна диагностика и там ми казаха че не изписвало никакви грешки, но и на бензин и на газ сместа е богата. Аз питах как се оправя това и как се регулира ама никой нищо не ми каза - абе пълни некадърници има в тази държава а "майстори" ми се пишат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Хора нз какво става с моята кола ама харчи като ламя, като откачена - бензин 11/100 извънградско при скорост 100км/ч и 15/100 градско; газ 12/100 извън и 18/100 градско в София; харчи и 2,5-3л. масло на 10 000км . Дайте акъл какво да правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да пробваш със смяна въздушен филтър, но най-добре е да смениш марката на маслото. Вероятно мап сензорът подава неверни данни за налягането, оттам грешно се изчислява подаването на гориво. Системата не отчита грешка, защото за нея данните са нормални.

Аз имах подобен харч на масло и това доведе до леко пообъркване на мап-а. И еку при мен подаваше по-малко гориво, защото отчиташе по-въздух. След смена на марката на маслото и трябваха към 20 000 км за да издуха омазняванията. И пак имам съмнения за мапа. При тебе може да има нужда от нов мап сензор. Потърси Пепино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа че става дума за мотор 2,0 115 коня 1999г. Иначе преди 3000км съм сменил всички филтри и т.н. Маслото е Mobil 10w40. Препоръчайте вие някаква марка масло, която е по-подходяща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го харчи от гумички на клапаните според мен. Тоя разход 18/100 е колосален, знае ли се колко километра е карана на газ тая кола и дали газта не е изяла клапаните вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът му е 3-4 литра над нормалното. А при качествените масла в Бг, всичко минава през гумички и семеринги, а веднъж като влезе в цилиндъра, част от мазните изходящи газове се завъртат през входящия въздух и се отлага маслен филм по всички сензори. Затова преди да се разглобява и прави каквото и да е, да се върже някой с компютър и да гледа не за грешки, а показания и температури на въздух и количество на гориво.

Кое се появи първо, увеличен разход на гориво или загуба на масло? Отзад пуши стабишно синьо или леко припушва от време на време?

Диагностика през форум няма да стане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че диагностика по форум няма да стане. Дайте някой контакт на човек който разбира та да ида да погледне нещата.

Разхода на масло си го имаше само че до около 1л. а сега се увеличи на 2-3

Газовата уредба е чисто нова на половин година аз съм я слагал 100 пъти я насторйват и не стават нещата. Аман от тъпаци и накадърници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пушенето като купих колата беше на бензин само. Почти нищо не пушеше и харчеше около 8 извън градско и 12-13 градксо бензин. След като сложих ГИ и започнаха проблемите и с масло и с висок разход, ся и припушва по скоро черен дим или тъмен, не е син и цялата кола мирише на бензин/газ направо ще се удуша нз ко става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблемите са започнали с поставянето на ГИ, то вероятно проблемите са от него. Само съм чувал, че грешно място на поставяне на дюзите може да доведе до такива проблеми. Може би трябва да потърсиш някой, който е наясно с ГИ. Иначе за диагностика - ПЕПИНО! Има го в белия списък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти ме уби с цифри направо... До колко съм чувал от газаджий, на газ още по-малко би трябвало да бута маслото, причината не знам. При предишната ми смяна на маслото, налях 3,5 литра Castrol Edge 5w40 на 9000хил.км ми светна лампата, тогава долях 500мл. и тъй като бях извън България се наложи до към 13хил. км да карам с него, малко преди 13хил. светна пак, но тогава го смених. Сега карам с Bardhal XTC 5w40 на 5хил. км е, не съм го поглеждал, но едиственото, което ми прави впечатление е, че при високи обороти, дивигателя звучи много "По-мъжки", преди звука беше между ръмжене и свистене, а с това масло вади много галещ за ухото звук. Колкото до разхода, според мен всичко е от нагласяне на инжекциона, аз това дърво го ядох половин година, накрая ходих при майстор, който оправи всички бедни смеси, несигурни обороти и тем подобни проблемчета, които имах, от него разбрах, че е много важно как е продупчен колектора, а при мен явно не беше направено като хората, но смени маркучите на дюзите, поигра си доста на магистралата да настройва горивните карти или както и да се казват и постигна по-добро вървене и по-малък разход на газ. Миналата седмица пътувах Варна-Плевен-Троян, 5 човека, с багаж, магистралата(стотина километра) 140км/ч на темпомат, второкласните пътища под 100 не съм падал и ми даде 8, градско не съм я засичал, защото рядко ми се случва да карам само градско, но смесено ми дава около 10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.