Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

По-подробно за Octavia 3 1.0 tsi


new O4

Recommended Posts

Здравейте, насочил съм се към фейслифтовата октавия 1.0 TSI  поради многото ми изисквания (Описани по долу)

Конкретно искам да попитам колко излиза сервизното обслужването на модела в ЕТ, или на близкия до него 1.2 TSI

Отделно ме притеснява невероятната сума  от 1200 лв за смяна на ангренажен ремък , която описвате във една от темите -все пак от 2007 карам Мондео МК4 и повече от 200 лв не съм плащал за обслужване- но е с верига.

По скоро се интересувам колко ще е реалният разход в града а не колко върви. Само ще вметна тук, че не очаквам да е по –икономична от Мондеото( то е на газ)

А за дизели дума да не става. Изобщо от последните 3-4 години не мога да намеря достоен заместник на Мондеото-уникална комбинация от  возия, пространство, обслужване и разход , а темата сигурност на пътя ми е приоритет-НА ЦЕНА ДО 30000ЛВ.

 Гледах новата Астра К 1.0 турбо –модела е с верига но е много бедно обзаведен. Личи си че е един клас по –надолу а и Aстра J имаше доста недостатъциИ Rapid не ми хареса -още по нисък клас е.

Имаше една тема за 1.0 TSI но реално никой няма още мнения за новия двигател.

Може би  след отстъпка и е вариант , тук ivo10000 може да даде още инфо –реално след фейслифта  двигателят стария и проблемен („стария е доста капризен и чуплив“).1.4 tsi с двойно турбо на метан ли е или е вариант на новия 1.4 150 кс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да караш нова кола и обслужването да ти е 200 лв. Ако искаш по-нисък разход си вземи 2.0 TDI. Бензиновата 1.0 ще ти харчи повече от дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив има как, 238лв е обслужването на 1.2тси (138 работа и вс филтри+10% отстъпка и около 100лв. е маслото да си купиш).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно мислене... Цепиш стотинката до 200лв. а мяташ 30 бона за нова кола.

 

Хем искаш по-висок клас, хем ще тъниш откъм разход на гориво.

 

Все противоречия. Въпроса по-скоро е трябва ли ти нова кола?

 

Аз лично не се притеснявам от обслужвания от 1500 лв. Нито се втелявам в разхода. Но не мисля че съм за нова кола, еле пък да метна 30 бона за нещо с двигател на сокоизтисквачка.

 

Просто начин на мислене, не искам да засегна никой.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и затова толкова време търся.

Колеги, от 200 до 1200 лв си е разлика все пак. А например само за труда за сменяне на маслото  на новата мазда 3  в оторизирания сервиз искат 90 лв.

Аз пък съм склонен да вложа 30 бона за нова но е и да ме дерат 5-7 години за бежбожно обслужване а и вкрайна сметка да нее по-икономична.

Безпорно обаче ще е по -сигурна,  но това засега не ми е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,обслужването ти е най-малкия разход,който ти е на 2год./30к км. :) .Сметни си данък,КАСКО,гражданска за година.Ама да не се откажеш сега :tongue_1: .

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля за още малко информация:

По ценова листа казват , че Octavia 1.0  TSI e N1 обаче,аз ще я купувам като частно лице. данък като за товарна ли ще плащам (и  намалено каско с 1/3) или не мога да се възползвам от нищо такова.

За ДДС  не говоря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намалето каско през крив макарон. Пърата година ти е поне 1800 лв каското + 300 лв гражданска. 6 лв данък ти е най-малкия дерт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля за още малко информация:

По ценова листа казват , че Octavia 1.0  TSI e N1 обаче,аз ще я купувам като частно лице. данък като за товарна ли ще плащам (и  намалено каско с 1/3) или не мога да се възползвам от нищо такова.

За ДДС  не говоря

 

Колега за да вземеш Октавия с N1, трябва да гледаш в ценовата листа на Еуратек SELECTION N1. Да ще плащаш данък като за товарен автомобил, прегледите са всяка година, само не знам това 1/3 от каското откъде го измисли  :fiu:

Имай и предвид че колите са 3+1 !!!

Съветвам те да отидеш и да огледаш автомобила, да видиш нивото на оборудване, да пипнеш материалите..... защото по това което пишеш не знам до колко си запознат и си разглеждал колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намалето каско през крив макарон. Пърата година ти е поне 1800 лв каското + 300 лв гражданска. 6 лв данък ти е най-малкия дерт. 

 

Колегата се е насочил към SELECTION N1 - бензин, TSI / 85 kW / 115 к.c., 6M, EU6 - 30 950 т.е. КАСКО през ЕТ в Алианц е точно 1516,55 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за този модел гледам. Колегата iturtev твърди , че са 4+1 местата: "Публикувано 24 ноември 2015 - 14:01"

Според ценовата листа за Октавия, всички са 4+1:

Всеки един модел Шкода Октавия (без 1,2 TSI/86 к.с., 1,4 DSG, 1,8 TSI, 4x4 и RS) може да се поръча като товарен, категория N1 с 4+1 места. И действително в талона си пише 4+1, товарен автомобил

 

Рапид и Фабиа са 3+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дръпни си новата ценова листа на ЕТ и виж какво пише:

SELECTION N1 - категория N1 с 3÷1 места (без 1,4 TSI и 1,4 TSI CNG)

Не знам защо цитираш мнение на колега от 2015 г.

Направо не знам как решавате да си купите нов автомобил, а дори с ценовата листа и особеностите на оборудването в отделните нива не се запознавате. И после се появяват теми: тия ме прецакаха нямам тонколони в задните врати а садох една шапка пари...

Редактирано от Ради
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес платих каско + гражданска = 1500лв. Данъка и обслужването мисля , че са най-малките проблеми ако се гледа финансовата част..:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама как 1000 кубика за такава кола?!

Тоз двигател няма ли да се мъчи или бързо да си стопи ресурса? Не е по икономичен определено, данъка се смята на конски сили, каква е идеята да бъде толкоз малък?За да тегли предполагам ще го форсират ама то тогаз други дертове натоварено турбо и ...

Ма то мотора ми е 1000 кубика ве ей :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже,колко глупави коментари има в тази тема не е истина.....

Пич,отиди до еуратеците!!

Мисля, че ще получиш по -съществена информация от “1000 кубика,как ще тегли,как можеш да не знаеш нещо и т.н”

Задължително направи един тестдрайв. Колата е прекрасна,върви си супер и има достатъчно мощност за всички житейски ситуации!

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 и има достатъчно мощност за всички житейски ситуации!

 

Да де...извинявай..

Аз затова се съмнявах.Ама самата мисъл че мотора и колата имат еднакъв обем ми звучи ... викаш като изпреварваш ще ти стигне мощноста??

Мисля че на мотор не си се качвал Bondo :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааааааа  тоз тест не е правилно изпълнен!?

По куп причини.

Първо може да по надолнище :D

Второ я виж колко бавно набира? Това не е сигурност! Идеята е не да вдига 200 ами просто от 40 до 120 рязко.Изпреварване за кратко време

Трето. Абе ако се качи Искра Фидосова дали ще набере и 150 а :D

Бондо ако се качиш на мотор 1000сс и ти като мен няма да помиришеш кола :D  та от 40 до 120 буквално за 2 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кolega Nik_VT,виждам от ник-а ти че си карал и megane 2 1.5 dci .Mоже ли да кажеш,коя е по-икономична в града? Megane 2 facelift 1.5 dci  или Octavia 3 1.2 TSI ,която е със старт стоп система

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.