Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 FL 1.8TSI - нов в клуба


plamenbv

Recommended Posts

  • Отговори 94
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • plamenbv

    24

  • gdadov

    10

  • zloQQ

    9

  • srservice

    8

Най-много писали в темата

Керамичното покритие има само плюсове, стига човек да е готов да похарчи едни пари за идеалния вид на автомобила си :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ме притесни, беше мнение в някоя от темите - какво ставало, ако се наложи да се махне и как може да се повреди фабричният лак. Стори ми се малко невероятно това, честно-казано... Иначе моята кола не стои в гараж и ще е доста приятно, ако миенето става по-леснo при наличието на керамика отдолу.

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина няма поводи за притеснение. Просто се добавя един защитен слой от няколко микрона върху заводския лак. Защо някой би искал да го махне след като колата е обработена? :)

 

Виждам, че предното ми мнение е редактирано като е премахната част от него, която цитираше post на колега. Не съм давал съгласието си за нищо такова. Неправомерно е да се променя съдържанието на нещо, написано от някого, без да се поиска съгласието на автора. Мнението, което цитирах, пък е изтрито напълно. Някой има ли представа защо се е случило това? Недоглеждане на админ или сме нарушили правилата на форума? Моля за отговор тук, защото доверието ми в екипа на форума е сериозно разклатено.

 

Колегата беше споделил информация, която тук липсва, а би била полезна на всеки, чудещ се дали да направи керамично покритие на колата си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега plamenbv, иди на коя да е автомивка и нека ти измият колата външно с вакса. Ваксата добавя 1-2 лв. към цената. Пипни кой да е детайл на колата преди и след миенето. Практикувам това, откакто съм си купил колата нова от ЕТ 2005. Мръсотията не се захваща толкова здрава и лесно пада. При дъжд колите около мен отдавна им работят чистачките на бърз непрекъснат цикъл, аз карам още на цикъл с прекъсвания.Пак при дъжд водата стои на капки, на много по нови коли като локва, ако ме разбираш. Сега дали даден продукт е по-добър от ваксата, да. Но струва ли 400 лв., при положение, че комплекта е 130 като материали и са взели още 270 за труд? Не знам, но за мен е безсмислено наливане на средства. Не трябва да те тревожи махането, този слой постепенно се измива, ама чак пък 5 години да устои на капризите на времето?!!!! Ако това работеше, този създал продукта, щеше де е най-богатия човек на земята, а автомобилните брандове да се избиват за вниманието му. Не гледай и коли, карани само в слънчево време, една седмица  след дъжд и през останалото време затворени в гараж. При тях може и да добута до 5 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам какви са ефектите на ваксата - всеки път, когато си оставям колата на автомивка, искам и вакса. Шкодилака, обаче, го мия вече 2-3 пъти на такава за самообслужване, че нямам време да чакам, а там ваксата ее...хммм. Колкото до цената - 400 лева не са малко за такава манипулация, но ако изкара над година, ще съм доволен. Не обичам да карам колата кална и ако наистина след керамиката, мръсотията пада лесно с пароструйка, си е оферта според мен.

 

П.С. Офтопик, но веднъж ми сложиха такава "вакса", че след това в дъжд стъклата бяха като намазани със смазка. Една вечер спирах над 10 пъти да забърсвам предния джам, че нищо не се виждаше с фаровете отсреща... :X :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, иди в кушев да видиш от първа ръка и да получиш инфо от хората, които се занимават с т’ва. Ако колата ми беше нова - щях да я направя за тея 400 лева. Определено (според мен) си заслужава манипулацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, иди в кушев да видиш от първа ръка и да получиш инфо от хората, които се занимават с т’ва. Ако колата ми беше нова - щях да я направя за тея 400 лева. Определено (според мен) си заслужава манипулацията!

 

Май на Ванка беше към 800 лв. керамичното в Always dry.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на много добре известен колега тук, беше пребоядисана с по-твърд лак, уж устойчив на надраскване и пак колата беше одраскана. За пасти ще повярвам ако видя кола след три години, да си е запазила повърхностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на много добре известен колега тук, беше пребоядисана с по-твърд лак, уж устойчив на надраскване и пак колата беше одраскана. За пасти ще повярвам ако видя кола след три години, да си е запазила повърхностите.

Иво, нямам идея, кой визираш, но да пребоядисат колата и да сложат по-твърд лак сигурно (предполагам) е различно от това, да нанесат допълнително керамично покритие на вече съществуващия лак на автомобила. Не съм запознат с детайлите на самия процес, нито все още може някой да докаже гарантирано, че покритието остава 3-5-7-10 години. Освен това, като някой мине с ключа - няма спасение! Покритието (до колкото съм чел и видял) спомага за избягването на дребни драскотини, мръсотия и малките камъчета от другите пред теб в ежедневното ползване на автомобила. Няма как да ти спести нараняването на магистрала със 140 от камъче, дори и малко. Нито по-сериозни удари от/в подобни ситуации. Просто с нанасянето на керамиката, получаваш една идея по-добро предпазване на колата си. Дали си заслужава финансите - предполагам, че е индивидуално :)

 

Май на Ванка беше към 800 лв. керамичното в Always dry.

На него не му ли правиха и други неща? Нещо от сорта на полиране преди нанасянето на керамиката, за да оправят забележките, които са се появили в следствие от ползването на автомобила... Може би за това цената е била такава. А сигурно има и значение, колко микрона нанасят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

plamenbv, можеш ли да дадеш съвет как се инсталира този хромиран накрайник за ключа? Поръчах го същия ,но не съм на 100% сигурен как се прикача...

 

Благодаря предварително.

Колеги, да ъпдейтна малко темата...

 

В последните 10 дни карам само градско, като в повечето време е предимно в "пиковите" часове. Сутрин, разходът ми е около 11.5-12/100. Вечер, по същият маршрут, че дори с повече трафик - 8.5-9/100. Отдавам го на това, че пред вкъщи колата стои навън, на студено, а пък в Бизнес парка стои в подземен гараж и е на топло. Това средно прави около 10.5/100, което е точно колкото очаквах. За сравнение, около 10/100 ми беше разходът при същите маршрути с Audi-то, а то е 2.0TDI PD. Само, че Шкодата загрява за 3 преки, а А3-ката дори не отлепяше стрелката преди да я загася.

 

Имах възможност да тествам навигацията през SmartLink-a с Android Auto. Работи прекрасно, но си пригответе хубав USB кабел. Отначало ползвах един спираловиден, който зарежда без проблеми, но data връзката му явно не е стабилна. Реших, че има проблем или в SmartLink-a, или в телефона, но се оказа пустият кабел. С оригиналният кабел от телефона работи без грешка. Пробвах Google Maps и Waze - и двете са интегрирани прекрасно. Това, което ме изненада е, че токът на заряд от USB-то на колата е достатъчно силен, че да зареди до 100% телефонът ми при включен GPS. Смених поне 5 зарядни за кола, докато не попадна на такова, което да смогва на консумацията на GPS-a на LG-то. USB-то на Шкодата се справя добре.

 

Да добавя и нещо към секцията Какво не ми хареса в колата?:

- Миячките на фаровете. В движение вършат прекрасна работа, НО трябваше да се деактивират в спряло положение. Когато си на място и се пуснат заедно със стъкломиячката, цялата кола (буквално) става в пяна, която след това изсъхва върху стъклата и става неприятно. 

 

Появи се и нещо неприятно, но после разбрах, че е често срещано. На около 1100 км започнах да чувам един странен шум при ниска скорост (най-често при маневри на паркинга) и точно определена позиция на волана. Нещо средно между виене и стържене (като от ръждясали дискове). По-късно разбрах, че това е срещан проблем при О3 и се оправял със смяна на тампона на скоростната кутия?! :( Малко странно звучи за чисто нова кола, но това са фактите. 200 км по-късно този шум отслабна и в последните няколко дни не съм го забелязвал. Или се е самооправил или просто го пропускам. При всички положения ще посетя ЕТ, но сега съм прекалено зает.

 

Да се похваля и с един "mod" на ключа. Още като го взех, ми се стори доста "евтин" на вид. Дори жената каза "баси грозният ключ". :D При братята китайци намерих ТОЗИ хромиран накрайник. Поръчах го, пристигна и се оказа доста добре изработен - пасва идеално и изглежда 100% stock. Според мен така е доста по-добре от оригиналният вид:

20180105_190122.jpg 20180105_190152.jpg 20180105_190135.jpg 20180105_190100.jpg

 

От същото място поръчах и мрежа за багажника, че 150 лв. за комплекта в ЕТ ми се видяха много (извинявам се за лошата снимка):

20180103_184029.jpg

Хем е удобна, хем пречи, когато ти се наложи да използваш подвижните разделители с велкрото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.П. Моля изтрийте, горния пост, че го пуснах два пъти.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря - стана, но това болтче вътре зор видях докато намеря с какво да го развия, в крайна сметка му сложих друго подобно болтче, че оригиналното го развих но не успях да го завия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайският накрайник, който взех, си имаше отделно винтче. Ти китаец ли взе, или оригинален?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китаец, от линка който беше пуснал - благодаря за което. Тва винтче късо нещо дойде на китайците, но намерих алтернатива. Сега седи определено по-добре ключа. Има оригинални на които пише Октавия от Супер Шкода, но цеата е двойна, пък и аз ги видях след като бях вече поръчал от китаеца,

Редактирано от gdadov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ме кефят тези с надписите Octavia, Golf, R и т.н. - малко на Илиенци тунек ми бият... :) Така е по-семпло.

 

През уикенда, пък, сложих хромираните педали, но е много мръсна колата вътре и ме е срам да ги снимам.. :D

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги бях поръчал още преди взимането на колата ,задължителни са и много добре седят, изключително допълнение към спортния пакет "Dynamic" (в моя случай). Би трябвало да са включени в този пакет, но е ясно защо не са. Ако не си взел още, поръчай си и foot rest-a, с него пространството за краката изглежда изключително завършено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и footrest-a, но ми е студено да го слагам сега.. :) Не знам дали няма да стане много лъскаво така долу в краката, но ще го сложа и ще преценя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колко е ефективно покритието, може да се види тук: https://www.youtube.com/watch?v=nUUaz9089KQ

 

След 4:05м започва интересното. Аз си минах Супърба, и мога да кажа,че съм много доволен.Определно предпазва. При моето миене на колата веднъж седмично, като го гледам,ще изкара 8-10м. Напролет като се стопли, пак ще я мина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.