Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Окъсила платка на моторчето за стъклата октавия 2000год


gogalov

Recommended Posts

Октавия 1 2000 година 90 кон проблема че самата платка нещо се прецака работи дига и сваля прозореца бес контакт да съм подал и ми истощава акомолатора потребление на ток 1.5 ампера. Питането мие дали се поправят ако се поправят към кои дасе обърна или да търся ново комплект гледах ги по 90 лв но вече си изпатих със една брава нова и тъка ми седи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро е комфортмодула. Имах същият проблем (а и доста е изписано във форума по темата), намирал съм колата с отворени прозорци час след като съм я паркиръл, отделно в движение ги вдигаше и сваляше без да ги пипам- основно след дъжд и автомивка, след навлизане на вода във комфорт модула който се намира под моторчето за стъклото в предна лява врата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорт модола съм го проверил не от него ако някои има и му се продава да пише или да каже дали става от пасат че по номер ми излиза и за пасат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  От  коя  врата ти  трябва модул/ някакъв номер на  артикула  пише ли ?

 

в моята кола ми бяха  оставили ето това в багажника  от  автокъщата   да  се оправям  :)  ако ти върши работа

 

19032013579.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е във самото реле на платката релето е със следния номер V23084 C2001-A303 утре ще ходя да го подменят и ще видим какво ще се получи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.jpg

 

това в ляво ми е оригиналната платка -- вижда се как е била мокрена  и вече се разпадат окислените елементи

тази  в  дясно  ми  беше  сложена колкото  да  купя колата.

За щастие всичко съм побългарил  :)  и  вече  ми  е все тая каква е платката  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не стане със това реле можели и моята да ги по българим че не решение слет сяко гасене на мотора да свалям клемата на акомолатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмених релето косомацията на ток исчезна но сега отказа да работи задна лява врата нито за ключа нито стъклото работи като откача буксата от ремонтирана платка тръгва да работи сичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На черната кутия има бял етикет с баркод, цифри и букви. Най - добре е да  подмениш блока, но цифрите и буквите трябва да са 1:1. В противен случай не всичко е ОК.

Потърси във форума има писано и снимки по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но за съжаление няма етикета и не знам по какво да гледам дали останалите моторчета ако има етикети ще са същите единствено има щампиран надпис на мотора и пластмасата на котията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ по VIN номера могат да ти кажат точно кой е номера на твоя модул. Малко след като купих моята Октавия, се развали модула в шофьорската врата и спря да ми работи почти всичко - централно заключване, зумер, стъкла. Пробвах няколко модула от морги, но нещо не сработиха. Поръчах си от ЕТ нов оригинален (върви си заедно с моторчето) и всичко си тръгна с него, но и цената беше ... :wacko_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че се различава от другите врати.Пробвай в ЕТ.

Друг вариант е занесеш твоя модул в Микрон Доцев, но дали ще помогнат, не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих вече нямат но ме съмнява че проблема не във нея а някъде другаде сега престои разглабаме основно открих бушон от доло под релета 30А до тук ясно но за хранен от бушон 15А е тук вече немие ясно защо бушона го открих под релето за чистачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се видях с колегата. Проблема му е в предна дясна врата, интересното е че вади ключа от контакта и всички прозорци спират да работят (както трябва да е), но преден десен прозорец продължава да се вдига и сваля от собственото си копче- това навежда на мисълта че от някъде е направен мост към предна дясна врата (мое мнение), но пък като извади бушона който е описал горе- всички прозорци спират да работят, включително и проблемният преден десен....

Аз лично се изчерпах от към идеи....надявам се да съм обяснил разбираемо положението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САмо предполагам и  друг  вариант :

 

самата платка вътрешно да  си  прави  мост по някаква причина ( елемент или окис  или допряни кабели по снопа ) 

По спомени във вратата влизаха постоянен +12 В  и  след  контакт +12В   или  май  бяха 2 постоянни +12В ( 37 и 38 бушон по Аутодата )

Редактирано от minimalizum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 2 кабела имат постоянен ток червен дебел и червен тънък който са със постоянен ток за хранени директно от бушони ерата но неми е ясно защо е сложен 30 А бушон които е за хранен от 15 ампера бушон но не мога да кача снимка тук на колегата Владимир Илиев съм ги пратил ако може да ги къчи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено релето може да окъсява (според мен), но колегата го е сменил....не виждам къде още по платката може да си пуска мост....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.