-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От joro-120L · Публикувано
Barum - Чехословакия Pneumant - ГДР Простор - СССР Stomil - Полша Tigar - Югославия. Шкода Трабант, Вартбург Лада ... Фиат 125 Застава За Унгария не знам. Произвеждаха камиони и автобуси. Може би и гуми. -
От Stormbringer · Публикувано
Баща ми беше купил с връзки Стомил (полски). Москвича стана като Ферари 🙂. -
От BlackSpot · Публикувано
Здравейте, пускам за продажба ей тез джантоци, понеже ще качвам левела 😁. Гумите категорично не стават. Има леки забележки. Характеристики: Марка: Ronal Модел: R46M Междуболтово разстояние: 5х112 Широчина: 7.0J Офсет (ET): 49 Централен отвор: 76,0 (Към тях има много добри пластмасови втулки към 57.1. Именно с тях 3г ги карах на моята Октавия) Цена: 400лв За контакт ЛС или 0888О27451 Само за лично предаваме в град София. Поздрави! -
От joro-120L · Публикувано
Е, сега нямаше да има нищо общо с преди. Щеше да е оборудван с модерни поточни линии и под контрола на сериозни фирми. Така е. Боклуци бяха, но реших да не им правя описание в горния си пост. Да, Пепи. Шкода 100. Помниш. 😅 Баща ми на Стотицата слагаше Г. Димитров. Доколкото си спомням нямаше такъв размер 155/ ? /14" на Вида. Правеше регенерат на задните /шарка тип Мишелин /, като Барума си го пазеше за предни. 70 те години. п.п. това, че си написал Вида, няма значение за поста ми. Не е с цел реплика на цитата. А може да сте й сложили и 13-ки джанти вече. 👍. Барумките, с които идваха Шкодите бяха с класи над тях. +1 -
От РусенскоВарено · Публикувано
Ми имаше Тигър-ки, от Братска Социалистическа Югославия, която беше достъпна и със интересни неща за пазаруване в средата на 80-те години на миналия век. Завода си стои и до днес във Пирот, в Сърбия, правят позната марка гуми там - Мишелин. А и имаше Кореком у нас преди 1989, от там имахме две Мишелинки, не сръбски, 14 години общо на задния мост на една ВАЗ 21061 и впоследствие на една ВАЗ 2103 изкараха. -
От PRR · Публикувано
Те добре, че го ликвидираха, че единствената по-лоша гума беше ... Георги Димитровката Тогава "Видинката" беше върха, защото нямахме достъп до нищо качествено. Не помня да съм карал видинка с под 150гр. баласт НА ГУМА! От завода си излизаше крива и дори след 250грама баланс пак "биеше волана". И да, за онези времена, държеше в снега. Но си беше технология изостанала с десетилетия, още по онова време. И, сравнена с гумите от същите години, но произведени от "западняците" си беше ... галош! Все пак след "промените" преобух 100S-а (ох, S100-то ) и ... разбрах, че видинката не е гума. Ама да не залитаме в тая посока. Малко по темата. Понеже направих грешката да обуя джимнито с по-широки зимни джапанки (205/70/15 вместо 195/80/15), силно препоръчвам по-тесни гуми за зимата. Следващите, а тези им е последна зима, ще гледам да са 185ци, минимума препоръчан за джантата (6J). На теория джантата позволява и 175, но с тая височина ще стане съвсем нестабилна Накратко - за зимни гонете по-тесни гуми. -
От joro-120L · Публикувано
Гена, ти нали си от старата школа. Завари ли времето, когато нямаше зимни гуми и само Вида Спорт? 120ката къртеше с тях. Матора отзадЕ, няма закъсване.😅 Ей, ликвидираха го този завод във Видин. Като гледам, различни марки се произвеждат в Унгария. Сега можеше и ние да правим маркови гуми. Моят Бриджстоун също е унгарски. Днес го погледнах, ДОТ 2017та. Имат достатъчно грайфер, мекички са и нямат напукване. Отказах се от всесезонни и ще си взема летни, като му дойде времето. Ще ме дразни шарката им през лятото, като си погледна колата с тях. Грубо ми стоят. Приличат ми на зимни, сякаш забравени да се сменят. А и не съм зависим от гумаджийници.
-
-
Последна репутация
-
1sando2
16 -
2Stormbringer
12 -
3ghost_rider
9 -
4chavdarlk
5 -
5joro-120L
4
-