Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.7k
    Общо теми
    437.4k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22809
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    NiD
    Най-новият потребител
    NiD
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • joro-120L
      Barum - Чехословакия      Pneumant - ГДР        Простор - СССР      Stomil - Полша    Tigar - Югославия.       Шкода                            Трабант, Вартбург            Лада ...                   Фиат 125                Застава   За Унгария не знам. Произвеждаха камиони и автобуси. Може би и гуми.
    • Stormbringer
      Баща ми беше купил с връзки Стомил (полски). Москвича стана като Ферари 🙂.
    • BlackSpot
      Здравейте, пускам за продажба ей тез джантоци, понеже ще качвам левела 😁. Гумите категорично не стават. Има леки забележки.   Характеристики: Марка: Ronal Модел: R46M Междуболтово разстояние: 5х112 Широчина: 7.0J Офсет (ET): 49 Централен отвор: 76,0 (Към тях има много добри пластмасови втулки към 57.1. Именно с тях 3г ги карах на моята Октавия)   Цена: 400лв За контакт ЛС или 0888О27451 Само за лично предаваме в град София. Поздрави!
    • joro-120L
      Е, сега нямаше да има нищо общо с преди. Щеше да е оборудван с модерни поточни линии и под контрола на сериозни фирми.   Така е. Боклуци бяха, но реших да не им правя описание в горния си пост.   Да, Пепи. Шкода 100. Помниш. 😅 Баща ми на Стотицата слагаше Г. Димитров. Доколкото си спомням нямаше такъв размер 155/ ? /14" на Вида. Правеше регенерат на задните /шарка тип Мишелин /, като Барума си го пазеше за предни. 70 те години. п.п. това, че си написал Вида, няма значение за поста ми. Не е с цел реплика на цитата. А може да сте й сложили и 13-ки джанти вече.   👍.  Барумките, с които идваха Шкодите бяха с класи над тях.   +1
    • РусенскоВарено
      Ми имаше Тигър-ки, от Братска Социалистическа Югославия, която беше достъпна и със интересни неща за пазаруване в средата на 80-те години на миналия век.   Завода си стои и до днес във Пирот, в Сърбия, правят позната марка гуми там - Мишелин.   А и имаше Кореком у нас преди 1989, от там имахме две Мишелинки, не сръбски, 14 години общо на задния мост на една ВАЗ 21061 и впоследствие на една ВАЗ 2103 изкараха.
    • PRR
      Те добре, че го ликвидираха, че единствената по-лоша гума беше ... Георги Димитровката  Тогава "Видинката" беше върха, защото нямахме достъп до нищо качествено. Не помня да съм карал видинка с под 150гр. баласт НА ГУМА! От завода си излизаше крива и дори след 250грама баланс пак "биеше волана". И да, за онези времена, държеше в снега. Но си беше технология изостанала с десетилетия, още по онова време. И, сравнена с гумите от същите години, но произведени от "западняците" си беше ... галош! Все пак след "промените" преобух 100S-а (ох, S100-то ) и ... разбрах, че видинката не е гума. Ама да не залитаме в тая посока.   Малко по темата. Понеже направих грешката да обуя джимнито с по-широки зимни джапанки (205/70/15 вместо 195/80/15), силно препоръчвам по-тесни гуми за зимата. Следващите, а тези им е последна зима, ще гледам да са 185ци, минимума препоръчан за джантата (6J). На теория джантата позволява и 175, но с тая височина ще стане съвсем нестабилна Накратко - за зимни гонете по-тесни гуми.
    • joro-120L
      Гена, ти нали си от старата школа. Завари ли времето, когато нямаше зимни гуми и само Вида Спорт? 120ката къртеше с тях. Матора отзадЕ, няма закъсване.😅 Ей, ликвидираха го този завод във Видин. Като гледам, различни марки се произвеждат в Унгария. Сега можеше и ние да правим маркови гуми. Моят Бриджстоун също е унгарски. Днес го погледнах, ДОТ 2017та. Имат достатъчно грайфер, мекички са и нямат напукване. Отказах се от всесезонни и ще си взема летни, като му дойде времето. Ще ме дразни шарката им през лятото, като си погледна колата с тях. Грубо ми стоят. Приличат ми на зимни, сякаш забравени да се сменят. А и не съм зависим от гумаджийници.  
  • Последна репутация

    1. 1
      sando2
      sando2
      16
    2. 2
      Stormbringer
      Stormbringer
      12
    3. 3
      ghost_rider
      ghost_rider
      9
    4. 4
      chavdarlk
      chavdarlk
      5
    5. 5
      joro-120L
      joro-120L
      4
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.