Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 05/11/25 във всички области
-
8 points
-
7 points
-
6 points
-
5 points
-
@joro-120L, амбицира ме! Допълнение: Завой, а в него на съединител. Това е просто нелогично? Но и в канавката ще бъда пак със теб, vRS-e мой, защото сме се взели!5 points
-
Неам 20 кинта за рамка, неам 8 ле'а за гарнитура на помпата та ша дам 3, неам пара за радио - ша тура ВЕФ-а, ни ма кефи геврека, ша метна некъв гумен.....остава да сложиш и джантите от Фобията, че барем гумите й по-читави, па даже си я запази целата за донор,а? А всъщност.....тая кола върви ли изобщо, кара ли я, един резервоар поне изпразни ли? Или и за тунджа кинти нема? Не че нещо Сашо, ама последният път като се видяхме ти казах нещо - нямаш възможност да подържаш такава кола. И май излезнах прав. Но за сметка на това намираш начини да я съсипеш. Как да е - радвай й се, па дано види и по-добри дни.5 points
-
5 points
-
Баш за тук си е @Izolini написа: Борбата със волана е жестока. Борбата както казват, е епична. Разпадна се. Със друг ще го смени и... толкоз. Какво тук значи някакво геврече?! Велик4 points
-
Е как да не стиска, при настъпен съединител в завой? Тя цялата кола олеква и тръгва на майната си. Борбата със волана е жестока. Борбата както казват, е епична. Разпадна се. Със друг ще го смени и... толкоз. Какво тук значи някакво геврече?!4 points
-
4 points
-
Айде, пак от младините ни CC Catch - Cause You Are Young (Extended Version).mp43 points
-
И от мен един ... всъщност, два дуета. Бях затруднен в избора кой да отпадне.3 points
-
То на хартия в Али всичко изглежда чудесно Иначе, ето така става.3 points
-
Наклон, и по него - по инерция, и даже - с изгасен двигател, не бързам, дори да съм с деменция, аз знам: vRS съм състезател.3 points
-
Не смятам, че има проблем с авансаторния клапан на помпата. Той е динамичен и ако има проблем с него, няма да е в кондиция автомобила и по време на движение. Управлението му е от моторната електроника и се следи постоянно. Ако има отклонение от референтните стойности, ще има грешка в паметта на ECU-то. Възможно е да има пробив в горивната система и да влиза въздух. Електрическа горивна помпа този автомобил няма. Има пластинчата помпа, но ако тя е повредена, няма да пали или ако запали, ще гасне. Трябва да се инспектира ГНП-то. На какъв пробег е?2 points
-
Честито и от мен , много безавариини километри! Таз тема май ще трябва да я прекръстим на "Колите на sando2"2 points
-
2 points
-
2 points
-
Саше, ти мА зокопа! На супърба имам "кодинг" през медията и волана винаги е стоял на "Sport", т.е. "твърд", по твоите расъждения. И той е толкова "твърд", че само го придържам и го въртя с една ръка. Ти, ако така стикаш волана, че да се притесняваш относно износването на материала, смятай, че имаш далеч по-сериозен проблем! И това не е тролене и/или заяждане!2 points
-
Ами замисли се защо се е стигнало до това положение с подигравките. Аз съм сменял много волани на 3-4 различни коли (голф 3, октавия 1, фабия 1 и волвото) и никога не съм забелязал да имат разлика в захващането или някой да е усилен при захващането, особено пък волани за ВАГ. Примерно Октавия 1 тур в последните години и слагат волан от Октавия 2 фейс, въпреки че двойката е с ел. рейка, а единицата с нормална и едната се върти осезаемо по-трудно от другата. Воланите на октавия 1 и фабия 1 са взаимозаменяеми въпреки разликите в рейката. Така че това което говориш е несъстоятелно.2 points
-
Години наред съм си сменял така парчетата от телефона, който беше свързан към блутут в подлакътника, докато шофирам. Спирам да си губя времето, камо ли пък да ти снимам клипчета.2 points
-
2 points
-
Ако на Октавията са същите колелата, бях взел един донор и съм му обрал вътрешностите, та евентуално мога да помогна.1 point
-
Благодаря за отделеното време и отзивчивостта! Да се надяваме, че не сме прекалили!1 point
-
Направо са му писнали ушите. Добре, че е готин и точен, иначе щеше да ни отмъсти зловещо. Той е човека, сменял ми е акумулатор, два пъти, на две коли, 200% професионализъм, компетентност и прекрасно отношение.1 point
-
Благодаря Ви, да разбирам че вече сте го направили? Така или иначе му писах, когато може ще вземе отношение. Благодаря на всички отзовали се!1 point
-
В Еуратек също има кори за подобни случаи, за по 124 лева. @The Best Forman,успех с търсенето, че това дето ти го пратих, е от 21.08.23г. Мързеливец.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Па таз кола много арна изглежда бре! Честита придобивка! Безпроблемно да служи!1 point
-
1 point
-
Черни джанти, черни фарове - красота!!! Много усмивки и безкрайни незабравими и приятни мигове с тази Синя Хала ви пожелавам.1 point
-
1 point
-
Създавам темата за да улесня живота на някой колега, който като мен може да се сблъска с проблема. Как работи халдекса - генерация 2: Както всеки знае, това е диференциал за 4х4, той не работи с директно зацепване на зъбни колела, а чрез съединител, който зацепва на степени и се управлява от модул. Този модул се намира на самият халдекс диференциал, под колата. Освен, че управлява диференциала, също така подава ток на помпа, която върти маслото и има филтър. Управлява го директно с клапан - една желязна "пишка", която излиза от модула и влиза в корубата и там върти нещо. Може да се види отдолу на колата и не е сложен за демонтаж. Главните проблеми с него са, това че има капак, който е залепен със силикон и този силикон с времето започва да пропуска вода и наводнява платката. Окабеляването включва 2 кабела за ток, CAN шина (2 кабела) и мисля, директна връзка към някои датчици - педал за газ, ръчна, крачна спирачка и може би нещо друго. Има една букса която е връзката на модула с кабелите, т.е. на самият модул. Тя е потенциален проблем, ако е пропуснала вода и не прави добра връзка. Кабелите минават директно от модула през купето под задната седалка от към шофьорската страна. Тук има друга букса, която също може да бъде проблемна заради влага, а и може да влязат гризачи, да гризкат кабели. От там отиват през левия праг към CAN модула (намира се под волана) и бушнното табло до волана, предполагам и към другите датчици там около таблото (не съм разглобявал напред да проследявам). Бушонът при мен беше №6, който дава ток на халдекс, сервото и таблото, но има още поне 2 варианта, вкл. с отделен бушон. Като технология - работи постоянно зацепено 95:5 предно:задно. Според това колко е натиснат педала и дали има приплъзване и т.н. предава практически до 45+% до задните колела. Информация от Paco - не бива да се кара над 2-3000 км. с неработещ халдекс, защото помпата не върти маслото през филтъра и е възможно да се налепят разни частици по съединителя и после и съединител. Също така кабелите на тази генерация автомобили е доста невероятно сами да се прецакат, защото за разлика от B5 и голф4 платформите са направени доста по-качествено. Симптоми на проблема: В началото ми светваше ESP лампата и изгасваше, ако изгасиш и стартираш колата. Така няколко дни. След това започна да не изгасва лампата или да изгасва все по-трудно. Накрая не изгасваше. Понякога даже светваше ABS лампата. Диагностика: В началото грешката беше: 01324 – Control Module for All Wheel Drive (J492) 004 – No Signal/Communication След това започна да не го открива: Address 22: AWD Cannot be reached В същото време ABS модула и CAN се оплакват, че не откриват халдекса. Грешките там са такива: Address 03: ABS Brakes ... 01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492) 004 - No Signal/Communication Address 19: CAN Gateway (J533) ... 01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492) 004 - No Signal/Communication Ходене по мъките: В 3 сервиза ми казаха директно по телефона, че имам проблем с АБС модула. Трансексперт ми казаха, че могат да ме вземат след 3 седмици, но аз имах много пътуване и реших да търся алтернативи. Закарах я в друг сервиз (специализиран за VAG, със сертификати и т.н.) и установиха, че е от халдекса, но не разбират. Реших, че явно е космическа технология и трябва да отворя форумите да се поинтересувам, има ли такъв специалист на тази технология в нашата страна. Всички пътища водеха до Paco - Пацо - Пламен. Намерих му телефона, човека се оказа доста в час с технологията и ми я обясни набързо и ми показа как стоят нещата. Свалихме модула, сложихме го на негов стенд, който симулира разни тоци и сигнали - работи и дава ток към помпата. Разглоби го и вътре нямаше следи от вода. Тук приключихме, защото той няма сервиз и не искаше да бара по-нататък по колата, за което евала, че не бърка където не се чувства силен. Реших, че жив-умрял, ще чакам Трансексперт. През това време си изтеглих сервизна програма и след известно четене и размисъл почти бях сигурен, че ще да е нещо от кабелите или CAN модула, защото халдекса се връзва към ABS модула само през CAN модула, а щом и двамата не го виждат, значи е или от кабелите към шината или от самият CAN модул. Другото е към бушона и може да е прекъснат кабела за тока. Развръзка: Като ми дойде часа в Трансексперт се разбрахме да започнат от кабелите и после вече да хвърляме боб. След час ми се обадиха, че кабелите са бетон и се връщаме към първоначалния виновник - халдекс модула. Е, халдекс модула беше, след неговата замяна вече 1 седмица няма проблеми. Тук е момента да изкажа благодарности за направеното в Трансексперт и бързото оправяне на проблема и други неща, които ме предупредиха, че не правят, но направиха. Толкова бях доволен, че не си развях членската карта, а платих каквото ми казаха. Също така обещах на Paco да му дам обратна връзка с това какво е било, та знам че той чете този форум и го смятам за изпълнено.1 point
-
Айде стига вече. Колата си е негова, както я вижда, така ще си я направи. Важното е да се качва с кеф в нея! Волана на Ф1 фл и О2 преди фл е един и същи! Аз съм с волан от О2 скаут преди фл кожа, перфорирана кожа, защото за Ф1 е само кожа. Еърбега при 4 спицовите волани е един и същи.1 point
-
Борбата е безмилостно жестока ... Борбата е безмилостно жестока. Борбата както казват, е епична. Аз паднах. Друг ще ме смени и ... толкоз. Какво тук значи някаква си личност?! Разстрел, и след разстрела – червей. Това е толкоз просто и логично. Но в бурята ще бъдем пак със тебе, народе мой, защото те обичахме!1 point
-
Честно казано, не мисля, че има много смисъл в мач между Пулев и Усик. Усик е просто на друго ниво като техника и подвижност, а както знаем, Кобрата вече не е същият боксьор от преди няколко години. Но пък от друга страна, защо не - Пулев заслужава голям мач за финал на кариерата си, а и титлата WBA Regular му дава някакви права. Днешната победа срещу Чар показа, че все още има какво да даде на ринга, особено с тази негова неуморна лява ръка, която е запазена марка. Въпреки всичко, трябва да сме реалисти - ако такъв мач се случи, шансовете на Пулев са минимални срещу боксьор от калибъра на Усик. Но това не означава, че не трябва да се гордеем с постиженията му до момента - малко българи са стигнали толкова високо в световния бокс. Каквото и да стане оттук нататък, Пулев вече си осигури място в историята на българския спорт, а титлата WBA Regular е заслужен завършек на една дълга и успешна кариера!1 point
-
Всички съвременни коли са със "серво" на волана и няма никаква грижа да се смени волана. И, още за нивата си бях купил "спортен" волан, който още си седи в склада. Така и не го сложих, а на нивата волана си беше като обръч за художествена гимнастика! И малкия волан няма да подобри нищо в управлението, ако така или иначе го ползваш грешно. Както и обратното - големия също не пречи, ако го ползваш правилно. Та не виждам никакъв смисъл от смяната, освен личното удоволствие на собственика на МПС-то. И са едни пари и време хвърлени на вятъра.1 point
-
И как по точно ще усетиш раликата, като диаметъра на геврвка ти е един и същ? П.п Надявам се това да НЕ те амбицира да поразиш колата с тоя грозен волан от Фабията! Това са коли с хидравлични рейки и то с електрически помпи. Това не е Волга с волан, голям колкото гумата, и да сложиш малък спортен волан, за да обясняваш, че с него няма да може да завива.1 point
-
Не съм споменал нищо за медия. Явно не ме разбираш, какво се опитвам да ти кажа. Имах предвид, че се продават блутут устройства, които могат да ти управляват телефона точно толкова, колкото и настоящата грозотия, която си лепнал на таблото. Можеше да си го сложиш на достъпно, но не толкова видимо място и пак да си сменяш песните от него, а таблото да си остане в оригинален вид. Да не говорим, колко по-лесно щеше да е да си управляваш телефона от телефона, закачен на една стойка. Варианти да не слушаш реклами, колкото щеш, и всичките до 20-30лв, но няма значение де, колата си е твоя, прави си с нея, каквото искаш. Поне е уникална така, надали някой друг, ще си сложи на Октавиа РС централна конзола от базова Фабиа.1 point
-
Тези може би са точния вариант https://elshop1eu.com/ramka-skoda-octavia-2004-2283 https://tonex1.com/аксесоари-и-козметика/тунинг-и-автоелектроника/адапторна-рамка-за-панел-skoda-octavia-ii1 point
-
Каньонът Матка до Скопие. Хубаво място, заслужава си разходката. Вероятно е добре да се посещава през седмицата защото събота и неделя е лудница.1 point
-
И цялото това за някакъв вакум , толко не може да си го вземе от всмукателния колектор1 point
-
1 point
-
Жив , да си 100 години. Сега имам 10-40 дни да разбера как се разглобява цялата помпа, за да ги сменя всичките.1 point
-
Да, защото не ти трябва уплътнението към главата, а това за капака на самата помпа. Действително то не се продава отделно, а само с нова помпа, ако държиш да е ОЕМ. Иначе гледам, че този кит е доста популярен и с добри отзиви. https://www.rkxtech.com/products/rkx-vw-audi-2-0t-vacuum-pump-kit?utm_medium=product_shelf&utm_source=youtube1 point
-
Мерси , Краси . Ето ти един огромен пичага , да имаш какво да си гледаш. От 1 час го гледам и нямам какво да кажа , освен евала1 point
-
How to replace license plate light bulbs - Skoda, VW, Audi, Seat (Octavia III).mp41 point
-
Отиди в Германия и джурни един шварц от аФтомат , и тогава пак ще си говорим ? Инак еспресо машините за вкъщи зависи как ще я настроиш (колко кафе да слага) и какво кафе ще си купиш , за да става за пиене.1 point