Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 10/26/25 във всички области
-
2 points
-
Монка , приятел оня ден мина на ГТП и каза , че са му казали че вече не се лепи нищо.1 point
-
И да, и не. Някой път дроселната клапа лъже компютъра, че получава грешни сигнали от педала. Така ми казаха нашите механици. Ама трябва да се смени за да отпадне като причина.1 point
-
1 point
-
Съжалявам, че ви изгубих времето колеги. Човека е продал колата току що, аз съм бил първия обадил се, но щях да я гледам утре. Всеки си гледа интереса, явно е била читава щом се е продала от първия оглед. Жалко, но такъв е живота. Темата е за закриване. Благодаря на всички, които ми обърнаха внимание. Поздрави и лек ден!1 point
-
Hankook са пуснали нова бюджетна марка Optimo. Два модела зимни и два модела летни. Грайферите като гледам са от моделите на Hankook предно поколение. Ако са запазили и смеските, с цените на които ги предлагат ще са много добра оферта.1 point
-
Same here! Само месеците са по-малко, но ми харесва, лесно се работи и за сваляне на видео, ако се наложи. Чувствителността на шоковия сензор беше висока, много често ми заключваше записи като инцидентни, заради "прекрасните" ни пътища, сега я промених на средна, та ще видим. Имах много лек инцидент преди 2 седмици, колегата зад мен се беше заблял някъде и ме подпря леко, докато бях спрял в задръстване, но не ми заключи записите. Явно е било прекалено леко за да сработи при тази настройка. Картината е добра, дори и на тъмно, показва си GPS координати, скорост, може записите да са със или без звук и се избира продължителността им между 1, 2 и 3 минути. За другия не мога да кажа нищо, не ми е познат, но сигурно и той е добър.1 point
-
Проверка на сервизната история с разпечатки в Еуратек беше 50 лева преди една година. Отиваш само с номера на рамата. Има и вариант да минеш без пари ако собственика ти направи тази услуга да си изиска разпечатките вместо теб, като представи талона при приемчик в сервиза. И при двата варианта, няма как да скрие кога, какво е и какво не е правено, поне в Еуратек, а тя едва ли е ходила на друго място досега.1 point
-
Колата е минала 150К и е излязла от гаранция. Карали да я още една година, защото е, бих казал, почти безпроблемна. И я продават. 4 години, макс 5 се държат служебните автомобили. Нямам познат с такава кола да се е оплакал от нещо. Да, километрите не са малко, но мотора е читав. Естествено, в града под 11-12/100 е трудно, но не е болка за умиране. Най-високото ниво на обслужване - зареден с, така като гледам, всичко екстри без панорама. Лично аз, ако търсех сега кола - бих я взел със сигурност. Можеш да я закараш за един оглед в сервиз преди покупката, за да ти кажат за състоянието в момента и какво предстои. Бих препоръчал или @Pepino от форума или сервиз Трансексперт. 100-150 лева мисля че беше, но си струва със сигурност! Успех! И да се похвалиш скоро!1 point
-
някой може ли да ми каже това какво минава ГТП или годишна профилактика?1 point
-
Напълно те разбирам. И аз като теб гледам да си пазя и поддържам колите и такива на пръв поглед дреболии не ми дават мира.1 point
-
Абе каквото и да си говорим, Оли Беарман им показА от къде изгрява слънцето. Новобранчето най-накрая показа, че изобщо не е за пренебрегване и сега ще влезе вече в светлината на прожекторите. Що се отнася до VSC 3 обиколки преди края, съгласен съм с Пепи. Ма Фи А!!! Също и за наказанието на Хамилтън и Сайнц и за затварянето на очите за Макс. Ферари са прави, че трябва да подадат контестация! Да не пропускаме и страхотното каране и на Бортолето.1 point
-
Гаранцията за ръжда мисля че е 5 години, а за перфорация може да е 10-12 години. При теб още не се е издънила ламарината, така че и да си изряден на инспекциите, няма да приемат рекламацията. За другото, не си ли го направиш сам, няма кой да ти го направи. То хубаво ще го боядисат цялостно отвън, но никой няма да ти изчисти и обработи ръждата, ами ще напръска върху нея и ще изглежда лъскаво за няколко седмици или месеци и после всичко от начало. А какво мислиш ще стане отвътре? Точно от там тръгва ръждата, така че Гената добре ти е дал насоки да го обработиш и да го консервираш с течен парафин за да отблъсква влагата и да се запази за по-дълго.1 point
-
1 point
-
На първо време махаш плафона и почистваш ръждата (до колкото може вътре и вън ръчно с шкурка) , обработваш мястото с преобразувател на Вюрт (има в Практикер) , забърсваш и грундираш с Zn или някой добър грунд , а след това ако искаш пребоядисваш външно детайла или си караш така .. по-важно да вземеш течен парафин и да напълниш отвътре капака и така ще го защитиш за дълго време от нова корозия. Успех!1 point
-
Лекето си е леке, но и маФИЯ му го позволяват. Не, не му го позволяват, правят го за него! В състезание в което първо открадна няколко позиции минавайки през тревата, след това изхвърли Химлтън извън пистата, удряйки го, и след това още едно сечене и ... наказаха Хамилтън! Как да не им се радваш на кретените?!?!? Иначе - браво на Норис. Супер чисто състезание и смазващо превъзходство. Браво и на Пиастри - супер каране, предвид обстоятелствата. Браво и на Льоклер - чисто каране и дори имаше късмет предвид манипулациите на маФИЯ! Жалко за Хамилтън - супер незаслужено наказание, предвид причината за него. Но шапки долу за Берман и Кими. И двамата направиха чудеса. А Ръсел ... е палячо PS: Забравих за пародията на маФИЯ относно Сайнц. Предвид, че очевидно има проблем с ограничителя на скоростта, да му наложиш наказание "минаване през бокса" е ... пародия! Изобщо целия персонал на рейс контрола в това състезание трябва да бъде уволнен, като преди това да бъдат накарани да се извинят официално на всички участници и публиката!1 point
-
И накрая лекето открадна и 0.5 секунди при ЖЪЛТ флаг! И за това няма да го накажат, нали? Леке в комбинация с маФИЯ!1 point
-
МАФИЯ Тежка пародия! Това леке си заслужава 3 наказания по 10сек, ма .... "да е интересно"! Палячовци!1 point
-
За 8 обиколки лекето спечели 3 позиции с излизане извън пистата, но разследват Хамилтън! Е няма такава маФИЯ!1 point
-
Това най-добре се забелязва при движение по паваж. Ако продължително се кара с изпуснал амортисьор, започва и едно характерно назъбено износване на грайфера. Аз ги проверявам по стар метод. Рязко се натиска на ръка и пуска всеки ъгъл на автомобила. Ако при връщането закове, амортисьорът е добре. След пускането не трябва да продължи да се клати.1 point
-
От всички, които минаха през пистата Ти гледаш само напред, ама и тия до него, а и тия зад него, са с по-ниска скорост, т.е. по-назад, за ДА вземат завоя. Лекето се научи, че номера "избутаха мА" минава и злоупотребява с него. Ама не е виновно лекето, виновни са маФИЯ, че го допускат. И, понеже питаш три пъти, и аз да попитам за трети път - избутването гума в гума не заслужава ли разследване? И, когато в резултат на това единия коси тревата, не следва ли да има и наказание? И, понеже питаш, случайно да знаеш, как се наказва несъобразяването с двоен жълт флаги и печеленето, само в този участък, на 1/2 секунда? За едно леке питам0 points
-
Ами ... предстои му пак. Ама се съмнявам да го върнат. А е за спиране още на улицата ...0 points
-
Сигурно газовете му са наред. Нали това е важното в днешно време. А че кола не е останала от ръжда - не е от значение.-1 points




