Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      30

    • Мнения

      360


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      28

    • Мнения

      7924


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      17

    • Мнения

      2652


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      14

    • Мнения

      5844


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 08/09/25 във всички области

  1. цитат от Смях в залата. Така е. На всеки може да се случи. Що ли ми требвА да предизвиквам съдбата. Тази седмица бяхме на море. Днес се прибрахме. Можеше и по-късно да се приберем.. Вчера към 18ч. все едно някой ми каза - Иди да припалиш колата! Слизам аз от хотелската стая, натискам дистанционното и колата не се отключва. Усетих разлика от другите бутони и разбрах, че вътре нещо е счупено в бутона за отключване. Другите си действаха. Добре, тогава минаваме на механично отваряне, чрез патрона на вратата. Резервният ключ ми е в Пловдив. Махам капачето/досега не ми се е налагало/, завъртам ключа и се отключи само шофьорската врата. Отварям вратата и се вкл. алармата. Въртя "на контакт", алармата изключи. До тук добре. Ще паля вече, обаче няма никой. Никакъв звук от стартера.Ток има. Започвам да се съмнявам за дефект в ключа, или алармата да е блокирала запалването. И нова батерия му купих и нe ще. Ориентирам се към ключар. Ама какъв ключар в с. Равда? Вече е 19ч. а на другия ден, т.е. днес в 11ч. трябва да освободим стаята. На рецепцията бяха така добри и ми дадоха тлф. на ключар, но той бил в Несебър и работел до 18ч. а идват почивни дни. Обадих му се и каза, че ще дойде на място днес към 10ч. Жената вика, айде да ходим да хапнем нещо. Мен не ми се яде, сън не ме хваща. Майтап им се вижда на тези хора. Прибираме се към 21ч. и решавам да се обадя на @Pepino. Веднага ми вдигна и казва - Отивай при колата и пусни камерата към таблото. Дай контакт, върни контакт, оключи, заключи отвътре. ОК. Ключът ти е наред. Стартер! Проблем с инсталацията до стартера, или дефект в стартера. Лека нощ! Точно това не исках да чуя! На бърз кадър ми премина филмът "Баш майсторът на море". Казвам на жената, утре търсим хотел или хващайте влака Бургас - София, през Пловдив. Имах и гости. Щяхме да се изложим пред чужденците. Днес в уречения час дойде ключарят. Младо момче. Провери си с неговите хапаратури ключа и каза, че всичко е наред. Включи лаптоп в буксата, но не намери данни, грешки, които го интересуват. Опита се да ми помогне докрай, въпреки че не му влиза в задълженията. По мое предложение пак се обадихме на Пепи и той му обясни как да стигнем до стартера. Аз даже и не го знам къде се намира. Нямам и подходящ инструмент. Само едно 10 ключе за клемите на акумулатора, да го разкача, ако се запали инсталацията. Та, стартера е на чалъм. Свали филтърната кутия, стартерът се откри, подадохме с едно кабелче + от акумулатора до шарлтера на стартера и запали. Точно в 11ч. Натоварихме багажа и газ към Пловдив. Ами, ако беше стартер, м? Ко праим? Това е една от причините да не искам автомат. Ако е ръчка, буташ и пали. Тук е пълен блокаж. Трудно се пресъздават с писане емоциите, затова постът ми е дълъг. След няколко дни ще има продължение. Пепи, Благодаря за комфортното море и пътуване на малкото юначе! Ние големите не сме от голямо значение. Поздрави от цялата компания!
    8 points
  2. Отново ме обхвана носталгията. Поздрави за всички, които обичат хубавата музика!
    4 points
  3. Не е типично за Шкода, имобилайзера да работи по този начин. Ако не работи отключването чрез дистанционното, чрез ключалката на вратата ще може да се отключи, но алармата ще се активира. При подаване на контакт, имобилайзера ще прочете транспондера в ключа и ще деактивира алармата. Тогава колата ще запали. В ситуацията на Жоро, алармата е деактивирана, но стартера не завърта. Възможно е да е монтирана допълнителна аларма, която да спира само стартера. Деактивирането и е само от бутона на фабричното дистанционно.
    3 points
  4. За мен колата се обезличава. Не знам как стоят нещата с монтаж-демонтаж на гуми, но вероятността да бъде олющена джантат винаги я има. За да се минимизира тази опасност - 2 комплекта джанти с гуми, за да няма 2 пъти годишно демонтаж/монтаж. Така ще се прави на най много по един баланс ако има нужда. Този даймънд кът си е цифра, но ако оставим това на страна, не може да се прави до безкрай, все пак сваля материал и си има лимит.
    3 points
  5. Взех си колата. Върви си, пали си. Няма и помен от случката. Вече имам и дублиращ/авариен кабел от стартера. Прибирайки се към къщи се отбих да си купя акумулатор. От магазин за акумулатори. Посрещна ме консултанта с обичайните въпроси. Бензин-дизел, обем на двг. Ач. модел, година на производство, старт-стоп. Какво да ви предложа? Казвам - Нещо хубаво и евтино. За Вас - Варта или Бош. Избрах си Бош. 205 лв. с връщане на стария. 70 Ач. с 3 години гаранция. произведен в Испания. Не е Силвър. Някакъв модел, по-добър от него бил. Зареждане на празен ход, без консуматори 13.8. Нямаше Монбат, иначе щях да взема такъв. Купуването на акумулатор не е нещо извънредно. Бях запланувал да го сменям преди настъпването на зимата. Версията на сервиза за слаб акумулатор, за мен не издЪржа. Но какво да кажат хората, след като съм им закарал изправен автомобил, който пали. Днес направих следствен експеримент, като повторих действията си при аварийното отключване. Със счупения ключ. Сега се отключи всичко. От 5 опита, нито един грешен. Четирите врати и багажника. Аларма не се включи. На морето при няколкото проби имаше момент, когато се отключваше само шофьорската врата и тогава задействаше алармата, защото диода продължаваше да мига. Пак блокира веригата на стартера. Същата работа. Няма палене. Със счупения и здравия ключ, едно и също. Но, при отключване с дистанционното, пали! Така е станало и в сервиза, защото им оставих здравия ключ и са отключили дистанционно. Общо взето, тъпа работа. Човек изпаднал в беда с неизправен ключ отключва, чрез патрона и го сполетява второ нещастие. Няма палене. Ако резервният ключ беше в мен, това нямаше да се случи. Не е лошо да си пробвате автомобилите, след отключване, чрез патрона. За всеки случай.
    3 points
  6. И за да продължиме да сърбаме биричката, те така Moby - Natural Blues.mp4
    3 points
  7. https://autosteamclean.com/ Пробвани са лично от мен, а и от доста хора от форума. Не съм чул за недоволни.
    3 points
  8. Успях да се класирам за концерта Yngwie вчера в София, направи си шоуто както трябва. Наистина 40 години, леле.
    3 points
  9. И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.
    2 points
  10. Така, стигнах до датчика. Ако правилно го разбирам (измервам), същия се е споминал. Иначе пусках тест на приборите на таблото с VCDS и всичко работи коректно. Яд ме е, че не започнах от там, ами пипах таблото. Това клатене на нивомера за гориво го нямаше до онзи ден... Прозвънях масата и "+" до таблото с предпазителите, така че кабелите са здрави, в което първо се съмнявах. Не проверих само сигналния кабел до арматурното табло, но реших да приключа до тук за днес, а и датчика е пътник според мен, така че следва продължение.
    2 points
  11. Много се кефя на такива мотори, който блестят от чистота отвътре! На @ghost_rider е същия.
    2 points
  12. Отвараш Шкода пише Ауди. Оправдава си славата на сполучлив мотор!
    2 points
  13. Поредна смяна на масло и филтри, в случая с гарнитура на картер, вариатори, и агренажен капак. Както винаги се доверявам на Пепино, най-добрия сервиз за клубните Шкоди. За маслото с препоръка и съдействие за поръчка благодаря на Юли! Харесва ми маслото и на близо 10к км е плътно и сравнително чисто! Мисля, че държи една идея по-ниска работна температура във високи скорости!
    2 points
  14. След, като се прибрахме в Пловдив, разтоварихме багажа и закарах колата пред сервиз "Люси". Имах предварителна уговорка с Ицо. През цялото време не съм я гасил. Изгасих я пред сервиза, но нямаше как да пробвам за палене, защото кабела на стартера не беше закачен. Преди малко ми се обадиха от сервиза. Акумулатор! Закачили са кабела на стартера и колата си е запалила. С нейния си акумулатор. Друго нищо не са открили. То и няма как да хванат лоша връзка. Щом пали, значи веригата работи. Обяснението им е, че там от стоенето бил паднал, а сега на връщане се е заредил. Добре, но при същите условия бях и на морето. Там го пробвах след втората нощувка, и тук пред сервиза изкара две нощувки. Събота и неделя. С това казвам, че се подсигурих с допълнителен акумулатор от 120ката. Метнах го в багажника за всеки случай, като преди това го заредих. Имам и стартови кабели. Защото съм му ял попарата. Един Exide на предишната ми кола умря изведнъж и ме остави насред пътя. Още при първия отказ го закачих, като помощен, но и с него нямаше никакъв ефект. Знам, че на Супърба е пътник. 6-та г. кара. На въпросът ми, Защо при директно подаване на ток към стартера завъртя? Защото при ниско напрежение в акумулатора електрониката не допускала управление на стартера. С директното подаване на ток съм я елиминирал. Така ли?! Тогава Ице, изведете ми едно допълнително кабелче от включвателя и го оставете някъде в близост до акумулатора. Да си имам аварийно палене при подобен случай или при повторение на ситуацията. Използвах момента и ми смениха масло на двг. и всички филтри, че им беше време. Ще ходя да си взема колата, трябва да купя и акумулатор.
    2 points
  15. Боряна отдавна е казала, че Вишната остава за нея, аз да си карам служебните коли. А розовото дистанционно можеш да ѝ го предложиш ти, но после ще трябва да ти го вадим с вакуум от сещаш се къде.
    2 points
  16. Саше, по темата с езика мисля, че сме на диаметрално противоположни мнения, но относно тъмната тема ме замисли. Не съм сигурен доколко ще е възможно, предвид това, че доста от иконките не са "прозрачни", но е нещо на което и аз, а и предполагам доста други, биха се изкефили. С две думи - ще го проверим.
    2 points
  17. И аз се справям, но е неприятно и досадно да спираш, за да чистиш страничното стъкло. Последното ми решение беше да бърша с кърпички от ЛИДЛ (w5 домакински), със салфетка и вода не става... Най-кофти е, като спре да вали и изсъхне с мърсотията стъклото, а топ-а е да караш по залез в посока Изток или на изгрев на Запад. Също и някой да те осветява отзад на тъмно. Нищо не се вижда! Язък за новите оригинални чистачки и скъпата течност в казанчето !
    1 point
  18. Супърб 2 ги има заводски. Не знам дали са точно същите, за да ги ползваш. Не съм усетил повишен шум от тях.
    1 point
  19. Благодаря Жоро, изчетох няколко теми, включително и тази. Вероятно ще стигна и до него. Засега съм насочил усилията си към километража и скоростомера. Сигурен съм, че този проблем не е в таблото.
    1 point
  20. Предполагам, че за това говориш. Да знаеш обаче, че ще ти завихря въздуха и може да има неприятен шум...
    1 point
  21. Точно! С това казвам всичко, което си написал: Някои неща, написани от мен трябва да се четат с подразбиране. Не сметнах за необходимо да ви занимавам с доп. инфо и да обяснявам детайли. Щеше да стане мн. дълъг първият ми пост. Някой ден "на живо" ще си говорим с подробности. Първото нещо, което отпадна бе акумулатора. Вероятни причини - ключ, аларма, стартер, оперативна верига до стартера от конт. ключ. Аз се усъмних в ключ за палене, че се счупи, а и нали има връзка с автомобила. И аларма. Повреда в стартера или захранването му не ги изключвах, но ми се видяха твърде много неща да откажат едновременно. Важното е, че имаме някаква насока. Алармата прекъсва захранването към стартера. Може компютъра на колата да има дефект, или настройки, знам ли... или самия патрон. Сигурно и той управлява някаква верига за възстановяване на запалването. Аз мисля, че това е проблем и има нещо нередно там. Предполагам, че алармата е заводска. Трябва да се провери от разбиращ човек по аларми или като дойда някой ден в София @Pepino да я провери. За мен не е нормално да действа така. В този случай, патронът на вратата става безпредметен. На акумулатора си му знам състоянието и без да го меря. Може и седма година да кара вече. Колата я взех 2019та г. и си беше с него. Миналата зима, след едноседмичен престой завъртя мудно и се наложи да го дозареждам. Така или иначе, това му беше последно лято.
    1 point
  22. Имал съм и слаб, и изгорял акумулатор! И на дизел, и бензин Шкода. Отключва нормално с бутон н дистанционното. На сегашната, която е кейлес си се отключваше нормално като хвана дръжката. Ако проблемът е бил в акумулатора при опит да завъртиш ще чуеш горивната помпа, цъкане от стартера и няма как да не забележиш намаляне на светлините на таблото (сигурен съм, че би го усетил веднага като симптом). Продавачът на акумулатори, а и в сервиза могат да замерят акумулатор и да ти кажат дали е за смяна. Хвърлям боб - имах подобен проблем с първия суперб - оказа се комфорт модул (ако не греша) и се появи на морето пак. При него беше в шофьорската врата, разчиташе се на фабрична мушама за изолация, която при пребоядисване не бяха върнали.
    1 point
  23. 100% е някаква простотия тип двойно заключване. И се маха с vcds. Прочети какви функции има за Cent. Conv. модула в Long Coding и Аdaptation. Поне не си се прецакал с акумулатора , ти си щеше да го смениш така или иначе. Питай chat gpt дали има някаква safe функция на алармата при механично отключване. Виж дали алармата е заводска (дали VCDS я разпознава) това може и да е нейна функция, по - така ми мирише. Случвало ми се е с фелицията на бившата , спираше тока към бобината... Ама там беше - успокой се , дай една фиба за коса и да си ходим...
    1 point
  24. Edge 10тка Хиперинверторен климатик Toshiba RAS-B10G3KVSG-E/RAS-10J2AVSG-E1 EDGE WiFi, 10000 BTU, Клас А+++
    1 point
  25. Понеже Пепелянката не слуша и не искаше да се слага климатик в детската стая докато с малкия са в Варна,демек не знаеше че детската става сауна като се прибраха звъннах спешно на Чаво за препоръка послушах го но понеже пазарувах на изплащане взех климатика от Технополис та дейба и Тошибата това е звяр за близо 24 часа само дето не връща ток
    1 point
  26. Много се извинявам на всички нормални люде във форума! Понеже Сашко продължава да настоява за розови/поне шарени/ кутийки за ключа на Вишната, това стигна до Боряна. Нейната реакция беше Оди си са чешай на четката, че да не та настъпя!
    1 point
  27. На мен ми изпраха 3 служебни кочини в които се бяха возили свинье! Направиха чудо с тях!
    1 point
  28. Тия ги прескочих, че са много на неудобно за мен място, ама ще се прежаля :)!
    1 point
  29. Това след като си заключих ключа в колата вече не го правя! Втория ключ е в сигурен човек. Първо беше в адмирал Снейк, но тъпата змия го загуби (една съседка го намери и ми го върна), от тогава е в Боряна. Саше, четене с разбиране! С никой ключ не пали. Основния не отключва, че му е счупен бутона. Другия отключва, а пали с окъсения кабел.
    1 point
  30. Аз за сега ще подходящ все едно ще го бъде, тоест няма да си отворя бира на обяд
    1 point
  31. Когато стане въпрос за китаристи - ето един с най-голямото "К":
    1 point
  32. 1 point
  33. 1 point
  34. На 01.05. се навършиха 31 г. от нелепата смърт на Айртон Сена. Гледах това състезание. Беше на Великден. Да си спомним за него.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.