Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 03/26/25 във всички области

  1. Здравейте колеги ,казуса се реши .Проблема беше в новата машинка .Видимо са еднакво дълги но самия ход на среагиране няма нищо общо със старата .Майстора ми показа нагледно за какво става на въпрос ,така че както писа един колега по нагоре ,продават страшни буклуци гледаш същото но вътре хода на превлючвателя няма общо.Дано съм бил полезен че от две където донесе само една стана .Извода е отиваш със старата и ги сравняваш дали щракат при едно и също положение .Благодаря на всички които се опитаха да помогнат ,е за това го Обичам този ФорумПожелавам на всички много безаварийни километри
    3 points
  2. Един от хитовете от миналото, който си остава и до днес легенда. Ахат Черната овца.mp4
    3 points
  3. Развитието по темата - както и очаквах, фарът имаше механичен проблем в системата за регулиране на височината и вече е оправен. При теста по време на палене двата дълаги фара са подравнени и се движат в синхрон. Мой приятел ме прати при едни хора в София, където си беше оправял изгорелите дневни светлини на Октавията. Хората погледната и казаха - ще го оправим, няма проблем. Имало нещо "извадено" по механиката вътре и проблемът бил често срещан. Единственото неприятно е, че трябваше да им закарам фара свален. Т.е. ангажирах друг сервиз да свали бронята и фара на колата, та стоя една седмица на техния паркинг разглобена. След това сглабяне обратно, реглаж на фарове, и вече всичко е както трябва. Не искам да правя реклами, ако на някой му потрябва подобна услуга - рециклиране или ремонт на фарове, пишете ми лично съобщение.
    3 points
  4. Това ми напомня на карикатурата "Продавам 3 стари камери за видеонаблюдение" (на снимката 3 баби клюкарки), та ако и тук видеонаблюдението е от този тип - оле мале... Долу където не минават чистачките в ъгъла сигурно е много чисто нали... Имат право и ако са в настроение, глобяват за незалепен стикер, както и за неотлепен с изтекла валидност, защото пречи на видимостта. Как пък докато е валиден не пречи се чудя
    2 points
  5. Аз в събота няма да смогна да дойда , та ще се възползвам , щом сте на темата вицове за Форд .. знаете ли , защо Форд няма музей? Отговор - 98% от колите са още по пътищата и само 2% са успели да се приберат
    2 points
  6. В допълнение на горното описание бих добавил: По принцип лостът на машинката е свързан с механизъм, посредством който има два възможни хода - работен (къс) и регулировъчен, който е много по-дълъг, от край до край. Преди монтажа/поставянето на машинката на мястото ѝ над педала, лостчето ѝ се издърпва докрай навън, така че дължината му да е най-голяма (в тази връзка странно звучи обяснението на майстора, че новата била по-къса от оригиналната). Ако това не се направи и лостът остане в междинно положение навътре, след монтажа тя ще е в положение все едно педалът е постоянно натиснат -> стоповете ще светят. След като се направи тази "калибровка" на актуатора на машинката, след монтажа педалът ще си дорегулира дължината на лоста. А след това при натискане и отпускане на педала лостът прави единствено късия ход, при който се комутират веригите за стоп-светлините. Обикновено няма резба, лостът се регулира направо с натискане и издърпване на ръка чрез някакъв зъбчат механизъм (чува се щракане като от тресчотка). Така че няма нужда да скъсявате или да въртите каквито и да било части на машинката! Просто монтажът не е бил извършен правилно най-вероятно.
    2 points
  7. Понеже видях ,че преди година @maxrpm пак е търсил кола ,пък @zloQQ му е показал как се товари комби да се включа и аз количка,столче за хранене 1 куфар за мен и жената,памперси и какво ли още не . Та и лифтбека може да товари
    2 points
  8. PC7, 235/45/18. Дот-а е 2324, произведени във Франция.
    2 points
  9. Винетката я намалиха по КоВидно време, антикризисна мярка или там както се нарича. За мен беше бесмислено, особено като се има предвид мнението на повечето хора за състоянието на пътищата. Лошото е, че голяма част от тия пари потъват някъде, а не се използват по предназначение. Доколкото съм чел, стикерите са производство на депутат от БСП. Инвестирал човека в машини и как сега да го оставим без хляб? Ще лепим и търкаме, докато ни се изтъркат стъклата, колкото и малоумно да е. Просто за него така е изгодно. За ГО си е тъпотия. Ами някой има ли обяснения, като е толкова "умен" стикера за ГТП и се програмира, защо всяка година го изхвърляме и слагаме нов? Да, пак поради същата причина. Защото само се говори как са излишни и ще ги махаме стикерите, а се направи точно обратното. Махнаха евтиния и сложиха в пъти по-скъп на негово място, да може да зобат яко докато не дойде деня в който ще се освободим от това робство (ако въобще дойде).
    1 point
  10. Те ги намалиха преди година, че отпадна лепенката, сега пак ги вдигат… нормално, вдигна се минималната заплата, праскат ни с качество и цени на горивата много повече! друго се замислих, стикера за винетка отпадна, ама още лепим за ГТП и за гражданска отговорност! Айде тоя за ГТП го сменят на пункта, ама за гражданска - сам! И в документите от полицата си пише там някакви дребни, че плащане за тая лепенка! После какво търкаш с бръснарско ножче, след това със спирт и кърпа и лепиш… всичко защо е? Някой си е платил и си плаща, за да го има тоя закон/наредба все още! Тия 2 непотребни стикера ни струват повече от тия 10лв за винетка годишно и са ни наложени принудително!
    1 point
  11. Вчера идвах до твоят край на Света - посока Пловдив се наложи 6 пъти да намалявам заради такива дебили, към София - само 4 пъти. Маскималната ми скорост беше 134 (на отиване) и 144 (на връщане) км/ч по темпомат, което ще рече 130/140 реални. В понеделник, по никакво време и с доста слаб трафик това, а ако беше петък следобед сигурно още щях да се возя по магистралата. Направи ми впечатление, че като изключа два камиона (тях ги разбирам), всички останали кретени бяха с регистрации Е, СТ, КН, А и една гръцка (тая специално ми идеше да я изблъскам от пътя). Не че нещо, ама явно карането в по-големите градове се отразява и на магистралното - ни една софийска или пловдивска кола не реши да ми се пречка, хората си ползваха огледалата и даваха път навреме.
    1 point
  12. Жоре , радвай се .. след една камара изписани партенки , официално ще намалят само с 10 км. максималната скорост по магистралите и с 20 по скоростните тангенти .. демек 130 км/ч за магистрала и 100 за тангентите. Поне с това копираме германците
    1 point
  13. За 90те , не знам как е било. Нашата кола стана моя 2000та година , в течение на първите 4 години, докато нямах книжка, прегледа ми го правеше познат , като отначало само ми даваше стикерчето, а с появата на първите камери в пунктовете се искаше просто да е там и тате я караше. Макса , когато го взех 2013 го скъсаха за задни спирачки , после пак минах без проблем при друг. За мен нищо в прегледите не се е променило, даже за старата фабия ме похвалиха че "въобще няма удари отдолу!" Смятай какви коли ходят на ГТП. Жорка, тубата е аварийно решение. Трябваше след работа , да изхвърча към студентски, да изкарам от стария гараж в същия ден и да я вкартам в новия. Маркучите ще бъдат подменени и колата ще си се ползва нормално. Не съм ги сменил , защото в нея още има бензин. Срежа ли ги , ще текне и ще стане мазаляк. Ще смърди сигурно една седмица в гаража , а ние не искаме това. Хазяйна е на 80 год и кара някаква джипка, едва ли се интересува от VRS ки.
    1 point
  14. Понеже Асен спомена едни стари, добре забравени години - с мръсна кола на преглед не се ходеше, защото връщаха "Измий я и пак ела." Връщаха и ако отидеш с пълен багажник и няма как да се видят резервната гума крик, аптечка, пожарогасител.... Освен това, в онези години, полицията спираше автомобили и съставяше актове за ЛОШ ВЪНШЕН ВИД. Което означава, както изгнили ламарини, или разноцветни панели, така и кола на която не се вижда основният цвят, защото е мръсна и/или покрита с кал. Всъщност не беше чак толкова зле, даже в пъти по-добре от сегашният "контрол".
    1 point
  15. А не отговаря ли това на конструктивно изменение? Тубата сертифициран съд ли е? Добре ли е укрепена, изпуска ли бензинови пари? Хайде да не си говорим глупости. Колкото и абсурдно да звучат някои неща, които колегата @C2H5OH беше писал някъде в тази или друга тема, аз ги одобрявам. Например мажещи чистачки - следователно недобра видимост - следователно предпоставка за ПТП - автомобила не минава ГТП. Не че не сме виждали и от Англия да са внесени трошляци, но просто това им е била последната възможност да продължат да се движат. Ами аз първоначално се въздържах, но Гената ме провокира. Извинявай, не ми е целта да те злепоставям, но не одобрявам такива прегледи проформа. За спирачките не коментирам, защото не знам дали реално имаш проблем с тях или просто нямаш серво и колата не спира като съвременна, но това не значи че няма спирачки. Точно затова казах, че ГТП и успешното му преминаване не трябва да се съсредоточава само и единствено до вредни емисии, както се случва напоследък. Има много по-сериозни неизправности, които да доведат до неуспешно преминаване.
    1 point
  16. Да, тя , все още си е там , ама като колата е в гаража и слагам капачката. Чух се с хазяйна, каза - нямаш никакви ядове с колата.
    1 point
  17. Един Форд запалил през зимата и го кръстили Фокус,какво значи Ford - found on the road death
    1 point
  18. Абсолютно те разбрах. Действа обратно на това, което си мислих. Чакам резултат от проверката. Ако разбереш и принципа, още по-добре.
    1 point
  19. @joro-120L, машинката стои над педала, ако ме разбираш. В нормално състояние е постоянно натиснато буталото и съответно разпада веригата. Когато натиснеш, дори съвсем леко буталото се освобождава и вътре се осъществява контакта. Ако е по-късо буталото, педала дори и отпуснат не го достига и веригата е постоянно затворена. На старат Фабия съм сменял, също и на някакви други ВАГ, някое служебно Кади мисля, та са били все на този принцип. Виж тази в темата на О2 ме впечатли и ми напомни да вдигна капака и да огледам дали и при мен е на помпата на тройката.
    1 point
  20. Ако е по-дълго стеблото , отрежи 0.5 см. или там колкото е необходимо и си готов. По спомен имаше някакво регулиране , ама дали на всички или на точно определени ВАГ , нямам спомен.
    1 point
  21. Върни машинката. Страшни боклуци продават по тия магазини. И стоповете светят винаги на Октавиа 1. Със/без контакт.
    1 point
  22. Срещу 20лв при кварталният жичкаджия и диодчета,сега всичко е точно Отново благодаря на колегата PRR за правилната насока!
    1 point
  23. Това може и да не стане скоро , до колкото разбрах НПО -тата , по чиято инициатива се опитват да прокарат редакцията е трети или четвърти опит , а смисъл има ако човек мисли глобално .. България е малка и по най-дългия диагонал да тръгнеш , разликата във времето между 110 и 140 ще е не повече от час , но разхода на най-масовите мотори ще спадне с поне литър (да не кажа два) , което на едно пътуване е нищо , но на фона на 4 000 000 регистрирани автомобили е доста като емисии. Другото нещо - трстовете за спиране се провеждат от 100 км. и за добри отчитат резултати от 35-36 м. , а за отлични 33 м. т.е. при по-ниска скорост ще има време за реакция и по-малка вероятност от ПТП , от което ще се повиши сигурността (друг е въпроса (според мен) , че по-голям проблем е дисциплината , но това е друга тема). Следващото - едни карат нови коли , други стари , едни са мощни , други не , едни ускоряват за две секунди до 100 , други за две седмици , но всички могат да поддържат 100 км. и когато е по-ниска максимално разрешената скорост , тогава няма да има голяма разлика между такива , които карат с максимално допустимата скорост и останалите и пак ще се повиши сигурността. Електромобилите също ще намажат - няма да летят два часа със 140 и после да се влачат с 60 , щот не знаят ще стигнат ли до зарядното
    1 point
  24. Саше, като не знаеш, по-добре не пиши Първо магистралите в Сърбия никога не са били с ограничение 110. Бяха със 120, но от поне две години и там ограничението го вдъгнаха на 130. Второ "са боклуци, като нашите" е малко невярно. Имат участици с бабуни, точно като нашите, но като цяло са доста прилични. Особено "новия" участък от границата до Ниш. Между другото строен от Трейс Груп И трето - Сърбия от край до край се минава по магистрала (маршрута София-Загреб). По темата - с RS-ка или с комби параход е все тая. При всичко над 100-110 коня основен фактор е магарето зад волана, а не колата
    1 point
  25. При Октавия 1 стоповете си светят и без ключ (контакт или запалена кола), така че захранване си има постоянно. Според мен и в движение светят постоянно, щом пи*ката е къса и педала не може да я натисне. Ако не са фрапиращо различни, може да се опитате от старата да вземете буталцето и да го сложите на новата, за да го достига педала или да се монтира/залепи нещо на него в зоната, която трябва да натиска и да прекъсне веригата.
    1 point
  26. Значи новата машинка си работи коректно. Само при изкл. контакт и изваден ключ стоповете светят постоянно. Сложна стана работата. Не мисля, че този проблем е от машинката. По-скоро си мисля за ел. инсталацията. Странно е откъде ще вземе захранване та да светят стоповете при изкл. контакт, а при работещ двигател не ги прави тези номера. Кажи му на майстора, когато светят стоповете постоянно без контакт, да разкачи само буксата от стоп машинката, дали ще продължат да светят. Успех и пиши за решаването на проблема.
    1 point
  27. Какво наложи смяната на машинката. Ако старата е налична, може да се сравни за разлики. Съмнявам се да е от буксата, защото веригата се затваря в машинката. При мен, изгасена кола и изваден ключ, стоповете не светят. При Октавия може да е различно. Малко й трябва на машинката да мръдне на някъде.
    1 point
  28. Няма проблем, много уважавам Форума защото не е като Фейса, много помага без да спами, но и вие сте прав няма как да знаете за моите болежки , Лека вечер и много безаварийни километри
    1 point
  29. Съжалявам. Точно защото предполагам, че е елементарна работа, казах да погледнеш. Ако знаех, щях да ти помогна. Може да иска реглаж на позицията ако позволява или някаква импровизация на място, за да се приспособи. Не мога да взема отношение и за думите на майстора.
    1 point
  30. Ще трябва но имам болки в кръста, иначе мислите ли че за една стоп машинка ще ида на майстор, но все пак Благодаря за препоръката
    1 point
  31. Саше, що ме дразниш? Имам 6 (да, точно така, ШЕСТ) служебни МПС с ръчни скорости. Преди Вишната съм имал 3 (ТРИ) лични коли с ръчни скорости, като само на Фабията имам два пъти повече километри от знаеш кого. А преди това съм карал такси, което естествено втората половина на 90те беше с ръчни скорости. Така че си сложи спирачката на устата (или в случая на пръстите върху клавиатурата), щото онзи скрийншот още го имам!
    1 point
  32. Просто ЕвЖени и сега по магистралата кара, все едно максималната скорост е 110, сигурно превръща мечтите в реалност. А последното ти изречение ме накара да си изплюя узото през носа от смях!
    1 point
  33. Само не знам откъде измислихте 110 км/ч. Това ще е максималната на скоростен път. На магистрала 130 км/ч, ако ги приемат поправките в закона. По основната тема, дано авторът да случи на кола и да е доволен. Дано да използва и главата си като я кара.
    1 point
  34. Той ускорява, което ясно се вижда на клипа, изпреварва по-бавна кола от дясно, какво повече има да расъждаваме?!?! Клипа завършва при скорост от 78km/h, като при минаването на ПТП-то е с 20. Жоре, извинявай, ама водача на въпросното МПС, в лявата лента, е абсолютно според правилата, докато слалома на малоумника с трибуквието и минаването през аварийната лента е за отнемане на книжката!
    1 point
  35. Съобразява се с пътната обстановка и, очевидно, се движи в трафик в следствие на ПТП-то. В тази ситуация е повече от нормално да се движи с такава скорост. И, ясно се вижда на клипа, в момента в който може ускорява, но не го прави все едно е на състезание за голямата награда на ... България
    1 point
  36. Те и сега глобите не са малко. Не питай от де знам. За т'ва, караш разумно с превишаване за около 100 лева. Не е нужно да се движи човек чак с 200 по междуселски пътища...
    1 point
  37. Купувай я и ѝ раздавай колкото ти е кеф! Скоро няма да има глоби за стена скорост. Няма и в Италия. Нито в Сърбия. Легенди се носят за това как на тола те глобяват, как имало кафенета преди всяко плащане... Нема такива работи. Глоби за скорост - само от камерите дето шумкарите ги залагат има.
    1 point
  38. Благодаря за информацията! В понеделник ще ходи на жичкаджия да видим какво ще кажат там!
    1 point
  39. Поздрав за всички фенове на "Тотална инвазия" който го е пропуснал, да си го слуша утре в колата. Извинявам се че е от телефон, но беше вече започнало и така ми беше най - бързо. https://www.filemail.com/d/kqpzfikhfpozhbq
    1 point
  40. Ми освен да сложим и такова нещо освен амортисьора за капак и лед габарити
    1 point
  41. Повечето знаете от нова историята на моята Октавиа, за другите - втори собственик съм й. Взех я от член на клуба, беше на малко над 100к км. Сега е на 170к км, напълно обслужена, преди 5к км - дсг, халдекс и тн. Сменил съм водна помпа с оригинална, всички дискове и накладки, обслужен климатик и всичко възможно по нея. Чисто нови 18ки гуми континентал с перфектни РС джанти, втори 17ки пак оригинални, но от скаут. Каско, данък, гражданска до 15.01.26та. Без забележки по външен вид и вътре в купето! Всичко по колата работи нормално, няма никакви проблеми и побългарявания. Колата няма удари! Мотор, скорости и окачване - обслужени скоро и без никакви проблеми! Януари я обслужих и платих всичко за 1г - над 3к лв. Преди 2 седмици сложих нови джанти гуми за над 2.5к лв. Водната помпа беше около 1.5к лв и я смених миналата година! Относно всички въпроси за техническо състояние - Пепи (Pepino) най-добре може да отговори! Никога не съм правил компромиси с моя кола, винаги предварително и често излишно съм сменял и обслужвал каквото има или би имало нужда! Не е икономичен автомобил (и при Павката, и при мен е карана основно извънградско, и под 8 не е давала, над 12 -13 също, винаги със 100 октана), върви доста приятно (моя среден за 60-70к км е около 10/100 основно извънградско със силно каране) и е комфортно, вози меко, даже няколко пъти ме питат дали не съм я направил на въздух :д! Понеже е 4х4 е по-висока от нормална октавиа, освен това е поръчана заводско с повдигане, а с гуми размер на скаут е още по-висока, но това не й пречи да е добре на пътя с високи скорости! Ремап от Пепи на 220-30кс, масло на мотор на 10к км от нова е сменяно (фактури има от нова), дсг и халдекс - винаги обслужвани преди препоръчителния пробег (всичко, което е сменено по нея е купувано от ЕТ, демек в оригинал)! Дисковете и накладките смених с Циберман - на 30-40к км са сега. Накладките са на над половината дебелина, дисковете като нови (карам 95% извънградско и извън БГ, затова са така). И Павката, и аз сме слагали доста неща по нея като екстри, има ги в темата ми тук за нея. Заводските екстри са доста, но не е с всичко! Липсва дистроник, лайн асист, ел седалки, обдухване и други вече дребни екстри! Има голяма панорама, полу кожен салон, ел багажник, афс би ксенон, кейлес, подгрев на пръскалки, подгрев челното стъкло, най-голямата мултимедия - Андроид, задна камера за паркиране (има си парктроник и на екрана показва линията на завиване), видео регистратор с 2 камери - отпред и отзад пак най-новите, не помня марката, но с голяма карта памет, прибиращи се огледала, и трите се димират против заслепяване отзад, педали и футрест метални, като на РС, мултиволан, пълен лед отвън с бягащи мигачи в огледалата и доста други, просто не знам вече кое е екстра и кое не на тая кола (често карам и се возя на по-нови и по-висок клас коли). Цена - 25к лв! не е зор да я продам и цената е крайна, няма смисъл да си губим времето с пазарлъци! Ако взема друга кола и се случи седан, тази остава! Снимки и повече инфо за нея има във форума в темата ми за нея!
    1 point
  42. Зависи Февруари ходихме до Йегерхоф в Пловдив София 18 градуса и слънце Пловдив 5 и мъгла
    1 point
  43. Тази кутия не държи изобщо 1ва предавка (освен ако не се потегля с пълна газ, което ти имитираш включвайки S), а веднага мята на полусъединител към 2ра. Когато започнат да се износват съединителите се получава точно това треперене. При мен изчезна след смяна на маслото на мехатроника (започна да "мисли" и сменя по-бързо) и адаптация. Все още се появява на моменти, но моите съединители са на 185к км.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.