Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      11

    • Мнения

      6952


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      10

    • Мнения

      5239


  3. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      9

    • Мнения

      6368


  4. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      7

    • Мнения

      6970


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 07/20/24 във всички области

  1. Ами тръгнах да качвам снимки и видях, че няма тема за снимки от пловдивските срещи проблема е решен, вече тема има Вчера се събрахме на по кафенце на жегата, ударихме една хубава приказка. Имахме и гости от София, Сашко се разходи да ни види и да се порадва на хубавите пловдивски шкоди (и жените не останаха незабелязани). Ето и малко снимков материал - 2-3 снимки са от мен, другите са от Росен: Росен се беше погрижил да имаме приятно четиво, масата беше отрупана с интересна шкода литература: И на паркинга положението беше приятно: След срещата помолих Росен да ме закара до вкъщи, защото моята бабичка трябваше да отиде на лекар, и я оставих в цеха. Направихме си една мини разходка, определено двете баби привличат много внимание, когато са заедно на пътя. След това Роската ми погостува в гаража, и ми докара страшно приятно дежа ву, защото в този гараж навремето живееше и Ръсти:
    7 points
  2. Аз имам постоянно налични при мен. Слагам доста камери и , често се налага да сменям плафоните и да кодирам. На Йети се кодират плафоните за лед. Става в модул 09. Long cding - byte 17, bit 1 (Led licence plate light) - маркира се, и после на byte 23, bit 6 (Lamp monitoring cold) се отмаркира.
    3 points
  3. Аз не зная защо се занимавате с глупости. Написах горе. Лед плафони комплект за Октавия 3 са 28 лв чисто нови в Еуратек. Номера е 000052110
    3 points
  4. Не съм фен на P!nk, но тази песен ме радва доста.
    2 points
  5. Чак сега виждам, че някой се е сетил за темата. За развитие силно казано, щях да пиша много отдавна, но така и не се случи. С течение на времето колата страшно много почна да гори масло като се стигна до там, че март месец се наложи да влезе в бокса поради разход литър на 60км По закон уцели най-неподходящият момент - аз съм на училище втора смяна и отделно приготвям 120ката за регистрация. Какво да се прави, баща ми остана без кола и намирах някакво време вечер след часовете да минавам да отмятам работа. Смених сегменти и биелни лагери, покрай което се наложи основно почистване на всичко: Цяла седмица, покрай двете коли, бая зор и недоспиване имаше да станат точно преди месечната среща, на която да покажа Rusty за първи път В общи линии това е, друго не съм правил съществено и интересно. Откакто си имам задномоторка съм се качвал на октавията за два пъти и то все по нежелание Баща ми си я кара активно всеки ден без проблеми, като даже тази седмица са на почивка и мама се грижи да има и на нея някоя друга снимчица
    2 points
  6. Цялата тази всеобща фиксация и истерия на тема екология при минаване на ГТП е очевидно абсурдна, при положение, че по пътищата всеки ден се срещат не само пушещи, но и автомобили с много по-съществени проблеми като неработещи светлини - фарове, стоп светлини или мигачи, напълно негодни и износени близо до абсолютната нула гуми, а също и такива с постоянно задържащи, свирещи и стържещи спирачки - явен признак за неизправна спирачна уредба, което може да представлява далеч по-директна заплаха за безопасността на движението. При това с такива неизправности се случва да бъдат срещнати и сравнително нови (между 5 и 10 годишни, но неподдържани) автомобили. Не е ясно как такива превозни средства минават безпроблемно ГТП. А ако наистина причината за проблемите с емисиите при бензиновите коли е в лошото качество на горивата, тогава защо се допускат такива горива на пазара и къде е контролът върху качеството?
    2 points
  7. Имало прозрачно което било подходящо за челни стъкла
    2 points
  8. Много ангажименти и ядове ми се събраха на главата в последно време и все не мога да намеря време да пиша във Форума..... Нямах никакво време да се занимавам с "подобрения", та намерих някакви полски афтърмаркет плафони с 5W5 крушки, досущ като оригиналните. Смених само счупеното плафонче, че жълтата лампа ме дразни много. Цялото недоразумение идва от там, че Йети фейслифт (моето) е с плафони с 5W5 крушка като на Октавия 3. Йети преди фейса е със "стария" тип плафони с C5W крушка. Разликите, освен цокъла на крушката, са две - буксата е различна, което е лесно решимо, обаче и захващането за отвора в ламарината не е баш същото. Старите плафони са аха-със същите размери, но не могат да се "шракнат" хубаво и изпадат. Лепенето е много аграрна работа и после ако ти се наложи да ги сваляш..... Имам VCDS, но все не мога да намеря време да се разровя. Вероятно може да се спре диагностиката. Уикенда ще я закача да видя какви опции има и ще споделя Ако намеря начин да спра диагностиката ще си взема LED-чета и ще ги сменя. Колегата @JORDITOми е писал за типа на плафоните на лично. Благодаря, колега, извинявам се за късния отговор. Пиша тук в темата, за да може и други колеги да видят, ако се интересуват.
    2 points
  9. Датчикът на коляновия вал е сменен. Трети ден колата мърка и се държи... мазно! Надявам се и така да си остане. Next: - Pandora Smart V3 - Virtual Cockpit
    2 points
  10. Отново грешни разсъждения. Като караш бавна (както ти я наричаш) кола, не се пънеш да изпревариш всички. Просто знаеш, че не може и ставаш доста по-внимателен и добиваш реална представа как се случват или не нещата. Затова в днешно време научилите се на модерни и мощни коли не могат да карат по-слаби коли, защото не знаят как. Същата работа като с автоматика... Много правилно ти каза Жоро в някоя от темите, нещо от рода, че майсторлъка е да можеш да се справяш с 52 коня, защото със 152 или 252 и нагоре е лесно, но не научаваш нищо полезно.
    2 points
  11. Ето на Мишо идеята. Колата е на сянка, не те вали дъжд, докато товариш багажа на хипермаркета. Запазва се и някой декар земя, гора ...
    2 points
  12. Много точно казано!!! А и какво да се промени, представи си какви мощности трябва да има за да осигуриш само за един 13 етажен блок с 69 апартамента всеки да си зареди вечер колата. Това просто няма как да стане. Power draw като за малка фабрика... Да не говорим че в 95% от центъра кабелната инфраструктура е стара на куче...
    2 points
  13. Закупен в началото на годината,с олющен и изгорял лак но пък механично перфектен ,1.9 TDI с DSG 6 малко е бавен но пък е верен приятел нищо че жената вече 2 пъти го ожули от калник до калник
    2 points
  14. Ще се сетиш. Въртиш колата с ръчна, щото иначе не можеш. Служебното Ивеко е на задно предаване и като е празно може да прави красиви работи Ама аз имам повече от две гънки и никога не бих ти дал кола в ръчичките.
    2 points
  15. Коце те изпревари , че даже и снимки направи .. същото и успях да я сменя сега в тъмното
    1 point
  16. Тоз к'во тренира .. тревЪ нема да я коси .. сигурно тренира "понички"
    1 point
  17. Аз съм с Vredestein Ultrac на деБелия варел. Много тихи, на сухо се държат великолепно, на мокро обаче са малко на кантар. Може и да не съм си нагодил още правилно стила на шофиране с много тежката кола. В сравнение с всесезонните гуми, които свалих разхода падна с литър. И с тях на мокро беше още по-зле, така че може в случая да е от задкормилното устройство.
    1 point
  18. Абе ония СУ-та, ТУ-та, БТР-и, танкове, ракети и прочие, които гърмят и трещят вече трета година на едни няма и 1000км североизточно по права линия, коя Евро категория са? За един приятел питам. Или техните продукти на горенето и гърменето само там си седят и североизточният вятър не ги носи насам. Тия, къде тръбят за зелените сделки и налагането на евро-нормите, колко еко-танкове, еко-бомби и еко-дизел продадоха, за да се изгърмят там? Дайте сега да отворим Flightradar-a и да видим само един от самолетите, дето летят горе над Европа, колко и какви емисии изхвърля само докато излита по пистата. Щото докато не надуят кабината не се диша от еко-миризма на полу-изгорял керосин. Сега като видим и Европа, с нейните екологични евро-еко-норми, каква част от света представлява..... Цялата работа е да се въртят едни зелени пари, а нека човечеца дето си плаща като поп, вярва че неговата Шкодичка с Евро-6 норми ще оправи света.
    1 point
  19. Отдавна е обществена тайна, че колите замърсяват, но най-големия замърсител идва от строежи (мръсни камиони - мръсни улици), а през зимата - точно това, за което си писал. Даже преди 2-3 години имаше извадена статистика, че по Коледа замърсяването не е намаляло, а трафик нямаше...
    1 point
  20. Жоре, поне при мен, по време на регенерация перката отпред върти на максимум и доста чувствително сваля температурата на водата, а от там и на маслото (охлажда се от водата). Отделно спада и температурата на кулера, защото и той е с водно охлаждане. На теория това би вдигнало мощността ... с 1-2%. Ама чак пък да ги усети човек ... Но пък знае ли човек?!?
    1 point
  21. Наредили са едни знаци, но системата изобщо не тръгна. Много шум за нищо, или всъщност пак едни хора взеха едни пари….. Контрол има върху обикновените хора като нас. Тия дето вкарват горивата и лимонада сигурно ще ни продадат вместо бензин без да бъдат глобени/наказани и т.н. Аз съм за затягане на ГТП-тата, но не само за газовете, а както ти спомена и за другите къде по-важни неща. В нашата страна (големите градове) проблемът с въздуха не идва от газовете на автомобилите (според мен), а си нямаме инфраструктура.
    1 point
  22. 1 point
  23. Чакам да напишеш как е минало. В един момент усещам че ще умра от смях, заради това което Юли написа. 120 ката ще мине с ладовия карб и мотора за основен , а за фабията ще се заядат и ще я скъсат Още по - тъпата идея която е въведена тихомълком е явно дадената Eвро категория , задължително да трябва да попада в определена Еко категория , измислена само от нас Българите. Ще се продължи аномалията с фабия преди феиса няма да мине , а фабия след фейса ще мине , защото едната е евро 3 а другата евро 4 , както беше преди едната е 2001ва и е еко 1 , другата е 2005 и е еко 2. Сега и двете са вече еко 2 за прах в очите.
    1 point
  24. Доколкото го познавам Ицо, това няма как да се случи във Вишната, така че защо всички решихте че возенето ще е с нея, а не с Фабията?
    1 point
  25. Няма как да стане тая. И аз имам разни мечти за определени дами от бТв, май са по-изпълними от твоите
    1 point
  26. 1 point
  27. Прав си, Пепи. Предполагам някъде в някакви общи условия имат право на това вдигане на цената. Ясно е, че сумата е пренебрежимо малка, но е дразнещо.
    1 point
  28. И аз като теб съм карал автомобили с най-различни мощности от 26 до над 650 коня и не отричам, че е приятно и полезно да имаш повече, но също така е и опасно. Тук отново сме на едно мнение за примера, който даде. Просто няма култура на шофиране и това, че имат много коне под капака, не им помага на пишман шофьорите. Започнали са летящ старт, ако мога така да се изразя и нямат техника на управление, която се придобива точно с по-маломощен автомобил, защото ползват само един крак и една ръка и на всеки завой почти спират и после газ колкото може, до следващия.
    1 point
  29. Аз минах преглед на 28 юни с бензинов автомобил и пункта вече беше с новия софтуер. Има редица промени в минаването на ГТП, които и да не ни харесват, са факт и би следвало да са за добро. Стикера за прегледа е нов и вече не се лепи хоризонтално в горната част на предното стъкло, а в лявата му част, вертикално, успоредно на колонката. Според момчетата от пункта, имало "антенка" в него. Другото ново е, че при обновения софтуер възможностите за манипулацията му с цел даден неизправен автомобил да мине преглед са сведени, да не кажа на нула, но със сигурност до минимум. Също ново е, че вече не мерят само газовете на изхода на ауспуха, а заедно с тях мерят и някаква стойност на някаква ламда (не разбрах точно кое и какво е), като двете стойности са пряко свързани. Преди, ако извадеха сондата на ръба на ауспуха, докарваха прилично манипулирани емисии. Сега това е невъзможно, защото ще даде грешка заради стойностите на ламда-та. Е, и това може да се манипулира, но в по-тесни граници, а по обективни причини няма как да го напиша във форума. С други думи, всички, които са с неизправни катализатори или са ги демонтиралили от бензинов автомобил най-вероятно ще ударят голяма греда. Жал ми е за хората, които така са си купили колата или са свалили катализатора поради липса на средства. Но хич не ми пука за рацерите, махнали катализатора, за да "отпушат" двигателя и да добавят 5-6 кончета отгоре. Искам такъв да го видя на пункт за ГТП... Сетих се и попитах момчетата от пункта - ако не ме интересува в колко по-ниска ЕКО категория ще ме сложат, дали мога да дойда с автомобил, бълващ вредни, макар и невидими емисии. Отговориха ми категорично, че ЕКО категорията е пряко свързана с ЕВРО категорията на автомобила, декларирана от завода и ако съм под нея няма да мина преглед. Това не важало за много старите автомобили, при производството на които ЕВРО категории все още не е имало - при тях допустимите граници били доста по-широки. Ако не ми остане време тази година, догодина със сигурност ще пусна Kadett-а (81-ва година на производство) на ГТП, да видя при него как е. Прегледа го минах с бензинов автомобил, имащ приличен хардуерен и софтуерен тунинг и мощността му е доста над заводската. Оригиналния катализатор е свален и е заменен със спортен. След като този автомобил влиза в допустимите граници за отделяни емисии, само мога да си представя в какво състояние трябва да са стоковите бензинови автомобили, не успяли да минат преглед... Излиза, че заложените допустими граници са ОК и няма място за мрънкане.
    1 point
  30. Ами , жорка , аз си мислех че не работи заради датчик , отивам и се оказва че е риба на сухо, отделно си говорих с приятел който ми каза че не в Германия , а в България краднат фреона ... Аз просто за мен няма смисъл това ... Мисля че няма да имам яд , поне не са окраднали самата система, ама такива евтини преебавки с фреона, за мен и циганин не би го правил, еб..ти...
    1 point
  31. Саше, тази теория много не издържа. Дано да е така и да нямаш проблеми. Мисля, че изпуска отнякъде.
    1 point
  32. Никога с лошо - не го заслужаваш Жоре Възможно е да бъркам, признавам, но и аз съм работил с такова лепило - говоря от собствен опит, без умисъл за заяждане или идея да те засегна (щях да напиша "да засегна когото и да било", ама щеше да е лъжа). Ц200, готово за употреба, пластмасови тубички по 200мл ползвах аз за моят багажник (2 + 1 по ръцете ми) - не съм разреждал, но пишеше да се почиства с Кореселин.
    1 point
  33. Кой е най-големият производител на електрокари? И случайно е солташак на другарят Путин? Ето това ще правим - ще купуваме (дано не доживея) китайски електрички, щото за другите няма да има батерии. Ама пък Волво са китайски, Смарт и те.....май половината световна автоикономика е чайна мейд вече, така че нищо ново И в бъдеще или ще имаме китАуди, китайЦедес, Поркитайше.... или ще бръмчим с хибриди на оловни батерии
    1 point
  34. Готов е ! Духа вече като млада девица, другия месец трябва да тестваме, само звънни , и идвам да те събера!
    1 point
  35. Мненията за електричките са преместени в темата за електрически автомобили, за да продължим с развитието й
    1 point
  36. Имам Клима Идеше ми да го разцелувам този човек! Препоръчвам сервиз радиал под моста Чавдар за клима в София.
    1 point
  37. Смятай , ако в София имаше толкова готини мацки , като при вас , колко акъл щях да имам! Аз там по едно време за малко да се блъсна. Не може да караш направо и да заглеждаш мацката на тротоара ... Това как да го опиша в протокол на кат - "аз си карах , ама тая беше виновна , че не я е срам. " Трудно е да си шофьор в такава горещина, но все пак е лято ...
    1 point
  38. Това е в резултат от посещението му в Пловдив. Нали го коментирахме зареждането у дома в една тема, няколко страници. Не помня коя. Нещо за ел. автомобилите беше. С две думи, не са предвидени мощности и не са оразмерени инсталациите за по-голям товар. Като се започне от кварталния трафопост и се стигне до сечения на кабели на инсталации в блок, кооперация, апартамент.
    1 point
  39. И аз благодаря, радвам се, че Сашо ви е предал поздравите, защото бях на косъм да тръгна с него и да ви ги предам лично, но имах прекалено много работа и в крайна сметка останах да я свърша... беше дълъг ден. Ще се опитам при нова възможност да не пропускам.
    1 point
  40. Май няма да е от 2035. Още при спечелването на изборите в ЕП, победителите на самия брифинг заявиха, че "зелената сделка" ще се преразгледа сериозно. В момента, много производители спират разширяването/преоборудването/строежа на фабрики за ЕА, заради забавения темп на продажби, който се оказва сериозен. 2055 някъде четох, че ще се изисква да се продават автомобили само на ток... евентуално. Т'ва май требваше да е в темата за ЕА. Ето и поредната статия в тази посока >>> https://fakti.bg/avto/898486-inovacionniat-centar-na-ford-za-elektricheski-prevozni-sredstva-shte-proizvejda-moshtni-koli-s-dvigateli-s-vatreshno-gorene
    1 point
  41. Искам от името на пловдивската група да благодаря на Асен @ghost_rider за специалните поздрави, които ни прати по Сашо.
    1 point
  42. Ако си оправя климатика , другия месец пак ще дойда , да я тествам как набира с клима ..
    1 point
  43. И автоматикът се контролира какво прави и то без да ръчкаш скоростите с плюс и минус. Ама нещата стават с мисъл, като няма потенциал за мислене няма как да стане. Иначе и аз предпочитам ръчката, но някои коли не са за ръчна кутия.
    1 point
  44. Е, Саше, тя е била нонстоп студена бе. Какво искаш. Снощи забравих с коя кола съм и на мокрото на излизане от един завой стъпих на газта, все едно съм с Октавията с предно предаване. Леле, как се засука това чудо!
    1 point
  45. Новите метро влакове
    1 point
  46. Ще видим докъде ще е педала. Или се стараеш да ме откажеш. Добре. Може и да се окажеш перфектен и да нямаш нужда от съвети. Няма проблем Саше. 30 години съм карал без климатик. А и возенето няма да е дълго. Ще бъда със Супърба. Той е автомат и не става за целта.
    1 point
  47. 1 point
  48. При мен е фазер, един лист. Върху него е залепен мокета, иначе фазера ще мърда и мокета няма да е изпънат. Мокета служи за панта, щото идва цяло парче от задните седалки. Отдолу на фазера, по цялата му площ има към сантиметър пореста гума, сигурно за подсилване и да обира вибрации. Моджо, достатъчно е да си изрежеш едно парче тънък шперплат/щото е по-як/ и да го закрепиш към мокета. п.п. Забравих. Честито и със здраве да си я караш.
    1 point
  49. Хората с опожарените къщи ще ги настанят ли в хотели на морето, безплатно, както укрите? 80 милиона от бюджета, тоест наши пари, отиват за зеления шмъркач! На тагарев да му закачат една водоноска и да ходи да гаси! Сега гледах репортаж. Хората, възрастни, плачат. Всичко им е изгоряло. Скътани пари, зимнина... Предвижда се да им дадат по 1 500 лв. помощ. Евала! В карловските села вече две години са на фургони след наводнението. п.п. Чиститу! Урсулът е преизбран!
    1 point
  50. Лед плафони ОЕМ от Октавия 3 и прекодиране и си в играта. Имам налични при мен.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.