Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/03/25 във всички области
-
И така, вече съм горд собственик на супърба l&k от последната капена обява . Днес го взех от Пловдив, разход Пловдив - Плевен през беклемето 8.2 ми даде , но това не е най-важното. Всичко е обслужено на 120 000км. Като аз казах на човека, че нищо не разбирам и той ми обясни подробно, халдекса масло се сменя на 2 години и да знаеш каза цедката се мие, маслото е реванол 5-40 спецификация 502, 504 или поне това съм запомнил. Всичко е с оригинални части сменяно, от свещите до филтъра за купето, човека е педант просто. На пръв поглед забелязах 2 неща, фенерчето в багажника не свети и като палиш клапите за климатика скърцат докато се наместват. Друго което човека ми каза, че на оригиналния ключ като е взел колата от Германия е била паднала батерията, сменил я е, за 1 седмица е умряла, пак я е сменил и пак същото, ходил е на ключар който е казал че не може да му помогне и е решил проблема радикално. Извадил е батерията и си ползва втория ключ. Ще търся джанти 17ки за зимните гуми, че е с 19ки с нови континентал нови, но за зимата не ми се вижда подходящо. За сега това е .4 points
-
4 points
-
Зависи какво й е обслужено на 120 000 Дифовете - иди дойди и да ги проспиш. Но кутия и Халдекс ако не са обслужвани скоро, задължително. И натъртям на това, което бях писал в предното мнение - Помпата на Халдекса се сваля задължително и се мие цедката. Натъртям ти го, защото ако отидеш във VAG оторизиран сервиз, няма да го направят. Не защото не знаят, не защото не трябва, а защото нямат такава процедура и указания. Ако отидеш в супер рандом сервиз, в който правят всякакви коли - вероятно също ще се пропусне. Колите от тази генерация не са чупливи, просто са претенциозни на поддръжка. Ако човек я прави редовно и като хората - няма яд. Ако човек мърля резултата е "Те след 2005г. само боклуци, немска кола не" и прочие ЕЖК (една жена каза).3 points
-
Подкрепям те във вижданията ти. По-горе видях, че си пускал коли от търговци, които не са регистрирани. Аз лично не бих взел такава. Оптималният вариант си е от човек. В рамките на 2-3 минути като видиш колата, веднага можеш да прецениш дали човека е марда или нормално експлоатиращ. После един бърз оглед преди покупка съчетан с диагностика и си на 99% "застрахован" Аз моята я взех без преглед и диагностика, просто защото видях, че човека си е читав. Направил съм й вече към 12 000 км., както и бая обслужвания. Не съм видял да е изтекло нещо неприятно от кутия, дифове, Халдекс, мотор.3 points
-
Реално разполагащ с по-голяма мощност, защото ЕКУ-то може да си позволи по-голямо изпреварване (аванс). Дали е по-добре - не знам. Относително. Ако говорим за пари с 95 ще е по-добре. Ако говорим за вървене - определено 100те октана. А що се отнася до двигателя - не мисля, че ще се отрази на живота му.2 points
-
Супърб 3 има и с 16 цола фабрично, но с този двигател, със сигурност ще е с по-големи спирачки, съответно няма възможност да са под 17 цола. Жоро, знам за гумите, миналата година почти гръмнах една от новите си гуми 205/55R16, на старата Октавия, а карах съвсем спокойно с ~40км/ч. Както виждаш гумата изобщо не е някаква нископрофилна. Скъсаха се конците и излезе една голяма цицина. Като взех новата тя дойде с 225/40R18, с нови Бриджстон гуми. Страхотна визия, директно управление, но колкото и да съм внимателен и треперя малко повече, а и не я карам само аз. Обмислях дали да взема 17" за лятото, но модела който ми харесва се намира трудно и на висока цена, освен това пак ще трябва да купувам гуми и засега се въздържам. Излишни разходи.2 points
-
Супер са моделите. И аз имам няколко журналки (не Шкоди), на които много се кефя. и не, темата не е интересна само за теб. Ще взема и аз да се включа с някоя и друга Шкода. Този модел е един от най-любимте ми въобще. Въпреки непретенциозния производител - Алтая, модела е направен много добре и с много добри пропорции, според мен. Освен това, реалната кола също е любимия ми рали автомобил. Не особено успешен, за съжаление. Та ето го:2 points
-
2 points
-
2 points
-
Колата с тия екстри, на тоя пробег, за тия пари е топ. Единствено дигитално табло няма. Нещо, което можеш да натупаш и в последствие. Има кой да го направи Ако ти е важно де. Претенции не знам дали имаш, но с това каране не си за дизел. Ще му пръснеш задника, а леката икономия в разхода ще отиде за драми по периферните му системи (ДПФ, Ад блу, дюзи и прочие). Та и горница... На тази от обявата, ако всичко е както пише, имаш обслужване: Масло с филтри - 240 лв. - Аз карам с Мотул 5W30, нямам оплаквания. Гони се спецификация на VAG 504/507 Спирачна течност - 30 лв. - ДО4, препоръчвам ти Мотул ако ще караш нормално. Ако ще даваш газ и ще спираш здраво - ATE high performance. Със значително по-висока точка на кипене е. Спирачната течност се сменя на 2г. Обслужване на заден диф и предна раздатка - 220 лв. - задължително с ОЕМ масло Обслужване на Халдекс (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛЯНЕ НА ПОМПА И МИЕНЕ НА ЦЕДКА) - 130 лв. - задължително ОЕМ масло. Желателно е да се обслужва на 30 000 км. Ако замине помпата, оригинална е към 1100 лв. Обслужването е 15 мин. работа. Обслужване на кутия - 650 лв. - Задължително ОЕМ масло и подмяна по сервизна процедура. Никакви машини за точене, никакво принудително пълнене. DSG се обслжва само гравитачно. Филтъра при DQ250 е сравнително лесно достъпен, смяната му е към 15 мин. работа (намира се под стойката на акумулатора). Горе са груби цени, за ОЕМ консумативи. Труда отделно. Но реално няма какво друга да й правиш на тия км.2 points
-
Браво на Норис! Чисто карана и без грешки. Шапки долу за Антонели. Това момче има мнооого бъдеще! Ама мноооого! Браво и на лекето. Противен ми е, но направи чудеса. При това, нетипично за него, без нито едно извращение! Пиастри .... най-добре да задраскат палячо руловете до края на сезона, че да не се хванат за палците! Много жалко за Льоклер. Не му върви на това момче И, за мен също много важен резултат - Беарман! И в това момче има много хляб. Направо да си 'оди Хамилтън (тежка издънка днес) и да го замества! Сезона се завърза в края си, а палячовците следва да се замислят!1 point
-
Страхотно състезание в Бразилия. Едно от най-интересните, които съм гледал. Кими и Макс бяха невероятни. Жалко, че спечели безличния Ландо.1 point
-
Ромоетрол са (според мен) най-читавите. Няма никаква грижа да караш с 95 също. 17" джанти са минимума (с подходящи гуми), както колегите споменаха - заради спирачния диск при 280 4х4. Всъщност, това е добре да се провери, за да е сигурно. Личното ми мнение е, че 18" на тоя параход биха стояли добре, а 19" - още по-добре. Разбира се, зависи и от самите джанти.1 point
-
Стандартният размер 17-ки за Супърб 3 е 215/55/17. За Скаут обикновено е по-голям, за да се повдигне малко колата, но си е сметнато от завода и километражът е настроен за по-големите гуми.1 point
-
1 point
-
Нов е акумулатора (на година), харчи си регистратора ток. Имам дни, когато карам по 5-10км на един два старта, други карам по много, трети с над 400км. Няма как да се съобразявам с нуждите си с един регистратор… отбелязах, че на моята кола отчитам консумация при дълъг престой. Аз съм с предна и задна камера, ако това има отношение. Нямам други консуматори или проблеми с колата и акумулатора! тоя моя модел не е нещо особено… като цяло сега, ако избирам нов ще проуча повече пазара. Не мисля, че е най-доброто, а и не беше в ниския ценови клас! Това с нуждата да се рестартира ръчно много ме разочарова! Отделно с тоя паркинг таймлапс измислен режим е под всякаква критика…!1 point
-
Както виждаш 98 е показано като основно, а в скоби е 95, като компромисно или заместител. На моята 1.8 тси е 95, но карам със 100 в БГ и в ГР с 95 (но 95 в ГР е минимум 97 октана, в БГ е минимум 93 по спомен за написаното в документи за доставките). Да караш с 95 в БГ не е ОК според мен тая кола. Карам в със 100 октана на Шел или 98 на други в БГ и ми харчи повече, и върви по-малко от 95 на Етека в Гр моята. Ето ти снимка на капачка на резервоара1 point
-
За такава разлика в показанията на скоростомера примерно на моята о3 и на скаут има различна настройка на скоростната кутия, оттук изходих, че заводско не може да има предписание за гуми с толкова голямо разминаване в диаметъра ( гумите са на 45 за 4х4 и 50 за скаут на 17, пак / толкова нагоре и за 18)… или е правописна грешка или е сборна таблица за множество модификации, според мен. Това не е съществено нещо, просто ми направи впечатление. Поздрави, Жоро!1 point
-
Иво, разбирам те. Въпросът ти е принципен, но това дават. Инфото ми е от Бг. и руски сайт. Ползва се ОЕМ размера 235/45 R18 и толкоз. А и имам чувството, че няма да стоят добре на тази кола 225/40 R18. Ниски са. Едва ли някой ще прибегне до резервния вариант.1 point
-
Аз го намирам 215 55 17 за на предно и 225 50 17 за 2.0тси 4х4… за зимна може би това да е оптималния размер. в твоя цитат мисля има грешка за 18ките… не може да има такава разлика във височината между двете опции. Намерих книжката за модела, слагам линк за колегата да си я свали и в нея какво пише https://www.skoda-auto.com/apps/manuals/Detail?model=Superb_3V&edition=05-2016&market=&manualLang=nl Пс. Ако са 6.5j 215 55 17, за 7j 225 50 17… зависи от джантите1 point
-
Извинявам се за подвеждането. На С2 ги пише размерите и мислех, че се отнася и за другите Шкоди. Това намерих, като официална информация:1 point
-
Честито, супер е! Ако на капачката пише 225/50/17 можеш и на 55 спокойно да сложиш. Ще получиш малко повече височина и ще увеличиш комфорта доста, поведението на пътя като стабилност се намалява незначително. От години винаги слагам на колите си такива гуми. Километража почва да показва реалната скорост по ГПС. На 45 не ти препоръчвам, ще твърдиш возията доста. Просто ако взимаш на 55 гледай да са ХЛ и с висок товарен и скоростен индекс. В никакъв случай не взимай гуми с нисък товарен и скоростен индекс, който и размер да избереш (това се отразява много на пътя после). сега видях, че нямаш написани размери - на твоята е на 50 за 17!1 point
-
1 point
-
На Супърб 3 и Октавия 4, стандартно са по-големи гумите. Мисля че трябва да са поне 225/50R17. Не че няма да върви и с тези, но не ти трябва да са по-малки, особено за зимата, а и без това новите коли са все по-ниски.1 point
-
За Супърб 2 това е препоръчания размер гуми за 17" джанти. Предполагам, че се отнася и за Супърб 3. Можеш да провериш. Написани са от вътрешната страна на капачката на резервоара.1 point
-
Значи аз тръгнах 15 часа следобяд от Пловдив в задръстването спри тръгни, спри тръгни,след това Карлово, Сопот мъгла и дъжд, после беклемето още на първия завой влязох в насрещното защото колата е с летни гуми, после катастрофа имаше на Ловеч та пак задръстването. Като сложиш и това, че за пръв път карам автоматик нямам много първи впечатления, гледах да се прибера жив и здрав. Тепърва ще я разучавам тази кола. Някой зна ли какъв е оригиналния размер гуми 17ки, че намерих едни джанти със зимни гуми 225/45/17?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ползвам А810 със задна камера от около година. Нямам забележки, не че съм се занимавал да свалям записи или да гледам настройки повече от 2-3 пъти. Прави таймлапс при паркирана кола и има някакъв алгоритъм да пуска постоянен запис при застояване на човек пред камерите и при разклащане на колата. като качество на записа е добре и нощния режим е ОК. Ползвам 512гб карта с памет и горе долу седмица има записи назад. Като негатив - трябва да се рестартира ръчно на месец-два иначе изписва мемори Фул и прави записи на най-ниска резолюция. Ако не карам колата 3-4 дена усещам слаб акумулатор.1 point
-
Айде честито! Със здраве и с кеф да си я караш! Чакаме снимки, а пък аз като ходя до Плевен (дано да е скоро) може да мина да я видя на живо.1 point
-
1/43 е, да. Имам още няколко Шкоди, но нямам снимки в момента. Ще гледам да ги снимам тези дни.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Като фен на дизела бих ти казал - не си за дизел с тези километри и разстояния. Бързо-бързо ще го вкараш в регенерации и проблемите около тях. За другото колегите са ти писали повече от достатъчно.1 point
-
Обеща ли да я пази. Да не стане, като горната, че ми стана криво от първата случка. Пиша, щото минах по същия път. Една година търсих С2. В темата ми за колата съм го описал. Накрая си харесах една. Аз бях първият обадил се по обявата. Колата беше в София и нямах възможност веднага да я видя. Уговорих се със собственика за оглед след седмица. Даде дума, че ще я пази и се оказа мъжкар. /През това време и обслужване й направи. Ангренаж на 150к. за негова сметка/. Като се видяхме, каза че са се появили още 8 мераклии след мен. Ако се откажа, не е проблем. Ще се обади на следващия. По списък. Даже един се е появил с повече пари от обявената цена. Удържа си на думата. Та, има хора, като видят човек с парата в ръката, решават бързо и не искат да изпускат момента. До човек си е. А и ако преди това са го мотали разни купувачи... Нека всичко да е наред и да я вземеш. Колата е абсолютно по мой вкус и ако търсех, бих я взел. Даже и джантите са ми от любимите. Единственото е, че не искам черно, 4х4 и комби. Но, при втора ръка цвета остава на заден план.1 point
-
И тази бързо ще се продаде, дори и да не я вземеш ти. Така си мисля. Хубава е.1 point
-
Питай собственика какво е сменял. От обявата изглежда е коректен човек, няма смисъл да те лъже. Колата си я купил от Германия за себе си и сигурно я е поддържал правилно. Вярвам и на километража. Масло скорости - на 60 000 км. Ако не го е сменял, трябва да се смени. Иначе, живот и здраве, на 180 000 км.1 point
-
На снимки изглежда много добре! И наистина е "заредена" с почти всички глезотии... Общо взето - топ избор. Като порасна - бих си купил такава със сигурност! Чакам да се похвалиш!1 point
-
Мярна ми се обява, където колата не беше 4х4, затова питам. Иначе последната обява е Топ на топа. И като мотор, и като оборудване. С този режим на каране, по-добре бензинов двг. Успех!1 point
-
4х4 ми трябва задължително, принципно нямам претенции дали ще е дизел или бензин, минавам около 10000км годишно, но ежедневното ми пътуване е на кратки разтояния, 15км извън градско и 5,6 градско. Нямам желание да се занимавам с регенерации, да ми казва колата Не ме гаси, правя регенерация и т.н. Бюджета си е 35000лв писах на човека във вайбър и каза, че е склонен да намали.1 point
-
Здрасти! Чисто като жокер, следи и за Пасат с този мотор. Цените са идентични с тези на Супърб спрямо година/пробег/оборудване. Излишно е да казвам, че Пасат-а до някъде е малко повече автомобил. Минуса е, че няма такова пространство на задните седалки. Плюса е, че е с доста по-качествен интериор и като цяло по-добре обезшумен. Ако е попаднеш на екземпляр с акустични стъкла, вътре е направо плашещо тихо Колкото до мотора, които търсих близо година (и накрая просто ми изпадна на Пасат, инак гледах Супърб като цяло), давам късо резюме: Плюсове: - Върви зловещо и във фабричната си конфигурация. При мен е почерпен със софтуер (около 1200 лв), който води до около 330 к.с. и близо до 500nm. Пиша "около" и "близо", защото колата не е мерена. Става много прилична бегачка и смело пердаши BMWта 340, 540 и т.н. С летните гуми на 25C външна температура даде 4.4 сек от 0-100 Всичко това ти го пиша за да си наясно, че мотора макар 2 литра е много стабилна бегачка, особено ако решиш да го натопорчиш. - Като цяло е здрав и безпроблемен, трета генерация TSI е EA888. Няма нищо общо с ненадежността на предишните две генерации. - Обслужването му дори с ОЕМ части е на много справедливи цени. - Тук е малко so so дали е в плюсовете, въпрос на разбиране е, но разхода му в София е 14.5-15/100. Извънграда с нормално каране - 7.5-8/100. С ненормално като моето, не съм видял повече от 12/100 извън. Но този разход е при изключително сериозни скорости. Минуси: - Както 99% от модерните двигатели, гори масло. Около 300гр. на 1000 км., поне при мен (колата е на 185 000). За мен това не е драма. За самите VW също. Всеизвестно е, че за тях всичко до 1L на 1000 км. е в норма и не следва да буди притеснения - Водните помпа на тази генерация е изначало скапана. Много често протичат от корпуса си. Процедурата е: - Смяна на водна помпа (и някои от периферните й чарколяци) - около 1500 лв. с OEM части - Нов антифриз - G12 EVO (заради долната точка) - около 150 лв. - Подмяна на разширителен съд. Казанчетата са с едни силикатни торбички, които имат потенциал да се късат и правят мизерии - около 80 лв. с OEM части При Пасат е окомплектован с шест степенно DSG, Което е DQ250. Може би най-здравото и безпроблемно DSG. Мотора е с верига и генерално подмяната й не е точно евтина, но "по книга" интервал за смяната й няма. Указанията са на 210 000 км. да започне да й се прави мониторинг. Което означава да се проверява разтварянето на обтегача през специфичната за това ревизионна дупка. Веригата ако е карана с читаво масло и е обслужвана на адекватни интервали, според мен и до 350К няма да има проблем. Ако има нещо конкретно, ще се радвам да ти отговоря, стига да мога! Поздрави и успех с избора!1 point
-
1 point
-
Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!1 point





