Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.7k
    Общо теми
    437.4k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22846
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    планински змей
    Най-новият потребител
    планински змей
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • sharpshooter_
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • Pi6ligara
      Говорих със човека, ще отида в петък да я видя се разбрахме. 
    • ghost_rider
      И тази бързо ще се продаде, дори и да не я вземеш ти. Така си мисля. Хубава е.
    • joro-120L
      Питай собственика какво е сменял. От обявата изглежда е коректен човек, няма смисъл да те лъже. Колата си я купил от Германия за себе си и сигурно я е поддържал правилно. Вярвам и на километража. Масло скорости - на 60 000 км. Ако не го е сменял, трябва да се смени. Иначе, живот и здраве, на 180 000 км.
    • Pi6ligara
      Ако наистина е обслужена на 120 000 а сега е на 134 000 нужно ли е да се правят тези процедури веднага? Изключвам двигателното масло. 
    • sauber
      Колата с тия екстри, на тоя пробег, за тия пари е топ. Единствено дигитално табло няма. Нещо, което можеш да натупаш и в последствие. Има кой да го направи  Ако ти е важно де.   Претенции не знам дали имаш, но с това каране не си за дизел. Ще му пръснеш задника, а леката икономия в разхода ще отиде за драми по периферните му системи (ДПФ, Ад блу, дюзи и прочие). Та и горница...   На тази от обявата, ако всичко е както пише, имаш обслужване: Масло с филтри - 240 лв. - Аз карам с Мотул 5W30, нямам оплаквания. Гони се спецификация на VAG 504/507 Спирачна течност - 30 лв. - ДО4, препоръчвам ти Мотул ако ще караш нормално. Ако ще даваш газ и ще спираш здраво - ATE high performance. Със значително по-висока точка на кипене е. Спирачната течност се сменя на 2г. Обслужване на заден диф и предна раздатка - 220 лв. - задължително с ОЕМ масло Обслужване на Халдекс (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛЯНЕ НА ПОМПА И МИЕНЕ НА ЦЕДКА) - 130 лв. - задължително ОЕМ масло. Желателно е да се обслужва на 30 000 км. Ако замине помпата, оригинална е към 1100 лв. Обслужването е 15 мин. работа. Обслужване на кутия - 650 лв. - Задължително ОЕМ масло и подмяна по сервизна процедура. Никакви машини за точене, никакво принудително пълнене. DSG се обслжва само гравитачно. Филтъра при DQ250 е сравнително лесно достъпен, смяната му е към 15 мин. работа (намира се под стойката на акумулатора).   Горе са груби цени, за ОЕМ консумативи. Труда отделно. Но реално няма какво друга да й правиш на тия км.
    • zloQQ
      На снимки изглежда много добре! И наистина е "заредена" с почти всички глезотии... Общо взето - топ избор. Като порасна - бих си купил такава със сигурност! Чакам да се похвалиш!
    • joro-120L
      Мярна ми се обява, където колата не беше 4х4, затова питам. Иначе последната обява е Топ на топа. И като мотор, и като оборудване. С този режим на каране, по-добре бензинов двг. Успех!
    • Pi6ligara
      4х4 ми трябва задължително, принципно нямам претенции дали ще е дизел или бензин, минавам около 10000км годишно, но ежедневното ми пътуване е на кратки разтояния, 15км извън градско и 5,6 градско. Нямам желание да се занимавам с регенерации, да ми казва колата Не ме гаси, правя регенерация и т.н. Бюджета си е 35000лв писах на човека във вайбър и каза, че е склонен да намали. 
    • joro-120L
      Здравей, Бюджета върви към 40к. Няма лошо, щом колата си заслужава. За мен, цената е критерий. Хубавите Супърби не са евтини. Последната обява е най-доброто до момента. Добре е да си изясниш дизел или бензин, комби, седан и дали имаш нужда от 4х4. Иначе мъкнеш едни допълнителни железа, вероятност за повече дефекти и допълнително обслужване. Така можеш да се свиеш до по-конкретно търсене. Аз не карам много и дизел реално не ми трябва. Взех дизел, защото бензиновите мотори от поколението на Супърб 2 са проблемни.  
  • Последна репутация

    1. 1
      ghost_rider
      ghost_rider
      6
    2. 2
      sauber
      sauber
      5
    3. 3
      joro-120L
      joro-120L
      4
    4. 4
      C2H5OH
      C2H5OH
      2
    5. 5
      zloQQ
      zloQQ
      2
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.