-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.7k
Общо теми436.3k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22672
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
georgeandonov
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- georgemilev
- megane`coach
- Touchandgo
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От РусенскоВарено · Публикувано
Снощи го раздавах пенсионерската -вечеря, филмче, скука и оп - зетят ми звъни... - Айде да се повозим, че отдавна съм ти обещал. Спря ми сърцето от кеф, после пак тръгна, с ускорен ритъм. Преди половин година младежът си внесе от Ню Норк BMW 340i xDrive седан, 2018 г. Дойде колата в България и оп, изненада, вместо 320 коня, мощността и е 650 коня. Тунерите в Щатите сериозно бяха поработили.😀 Зетят и той доста се постара, в крайна сметка колата изглежда прекрасно и отвътре, и отвън, работи безупречно, вози зашеметяващо добре.😀 Ето на какво се насладих тази нощ.😀 https://www.facebook.com/share/v/19ndjEgyJg/ https://www.facebook.com/share/v/19kBJucZWx/ -
От C2H5OH · Публикувано
Обаче и Лъвчето направи страхотно каране в спринта на F3. Тръгна 8ми, завърши 4ти. -
От C2H5OH · Публикувано
И коментарът по радиото. Адски ме е яд, че не съм пак там. Наистина се очертава интересно състезание. А ако и вали, както Валя на квалификацията миналата година...... -
От Деян · Публикувано
ДАно да не се сърдят администраторите, Но това вече е известен проблем при тези двигатели. https://www.briskoda.net/forums/topic/494487-knocking-noise-from-engine-10-tsi/ -
-
От PRR · Публикувано
Ице, сетъпа на оранжевите беше за стабилност в завоите. Ако ги беше изпуснал дори за една обиколка те му взимаха по над половин секунда там. Т.е. след първото минаване на втория участък нещата бяха приключили. А, предвид точките, беше безумно Пиастри да се напъва. За една точка да рискуваш 7, при положение, че така и така си пред основния конкурент! Просто няма смисъл. А в такова състезание и стратегия няма. Това, което се видя в квалификацията е, че лимонадите имат проблем със задното сцепление. Лекето превъртя гумите на излизането от първия завой и загуби поне 3 десети. Да, без тях пак нямаше да е първи, но поне щеше да е в челото и да има шанс да пречи на оранжевите. Сега шанса е малко само на теория. Но пък и евентуален дъжд може да обърне везните драматично. Ще видимА -
От ghost_rider · Публикувано
Ще си позволя да не се съглася с теорията ти. От там може да влиза изключително малко мръсотия. Другото, което е показателно е, че и с калобраните пак се събира кал отзад, което значи, че не влиза от долу от въртенето на гумата, а отгоре. Дори за мен това, което е направил Владо на неговата О1, (омазал е със силикон фугите) е грешка, защото така затапва и малката възможност за изтичане на тази мизерия. -
От Izolini · Публикувано
Аз имам нЕкои съмнения относно квалификацията. Макс беше прекалено спокоен, когато обясни как нямал сцепление. Още в спринта ми се стори, че изпреварването в първата обиколка беше грешка, после му се наложи, цитирам: "да направя 15 квалификационни обиколки, за да задържа Оскар...". В Редбул стратегията е на много високо ниво, а на тази писта без брутално предимство в скоростта е по-добре да си в DRS влакчето. -
От Izolini · Публикувано
Малката ми дъщеря гледа любимото си детско. Което по една случайност е "Двама мъже и половина". Чичо Чарли разправя за своя нощ в Банкок. И се сетих за една песньовка: And if you're lucky then the god's a she
-
-
Последна репутация
-
1joro-120L
55 -
2__smirnoff__
32 -
3РусенскоВарено
29 -
4sando2
27 -
5chavdarlk
12
-