-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.6k
Общо теми435k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22551
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
ГеоргиПапардов
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- Zago
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От ID A · Публикувано
Този сайт, след първото отваряне, си скрива схемите за нерегистрирани. Този е по-добре. https://webautocats.com/etka/skoda/fab/453/ Някой да знае номерата на въжето към капачката за гориво и уплътнението на шоф. врата за фабия 6y5? -
От Izolini · Публикувано
Срещу То и от Льоклер не става шампион с този манталитет. Но не е лошо да разбереш какво точно мислиш - Норис и Льоклер нямат топки. Макс явно има топки, а освен това има и колене и лакти, с които да ръчка чуждите топки (такива имаха и Хамилтън, Шумахер, до голяма степен Алонсо, Култард). Та започвам да си мисля, че ти всъщност го уважаваш, просто го мразиш инстинктивно. И не мога да те обвинявам - моите чувства към Хамилтън и Шумахер бяха абсолютно същите - възхищение от пилота, непоносимост към личността. -
От nesor · Публикувано
Благодаря за намесата! Колата е на 200 х реални километра. Взета върната от лизинг. Друго което ми направи впечатление(не зная дали е нормално) при студено държи висок дюти цикъл при малък искан и актуален аванс. Със времето дюти цикъла пада до 2.8 процента. Възможно ли е да е задръстена цедката на авансатора? Вие можете ли да инспектирате ГНП то? -
От Pepino · Публикувано
Не смятам, че има проблем с авансаторния клапан на помпата. Той е динамичен и ако има проблем с него, няма да е в кондиция автомобила и по време на движение. Управлението му е от моторната електроника и се следи постоянно. Ако има отклонение от референтните стойности, ще има грешка в паметта на ECU-то. Възможно е да има пробив в горивната система и да влиза въздух. Електрическа горивна помпа този автомобил няма. Има пластинчата помпа, но ако тя е повредена, няма да пали или ако запали, ще гасне. Трябва да се инспектира ГНП-то. На какъв пробег е? -
От maxrpm · Публикувано
Голем ли ти е к**а , кола ти не требе, можеш да е*еш и пеш ! -
От The Best Forman · Публикувано
Като гледам ръчното регулиране на огледалата е Фабия 2 , ама не знам там има ли максидот. -
От maxrpm · Публикувано
Не знам от какво е и за какво е , ама това е правилния 4 спицов кожен волан с готината лайсна.. -
От The Best Forman · Публикувано
В габаритите на купето няма разлика , така че би трябвало да стават .. друг е въпроса дали магазинерите ще ги открият .. преди време колега искаше да си вземе задни дискове , но колата му беше с барабани , та му давах ВИН номера на моята , за да си ги поръча -
От maxrpm · Публикувано
Така , малък ъпдейт , явно кодинга на волана ми е 10151 ,а трябва да е 10131 посмъртно обаче с моя кабел , не мога да го променя . Ако някой има по - умен кабел , да помогне , моля. Махнах халогените за дневни , и най - важното , с което знам, че някой хора наскоро са имали огромен проблем, успях да махна двойното заключване , @ID A , aко искаш , ще го махнем и при теб.
-
-
Последна репутация
-
1sando2
18 -
2димон
13 -
3Logrus
9 -
4Izolini
9 -
5The Best Forman
8
-