-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От joro-120L · Публикувано
Чавдаре, благодаря за разясненията. Не познавам в детайли Вартбург. Гена, това комби "Къмпинг" имах предвид. Остъкленото. И едно четиво за интересен Вартбург: https://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,10716.0.html -
От Aleksander001 · Публикувано
Здравейте колеги, искам да попитам дали някой случайно е слагал разпънки в багажника на октавиа 1 хечбег Преди няколко дни попаднах в някаква минималистична дупчица, която се усети сякаш преминах през шахта или отвор тип кладенец, се разскърца в задния десен ъгъл на колата около колана на седалката При отключена седалка няма скърцане, но когато я закопчая, за да се возя някой, започва да скърца ужасно на абсолютно всякакви неравности, а дори и на гладък асфалт когато променям посоката на движение. След като повозих брат ми на задния ред седалки, каза че кората на която се захваща говорителя се движи доста спрямо седалката. Имам разпънки от вРС, за които забелязах че няма заготовки в купето и отвори. Вариантите са да дупча купето и да слагам някакви гайки или нит гайки. Ако някой си е майсторил нещо от този сорт или си е правил някаква разпънка собствено производство да сподели снимки или мнение кое как и защо. Пс. Колата е с газова бутилка тип пура точно зад седалките, ако има значение. Пожелавам весели празници на всички и много безаварийни километри! -
От Logrus · Публикувано
Близо до теб, в Сердика, даже се подвизаваше Вартбург Турист 1.9ТДИ 🤣 Изчадието 610М (на мен пък ми харесва) е рожбичката на опитите за модернизация: https://autobild.bg/wartburg-610-последният-опит/ -
От Logrus · Публикувано
Точно 🙂 Той взе буса малко преди аз да изкарам книжка и Вартбурга остана за мен - на момента набутах варела за кърпене и боя, че да мога да го яхна щом си взема тапията. И за екстрите си прав. Като допълнителна екстра са се предлагали халогените, ама тях е можело на всяко ниво оборудване да ги насадиш. А дядо е взел каквото е имало в момента, пък и той не беше човекът дето ще залитне по хрома. Макар че доста се е колебаел м/у Вартбурга и Волга, най-накрая е заложил на немското. -
От The Best Forman · Публикувано
Па то имаше място под капака за V8 .. някои ентусиасти слагаха даже ладов двигател. А туй червеникаво-кафявото изчадие с форма на 120 -ка и предница от летяща чиния , какво прави там? -
От C2H5OH · Публикувано
От прототипите е интересно онова жълто-бежово комби със странната предница. Това е първият опит да сложат 4-тактовия VW двигател на мястото на 2-тактовия. Обаче нали е надлъжно на пътя, а е 4 цил., т.е. по-дълъг трябвало да удължат предницата с 12 см. И ся, калниците същите, капакът леко изтеглен, нова решетка и мигачи от 120L. 8 бройки са направени, но после са поставили двигателя както трябва, за да ползват и скоростната кутия от VW. И те така. -
От The Best Forman · Публикувано
Дядо ти е купил от Кореком по-посен Вартбург от нашия .. така де той беше делукс предназначен за Кореком , но нейде по гарите "случайно" камък му счупил челното стъкло и айде за Мототехника До колкото помня , преди VW -то и баща ти го търкаляше (преди тебе). П.П. Делукса по онова време бяха брони , дръжки и рамена на чистачките оксидирани и мокет и гума .. мисля и задната чистачка беше екстра. -
От Logrus · Публикувано
Комбито с допълнителните стъкла на тавана е версията "Къмпинг", имаше и стандартно комби, с нормален си таван - "Туринг". У нас Къмпинг на живо не бях виждал до преди няколко години, не са се внасяли никога официално. Също и купето. У нас са се предлагали седан и комби "Туринг" само. Това за 311. Колкото до 353 - седан във версии "Стандарт" и " Делукс", комбита "Туринг" и "Туринг Делукс" - това е имало в Мототехника (в Кореком също, ма не за всеки). Нашият 353 Туринг, старият фейс, със средният радиатор и горни скорости, дядо ми го е изкарал от Кореком през 1981г. - някъде имах и разписката за около 1600 долара. Аз го яхнах 1998г на реални 62000км. това Варбурджини и няколко години по-късно му видях сметката като го вкарах в багажника на една Вектра. Събрах го наново, бях решил да го възстановя, но така го и продадох - комплектен, но за боя. За мен по-интересни са РС-а, РС1000 Мелкус и разните прототипи. -
От joro-120L · Публикувано
Тва е, Шкодаджиите стават Вартбургджии. Големи съвпадения тука. Моят кум имаше 353 седан. Всеки град е различно. Зависи и номера на вноската. Гена, доста време мина от тогава, но помня някои неща. 1971 г. тате вади от Мототехника първата ни Шкода 100 и веднага прави вноска и записва пак Шкода. 1976та г. получава телеграма, че му е дошъл реда и взема втората Шкода. Веднага пак прави вноска. Номерът й беше 84 000. Не мога да кажа за каква кола, но 80та г. презаписа за Вартбург. Чака 2 години и взе 105 цата. Така си запази и номера/вноската да чака ред. После презаписа за Лада 2104 /комби/, не взе. После Волга 2410 и Волга не взе. Накрая пак за Шкода, но късно. И там не го огря. През това време си търкаля 105цата. Идва лятото на 90та година. Ще затварят Мототехника. Няма внос. Бяха останали само Москвич 21412, щото ги сглобяват в Ловеч. Все пак успя да вземе Москвич, да не е валат. Кара го две години, не можа да го изтърпи и го продаде. После си взе 120ка, като моята. Същия цвят даже. Та, с 15 годишна вноска взе Москвич. Ако не беше правил тези маневри с презаписванията съм сигурен, че щяха да го извикат за Шкода. Имаше и телефонен номер/услуга, където постоянно вървеше информация за марките коли до кой номер вноска са стигнали.
-
-
Последна репутация
-
1РусенскоВарено
16 -
2Алекси Георгиев
13 -
3sando2
9 -
4Logrus
6 -
5C2H5OH
6
-