Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.5k
    Общо теми
    431k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22284
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    Tenko1
    Най-новият потребител
    Tenko1
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • fabia_man9353
    • BullRing
    • chavdarl
    • EMCHO_SM
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • The Best Forman
      Комби на 311 съм виждал дори и по нашите пътища , но 313 е по-рядко от зъб на кокошка .. някъде около Айзенах живее немец , който също си е спретнал малък музей , та той се оплакваше в една серия на АМС колко трудно е намерил неговия (пак червен).
    • C2H5OH
      Сафари кабриото е Kubelwagen - военно. И се е ползвало в армията на ГДР заедно с подобен модел Трабант. Има го и във вариант 311     Изключително красиво купе. И не е собственост на колекционер а си е на музея. Ако не им трябваше щях да съм го отнесъл кат гларус пържен картоф.
    • joro-120L
      👍 И комбито вАжи. Редки, атрактивни модели.
    • skodafen
    • The Best Forman
      Ще ти кажа , когато моита недвижимост се сглоби някой ден .. тя само от 10 години няма ГО 🤣
    • The Best Forman
      Мише , що не ги убеди , че тоз 313 не им трябва
    • Logrus
      24лв. - толкова данък плащам за недвижимата собственост. А застраховка правя само за три месеца,ама ако не забравя - т.е. последните две години не съм, но нямам и никакво съобщение за сваляне от регистрация. Но от написаното може да се окаже че колата е вече дерегистрирана в КАТ, и понеже няма как да стигне до Технотест, освен в насипно състояное, няма да мога и да възстановя регистрацията.... това е ****** 🤬
    • joro-120L
      Юли, нямаш проблем и си караме по старому, ако това се прави всяка година. Аз в случая съм пропуснал.   И аз не получих 23-та година, когато ми изтече вноската.   +1 И на Технотест.   Случаят е от клипа. Човекът е трябвало да отиде. Аз или ти нямаме повод да ходим там. Няма и да отида.   Е, нали трябва да се направи ГО, за да тръгне процедурата по връщане на регистрацията. И след това, с или без технотест. Или трябва да пускам молба в КАТ?  Ще ме третират все едно съм бракувал собствената си изправна кола! Може и да е чисто нова! Собственикът е отишъл за две години в чужбина и толкоз! То и преди се снемаше регистрацията при неплатена ГО. Някой ден ще отида с документите на колата в SDI да питам.   +1 Нямам проблем с данъка. Редовно си го плащам. Към 40лв. е с увеличението. Освен това, без платен данък не може да се мине ГТП.
    • Mishelle
      И аз практикувам начина на плащане на ГО, описан от @joro-120L - пускам застраховката на 2 вноски, плащам си първата, минавам ГТП и ползвам колата (ако я ползвам) в рамките на активна ГО. Втората вноска не я плащам, защото не ползвам колата, седи си на топло в гаража. Странното е, че тази година за първи път не получих писмо от Гаранционен фонд по пощата, че автомобила няма ГО и се сваля служебно от отчет - явно и при тях нещо е започнало да куца покрай въведените промени.   Единственото логично обяснение, което намирам за това изменение в закона е да се пълни гаранционния фонд и да има повече приходи за застрахователите. При това тези приходи са ниско рискови, защото измененията с посочените срокове удрят най-вече върху автомобили тип ретро, които се карат рядко, съответно вероятността за ПТП е малка.   По-горе някой спомена за ходене до някакво гише в КАТ, независимо от минат ГТП. От пункта, в който правя преглед на колите ми казаха за точно такава ситуация - със закъснение човек си е подновил ГО, има платен данък и минава успешно ГТП. След няколко месеца, не запомних при каква ситуация, човека научава, че автомобила му трябва да мине Технотест.   Дали е вярно или не, не знам. Но от SDI ме уверяват, че софтуера им има някаква връзка със системата на КАТ. Когато правят ГО извличали информация от КАТ и ако има някакъв проблем с регистрационния номер на автомобила заради новите изменения в закона, им показвало и нямало как да направят ГО по рег. номер, а само по шаси.   Не са колосални, но са сериозно нагоре през последните години. Което е нормално и нямам повод за недоволство и мрънкане. За малките двигатели 1.0, 1.2 и 1.3 не знам каква е сумата, съпоставена с аналогична кубатура на по-нов автомобил. Но при 2000 кубика на 40 годишна кола и 2000 кубика 10 годишна кола, при положение, че конете на по-новата кола са повече, 40 годишния старец дължи с 6лв. по-висок данък. Дължимото е в един и същи град, в една и съща за двата автомобила община/данъчно.
  • Последна репутация

    1. 1
      РусенскоВарено
      РусенскоВарено
      16
    2. 2
      Алекси Георгиев
      Алекси Георгиев
      13
    3. 3
      sando2
      sando2
      9
    4. 4
      Logrus
      Logrus
      7
    5. 5
      The Best Forman
      The Best Forman
      6
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.