Цялата активност
- Последния час
-
Второ засичане, 290 км. с екстри- кафе и кифла
-
А, с Тез Убавци, па- вероятно BLACK SABBATH - Paranoid from The End (Live Video).mp4
-
С таз мацка, ако я гледаме , далеч няма да стегнем Judas Priest - Breaking The Law (Official Music Video).mp4
- Днес
-
Не е точно така. Компа хваща клапана според показанията на мап-а при отворен/затворен клапан. Изобщо не следи силата на тока, единствено проверява веригата.
-
Iskren Fox се регистрира във форума
-
Ники, репликата не е към теб. За информация. В България се предлага само един вид. Нямат скъп, както при другите. Премиум, макс моушън, авио, екто..мекто и т.н. Дали това е румънският скъп или евтин вариант, нямам представа. На следващото зареждане трябва да видя Efix с каква цифра е. Отстъпката с карта в празнични и почивни дни е 7 ст. През останалото време 2 ст. За пропан бутан няма отстъпка.
-
Добавката я купих от Полша. По-късно мога да напиша точния сайт. Относно Ромпетрол - старият ми голф навъртя над 80 000 км с нея. Пробвах скъпия вариант в Румъния и беше много добра. В България обаче зареждам основно на Круиз, а в Ромпетрол не съм стъпвал от 10 години.
-
Капачката би следвало да има клапан , на някакво налягане , защото ако колата седи дълго на слънце, ще се надуе резервоара . За разлика от 120 ката , където системата е постоянно отворена , тук системата е постоянно затворена, но според мен компа няма как да засича повреден клапан в нея, ако evap клапана се отваря чак на загрял мотор, тоест компа не знае какво налягане има в резервоара, той само отчита клапана има ли съпротивление или не. Ако е блокирал , силата на тока ще е по - голяма и ти вади грешка.
-
To , ся като се замисля , това ти е модерния еквивалент на системата против разлив при преобръщане, просто при 120ката парите излизат в атмосферата , а тук какво става - записва ти краш дата , спира ти помпата за волана , отключва всичките 4 врати, пуска ти аварийките, пуска ти всички лампи в купето и гаси колата . Клапана се затваря , колата се обръща , кенистъра се пълни с бензин и клапана го държи , да не изтече. Не е направен да е отворен при студен мотор , тъй като при дълъг престой , насъбралите се пари в двигателя ,ще объркат сместта при студен старт и може да предизвикат нежелани детонаций ... Aко не те е страх отвори с VCDS модул Airbags и натисни test , няма да ги отвори , аз съм го пробвал на TDI- то , ама поне сложи лаптопа настрани , да не ти е в скута, че не се знае.
-
Мойте 5 стотинки по темата. Понеже , като дете бях бензинджия , мога да кажа някои коли имат палче, други не . Лично аз не съм пълнил с обезвъздушаване , защото няма чак толкова смисъл. Лично съм пълнил коли до капачката , по искане на собственика , като една мацка си тръгна с диря от бензин на земята , ама тя така си искаше... Капачката дали има клапан не знам , на 120 ката капачката и е плътна и си има отделна система при двигателния отсег за тези бензинови пари с една съчма , дето и се казваше "система против разлив при преобръщане" При мен грешката е перманентна , като под половин резервоар не съм падал, но зареждам обикновен чист 95. Когато взех колата, тя се караше със Супер 100 с октан бустър , взех я под половината и нямаше грешка. Моето обяснение е че Супер 100 се изпарява по - малко и не прави налягане толкова. Като цяло във файловете някъде за монтаж на 135М мотор в 120 ка имам написано как кенистъра може и да се премахне, но тук това не е идеята. В тубата гледах как може да се тества клапана. Разкачва се частта му откъм кенистъра , след което при студен мотор трябва да е затворен. Когато мотора загрее , трябва да отвори и от там да започне да смуче. В Емаг е 44лв, в Аliexpress e 4-5 лв, макар че аз не бих взел от алито , нещо което комбинира в себе си грееща намотка и бензинови пари. За чистото - виждал съм пластмасови части (аз така им казвам събирателно на частите с букса и пластмасов корпус) които видимо са в чудесно състояние , но не работят.. Старт стопа , ти сам знаеш , освен да ти скапва акумулатора, стартера и да се излагаш по светофарите като ученик на изпит, няма друга функция. Сложи и клапана от Пасат 1993 та , дето имаш и според мен ще се оправи.
-
Поздравче, за всички ,които се чудят какво да си пуснат на път за събора!
-
Денис Маринов се регистрира във форума
-
Гена, аз бих проверил електрическия клапан при двигателя. Често се случва да пробие мембраната или да не отваря, и компютъра засича неправилния дебит. Лесно се проверява.
-
Ники, пробвал ли си нашия Ромпетрол? Аз зареждам само там. Супърба друга нафта не е видял. Затова не мога да сравнявам с други вериги бензиностанции. Доволен съм откъм разход и вървене. Добавки не ползвам. Служителите казват, че е румънска. В нея имало и добавка. За дюзи мисля беше. Май и на колонката пише Efix ... нещо си. То стана и съвсем случайно. Причината е, че преди години @РусенскоВарено ми подари карта на Ромпетрол. Ице, благодаря още веднъж за жеста. Картата си я ползвам.
-
Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 20-22 юни 2025г.
maxrpm отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Бригада, кой обмисля в Неделя да мръдне към Бургас ... - Вчера
-
Mirrko started following Volvo XC70
-
От Румъния примерно,по горното мнение е писано за нея
-
От де е тази добавка? Из Бг има ли я?
-
Бараков се регистрира във форума
-
Чувствително по-малко
- 13 мнения
-
- компресор климатик
- октавия
-
(и 3 още)
Тагове:
-
Това да не е било с цел източване на семейния бюджет? Я си помисли дали да предлагаш Майтапа настрана - поне е разминало с малко пари.
- 13 мнения
-
- 1
-
-
- компресор климатик
- октавия
-
(и 3 още)
Тагове:
-
Вероятно клапите за посоката на въздуха, прави го предимно на О2 преди фейса. Има някаква адаптация, която може да помогне, щом трака само след запалване, а не през цялото време. Ако е повредена (чува се как клопа и при спиране и ускоряване) лечението е неприятно и скъпо, свързано с демонтиране на цялото табло.
-
Емииии Шкодичко мина през Доктор @Pepino и се оказа че не е за операция, както каза майстора в Варна - познат на Пепелянката ми само лека настинка Смяна на малка перка , добавяне на малко фреон и сега вътре е хладилник
- 13 мнения
-
- компресор климатик
- октавия
-
(и 3 още)
Тагове:
-
Преборих се с КАТ за трета табела. Не беше лесно, но за сметка на това беше мнооооого изнервящо. Да добавя и за добавката, която си взех Archoil 6900D-Max. Двигателят работи много по-мазно и спрямо преди ползването и. Дозировката е милилитър на литър гориво. В опаковка от 1 литър излиза около 7 стотинки на литър, а ефектът е като на премиум нафта, която е доста по-скъпа. Всичко написано по-горе е строго субективно. Разходът е надолу, но пренебрежимо малко.
-
mesho started following Тракане в таблото при палене
-
Здравейте,от скоро имам проблем с Шкода Октавия 2 и тракане в таблото при палене за 10-15 секунди,после изчезва. Като да е някаква клапа с моторче която прави проблема. Ако някой е имал подобен проблем или знае какво може да е- моля за съдействие! Благодаря
- Последната седмица
-
Благодаря!
-
Може да си вземеш OBD Bluetooth адаптер обикновено и най-евтините вършат работа на телефона да гледаш не само температура и други параметри