Цялата активност
- Последния час
-
And so far , and so forward , the two previous threads were deleted without question , but i still wanna know will there be , is it possible to have a dark skin for the board or not ? As i stated yesterday, it is clear to me that normal language , such as English , will never be present. Just as in communism both threads dissapeared.
- Вчера
-
boss302 started following __smirnoff__
-
boss302 changed their profile photo
-
boss302 started following Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
boss302 отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Моля за номер 302 -
Ако трябва да съм напълно честна днес за пръв път разбрах, че индикатора на маслото светва в оранжево или червено. За червеното знаех. Като търсих дали пише нещо из простора на интернет разбрах за съществуването на жълтия индикатор. Но досега съм се водизила и съм карала коли преди 2000 и дори не знам дали те имат два индикатора. Иначе светвала ми е червената лампа за маслото на предишното ми опелче 99 и ми се е налагало да спра на пътя. И дет се вика да долея масло. Но там знаех че трябва. Е накрая така и не я заведох на майстор да я поправи цялата а купих нова. Поправката на старата щеше да ми струва колкото че и отгоре новата кола. Но колата чак при мен видя майстор. А е в семейството от 2014/2015. Но това не беше мой проблем докато не я взех аз да я карам и с нея си изградих мнението че светне ли нещо или издаде ли някой звук отивай веднага на майстор, че иначе после се развалят още 10 неща и става страшно като не си си обслужил колата. Благодаря много за цялата информация!
-
PRR started following Подгрев на страничните огледала
-
Подгрева съм го ползвал само и единствено, когато е имало нужда, т.е. когато огледалата са се запотявали и/или са намокрени от силен дъжд. Личното ми мнение е, че няма смисъл да работи един агрегат, ако няма нужда от него в даден момент.
-
Благодаря много утре ще пробвам.
-
Благодаря за помощта на всички. Сложих лосчето на R. Защото ми се струва безсмислено да работи подгрева в това време. Да зимата като са се заледили добре ще е дошло да не ги ръчкам за да ги изчистя и да не се чудя как да ги изчистя. Така като тук коментираме стъкла. Има ли нещо с което мога да обработя стъклата отвътре да не се запотяват. Или поне не толкова. В сряда в поройния дъжд колата стана като парна баня вътре и нищо не се вижда. Включих подгревите на предното и задното стъкло, но положението не се оправи особено много. Особено задното и стъклата на задните врати нищо не се виждаше през тях. Задното малко премахна запотяването, но само по линиите на подгрева и то не беше кой знае какво. Благодаря предварително на всички!
-
Само да кажа че да автоматично изключва като заключиш изгасиш колата и автоматично включва като я запалиш. На задното стъкло след 20 минути като си цъкнал бутончето изключва докато на страничните не е направено така. Иначе и аз го врътнах на R. Тъй като ми се вижда безсмислено сега да подгрява огледалата. Интересното е че самата врътка можеш в свободно положения да я натиснеш като копче ( когато е на подгрев позиция) но не го изключва. Намерих инструкциите за това няма никъде забележка за изключване след 20 минутки като при задното стъкло. И единствените посоки на движение които са описани са напред, назад, горе и долу. За това натискане като копче няма написано нищо. Благодаря за помощта.
-
Долу, тези надписи са, да речем - безобидни. Ако обаче светне нещо оранжево по таблото - почва да е притеснително. Светне ли червена лампа - хубаво е да се спре и да се чуе човек с някой, който разбира от автомобили. Общо взето е това - оранжеви светлини - внимание, червени - стоп. Има и изключения, но...по-добре да се спре колата.
-
Натиснете и задръжте бутона за зануляване на дневния километраж и включете контакт и тогава на дисплея започва да мига кой брояч ще бъде занулен. Със заввъртане на бутана вляво или дясно се променя брояча - INSP/OIL. Избирате кой брояч ще се занулява и натискате бутона и ключето или надписа INSP изчезват. По спомен това е процедурата . Успех!
-
Днешната квалификация изкара доста странни резултати. Първо лекето се издъни, но и колата определено вече не е от друга класа, както беше досега. Не знам дали нещо объркаха лимонадите или останалите дръпнаха, но е факт, че лекето се наложи да натиска и се издъни. Ще видим утре, но Монако е състезание при което изпреварванията са по-скоро изключение. И Маклараните са интересни за утре. PS: Всъщност изпуснах най-важното от днес! Никола Цолов с победа във Ф3 в Монако! Това момче има талант. Дано продължи да го развива и не се вземе на сериозно! Стискам му палци! https://www.facebook.com/watch/?v=1131981278081472
-
Благодаря много за отговора. Все пак едно е да си карал колата 2/3 години друго е 2/3 месеца и всяко нещо което светне, мигне, изпищи те стряска малко или много.
-
Това е просто напомняне за смяна на масло. Явно не е занулен при последната смяна. Няма проблем да се кара така. Дори ако прочетете упътването - там пише как да се замисли и да не Ви се показва. Друго важно! Преди да докосвате масло - погледнете все пак, колко има в двигателя. Да доливате 1 литър "за всекидневна случай" не е най-препоръчителното нещо, особено ако не сте погледнали до къде е в момента маслото. Не за друго, но надвишаването на определеното количество масло води до други проблеми.
- 8 мнения
-
- 1
-
Светва дефакто първата картинка "случай". Светва ключето и OIL примигва три, четири пъти маха се надписа за масло и остава включено ключето като донего изписва км. В ръководството пише, че е сервизния интервал. Мога ли да продължа да си карам така до август месец? Или да ходя по спешност до мсервиз? Благодаря предварително!
-
Ако свети не свети оранжева или червена ламБа, най-вероятно е сервизен интервал, който не е бил занулен. Излишно е в такъв момент да се сипва масло, защото това реално е напомняне за смяна на масло, а не индикация за липсата на такова. При следващи въпроси ако има - снимайте индикациите, за да можем да бъдем от полза в максимална степен.з
- 8 мнения
-
- 1
-
И моето е на R, защото при това положение на задна, дясното огледалото пада и виждам бордюра. Подгрева се използва при замръзнало или изпотено стъкло на огледалото. При дъжд не помага. Няма как да го изсуши. Не съм чел инструкцията, но съм съгласен с Иво, че автоматично изключва. Това е с цел да не се забрави. Тоест, подгрева се използва само при нужда и през останалото време врътката трябва да стои на L или R. п.п. на Супърба не ми се е налагало да ползвам подгрева. карал съм друга кола, при която автоматично изключваше.
-
Kitty started following Датчик на малкия километраж
-
Днес карах София-Ботевград. Не съм натискала особено много колата 120км/h. Маслото вчера го проверих на истинала кола беше си добре на щеката. Тръгвайки от Ботевград след около час след като сме пристигнали и спрели. Светна "гайчен ключ" и изписа масло на малкия километраж. Никаква друга лампа не е светвала. На връщане повече от 100 не съм дигала. Маслото е сменено миналата година август месец и не са минати повече от 5000км. Долях в София около литър масло за всеки случай. Трябва ли да се притеснявам? По спешност ли трябва да я карам на майстор? Или мога да изчакам до август месец? П.с. долях масло защото на загрята кола ми се стори че е спаднало. Благодаря предварително! П.п.с. в София се чу едно пристъргване което продължи около минута две. Но забелязах ,че малко ми омекна педала на спирачката и предполагам че е от наклатките. ( Омекването на педала се случи в същото време в което се чу пристъргването)
-
Темата е за кофата- намерих
-
Ивчо, при фейслифт лостчето за огледалата и бутоните за стъклата работят не докато си на контакт, а докато не отвориш вратата. Или не минат 5 минути.
-
Огледалата работят само на контакт. Моето също стои постоянно на дясно. Понеже имам и активирано авт. заключване, отключване, преди да извадя ключа от волана, колата няма да се отключи. А като не е на контакт, все едно колко закачаш лостчето.
-
При положение че всеки път дърпали ръчката за отваряне на вратата го закачам. За мен това означава всеки път качвайки се в колата да си нагласям едно от огледалата. А и аз я купих и лисчето си беше така сложено.
-
Днеска пътувах около час и половина и да чух цъкането при включване на двигателя но за цялото време не се чу второ цъкане
-
Еърбега му изчистих грешките, остава да изкарам колата да пробвам дали съм се справил с круиз контрола
-
Извинявам се за евентуално тъпото мнение (нямал съм Ф1), но...тази кола, след като няма позиция "0" на врътката, а само (L)L+R, R и "подгряване", реално трябва да седи задължително на някоя от позициите за местене L, L+R или R. Няма опасност от разместване при отваряне на вратата, а дори да се натисне и размести (само докато колата е на "контакт" или работи), лесно се намества
-
Всички ги включваме от две места. Спри музиката и при работещ двигател, сложи на положение подгрев на огледалата и почти веднага се чува как цъква едно реле под таблото. Засечи 20 минути и ще чуеш пак същото реле да цъква, с което се спира подгрева, въпреки че лоста е в положение подгрев. Подгревите и на огледалата и на задното стъкло работят само при работещ двигател.
-
ivo_24 се регистрира във форума
- Последната седмица
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
maxrpm отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Aз , ако събера пари да дойда, искам 057