Цялата активност
- Последния час
-
kalibra83 се регистрира във форума
- Днес
-
Сваляш ги даваш ги за проверка тези ,които не стават ги сменяш с нови не се доверявай да ти ги рециклират обикновено ползват китайски части не изкарват много ,а цената се доближава до тази на нови
-
Избор на правилно масло Шкода Октавия 2012г. 2.0 140к.с DSG TDI
mag_kiril отговори на Крис's тема в Дискусия за консумативи
Ето един списък с маслата одобрено от VW 504.00/507.00 спецификация от erwin като референция. според таблицата тези са одобрени от производителя докато други, които съдържат съшата спецификация на етикета "отговарят" на изискванията на производителя. къде точно кой какво избира, сертифицира и на какво отговаря е малко тъмно. дано нямаме ментета на ментето ... step_50400_50700.pdf -
Залагам, че проблема ми идва от дюзирв. Колаата едва се подмества с 5 човека в нея. При малък баир (изкачване на мостовете при Витиня с 5 човека съм връщал 3-та защото на 100 се разтриса под 2000 оборота. Незнам как да меря дюзи. Имам само данни за времената им.
-
Благодаря на всички за високата активност и мнения .Аз лично пробвах няколко метода но все неуспешни записъл съм час в сервиз и се надявам че вратата ще бъде отворена с малко щети. А иначе гледах клип с премахване на малкото капаче на бравата и промушване с тел свита в края на буква (Г) се активира палеца за отключване на вратата.БЛАГОДАРЯ ВИ за изказаните мнения . Желая на всички много без аварйни километри и споделени мигове с ЛЮБИМАТА МАРКА Бъдете живи и здрави.
- 6 мнения
-
- 1
- Вчера
-
djumandji се регистрира във форума
-
Да де, ама държи високи обороти и вече разхода на гориво отива в космоса. Абе просто трябва да им се свикне. И после са финансово неприятни за поддръжка. Но в крайна сметка.....как беше...."Секи сам си преценя".
-
До софт е със сигурност. Според мен тия кутии са най-адекватни на S режим, дори и при нормално(неспортно) шофиране, но това си е мое мнение, според моя мироглед.
-
Отказва да отключва и заключва с дистанционното си.
Leo_beast отговори на Leo_beast's тема в Fabia 1
При мен няма индикации за колан и отворена врата. Говоря за Фабия 1 2000г. Отварял съм шофьорската врата понеже сменявах водачите на стъклото. По спомен в ключалката има 5 микроключета. 2 са на "буренцето" на ключалката, едното дава сигнал при въртене заключване, а другото при посока отключване. Другите две са положение на ключалката отключено-заключено и петото е извън ключалката, но се се сещам за какво е. Ако не греша да е за плафона? Иначе с ключа си отключва и заключва без проблем. При мен плафона светват като отворя вратата, отключа с ключа и си гасне като я затворя и като заключа. Нямам аномалии от там. Ето снимка и на ключалката която някой път страда просто от студени спойки на микретите.- 7 мнения
-
- централно
- отключване
-
(и 1 още)
Тагове:
-
има една малка подробност ако дюзите са зле много бързо ще се запуши пак мой познат го сваляха изпраха машинно ,междудругто не е никак евтино 700-800лв му бяха взели и за 5-6 к км пак се запуши той се изнерви хвъли и четрите дюзи взе нови отново го изпра и мисля че не имал проблеми след това
-
tsetsko82 се регистрира във форума
-
Прекрасен е наистина, ама мен ме дразнеше преминаването от висока на ниска. Начи с една бесовица А1 Competition се вмъкнах пред един Тир и бях порядъчно освиркан. Докато мине на по-ниска......е после като мина почти ме Фърли на задната седалка щот e 2.0TFSI, а 200 коня са си 200 коня. Но нещо..... софтуер ли е, режим ли е, не знам
-
Аз пък установих, че 8 степенния AISIN, дори с малкия двигател 240 КС 550 нм може и без ръчна смяна. Нищо, че колата е над 2 тона.
-
Да филтъра от долу. Има различни методи, от трудни /под душа/ до по лесни /с машина, без демонтаж/, от скъпи до по евтини. Това е работа на сервизите
-
Без да се съобразяваш с мен - има спрей/пяна за почистване на ДПФ на Вюрт, флакон с тръбичка и се пърни през тепературния сензор. Не съм пробвал, но и на мен ми изглежда малко софтуерно/временно решение. Щом като е от този производител сигурно дава положителен ефект, виж клипчета в тубата, но най-сигурно е да се даде там за почистване/нов (след точната диагноза).
-
Отказва да отключва и заключва с дистанционното си.
Otherside отговори на Leo_beast's тема в Fabia 1
Здравейте,колеги! Да се включа и аз в тази тема,защото по някакъв начин ме засяга. Проблемът при мен е,че зумерчето за забравени фарове не се чува,както и някои лампи по таблото не светят,като тази за колана,за ръчната спирачка и за отворена врата. Може да има и други,които да не светят,но не зная,какви са всички лампички по таблото. Колегата PIIIcoppermine предположи,че са променени някои кодове. Това микроключе в бравата,ако се напръска с WD - 40, ако не работи,дали ще проработи,или трябва да се смени,ако е в него проблемът със зумера- 7 мнения
-
- централно
- отключване
-
(и 1 още)
Тагове:
-
Гуми 205/45/16 на оригинални джанти на Шкода Фабия
Uns7opAbL3 отговори на Владимир99's тема в Fabia 1
За 205/45R16 не мога да говоря но 195/45R16 е фабричния размер който дава производителя и гарантирам, че не опира никъде при нито една тествана ситуация. Летните са ми на 16 и в сравнение с 15 вози малко по-твърдо и определено трябва да се внимава по нашите пътища. Но иначе откъм цялостно представяне определено има позитивен аспект. -
LidiyaNik started following Купувам карбуратор за шкода 120L, 1979г.
-
Купувам карбуратор за шкода 120L, 1979г. Карбураторът трябва да е марка IKOV и да започва с някой от следните серийни номера: 4437513198 4437512925 4437512939
-
LidiyaNik се регистрира във форума
-
Най-накрая някой да успее с прости думи да му обясни на Сашето истината за DSG. Бих добавил и факта, че можеш да си го ползваш и като ръчна кутия - често го правя, защото ме кефи
-
Ако поясниш, защо искаш да махнеш дневните при положение, че са заводски.
-
Бензина винаги е бил по-доброто гориво За дсг въобще няма смисъл да отваряме дума, неслучайно почнаха да ги слагат масово по драгаджийките. Колкото и да не ти се вярва, електрониката реагира в пъти по-бързо от човешкия мозък.
-
Отказва да отключва и заключва с дистанционното си.
The Best Forman отговори на Leo_beast's тема в Fabia 1
Зумера за забравени светлини се командва от микроключе в лявата брава , но плафона трябва да светва , когато извадиш ключа , освен ако не е оставен в позиция изключен. Пробвай да изключваш една по една буксите на модула дали ще проработи дистанционното.- 7 мнения
-
- централно
- отключване
-
(и 1 още)
Тагове:
- Последната седмица
-
Любомиров навремето, ни направи смешни на един събор с едно бмв , всички Шкоди , дайте ми омега Б ръчка днес , макар че е 2 тона кола , да видим колко е бързо DSG ... Hint - няма да пускам мигачи ... Темата на масата ще бъде , дали дизела е само дънки и утре като стана как ще те мина в мечтите ...
-
Само да вметна , че във въпросната Омега Б , сме се возили на по 18 -19, 2005та по цариград с 22км/ч ,(тогава още можеше), докато това е гърмяло
-
Аз имам навик и винаги си ги пускам , дори и сега на фабията , като имам дневни , пак си пускам фаровете , за да не отвикна от навика. Каня всеки от Шкода клуб България , който смята себе си за достатъчно кадърен , да махме дневните ми светлини. Един човек се опита и каза че не знае как.
-
Веселин Митев се регистрира във форума
-
Добре , само отбелязах. При Влади , не съм се возил , но няма да забравя никога на Анастас червеното МБ, на мечката червения рапид . Силвията още ми е в сърцето , макар да е грозна, е брутална кола на макс ,имаше една 120 ка с фордов мотор 1.8, дето пак събираше лентите , не помня чия беше и на моя човек стоковата омега Б 2.5TD жалко че беше 1995 та и вече е старичка иначе се моли на шестака дизел и плачи ... Само дънки , така ли беше ?