Цялата активност
- Последния час
-
Пеерезка му раЛта Можеше да остави малко мЕсто, ама Пеерез PS: А коментаторите на Диема са за .... сексуално посегателство
-
Благодаря все пак за подробното обяснение. И в упътването на колата го пишеше. Когато не си свикнал с нещо е малко странно и стряскащо докато научиш всички тънкости по него.
-
За климатика е хубаво, но по някаква причина моя не работи и все още не са ми стигнали ръцете да ида да го видят какво му е.
- Днес
-
Темпомата се запъна и не иска да отлепи.....май лостчето е дефектно, друга причина не виждам
-
Всеки има предпочитания. За мен прашния въздух е по-малкото зло в сравнение с миналия през климатика с насъбралите се микроби от влагата. Да, климатика има филтър и не влиза прах, но ... приоритети
-
Второто е задължително и съм съгласен с вас. Но аз, все го забравям този момент. Не мога да си изградя навик и това е. Гася си с вкл. климатик. Пепи, никога не карам с отворен прозорец при наличие на климатик. Влиза прах в купето, по таблото и т.н. И на последно място, че го дишаме.
-
Изобщо не съм съгласен с първата част. Климатика се ползва тогава, когато има нужда от охлаждане или изчистване на изпотяване на стъклата. През останалото време си стои изключен. Особено в градско където до 25 градуса е ОК да си караш на отворен прозорец. За второто задължително.
-
Ако Макс е назад на стартовата решетка това състезание си заслужава да се гледа. Някой има ли линк за free streaming?
-
Климатикът ми е включен само когато трябва да охлажда купето и да поддържа комфортна температура. През останалото време съм или на директен външен поток, ако отговаря температурата, или на парно, което също се регулира с градусите на врътката. Не виждам смисъл от постоянно вкл. климатик всесезонно.
-
Смяна на филтъра за въздух на купето е първото нещо, което е добре да се направи. Ако колата има климатик, както @joro-120L е написал - включване на компресора (АС - on) и да обдухва предния джам. Принципно, дори е добре да се кара винагинсъм на включен климатик на 22⁰С. 5 минути преди да се спре окончателно автомобила, климатика се изключва, за да може питата да изсъхне и да се минимализира развъждането на бактерии.
-
Когато времето е топло, като сега или според сезона, климатикът върши чудеса за секунди, защото изсушава въздуха. Струята да е насочена към предното стъкло. Тогава има обдухване и на предните странични.
-
На пазара има доста препарати против запотяване на авто стъкла. Това е само пример, иначе е въпрос на вкус. Но ако в колата се пуши, особено вейп, няма никакво спасение, освен редовно бърсане.
-
Оранжево - понижено ниво на маслото в двигателя. Проверява се нивото на щеката, като преди това се изчаква 5 мин. на изгасен двигател да се стече в картера. Щеката се избърсва преди проверката. Ако на щеката отчита нещо, макар и малко, може да се продължи пътуването до първата бензиностанция и там да се долее. /ако автомобилът не е хоризонтиран, измерването не е меродавно/ Червено - ниско налягане на маслото в системата. Незабавно трябва да се спре и изгаси двигателя до констатиране на причината. Иначе последствията струват скъпо. Блокиране на двигателя.
- Вчера
-
boss302 started following __smirnoff__
-
boss302 changed their profile photo
-
boss302 started following Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
boss302 отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Моля за номер 302 -
Ако трябва да съм напълно честна днес за пръв път разбрах, че индикатора на маслото светва в оранжево или червено. За червеното знаех. Като търсих дали пише нещо из простора на интернет разбрах за съществуването на жълтия индикатор. Но досега съм се водизила и съм карала коли преди 2000 и дори не знам дали те имат два индикатора. Иначе светвала ми е червената лампа за маслото на предишното ми опелче 99 и ми се е налагало да спра на пътя. И дет се вика да долея масло. Но там знаех че трябва. Е накрая така и не я заведох на майстор да я поправи цялата а купих нова. Поправката на старата щеше да ми струва колкото че и отгоре новата кола. Но колата чак при мен видя майстор. А е в семейството от 2014/2015. Но това не беше мой проблем докато не я взех аз да я карам и с нея си изградих мнението че светне ли нещо или издаде ли някой звук отивай веднага на майстор, че иначе после се развалят още 10 неща и става страшно като не си си обслужил колата. Благодаря много за цялата информация!
-
PRR started following Подгрев на страничните огледала
-
Подгрева съм го ползвал само и единствено, когато е имало нужда, т.е. когато огледалата са се запотявали и/или са намокрени от силен дъжд. Личното ми мнение е, че няма смисъл да работи един агрегат, ако няма нужда от него в даден момент.
-
Благодаря много утре ще пробвам.
-
Благодаря за помощта на всички. Сложих лосчето на R. Защото ми се струва безсмислено да работи подгрева в това време. Да зимата като са се заледили добре ще е дошло да не ги ръчкам за да ги изчистя и да не се чудя как да ги изчистя. Така като тук коментираме стъкла. Има ли нещо с което мога да обработя стъклата отвътре да не се запотяват. Или поне не толкова. В сряда в поройния дъжд колата стана като парна баня вътре и нищо не се вижда. Включих подгревите на предното и задното стъкло, но положението не се оправи особено много. Особено задното и стъклата на задните врати нищо не се виждаше през тях. Задното малко премахна запотяването, но само по линиите на подгрева и то не беше кой знае какво. Благодаря предварително на всички!
-
Само да кажа че да автоматично изключва като заключиш изгасиш колата и автоматично включва като я запалиш. На задното стъкло след 20 минути като си цъкнал бутончето изключва докато на страничните не е направено така. Иначе и аз го врътнах на R. Тъй като ми се вижда безсмислено сега да подгрява огледалата. Интересното е че самата врътка можеш в свободно положения да я натиснеш като копче ( когато е на подгрев позиция) но не го изключва. Намерих инструкциите за това няма никъде забележка за изключване след 20 минутки като при задното стъкло. И единствените посоки на движение които са описани са напред, назад, горе и долу. За това натискане като копче няма написано нищо. Благодаря за помощта.
-
Долу, тези надписи са, да речем - безобидни. Ако обаче светне нещо оранжево по таблото - почва да е притеснително. Светне ли червена лампа - хубаво е да се спре и да се чуе човек с някой, който разбира от автомобили. Общо взето е това - оранжеви светлини - внимание, червени - стоп. Има и изключения, но...по-добре да се спре колата.
-
Натиснете и задръжте бутона за зануляване на дневния километраж и включете контакт и тогава на дисплея започва да мига кой брояч ще бъде занулен. Със заввъртане на бутана вляво или дясно се променя брояча - INSP/OIL. Избирате кой брояч ще се занулява и натискате бутона и ключето или надписа INSP изчезват. По спомен това е процедурата . Успех!
-
Днешната квалификация изкара доста странни резултати. Първо лекето се издъни, но и колата определено вече не е от друга класа, както беше досега. Не знам дали нещо объркаха лимонадите или останалите дръпнаха, но е факт, че лекето се наложи да натиска и се издъни. Ще видим утре, но Монако е състезание при което изпреварванията са по-скоро изключение. И Маклараните са интересни за утре. PS: Всъщност изпуснах най-важното от днес! Никола Цолов с победа във Ф3 в Монако! Това момче има талант. Дано продължи да го развива и не се вземе на сериозно! Стискам му палци! https://www.facebook.com/watch/?v=1131981278081472
-
Благодаря много за отговора. Все пак едно е да си карал колата 2/3 години друго е 2/3 месеца и всяко нещо което светне, мигне, изпищи те стряска малко или много.
-
Това е просто напомняне за смяна на масло. Явно не е занулен при последната смяна. Няма проблем да се кара така. Дори ако прочетете упътването - там пише как да се замисли и да не Ви се показва. Друго важно! Преди да докосвате масло - погледнете все пак, колко има в двигателя. Да доливате 1 литър "за всекидневна случай" не е най-препоръчителното нещо, особено ако не сте погледнали до къде е в момента маслото. Не за друго, но надвишаването на определеното количество масло води до други проблеми.
-
Светва дефакто първата картинка "случай". Светва ключето и OIL примигва три, четири пъти маха се надписа за масло и остава включено ключето като донего изписва км. В ръководството пише, че е сервизния интервал. Мога ли да продължа да си карам така до август месец? Или да ходя по спешност до мсервиз? Благодаря предварително!