Цялата активност
- Днес
-
milkos се регистрира във форума
-
Цветелин Стоянов се регистрира във форума
-
Благодарско, и аз го намерих вчера след ровене Благодаря, но съм го планирал за почивните дни
- Вчера
-
Първо трябва да махнеш корите зад волана. Отдолу се бърка в 2 тесни дълбоки дупки с торкс 10 или 15, не помня точно, но имам подходяща отвертка. От изправено положение завърташ геврека на 90°, и бъркаш отзад с плоска отвертка в дупчицата и малко с ръчкане и натискане освобождаваш едната тел, после повтаряш процедурата като завъртиш на другата посока. Ако изчакаш до Понеделник, ще ти го сваля. А и да го свалиш сам, ще стигнеш до болта на волана, за който споменах по-горе, а силно се съмнявам да имаш точно такъв ключ. След свалянето на волана, имаш още 5 минути за подмяната на лостчето и събираш обратно.
-
https://youtu.be/rNUP_Jr901I?si=uoivrpSMYQtVumHl
-
Какво те притеснява възглавницата .. ако помня правилно имаше по два тела , който щракват върху една ябълка и трябва да бръкнеш с една отвертка и да ги отвориш и да дръпнеш възглавницата.
-
Намерих само едно, но там беше без еърбег. Ще потърся още клипчета, най много да търся и нов еърбег
-
Някъде отзад се бъркаше и беше малко еб@но. Мисля, че има клипчета из нета
-
Малко ъп на темата. Два пъти поръчвам от аутодока за последните два месеца- за една седмица пристигат нещата до адрес от DPD (спиди)
-
Някой може ли да даде насоки за разглобяването на еърбега, освен че трябва да изключа хакумулятура Лостчето пристигна днес.
-
Дюзите за този двигател (CXXB) са с оригинален номер 04L130277D, а от скоро заменени с 04L130277BC. Не открих никъде написано каква е причината за замяната. И двете дюзи са на Delphi, като BC отговаря на Delphi 28565330. Може да видите, че разликата с оригиналната, поне външно е, че са замазали оригиналния номер и надписа VWAG.
- Последната седмица
-
Венцислав 1969 се регистрира във форума
-
fantamaniaka started following Сервиз Елбатрон - ремонт на автоклиматици
-
fourvor started following VAG-COM Ръководство на български език
-
Станислав8585 се регистрира във форума
-
Има и друг вариант, който може да помогне. Трябва да се ползва канал или четириколонен подемник. Целта е да има опорна точка под колелото. Вдига се на крик съответното колело, колкото да влезе щанга под него и се разклаща нагоре-надолу. В същото време се гледа за луфтове по окачването. п.п. може и при вдигнато колело да се хване с ръце и размърда по вертикала и хоризонтала. По вертикала може да се установи луфт в шенкела.
-
Истинските мъже изобщо не консумират напитки от бутилки с такава капачка (освен ако не е разфасовка 2л, пълна с домашна скоросмъртница или вино, но тогава капачката така или иначе не е оригиналната - в крайна сметка, всепризната аксиома е, че ако шише от кóла е с капачка от фанта, значи вътре най-вероятно има ракия!). Истинските мъже пият бира от стъкло/кен/халба/буре/бъчва или други, по-големи по вместимост, съдове, пропорционални по размер на размера на истинския мъж и усещането му за жажда!
-
Малък update: Колата сутринта си запали напълно нормално, още на първия оборот, оборот и половина. Дано не прибързвам, но май най-накрая се разреши проблема. Искам да благодаря супер много на всички, които помогнаха и писаха. Честно казано, ако не ме бяхте навили за бензиновата помпа, нямаше да я сменя, а в сервиза вдигнаха ръце. Щях да си спестя доста пари,време и нерви.
-
Отново на канала, но трябва да повдигнеш съответното колело, да не е под напрежение или на подемник най-добре и подлости с някаква щанга/кози крак/тръба на съответните места и клати. Така ще видиш къде поддава много или направо си се мести свободно.
- 2 мнения
-
- 1
-
Стефан Александров се регистрира във форума
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
Izolini отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
001 го отстъпвам на @The Best Forman, че на тази преклонна възраст ако не е на неговото може да му стане нещо. И си заплювам 684 -
Истинските мъже , късат скапаната капачка!
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
krsgogo отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
033 пу за мен ако е свободен -
Колата буквално днес я взех, защото имах друга работа и карах друга кола. Вече е със сменена помпа, масла, филтри и т.н. Утре сутринта ще е истината. Ако запали нормално, следващата стъпка най-накрая ще е проверка за ъпдейта Пожелайте късмет
-
За @Izolini, две одобрения от мен! но няма такава опция. Второто ще го направя на друг негов пост, към който съм безразличен, дори и несъгласен.
-
Това е от теорема за крокодила, учил съм я в СМГ Теорема 1: Крокодилът е по-дълъг, отколкото зелен. Доказателство: Като погледнем крокодила отгоре, той е дълъг и зелен. Като го погледнем отдолу, той е дълъг, но не е толкова зелен. Следователно е по-дълъг, отколкото зелен. Теорема 2: Крокодилът е по-зелен, отколкото широк. Доказателство: Погледнат отгоре крокодилът е зелен на дължина и на широчина, но е широк само на широчина. Следователно е по-зелен, отколкото широк. Теорема 3: Крокодилът е по-дълъг, отколкото широк. Доказателство: От Теореми 1 и 2 следва, че щом е по-дълъг, отколкото зелен и по-зелен, отколкото широк, то следователно е и по-дълъг, отколкото широк.
-
По едно време беше станала много фешън неправилната употреба на 'между'. Даже по новините ни обясняваха каква е разликата между сините и между червените. Или между Пловдив и между Пазарджик. Тогава много обичах да питам каква е разликата между крикодила? - Каква е разликата между крокодила? - М? - Че е два пъти по-дълъг, отколкото зелен. - Как... така? - Ами... зелен е само отгоре, а е дълъг и отгоре и отдолу!
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
mRt отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
099 за мен -
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
Izolini отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Я па искам 001, щом никой не се е сетил -
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
boro_156 отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Запазвам 013 за мен -
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
Nov@k@t_BG отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
027 запазвам за мен! Благодаря!